Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αττική Οδός
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αττική Οδός
    • 1
    • 2
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 25
    • 26
    • 15 / 26
    Περί αυτοκίνησης
    133
    515
    2469
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elteo
      elteo last edited by

      Yπάρχει κάποιο link που να μας δίνει στατιστικά στοιχεία της ΑΟ..?
      Δηλ πόσα αυτοκίνητα περνούν ημερησίως, μηνιαίως κτλ..?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spiros19 last edited by

        Γνωμη μου (καθαρα δικη μου) οτι εμενα και τον Σαββα που ερχομαστε απο το ιδιο ουσιαστικα μερος (ραφηνα) δεν επρεπε να μας αποθαρυννει η αττικη οδος ετσι. Δεν κανουμε μεσα ΤΑ χιλιομετρα, αλλα ΔΕΝ κανουμε αστικη μετακινηση...
        Επιπλεον, δεν υπαρχει εναλλακτικη... Πειτε μου ενα τροπο να πας μαρουσι απο τη ραφηνα Χωρις αττικη οδο, και χωρις να κανεις Τρελο κυκλο... (πχ απο μεσογειων - χαλανδρι-μαρουσι, η απο πεντελη... αυτα δεν ειναι εναλλακτικα... ειναι 10+ παραπανω χιλιομετρα, στα 25...
        μετα θελουνε και αποκεντρωση...
        Πως θα παω να κατοικισω μονιμα στο δημο Ν.Μάκρης με 2.5 την αττικη οδο????

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          theios last edited by

          Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
          Γνωμη μου (καθαρα δικη μου) οτι εμενα και τον Σαββα που ερχομαστε απο το ιδιο ουσιαστικα μερος (ραφηνα) δεν επρεπε να μας αποθαρυννει η αττικη οδος ετσι. Δεν κανουμε μεσα ΤΑ χιλιομετρα, αλλα ΔΕΝ κανουμε αστικη μετακινηση...
          Επιπλεον, δεν υπαρχει εναλλακτικη... Πειτε μου ενα τροπο να πας μαρουσι απο τη ραφηνα Χωρις αττικη οδο, και χωρις να κανεις Τρελο κυκλο... (πχ απο μεσογειων - χαλανδρι-μαρουσι, η απο πεντελη... αυτα δεν ειναι εναλλακτικα... ειναι 10+ παραπανω χιλιομετρα, στα 25...
          μετα θελουνε και αποκεντρωση...
          Πως θα παω να κατοικισω μονιμα στο δημο Ν.Μάκρης με 2.5 την αττικη οδο????

          με όλο το σεβασμό..αποκέντρωση δεν είναι να μένεις στη Νέα Μάκρη και να εργάζεσαι στο Μαρούσι..αποκέντρωση είναι να υπάρχουν μικρές, αυτάρκεις ζώνες εκέι που ζείς..να έχεις όχι μια Αθήνα 4-5 εκατομμυρίων αλλά 4-5 Αθήνες του 1 εκατομμυρίου κατοίκων..με ευκαιρίες απασχόλησης, πολιτιστικής δημιουργίας, άθλησης, μόρφωσης, περίθαψης

          αυτό που περιγράφεις εσύ είναι χειρότερο και από την αστικοποίηση..στην αγγλική λέγεται suburbia..ζεις σε έναν χώρο που θεωρείς ήσυχο και ασφαλή αλλά για την κάλυψη οποιασδήποτε ανάγκης οφείλεις να μετακινείσαι..είναι κυρίαρχο φαινόμενο στην αμερική και εξαπλώνεται και στην ευρώπη..υπάρχει ένα θαυάσιο ντοκυμαντέρ του BBC γι ατην έκταση και τις μελλοντικές επιπτώσεις του προβλήματος

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spiros19 last edited by

            Δε μιλησα να εργαζομαι στο μαρουσι.
            Εργαζομαι στην μακρη εστω.
            Την κοπελα μου, πως θα τη βλεπω που μενει μαρουσι?
            Ξερω, ξερω, με το τηλεσκοπιο, η με 5 ευρω...

            Δεν ειναι κακο το φαινομενο που περιγραφεις αρκει τα μικρα χωριουδακια να ειναι αυτονομα, και να εχουν εκει δουλειες ο κοσμος...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              theios last edited by

              ναι δεν μίλησα για μικρά χωριουδάκια..μίλησα για αυτόνομες πόλεις..δεν είναι φαινόμενο σπάνιο..μάλλον ο κανόνας στην Ευρώπη..στην Ολλανδία π.χ. που ο πλυθησμός δεν είναι πολύ διαφορετικός με την Ελλάδα μπορείς να έχεις την ίδια ποιότητα υπηρεσιών στο Άμστερνταμ, στη Χάγη, στο Ρότερνταμ, στο Αιντχόβεν...στη Βρετανία σε μικρές πόλεις 200 χιλιάδων κατοίκων που είναι πρωτεύουσες κομητειών ντρέπεσαι να μπείς στα νοσοκομεία τους

              αυτό είναι αποκέντρωση...όσο για την κοπέλα σου..η λύση είναι μία

              ΓΑΜΟΣ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kouk last edited by

                Ο χρήστης theios έγραψε:
                ...όσο για την κοπέλα σου..η λύση είναι μία

                ΓΑΜΟΣ

                Τώρα γίνεσαι πολύ σκληρός!Τι σου φταίει ο καημένος?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lkar last edited by

                  Ο χρήστης theios έγραψε:
                  αυτό είναι αποκέντρωση...όσο για την κοπέλα σου..η λύση είναι μία

                  ΓΑΜΟΣ

                  Πιο φτηνά θα του έρχεται η ΑΟ ακόμα και με 3 Ε διόδια

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    georgetabs last edited by

                    Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
                    Γνωμη μου (καθαρα δικη μου) οτι εμενα και τον Σαββα που ερχομαστε απο το ιδιο ουσιαστικα μερος (ραφηνα) δεν επρεπε να μας αποθαρυννει η αττικη οδος ετσι. Δεν κανουμε μεσα ΤΑ χιλιομετρα, αλλα ΔΕΝ κανουμε αστικη μετακινηση...
                    Επιπλεον, δεν υπαρχει εναλλακτικη... **Πειτε μου ενα τροπο να πας μαρουσι απο τη ραφηνα Χωρις αττικη οδο, και χωρις να κανεις Τρελο κυκλο... **(πχ απο μεσογειων - χαλανδρι-μαρουσι, η απο πεντελη... αυτα δεν ειναι εναλλακτικα... ειναι 10+ παραπανω χιλιομετρα, στα 25...
                    μετα θελουνε και αποκεντρωση...
                    Πως θα παω να κατοικισω μονιμα στο δημο Ν.Μάκρης με 2.5 την αττικη οδο????

                    Έτσι ακριβώς είναι!
                    Και στο φινάλε αν δεν μπορούνε να βάλουν διόδια στις εξόδους για κλιμακωτή χρέωση, ας κάνουν την χρέωση κλιμακωτή ΜΟΝΟ ΓΙΑ e-pass! Αυτό δεν είναι δύσκολο!!! Σε κάθε λωρίδα εξόδου βάζεις και ένα e-pass αισθητήρα ΧΩΡΙΣ ΜΠΑΡΙΕΡΑ (στο κάτω κάτω δεν θα χάσει λεφτά η Α.Ο. αν κάτι πάει στραβά ). Αν δει μηχανάκι στο αυτοκίνητο πιστώνει το ποσόν της έκπτωσης από το κλιμακωτό διόδιο. Αν ΔΕΝ δει, τότε τίποτα!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • elteo
                      elteo last edited by

                      Χα χα χα χα σωστός Ιkar...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        ililias last edited by

                        Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                        ...Και στο φινάλε αν δεν μπορούνε να βάλουν διόδια στις εξόδους για κλιμακωτή χρέωση, ας κάνουν την χρέωση κλιμακωτή ΜΟΝΟ ΓΙΑ e-pass! Αυτό δεν είναι δύσκολο!!! Σε κάθε λωρίδα εξόδου βάζεις και ένα e-pass αισθητήρα ΧΩΡΙΣ ΜΠΑΡΙΕΡΑ (στο κάτω κάτω δεν θα χάσει λεφτά η Α.Ο. αν κάτι πάει στραβά ). Αν δει μηχανάκι στο αυτοκίνητο πιστώνει το ποσόν της έκπτωσης από το κλιμακωτό διόδιο. Αν ΔΕΝ δει, τότε τίποτα!

                        Μην τους βάζεις ιδέες, γιατί θα την βάλουν, τελικά, την κλιμακωτή χρέωση. Με ελάχιστο ποσό τα 3 €.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          georgetabs last edited by

                          Ο χρήστης ililias έγραψε:

                          ...Και στο φινάλε αν δεν μπορούνε να βάλουν διόδια στις εξόδους για κλιμακωτή χρέωση, ας κάνουν την χρέωση κλιμακωτή ΜΟΝΟ ΓΙΑ e-pass! Αυτό δεν είναι δύσκολο!!! Σε κάθε λωρίδα εξόδου βάζεις και ένα e-pass αισθητήρα ΧΩΡΙΣ ΜΠΑΡΙΕΡΑ (στο κάτω κάτω δεν θα χάσει λεφτά η Α.Ο. αν κάτι πάει στραβά ). Αν δει μηχανάκι στο αυτοκίνητο πιστώνει το ποσόν της έκπτωσης από το κλιμακωτό διόδιο. Αν ΔΕΝ δει, τότε τίποτα!

                          Μην τους βάζεις ιδέες, γιατί θα την βάλουν, τελικά, την κλιμακωτή χρέωση. Με ελάχιστο ποσό τα 3 €.

                          ΟΛΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΕΔΩ ΠΟΥ ΜΠΛΕΞΑΜΕ!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            droemmen last edited by

                            Ο χρήστης theios έγραψε:

                            Γνωμη μου (καθαρα δικη μου) οτι εμενα και τον Σαββα που ερχομαστε απο το ιδιο ουσιαστικα μερος (ραφηνα) δεν επρεπε να μας αποθαρυννει η αττικη οδος ετσι. Δεν κανουμε μεσα ΤΑ χιλιομετρα, αλλα ΔΕΝ κανουμε αστικη μετακινηση...
                            Επιπλεον, δεν υπαρχει εναλλακτικη... Πειτε μου ενα τροπο να πας μαρουσι απο τη ραφηνα Χωρις αττικη οδο, και χωρις να κανεις Τρελο κυκλο... (πχ απο μεσογειων - χαλανδρι-μαρουσι, η απο πεντελη... αυτα δεν ειναι εναλλακτικα... ειναι 10+ παραπανω χιλιομετρα, στα 25...
                            μετα θελουνε και αποκεντρωση...
                            Πως θα παω να κατοικισω μονιμα στο δημο Ν.Μάκρης με 2.5 την αττικη οδο????

                            με όλο το σεβασμό..αποκέντρωση δεν είναι να μένεις στη Νέα Μάκρη και να εργάζεσαι στο Μαρούσι..αποκέντρωση είναι να υπάρχουν μικρές, αυτάρκεις ζώνες εκέι που ζείς..να έχεις όχι μια Αθήνα 4-5 εκατομμυρίων αλλά 4-5 Αθήνες του 1 εκατομμυρίου κατοίκων..με ευκαιρίες απασχόλησης, πολιτιστικής δημιουργίας, άθλησης, μόρφωσης, περίθαψης

                            Είναι και αυτό μια μορφή αποκέντρωσης, δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να σταθούμε στην 'σκληρή' έννοια του όρου. Αν δούμε τα τελευταία χρόνια πόσος κόσμος μετακομίζει στα προάστια, θα καταλάβουμε ότι οι πολίτες μόνοι τους επηρεάζουν το κράτος και τους επιχειρηματίες προς την πολιτική της ανάπτυξης αυτών των περιοχών ώστε σιγά σιγά να γίνουν αυτόνομες.
                            Σίγουρα όλα αυτά δεν γίνονται από την μια στιγμή στην άλλη, αλλά εδώ που ζούμε κάποια πράγματα θα πρέπει να τα διεκδικούμε. Άλλωστε πόσο καλύτερη θα ήταν η ζωή στην αθήνα με το 1.000.000 κατοίκων της να λείπουν?
                            Άρα -για να επανέρθουμε στο θέμα μας- μια διαφορετική πολιτική διοδίων απέναντι σε όλους αυτούς που ζουν το πρόβλημα δεν θα οδηγούσε ούτε σε μαρασμό το κράτος, και φυσικά ούτε και την Αττική Οδό ΑΕ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Άλλωστε πόσο καλύτερη θα ήταν η ζωή στην αθήνα με το 1.000.000 κατοίκων της να λείπουν?

                              Πολύ καλύτερη. Δες πόσο καλά λειτούργησε η πόλη τον περασμένο μήνα με την Ολυμπιάδα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                droemmen last edited by

                                Ο χρήστης TGD έγραψε:

                                Άλλωστε πόσο καλύτερη θα ήταν η ζωή στην αθήνα με το 1.000.000 κατοίκων της να λείπουν?

                                Πολύ καλύτερη. Δες πόσο καλά λειτούργησε η πόλη τον περασμένο μήνα με την Ολυμπιάδα.

                                Συμφωνούμε απολύτως!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Ο χρήστης droemmen έγραψε:

                                  Γνωμη μου (καθαρα δικη μου) οτι εμενα και τον Σαββα που ερχομαστε απο το ιδιο ουσιαστικα μερος (ραφηνα) δεν επρεπε να μας αποθαρυννει η αττικη οδος ετσι. Δεν κανουμε μεσα ΤΑ χιλιομετρα, αλλα ΔΕΝ κανουμε αστικη μετακινηση...
                                  Επιπλεον, δεν υπαρχει εναλλακτικη... Πειτε μου ενα τροπο να πας μαρουσι απο τη ραφηνα Χωρις αττικη οδο, και χωρις να κανεις Τρελο κυκλο... (πχ απο μεσογειων - χαλανδρι-μαρουσι, η απο πεντελη... αυτα δεν ειναι εναλλακτικα... ειναι 10+ παραπανω χιλιομετρα, στα 25...
                                  μετα θελουνε και αποκεντρωση...
                                  Πως θα παω να κατοικισω μονιμα στο δημο Ν.Μάκρης με 2.5 την αττικη οδο????

                                  με όλο το σεβασμό..αποκέντρωση δεν είναι να μένεις στη Νέα Μάκρη και να εργάζεσαι στο Μαρούσι..αποκέντρωση είναι να υπάρχουν μικρές, αυτάρκεις ζώνες εκέι που ζείς..να έχεις όχι μια Αθήνα 4-5 εκατομμυρίων αλλά 4-5 Αθήνες του 1 εκατομμυρίου κατοίκων..με ευκαιρίες απασχόλησης, πολιτιστικής δημιουργίας, άθλησης, μόρφωσης, περίθαψης

                                  Είναι και αυτό μια μορφή αποκέντρωσης, δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να σταθούμε στην 'σκληρή' έννοια του όρου. Αν δούμε τα τελευταία χρόνια πόσος κόσμος μετακομίζει στα προάστια, θα καταλάβουμε ότι οι πολίτες μόνοι τους επηρεάζουν το κράτος και τους επιχειρηματίες προς την πολιτική της ανάπτυξης αυτών των περιοχών ώστε σιγά σιγά να γίνουν αυτόνομες.
                                  Σίγουρα όλα αυτά δεν γίνονται από την μια στιγμή στην άλλη, αλλά εδώ που ζούμε κάποια πράγματα θα πρέπει να τα διεκδικούμε. Άλλωστε πόσο καλύτερη θα ήταν η ζωή στην αθήνα με το 1.000.000 κατοίκων της να λείπουν?
                                  Άρα -για να επανέρθουμε στο θέμα μας- μια διαφορετική πολιτική διοδίων απέναντι σε όλους αυτούς που ζουν το πρόβλημα δεν θα οδηγούσε ούτε σε μαρασμό το κράτος, και φυσικά ούτε και την Αττική Οδό ΑΕ

                                  Κάτι άλλο που δε σκεφτήκατε: Για να γίνει πραγματική αποκέντρωση πρέπει να πεισθούν μεγάλες εταιρείες να μετακομίσουν εκτός Αθηνών. Για να το κάνουν αυτό όμως πρέπει να κάνουν μια τεράστια επένδυση, αφού τα έξοδα που θα κληθούν να πληρώσουν βραχυ-μεσοπρόθεσμα δεν είναι ευκαταφρόνητα, αφού μετά τη μετακόμιση πρέπει να αναλάβουν και τη μετακίνηση των εργαζομένων που είχαν ήδη προσλάβει πριν μετακομίσουν και μένουν στην Αθήνα. Αυτό δεν το τολμά κανείς επιχειρηματίας, όσο ισχυρός κι αν είναι, δεδομένης της αστάθειας της οικονομίας και της έλλειψης συννενόησης ανάμεσα σε διαδοχικές κυβερνήσεις (η μία ακυρώνει ό,τι καλό έκανε η προηγούμενη) στη χώρα μας.

                                  Οπότε μάλλον θα πρέπει να αρκεστούμε στο μοντέλο 'suburbia' για μερικές δεκαετίες ακόμα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    n_olympios last edited by

                                    Ο χρήστης kyan έγραψε:
                                    Κάτι άλλο που δε σκεφτήκατε: Για να γίνει πραγματική αποκέντρωση πρέπει να πεισθούν μεγάλες εταιρείες να μετακομίσουν εκτός Αθηνών. Για να το κάνουν αυτό όμως πρέπει να κάνουν μια τεράστια επένδυση, αφού τα έξοδα που θα κληθούν να πληρώσουν βραχυ-μεσοπρόθεσμα δεν είναι ευκαταφρόνητα, αφού μετά τη μετακόμιση πρέπει να αναλάβουν και τη μετακίνηση των εργαζομένων που είχαν ήδη προσλάβει πριν μετακομίσουν και μένουν στην Αθήνα. Αυτό δεν το τολμά κανείς επιχειρηματίας, όσο ισχυρός κι αν είναι, δεδομένης της αστάθειας της οικονομίας και της έλλειψης συννενόησης ανάμεσα σε διαδοχικές κυβερνήσεις (η μία ακυρώνει ό,τι καλό έκανε η προηγούμενη) στη χώρα μας.

                                    Οπότε μάλλον θα πρέπει να αρκεστούμε στο μοντέλο 'suburbia' για μερικές δεκαετίες ακόμα.

                                    Δεν είναι μόνο αυτό το κόστος, Κώστα (περίεργα ακούγεται αυτό χεχε).
                                    Δυστυχώς όλες οι υπηρεσίες είναι συγκεντρωμένες γύρω από το κέντρο της Αθήνας. Οταν εγώ πχ δουλεύω σε μια εταιρεία στο Λαύριο και μία στο Μαρκόπουλο, και οι εταιρείες αυτές υπάγονται στη ΔΟΥ ΦΑΕΕ Αθηνών η οποία είναι στην Καλλιθέα, ξέρεις πόσο κόστος είναι για μένα αυτό? Κάθε δουλειά που θέλω να κάνω στην εφορία είναι δύο μεροκάματα ολόκληρα!

                                    Αντίστοιχα υπάρχουν κι άλλα παραδείγματα του πώς η επαγγελματική λειτουργία είναι δομημένη ώστε τα πάντα να μην απέχουν από τον αστικό άξονα...

                                    Φαντάσου να πηγαίναμε παραέξω...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      theios last edited by

                                      η μεγάλη αυταπάτη όλων των κατοίκων της Αθήνας είναι πόσο όμορφα θα ήταν όλα στην πόλη αν έλειπε ένα σημαντικό κομμάτι των κατοίκων της (και συνήθως όχι αυτοί..αλλά οι γείτονές τους)

                                      αυτό δεν έχει βάση διότι αν η Αθήνα είχε 3 εκατομμύρια κατοίκους δεν θα είχε υποδομές για 4-5 εκατομμύρια..αν είχε 3 εκατομμύρια κατοίκους δεν θα είχε τα ίδια δημόσια έργα που αναγκαστικά κατασκευάζονται τώρα..

                                      η ανάγκη δημιουργεί την πίεση για δημόσιες δαπάνες..κανείς δεν θα κατασκεύαζε Αττική Οδό και λεωφόρους με 4 λωρίδες και κόμβους σε μια Αθήνα 3 εκατομμυρίων..επομένως τα προβλήματα αναλογικά θα ήταν τα ίδια

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kouk last edited by

                                        Μμμμ...κάτσε theios!!
                                        Αυτό που λές ισχύει στην περίπτωση που υπάρχει καθυστέρηση στην δημιουργία υποδομών!
                                        Αυτά που υπάρχουν τώρα είναι οι αναγκαίες υποδομές για 4-5 εκατομύρια. Αρα για 3 εκατ. θα έπρεπε να υπάρχουν οι ανάλογες ικανές υποδομές!

                                        Οπότε δεν θα υπήρχε πρόβλημα!

                                        Το πρόβλημα για μένα είναι η ταχύτητα με την οποία αναπτύσσεται μια πόλη!
                                        Το 1960 η Αθήνα είχε 600.000 κατοίκους!Ο πληθυσμός της όμως μεγάλωσε με γεωμετρική πρόοδο!Και μάλιστα σε μια περίοδο (χούντα) που η πρόβλεψη και ο προγραμματισμός δεν ήταν και στα καλύτερά τους!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          droemmen last edited by

                                          Ο χρήστης kyan έγραψε:
                                          Κάτι άλλο που δε σκεφτήκατε: Για να γίνει πραγματική αποκέντρωση πρέπει να πεισθούν μεγάλες εταιρείες να μετακομίσουν εκτός Αθηνών. Για να το κάνουν αυτό όμως πρέπει να κάνουν μια τεράστια επένδυση, αφού τα έξοδα που θα κληθούν να πληρώσουν βραχυ-μεσοπρόθεσμα δεν είναι ευκαταφρόνητα, αφού μετά τη μετακόμιση πρέπει να αναλάβουν και τη μετακίνηση των εργαζομένων που είχαν ήδη προσλάβει πριν μετακομίσουν και μένουν στην Αθήνα. Αυτό δεν το τολμά κανείς επιχειρηματίας, όσο ισχυρός κι αν είναι, δεδομένης της αστάθειας της οικονομίας και της έλλειψης συννενόησης ανάμεσα σε διαδοχικές κυβερνήσεις (η μία ακυρώνει ό,τι καλό έκανε η προηγούμενη) στη χώρα μας.

                                          Οπότε μάλλον θα πρέπει να αρκεστούμε στο μοντέλο 'suburbia' για μερικές δεκαετίες ακόμα.

                                          Συμφωνούμε ως προς το κόστος, όμως τα τελευταία χρόνια υπάρχουν αρκετές εταιρίες που μετακομίζουν στα μεσόγεια ή τουλάχιστον ανοίγουν παραρτήματα εκεί.
                                          Παράδειγμα η Intracom μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες στη χώρα μας που πήγε σε ιδιόκτητα κτήρια στην Παιανία, και με τα χρήματα που γλύτωσε από τα ενοίκια ένα -πολύ- μικρό μέρος πήγε σε πουλμαν για τους υπαλλήλους.
                                          Θα μου πεις ότι δεν έχουν όλοι τις δυνατότητες της Intracom, όμως η κάθε μικρότερη εταιρία με σωστό προγραμματισμό μπορεί να πετύχει κάτι τέτοιο. Παράδειγμα η εταιρία στην οποία δούλευα μέχρι πριν 3 χρόνια, ήταν στην Αργυρούπολη σε δυο κτήρια με ενοίκιο της τάξης των 7 εκατομμυρίων δραχμών το μήνα και τώρα χτίζει σε ιδιόκτητο χώρο στο σταυρό Αγ. Παρασκεύης.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vasgti last edited by

                                            Πάντως η αλήθεια είναι πως πολλές μεγάλες εταιρίες έχουν αρχίσει να μεταφέρονται προς Κρυονέρι και Αγ.Στέφανο που δεν είναι και τόσο μακριά από το κέντρο της πόλης, αλλά βοηθάει στο κυκλοφοριακό...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 15 / 26
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr