Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Lada Niva vs Suzuki Samurai Vs Suzuki Jimny
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Lada Niva vs Suzuki Samurai Vs Suzuki Jimny
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Εκτός Δρόμου
    23
    51
    1966
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      raftopoua last edited by

      Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας μέχρι τώρα!!

      Ποια είναι η αποψή σας για το Asia Rocsta και για το jeep renegade?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        fokion_sportage last edited by

        χμ...
        asia λεγεμαι τωρα πια sanyong???? δε ξερω... δεν εχω ακουσει κακα, δεν εχω ακουσει και καλα... χοντρικά λογω μπροστινης αναρτησης ειναι πιο καταλληλο για πολη, αλλα δεν ξερω αλλα πραγματα.

        Jeep renegade... αν ΟΝΤΩΣ μιλας για renegade τοτε πας πολυυυυυυ πισω σε χρονολογία.
        Αν μιλάς γι αυτο με τα τετραγωνα μπροστινα φωτα εχει κι αυτο τα ιδια μειονεκτηματα με το Σαμι σε γενικές γραμμες καθοτι κι αυτο εχει σουστες και αξονα μπρος πισω.
        Επεισεις η αντιπροσωπεια δεν ειναι οτι οικονομικότερο οποτε δουλευεις με αμερικη....
        και καιει... πολυ....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Όχι άλλο το Αsia Rocksta, ινδικό αν δεν κάνω λάθος με 1800? κυβικά.....
          Αν ήθελες Wrangler θα το ήξερες και δεν θα συζήταγες για Samurai κλπ. Είναι πολύ όμορφο,κι εμένα μου αρέσει πολύ ειδικά αυτό με τα τετράγωνα φανάρια, είναι και ικανό εκτός δρόμου αλλά δεν είναι τόσο κατάλληλο για καθημερινή χρήση.... Συνεχίζω να προτείνω Jimny... είναι σχετικά σύγχρονο, αξιόπιστο, βρίσκεις πολλά πράματα αν χρειαστείς, βολικό μέγεθος και τα κάνει όλα και μάλιστα πολύ οικονομικά.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            fokion_sportage last edited by

            Αγαπητε μου mod εχεις απόλυτο δικιο το μπερδεψα με το Κοραντο..

            Ουσιαστικά ειναι ΤΙ θελει να κανει και ΠΟΣΟ θελει να κανει μεγαλους συμβιβασμους να κυκλοφωρει στην ασφαλτο με 2 αυτοκινητα ( Σαμι και ΥΖ ) που ΜΟΝΟ για ασφαλτο δεν φτιαχτηκαν..

            ή να το πω αλλιως , η ικανοτητα τους στην την ασφαλτο ειναι οση χρειαζεται για να φτασουν στο χωμα... ( καθ υπερβολήν λιγο..)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              raftopoua last edited by

              Παιδιά αν το αυτοκίνητο ήταν για μένα θα έπαιρνα ένα jimny και θα είχε τελειώσει το θέμα ...
              Απλά η αδερφή μου θέλει ένα wranglerοειδές, αν μπορώ να το πω έτσι, αλλά κάτω από 1900 cc λόγω των εξόδων που έχει.

              Έχει κολλήσει πάρα πολύ στη κλασσική εμφάνιση των jeep!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mad-max-13 last edited by

                ok μολις παρει ενα απο αυτα τα wranglero-ειδη (Rocsta, Samurai, etc) σε λιγοτερο απο 1-2 μηνες δεν θα 8ελει ουτε να το βλεπει...γιατι πολυ απλα δεν θα μπορει να το οδηγησει ή εστω να το ευχαριστηθει...

                θελει κατι ματσο - σκληρο - δυναμικο....αυτο καταλαβα

                ΔΕΝ προκειται να το βρει σε αυτα τα κυβικα και εξοδα συντηρησης που ψαχνει

                αυτο που 8α την καλυπτε ειναι ενα γνησιο renegade (25l/100km)
                ή
                ενα land Rover (defender) κοντο (παρομοια καταναλωση)

                κυβικα πανω απο 3.000cc

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  thanos last edited by

                  Η θεία μου είναι 50 κιλά με το ζόρι... το προηγούμενο αμάξι της ήταν ενα Niva, όπου με αυτό κάθε μέρα πήγαινε στην δουλειά της, για ψώνια και γενικά έκανε τα πάντα.
                  Πριν λίγο καιρό το άλλαξε με ένα Vitara (το πρώτο, cabrio) και παραμένει στην άποψη οτι το Niva ήταν πολύ καλύτερο για μέσα στην πόλη!
                  Oh lala!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    raftopoua last edited by

                    Φοβερή θεία!!

                    Τι να κάνω ρε παιδια με την αδερφή που έχω μπλέξει... χαχαχαχα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 2
                      206xs last edited by

                      Βρες της ένα γυμνασμένο παλικάρι και θα ξεχάσει το οφρόοντινγκ θα χαίρεται τις τετράγωνες γωνίες και τα φουσκομένα μούσκολα... κατα τα άλλα λόγω κρίσης βρίσκεις wrangler πολύ φθηνά αλλά καλό είναι να πάρει μετοχές και σε βενζινάδικο αν θα είναι το μοναδικό αμάξι και όχι για χώμα μόνο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        basdel last edited by

                        Είχα επί 6 χρόνια susuki samsurai (1994-2000), στην επαρχία βέβαια. Γερό, χωρίς προβλήματα, πήγε παντού και δεν κολλούσε πουθενά (και κάτι renagate τα άφησε μές στη λάσπη μια φορά). Φυσικά δεν έκανε για ταξίδια μακρινά (πάνω από 100 ανά ώρα κινδύνευες ) και από οδική συμπεριφορά στην άσφαλτο χάλια. Πήγαινα μέχρι 80 και είχα το κεφάλι μου ήσυχο. Πάντως τώρα το επιθύμησα για βόλτες στο βουνό...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pointer last edited by

                          Είχα ένα suzuki jimny diesel.Πολύ καλό εκτός δρόμου και καλό σε επαρχιακούς δρόμους.Η ροπή του πετρελαίο κινητήρα του έδινε μια ιδαίτερη χάρη ειδικά στις αναβάσεις!Παρόλου που το είχα αδικημένο από θέμα ελαστικών σπάνια μου έλεγε 'όχι'!!!!Έχει μια βδομάδα που το έδωσα και ίδει μου λείπει!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                          • Z
                            zulutime last edited by

                            Tώρα πλέον βρίσκεις jimny με 5000 + ευρώ σε αποδεκτή κατάσταση.
                            Νομίζω το αμαξάκι είναι ιδανικό, έχει πολύ χαμηλά έξοδα συντήρησης, χαμηλή κατανάλωση για 4χ4, είναι σύγχρονο, ποιοτικό, αξιόπιστο και ικανότατο στο εκτός δρόμου.
                            Μάλιστα με ελάχιστη φροντίδα, σωστά λάστιχα και εξοπλισμό, περνά από σημεία που θα το σκεφτόσουν διπλά με τα 'κλασικά' τζιπ της αγοράς, αμερικάνικα και μη...
                            Επίσης λόγω μικρού μεγέθους έχεις ένα ακόμα ΤΕΡΑΣΤΙΟ πλεονέκτημα στο σκληρό off road, που θα το καταλάβεις όταν πας παρέα με άλλα τζιπ και αυτοί απλά δε θα χωράνε να περάσουν!!!
                            Το jimny πάει παντού και συμφέρει!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1
                            • 2
                            • 3
                            • 3 / 3
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr