-
Δυστυχώς υπάρχει θεματάκι με κάποια υλικά στο εσωτερικό της Ιουλιέτας και την απτή ποιότητά τους. Και σε σύγκριση με τη πανταχού παρούσα Λαική Γκόλφω, αλλά και σε σύγκριση με τα πραγματικά πρίμιουμ Α3 και 1, με τα οποία αρέσκονται οι δημιουργοί της να την κατατάσσουν. Οι συγκρίσεις με Φίατ είναι ατυχείς, αλλά δείχνουν από κάποια πλευρά και το μέγεθος του προβλήματος, αν κάποιοι δηλαδή σε συγχρωτίζουν με λάθος προιόντα φταίνε αυτοί αλλά φταις και εσύ ταυτόχρονα που δεν διαφοροποιήθηκες επαρκώς στα μάτια τους.
Δεν θα εκπλαγώ αν στην πρώτη ανανέωση του μοντέλου κάποιες από αυτές τις επιλογές υλικών πάνε οριστικά στα αποδυτήρια και αντικατασταθούν με άλλα καλύτερα. Κατόπιν ωρίμου σκέψεως που λέει και ο θυμόσοφος λαός... -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
http://www.youtube.com/watch?v=m5ZPxuDXw-0&feature=related
Youtube VideoΤα πλαστικά στο ταμπλώ δεν τα βλέπω σόι
Απαράδεκτα ρε γμτ....
Κάτι σαν 'μουχλιασμένα τυριά'....'παλιά κρασιά'...ένα πράγμα!Κάτι τέτοια βλέπεις και βγάζει φωτιές η Μόνικα μετά !!!
Ωραία ανεβάζει !!!!
Τα πλαστικά στο ταμπλό πάντως άντεξαν με τόση υγρασία !!
-
Ο χρήστης marinos regata έγραψε:
Προς τον φιλο ΜΙΛΑΝΕΖΟ.Αυτο καταλαβες εσυ?Οτι ειμαι φανατισμενος με το Golf?Δηλαδη επειδη το θεωρω το καλυτερο στην κατηγορια του σημαινει οτι ειμαι φανατικος?Και με ποιο να την γυγκρινω με το Ceed?Με τα λεφτα που κανει με το golf θα την γυγκρινω.Οχι την g δεν την εχω οδηγησει πηγα και την ειδα ομως την Παρασκευη,και εκατσα μονο μεσα,,οποτε δεν ξερω και δεν μπορω να εκφερω αποψη για την συμπεριφορα της, και αλλωστε δεν αναφερθηκα καθολου στο κομματι αυτο.Η αποψη που σχηματισα ειναι οτι ειναι κριμα ενα ομορφο αμαξι(το ομορφοτερο της κατηγοριας για εμενα),να ειναι ετσι η ποιοτητα του.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΤΗΝΗ Η GUILIETTA.Παμε τωρα στο Golf,Πριν 1 μηνα περιπου το ειχα κανει test drive και μου αφησε πολυ καλες εντυπωσεις,η στιβαροτητα του,το στησιμο του,η ποιοτητα κυλισης.Δεν το συγκρινω ομωμς την G γιατι δεν την εχω οδηγησει.Θα τα συγκρινω ομως για το εσωτερικο τους που το γερμανικο ειναι αλλου.Εφοσον λοιπον με αφησε ευχαριστημενο στο οδηγικο κομματι(πιθανον η g να ειναι καλυτερη στο κομματι αυτο σαν γνησια Alfa),και η καμπινα του με εξεπληξε για να μην το επιλεξω?Και αν βαλω κατω την ποιοτητα κατασκευης(οποιος ποιασει την πορτα θα καταλαβει) την σιγουρα καλυτερη μεταπωληση και την υψηλοτερη μεταπωλιτηκη αξια για εμενα το Golf θα ηταν μονοδρομος.Οσο για την ιταλικη σημαια εχεις απολυτο δικιο.....ειχαμε στην οικογενεια ενα Fiat Regata 60 του 1987,Fiat Tempra,και μια Alfa 146.......Συγνωμη που δεν ειμαι φανατικος σαν εσενα με μια μαρκα.λοιπον φιλε μου αντικειμενικε, να ξεκαθαρισω οτι δεν ειμαι κολλημενος με μια μαρκα.
Το οτι εχω στην κατοχη μου ενα type-r MY 2003 και μια alfa 159, μονο αυτο δεν αποδεικνυει.
Αλλα και στο παρελθον περσα απο πλλες μαρκες, οχι απαραιτητα ιταλικες.
Ειναι σαν καποιος να ελεγε οτι το type-r δεν εχει κινητηρα.....και απλα να του την ελεγα διοτι δεν ανταποκρινεται στην πραγματικοτητα.
Ετσι και με την g, παραδεχομαι οτι τα καθισματα ειναι αθλια απο πλευρικης στηριξης.
Απο εκει και περα ομως υπαρχουν αληθειες και πραγματικοτητα για την g που δεν τις αναφερω εγω επειδη ειμαι οπως λες κολλημενος, αλλα προλαβαν αλλοι να αναφερθουν σε αυτα πριν απο μενα.
Δεν ανακαλυψα και την αμερικη με αυτα που εγραψα, ειναι γνωμες οπως ειπα της πλειψηφιας.
Οι διαφορες οπως εχουν καταγραφει στην ποιοτητα των 2 αυτοκινητων ειναι ελαχιστες διοτι και τα 2 εχουν παρα πολυ καλη!
Δεν απαξιωσα πχ το golf, γενικα για την κακη ποιοτητα του κατου μερους του ταμπλου, βγαζοντας το σκαρτο για την ποιοτητα.
Τωρα εαν εσυ κρινεις οτι η g εχει κακη ποιοτητα, δηστυχως εισαι μειοψηφια και θελεις να βλεπεις το golf τοσο μπροστα!
Οσο για την στιβαροτητα, τομεας των γερμανων, η g απεσπασε την υψηλοτερη βαθμολογια για την ακαμψια της, οχι απο μενα, φροντισαν αλλοι να το κανουν.
Μηπως και αυτοι και αυτοι ειναι κωλημενοι με την μαρκα;
Οπως βλεπεις τιποτα απο οσα σου ειπα, δεν εχουν διαψευστει (απο χρηστες, δοκιμαστες, αξιολογητες, reviews,test....). -
ωραιες οι κριτικες και οι μονολεκτικες απαντησεις απο φιλους, εδω μεσα, που μαλιστα και με την χρηση των απαραιτητων emotion εμπλουτιζουν και ισχυροποιουν την αποψη τους και δειχνουν ποσο αρεσκονται σε υγιη διαλογο, ωστε και εαν υπαρχουν διαφωνιες!
Ετσι ειναι ο διαλογος, αρκει να μιλας με επιχειρηματα.
Τωρα εαν κρινεις ενα μοντελο και λες σαν αρνητικο οτι πχ γλυστραει το τιμονι απο τα χερια του οδηγου , οπως γραφτηκε και αυτο για την g..ti να πω;
Εαν δε σας αρεσουν οι αληθειες, οκ!
Πεταει ο γαιδαρος, πεταει...μαλλον αυτο θελουν καποιοι.
Δεν ημουν ποτε και δεν ειμαι αυτης της λογικης.
Ενας τομεας απο μονος του δεν βγαζει νικητες, ετσι και στις συγκρισεις που πραγματοποιουνται, λογικο ειναι , με την ελευση ενος νεου μοντελου οπως η g.
Κρινε το αυτοκινητο γενικως σε ολους τους τομεις και βγαλε τα συμπερασματα σου.
Οπως πχ την εποχη του golf5, υπερειχε πραγματικα σε ολους αυτους τους τομεις εναντι του ανταγωνισμου, ειναι κατι το οποιο ασχετως εαν σου αρεσει η οχι (το golf) ίσχυε και αυτο δεν αλλαζει!
Ετσι τωρα και με την g, τα πραγματα στην κορυφη ειναι ρευστα.
Του χρονου μπορει να βγει κατι αλλο και να την εκθρονισει, τι να κανουμε η κορυφη δεν ανηκει σε καποιον αιωνιως.
Aν θεωρουν καποιοι με αυτο που λεω ειμαι κολλημενος, τοτε δεν υπαρχει χωρος για κουβεντα. -
Για να μην λεμε τα ιδια και τα ιδια.Στα ματια τα δικα μου σε σχεση με το Golf μου φανηκε η ποιοτητα της αρκετα πιο κατω.Μου λες για την ακαμψια της και σου ξανα λεω ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΑ THN G ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΚΦΕΡΩ ΑΠΟΨΗ, παρολαυτα οπως σου γραφω πιο πανω πιθανον στο οδηγικο κομματι να ειναι καλυτερη η G σαν γνησια Alfa.Ξαναλεω για εμενα(γιατι το θεμα εμφανιση ειναι υποκειμενικο) η g ειναι το ομορφοτερο της κατηγροριας του αλλα απογοητευτικα μεσα (οχι απο την σχεδιαση) αλλα απο τα αλλα που ειπαμε πιο πανω.Οσο για το αν βλεπω το Golf τοσο μπροστα οπως λες συ δεν ισχυει.Απλα υπερτερει στα πολυ χτυπητα μειoνεκτηματα της Alfa, ενω το ιδιο δεν εχει καποιο σοβαρο-μεγαλο μειονεκτημα.
-
Οτι και να γραψει καποιος υποκειμενικο η αντικειμενικο για την g πεφτει ενας μιλανεζος και ενας ζεπελιν να τον φανε
Μιλανεζε ειμαστε πρακτορες του Vag ολοι οι υπολοιποι και σιγα μην ερθει η καθε g να μας παρει το θρονο. Βεβαια εμείς δωσαμε 27κ για να την αγορασουμε... αλλα βεβαια για ΕΣΕΝΑ δεν εχουμε δικαιωμα να κανουμε κριτική υποκειμενικη η αντικειμενική σωστα; Εσυ απο οτι βλεπω ΟΥΤΕ Γκολφ εχεις ΟΥΤΕ Τζουλιεττα αρα με τι περγαμηνες συνεχίζεις και μιλας ρε φανατισμενε;
-
Ο χρήστης marinos regata έγραψε:
και σου ξανα λεω ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΑ THN G ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΚΦΕΡΩ ΑΠΟΨΗ, -
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
Οτι και να γραψει καποιος υποκειμενικο η αντικειμενικο για την g πεφτει ενας μιλανεζος και ενας ζεπελιν να τον φανεΜιλανεζε ειμαστε πρακτορες του Vag ολοι οι υπολοιποι και σιγα μην ερθει η καθε g να μας παρει το θρονο. Βεβαια εμείς δωσαμε 27κ για να την αγορασουμε... αλλα βεβαια για ΕΣΕΝΑ δεν εχουμε δικαιωμα να κανουμε κριτική υποκειμενικη η αντικειμενική σωστα; Εσυ απο οτι βλεπω ΟΥΤΕ Γκολφ εχεις ΟΥΤΕ Τζουλιεττα αρα με τι περγαμηνες συνεχίζεις και μιλας ρε φανατισμενε;
Επειδη εσυ λες οτι την αγορασες δηλαδη εχεις το προνομιο και το δικαιωμα να την σχολιαζεις...
Κανεις αλλος...
Κανεις δεν μιλησε για πρακτορες...εσυ μήπως;
Αντικειμενικη κριτικη ειναι να λες οτι το τιμονι γλυστραει....σαν αρνητικο, Ή τα μιτοτακουνα, ποιος να τα παρει στα σοβαρα αυτα τα μειονεκτηματα; Μιλας για αντικειμενικοτητα εσυ....
Οι περγαμηνες δεν χαριζονται μαζι με τα κλειδια κατα την παραδοση του αυτοκινητου, με συνεπεια την αποκλειστικοτα στην κριτικη ( ο θεος να την κανει) απο ποτε;;
Αληθεια ποιες ειναι οι περγαμηνες και τι σχεση εχουν με την οποια παρουσα κριτικη;;
Αυτα περι φανατισμου, οσοι αναφερθηκατε, μαλλον πρεπει να κανετε αυτοκριτικη και μετα να ονοματιζετε αλλους.
Οκ ειπαμε οι αληθειες δεν ειναι αρεστες... -
Ο χρήστης marinos regata έγραψε:
Για να μην λεμε τα ιδια και τα ιδια.Στα ματια τα δικα μου σε σχεση με το Golf μου φανηκε η ποιοτητα της αρκετα πιο κατω.Μου λες για την ακαμψια της και σου ξανα λεω ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΑ THN G ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΚΦΕΡΩ ΑΠΟΨΗ, παρολαυτα οπως σου γραφω πιο πανω πιθανον στο οδηγικο κομματι να ειναι καλυτερη η G σαν γνησια Alfa.Ξαναλεω για εμενα(γιατι το θεμα εμφανιση ειναι υποκειμενικο) η g ειναι το ομορφοτερο της κατηγροριας του αλλα απογοητευτικα μεσα (οχι απο την σχεδιαση) αλλα απο τα αλλα που ειπαμε πιο πανω.Οσο για το αν βλεπω το Golf τοσο μπροστα οπως λες συ δεν ισχυει.Απλα υπερτερει στα πολυ χτυπητα μειoνεκτηματα της Alfa, ενω το ιδιο δεν εχει καποιο σοβαρο-μεγαλο μειονεκτημα.αφου οπως λες δεν την οδηγησες, σημαντικο για την τελικη αξιολογηση ενος αυτοκινητου, εβγαλες το golf σαν καλυτερο απο την g;
Για αυτοκινητα δεν μιλαμε;
Ξερεις την ακαμψια του αυτοκινητου δεν χρειαζεται να το οδηγησεις για να την διαπιστωσεις.
Η g σε ενημερωνω οτι απεσπασε απο ανεξαρτητο οργανισμο, την μεγαλυτερη βαθμολογια, ανεξαρτητως κατηγοριας στον τομεα αυτο!
Μιλατε για τρολαρισμα μετα.....συγκρισεις αντικειμενικες χωρις να εχει καν καμια αποψη απο την οδηγηση της και γνωσεις βασικες.
Το golf τουλαχιστον το οδηγησες ή οχι; -
Καλα καλο βραδυ.....διαβασε τα μυνηματα μου προσεκτικα και θα καταλαβεις.Ειπα εγω καπου οτι υπερτερει το Golf οδηγικα?Ειπα οτι το οδηγησα και εμεινα ευχαριστημενος αλλα δεν μπορω να το συγκρινω με την g γιατι δεν την οδηγησα!Το εχω γραψει 3 φορες αλλα ας το ξαναγραψω αλλη μια η G σαν ΑΛΦΑ πιθανον να ειναι καλυτερη οδηγικα.Βαρεθηκα να ξαναγραφω τα ιδια και τα ιδια.Λοιπον μαγκες τελευταιο μυνημα που γραφω και θα διαβασατε αυτο που γουσταρετε η GUILIETTA ειναι το καλυτερο της κατηγοριας του.-Καληνυχτα σας.
Υ/Γ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΤOPIC ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑΣΕΤΕ FAN CLUB ALFA ROMEO
-
Ο χρήστης marinos regata έγραψε:
Επειδη υπαρχουν εδω μεσα μερικοι φανατικοι με τις μαρκες και δεν βλεπουν την πραγματικοτητα η βγαζουν τα αποθυμενα τους, καλο ειναι να βλεπουν μερικα πραγματα.Ειναι κριμα ενα τετοιο μοντελο να μην συνοδευεται απο την αναλογη ποιοτητα.Τωρα λογικο ειναι να το συγκρινουν ολοι με το Golf,γιατι παντα με τον πρωτο ασχολουνται ολοι,και κατα την γνωμη μου παροτι ειμαι λατρης των ιταλικων, αν θα επαιρνα αμαξι θα ηταν η πρωτη μου επιλογη το Golf για πολλους λογους.Ακομα και την Ιταλια πρωτο ειναι,αυτο δεν σας λεει τπτ?Αυτα εσυ δεν τα εγραψες;;
Απο οσο διαβαζω και καταλαβαινω, βγαζεις-κρινεις το golf ως καλυτερο ή πρωτο (χωρις να υπερτερει και οδηγικα οπως ειπες), και χωρις να οδηγησεις καθολου την g;
Αυτα τα 'επιχειρηματα', εγω ο κολλημενος αμφισβητησα....
Θα μας τρελλανεις!
Μαλλον εσυ καλυτερα να τα ξανα διαβασεις αυτα που εγραψες γιατι τα ξεχασες! -
Η προσωπική αντιπαράθεση που έχει ανοίξει κουράζει και μάλιστα πάρα πολύ...Θα έλεγα να σταματήσει κάπου εδώ, ο,τι έχει να ειπωθεί ειπώθηκε άλλωστε. mod
-
http://www.youtube.com/watch?v=cQjwvtAz ... re=related
To 'Bικάκι' απο το Fifthgear, εχει θεματακι με την αισθηση του τιμονιου...
-
Νομίζω ότι κατέχοντας τα εξής χαρακτηριστικά:
*Πριν καλά καλά βγει η Ιουλιέτα, είπα ότι θα την πάρω επειδή ο ερωτάς μου με την 147 δεν μου είχε περάσει και είχα εμπιστοσύνη στο τι μπορεί να κάνει ένα αυτοκίνητο με τα σήματα της Αλφα Ρομέο.- Είπα επίσης ότι δεν θα σπεύσω να την αγοράσω απο τους πρώτους. Είναι πάγια τακτική μου, εξαιρέθηκε η 147, γιατί είχε βγει ήδη η 156 και η 147 η τρίπορτη, οπότε πήρα μία από τις πρώτες πεντάπορτες.
- Την οδήγησα και στα ουσιαστικά σημεία με κάλυψε με το παραπάνω, οι λεπτομέρειες, πιστεύω ότι θα έχουν διορθωθεί σε κανένα χρόνο που θα προβώ στην αγορά.
- Παρόλο που έχω δηλώσει Αντι-αντικειμενικός, πιστεύοντας ότι δεν υπάρχει αντικειμενικότητα σε τόσο υποκειμενικά θέματα, επεσήμανα αυτά που δεν μου έκαναν καλή εντύπωση.
Μπορώ να εκφέρω γνώμη, μιας και παρακολουθώ το θέμα απο προσωπικό ενδιαφέρον:
@MILANEZOS...Όπως είπαμε και φαντάζομαι συμφωνείς, δεν υπάρχει αντικειμενικότητα...όποιος το κατέχει αυτό, μπορεί να φανταστεί ότι ο astanapan, εξέφρασε δικές του απόψεις...υποκειμενικές, που είχε κάθε δικαίωμα, αφού έσκασε τα 25κ και την αγόρασε.
Πιστεύω ότι κάνοντας τον δικηγόρο της Αλφα, δεν προσφέρεις τίποτα, γιατί είμαστε (νομίζω) νοήμονες και μπορεί του ενός φίλου να γλυστράν τα χέρια στο τιμόνι, αλλά εμείς που δεν ιδρώνουμε ενδεχομένως στα χέρια, να μην το αντιμετωπίσουμε σαν πρόβλημα. Ούτε για μένα πρόβλημα είναι η απόσταση των πεντάλ, γιατί φοράω 46 νούμερο και όσες φορές είχα πρόβλημα... ήταν η σφιχτή τους διάταξη, με αποτέλεσμα να πατάω γκάζι και φρένο μαζι (σε ένα απότομο φρενάρισμα ας πούμε).
Δεν έχω μπει ποτέ σε κανένα τοπικό της vw γιατί δεν με ενδιαφέρουν (είπαμε δεν είμαι αντικειμενικός) ...αν το έχεις κάνει εσύ, τότε δεν κάνεις καλά, αν δεν σε ενδιαφέρουν. Αν σε ενδιαφέρουν είναι άλλο θέμα...
Το ίδιο θα πω και στους φίλους του γκρουπ, που μπαίνουν εδώ κατηγορώντας την Ιουλιέτα, μήν επιδεικνύοντας κανένα ίχνος σεβασμού σε αυτούς που έσκασαν 25-27κ να την αγοράσουν...και ψάχνοντας να δουν κάποιο ποστ που θα τους βοηθούσε σε κάτι, βρίσκουν ποστ που λένε γιατί δεν έπρεπε να την αγοράσουν και ότι έκαναν λάθος που δεν πήραν Golf ή Bmw1.Δηλαδή αυτό που θέλω να πω είναι ότι: Ότι δεν μας αρέσει να μας κάνουν...απλά δεν το κάνουμε...
Και για να μην παρεξηγηθώ...είμαι δεδηλωμένος Ιταλόφιλος...και όποιο συμβατικό Ιταλικό (απο τα 30-κάτι που είχα στην κατοχή μου, τα τελευταία 30 χρόνια) δεν είχα, τουλάχιστον το έχω οδηγήσει και μάλιστα αρκετά...
ΥΓ Όλα αυτά τα γράφω, χωρίς διάθεση παρεξήγησης...απλά εξέφρασα το παράπονό μου, βλέποντας 6 σελίδες με άνευ ουσίας ποστ...
-
- 1000000000000000000000
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Youtube VideoTo 'Bικάκι' απο το Fifthgear, εχει θεματακι με την αισθηση του τιμονιου...
και γιατι το σκεφτεσαι;
-
Aπαντωντας στον φιλο μας τον tsargy, θα του πω οτι δεν συμφωνω οτι πρεπει να παρακολουθει καποιος μια μονο ενοτητα, κονως να ειναι μονοδιαστατος!
Με αυτη την λογικη δεν θα μαθει τιποτα περαν αυτου μονο που ασχολειται.
Ειμαι λατρης των αυτοκινητων, και ολα αυτα τα χρονια, αγοραζοντας (δοξα το θεο) καποια μοντελα απο διαφορες μαρκες εχω σχηματισει μια αποψη-εχω τα γουστα μου και λογω του επαγγελματος μου, που δεν μου επιτρεπετε να παρακολουθω μονο τις εξελιξεις στην αυτοκινηση προς μια μονο κατευθυνση!
Υπαρχουν μοντελα σε διαφορες κατηγοριες απο εταιρειες Γιαπωνεζικες, γαλλικες, ιταλικες, γερμανικες, τα οποια ξεχωριζουν.
Το θεμα λοιπον ειναι να γινεται διαλογος με οσο το δυνατον αντικειμενικα στοιχεια-επιχειρηματα, σεβομενοι παντα τις προτιμησεις και να μην υπαρχει κοκοπροαιρετη διαθεση, η οποια δεν δειχνει και τον απαραιτητο σεβεσμο και στους συμμετεχοντες σε αυτην.
Πχ δεν μπορει καποιος να εκφερει αρνητικα σχολια για: οτι μια ferrari 458, το nissan skyline, bmw m3, type-r, ford focus rs, clio rs.
Οτιδηποτε και εαν σχολιαστει, θα ειναι μεσα σε λογικα πλαισια και σε οτι ισχυει.
Ουτε γενικοτητες, χαρακτηριζοντας καλο ή αντιστοιχα κακο κατι, σε σχεση με κατι αλλο.
Σκεψου να ελεγα οτι to clio rs δεν μου αρεσε γιατι πχ να χρησιμοποιησω το παραδειγμα που γραφτηκε, 'ιδρωνουν ταχερια στο τιμονι,το κατα αλλα δερματινο!, ή να γραψω οτι τα πλαστικα του golf ειναι απαισια...'
Για αυτο το συγκεκριμενο φορουμ εχει πολλα τοπικ απο διαφορες εταιρειες.
Εχεις πολλες επιλογες, αρκει να ξερεις πως θα τις χρησιμοποιησεις και παντα επιχειρηματολογωντας, αλλιως δεν εχει νοημα κανενας διαλογος αυτου του επιπεδου.
Μπορουμε τοτε να απανταμε μονολεκτικα ο ενας στον αλλο, βαζοντας μονο emotions, funny fotos και βιντεακια., η να γραφει ο καθενας οτι του καπνισει.
Αυτο το επιπεδο και αυτο το διαλογο θελουμε; -
Ο χρήστης MILANEZOS έγραψε:
Aπαντωντας στον φιλο μας τον tsargy, θα του πω οτι δεν συμφωνω οτι πρεπει να παρακολουθει καποιος μια μονο ενοτητα, κονως να ειναι μονοδιαστατος!
Με αυτη την λογικη δεν θα μαθει τιποτα περαν αυτου μονο που ασχολειται.
Ειμαι λατρης των αυτοκινητων, και ολα αυτα τα χρονια, αγοραζοντας (δοξα το θεο) καποια μοντελα απο διαφορες μαρκες εχω σχηματισει μια αποψη-εχω τα γουστα μου και λογω του επαγγελματος μου, που δεν μου επιτρεπετε να παρακολουθω μονο τις εξελιξεις στην αυτοκινηση προς μια μονο κατευθυνση!
Υπαρχουν μοντελα σε διαφορες κατηγοριες απο εταιρειες Γιαπωνεζικες, γαλλικες, ιταλικες, γερμανικες, τα οποια ξεχωριζουν.
Το θεμα λοιπον ειναι να γινεται διαλογος με οσο το δυνατον αντικειμενικα στοιχεια-επιχειρηματα, σεβομενοι παντα τις προτιμησεις και να μην υπαρχει κοκοπροαιρετη διαθεση, η οποια δεν δειχνει και τον απαραιτητο σεβεσμο και στους συμμετεχοντες σε αυτην.
Μέχρι εδώ μπορώ να πω ότι συμφωνώ μαζί σουΠχ δεν μπορει καποιος να εκφερει αρνητικα σχολια για: οτι μια ferrari 458, το nissan skyline, bmw m3, type-r, ford focus rs, clio rs.
Και να ο πρώτος 'αφορισμός'. Απαγορεύεται δηλαδή να πει κάποιος ότι το ταμπλό του clioRS είναι άδειο και προσωπικά το βρίσκω και άσχημο?? Έχει σχέση αυτό με την συμπεριφορά του στον δρόμο? Τι σημαίνει το 'δεν μπορεί' που γράφεις ???Οτιδηποτε και εαν σχολιαστει, θα ειναι μεσα σε λογικα πλαισια και σε οτι ισχυει. Οκ συμφωνώ και επαυξάνω
Ουτε γενικοτητες, χαρακτηριζοντας καλο ή αντιστοιχα κακο κατι, σε σχεση με κατι αλλο. Γιατί όχι??Σκεψου να ελεγα οτι to clio rs δεν μου αρεσε γιατι πχ να χρησιμοποιησω το παραδειγμα που γραφτηκε, 'ιδρωνουν ταχερια στο τιμονι,το κατα αλλα δερματινο!, ή να γραψω οτι τα πλαστικα του golf ειναι απαισια...'
Ξανά το ίδιο, τόσα χρόνια δεν λέμε για το κάτω μέρος του ταμπλό του Golf που ήταν χειρότερης ποιότητας? κακό είναι να το λέμε?? δεν είδα κανένα απο τους της VAG να ενοχλείτε. Μήπως είδες την φωτογραφία που έβαλα στο τοπικό του Bravo για την ένωση της οροφής με το παρμπριζ? Ιδια η κατάσταση και στην G, να μην το σχολιάσουμε? Δεν είναι κριτήριο αυτό για κάποιους? Να μην τους βοηθήσουμε στην επιλογή τους? Είναι αντίστοιχο και το Golf??Για αυτο το συγκεκριμενο φορουμ εχει πολλα τοπικ απο διαφορες εταιρειες.
Εχεις πολλες επιλογες, αρκει να ξερεις πως θα τις χρησιμοποιησεις και παντα επιχειρηματολογωντας, αλλιως δεν εχει νοημα κανενας διαλογος αυτου του επιπεδου.
Μπορουμε τοτε να απανταμε μονολεκτικα ο ενας στον αλλο, βαζοντας μονο emotions, funny fotos και βιντεακια., η να γραφει ο καθενας οτι του καπνισει.
Αυτο το επιπεδο και αυτο το διαλογο θελουμε; Αν θέλεις άλλου τύπου διάλογο πρέπει να ξεκινήσεις πρώτος εσύ. Δεν χρειάζεται να είσαι τόσο απόλυτος, ούτε να λες τι πρέπει να κάνουμε και τι όχι. Ακόμα και τα emotions καμια φορά βοηθούν να καταλάβεις τον τρόπου που γράφει ο συνομιλητής σου μια και δεν είναι συζήτηση πρόσωπο με πρόσωπο. -
για να γινω συγκεκριμενος, εκει που αναφερθηκα για τις συγκρισεις, ισως να μην το διατυπωσα σωστα για αυτο τα εγραψες αυτα.
Εννοω για πχ το clio rs,καθως και για τα αλλα μοντελα που αναφερθηκα οτι δεν μπορεις (εκει παει το δεν μπορεις) να αναφερθεις αρνητικα για τομεις που ειναι διαπιστωμενα τα δυνατα σημεια του εκαστοτε μοντελου, συμπεριφορα στον δρομο-στησιμο, για το παραδειγμα μας(clio rs) και να τα απαξιωνεις χωρις επιχειρηματα.....
Ουτε να συγκρινεις 2 αυτοκινητα, χωρις καν να τα εχεις οδηγησεις (μονο το ενα), να μην εισαι σιγουρος για την καλητερη συμπεριφορα του στο δρομο (παροτο το οδηγησες το ενα) καθως και να μην γνωριζεις οτι, πχ η στρεπτικη ακαμψια ειναι μετρησιμο χαρακτηριστικο, ειτε την γνωριζεις σαν ποσό, ειτε οχι (εννοω εαν το οδηγησεις γιανα καταλαβεις),αυτη υπαρχει, δεν μπορει να την αμφισβητησεις. Εν τελη εαν δεν γνωριζεις βασικα χαρακτηριστικα να χρηζεις...κορυφαιους!
Εκει υπαρχει ελλειψη αντικειμενικοτητας και φυσικα ελλειψη επιχειρηματων.
Σκεψου ενα αλλο παραδειγμα, ο κινητηρας του type-r δεν ειναι καλος διοτι καταναλωνει παρα πολλα για τα γουστα μου-αυτες εννοω γενικοτητες που απαξιωνουν ενα διαπιστωμενα δυνατο χαρτι-χαρακτηριστικο του εκαστοτε αυτοκινητου.
Ακομη και για την περιπτωση του golf, (οπως και της g), δεν μπορει τα κακης ποιοτητας 'χαμηλα' πλαστικα του στο ταμπλο, να απαξιωνουν συνολικα την καλη του ποιοτητα στο εσωτερικο.
Οποιος το θεσει ετσι θα ειναι αδικος και οχι αντικειμενικος με το αυτοκινητο.
Και οσο αναφορα για την χρηση emotions με την παραλληλη ταση για ειρωνια με μονολεκτικες απαντησεις, σιγουρα δεν βοηθα σε ενα υγιη διαλογο και ουτε σεβεται τον συνφορμιστα. -
Ο χρήστης MILANEZOS έγραψε:
Aπαντωντας στον φιλο μας τον tsargy, θα του πω οτι δεν συμφωνω οτι πρεπει να παρακολουθει καποιος μια μονο ενοτητα, κονως να ειναι μονοδιαστατος!
Με αυτη την λογικη δεν θα μαθει τιποτα περαν αυτου μονο που ασχολειται.Και άμα δεν θέλει?
Γιατί να αποκτήσω γνώσεις για ένα αυτοκίνητο που σιχαίνομαι να βλέπω? (τελείως υποκειμενικό αυτό) Και υπάρχει και μία συγκεκριμένη αισθητική μίας αυτοκινητοπαραγωγού χώρας, που δεν....
Θα πρέπει να μαθαίνω για τα μοντέλα της ή τις καινοτομίες της?...έχω δικαίωμα να μην θέλω...και ας χαρακτηριστώ μονοδιάστατος.Ειμαι λατρης των αυτοκινητων, και ολα αυτα τα χρονια, αγοραζοντας (δοξα το θεο) καποια μοντελα απο διαφορες μαρκες εχω σχηματισει μια αποψη-εχω τα γουστα μου και λογω του επαγγελματος μου, που δεν μου επιτρεπετε να παρακολουθω μονο τις εξελιξεις στην αυτοκινηση προς μια μονο κατευθυνση!
Αφού είναι έτσι, θα συμφωνήσω απολύτως σε αυτό...λόγω του ότι δεν έχει σχέση με την απασχόλησή μου ,αυτό το κάνω πιό ανάλαφρα και απο σπόντα, εσύ επιβάλλεται να το κάνεις...
Υπαρχουν μοντελα σε διαφορες κατηγοριες απο εταιρειες Γιαπωνεζικες, γαλλικες, ιταλικες, γερμανικες, τα οποια ξεχωριζουν...............................................................................................................................
Οτιδηποτε και εαν σχολιαστει, θα ειναι μεσα σε λογικα πλαισια και σε οτι ισχυει.
Ουτε γενικοτητες, χαρακτηριζοντας καλο ή αντιστοιχα κακο κατι, σε σχεση με κατι αλλο.
Σκεψου να ελεγα οτι to clio rs δεν μου αρεσε γιατι πχ να χρησιμοποιησω το παραδειγμα που γραφτηκε, 'ιδρωνουν τα χερια στο τιμονι,το κατα αλλα δερματινο!, ή να γραψω οτι τα πλαστικα του golf ειναι απαισια...'Μα νομίζω ότι αν έχεις δώσει τα ωραία σου λεφτουδάκια...όσο και αν είναι παράλογο...έχεις δικαίωμα να σχολιάσεις το προϊόν που αγόρασες, όσο άτοπες και αν είναι για τους υπόλοιπους οι παρατηρήσεις. Μιλάω αποκλειστικά για το ποστ του astanapan ο οποίος το έχει αγοράσει.Γιατί, βέβαια υπάρχουν ποστ που μιλάνε για τα ελαττώματα αυτοκινήτων που και δεν έχουν δει απο κοντά και δεν έχουν οδηγήσει και το κυριότερο? δεν θα το αγόραζαν ποτέ...
Για αυτο το συγκεκριμενο φορουμ εχει πολλα τοπικ απο διαφορες εταιρειες.
Εχεις πολλες επιλογες, αρκει να ξερεις πως θα τις χρησιμοποιησεις και παντα επιχειρηματολογωντας, αλλιως δεν εχει νοημα κανενας διαλογος αυτου του επιπεδου.
Μπορουμε τοτε να απανταμε μονολεκτικα ο ενας στον αλλο, βαζοντας μονο emotions, funny fotos και βιντεακια., η να γραφει ο καθενας οτι του καπνισει.
Αυτο το επιπεδο και αυτο το διαλογο θελουμε;Ξέρεις τι με ενοχλεί? (χωρίς να θεωρώ ότι έχω δίκιο σώνει και καλά)
Παράδειγμα: Δεν θα αγόραζα ποτέ μου Γκόλφ...δεν θα το αιτιολογήσω, παρά μόνο αν ερωτηθώ...
Το να πάω στο τόπικ του Γκολφ αρχίζοντας να θάβω το μοντέλο το οποίο παρεπιμπτόντως δεν πρόκειται να αγοράσω ποτέ, θεωρώ ότι είναι κουτό...Αφου σε εμένα δεν αρέσει και σε άλλους αρέσει, τι νόημα θα είχε???
Και το κυριότερο? Εμμέσως λέω σε όλους όσους το αγόρασαν ότι τους θεωρώ τουλάχιστον άσχετους...αυτό συνιστά προσβολή, την οποία επειδή δεν την δέχομαι σε μένα, αρα δεν την κάνω.-----------------------------------------------------(σ.σ.: παύλες α λά Antonis team )-------------------------------------------
Και για να πλατιάσω λίγο:
Τι νόημα έχει ένα τόπικ που ανοίγει?
Για μένα, το τόπικ της 'Αλφα Ρομέο', φτιάχτηκε για να συζητούν οι κάτοχοι της μάρκας και οι ενδιαφερόμενοι για αγορά...
Ενα τόπικ με τίτλο 'Τάδε ή Τάδε?', φτιάχτηκε γιατί είχε κάποιος μία απορία, για το τι θα επιλέξει και μπαίνουν εκεί όσοι νομίζουν ότι μπορούν να βοηθήσουν με τις γνώσεις τους.
Το τόπικ: 'με αυτά τα χρήματα τι καλύτερο μπορώ να πάρω?' ή ' Τι αυτοκίνητο πόλης θα με συμβουλεύατε?' σίγουρα είναι πιο ανοιχτό σε γενικότερη συζήτηση.
Δηλαδή, κατά την γνώμη μου μπορούν να γίνουν συζητήσεις με ενδιαφέρον...απλα νομίζω ότι δεν πρέπει να ξεφεύγουμε από τον τίτλο ο οποίος υπάρχει για να οριοθετεί την συζήτηση και σίγουρα δεν βοηθούν οι προσβολές.Δηλαδή μου κάνει λίγο σαν να έχει δοθεί θέμα έκθεσης: 'Εκδρομή με σχολικό' και να αρχίζουμε την έκθεση γράφοντας:
Σήμερα το πρωί έπρεπε να πάω στο σχολείο, να μπω στο σχολικό, για να πάμε Εκδρομή στον Μαραθώνα.
Δεν το έκανα όμως, πήρα τα κλειδια της Αλφα, πάτησα το μπουτόν του τηλεχειριστηρίου να ξεκλειδώσει και ακούστηκε ο θόρυβος απο τις ηλεκτρομαγνητικές μου μου έλεγαν: Μπες μέσα μεγάλε. Εβαλα το κλειδί στην μίζα και τα δύο διπλά ντελόρτο άρχισαν να κελαϊδάνε. Το κελάϊδισμα τους ήταν σαν να μου ψυθίριζε στο αυτί: Είμαι δικιά σου, κάνε μου ότι θες άντρα μου...
Πατάω τον συμπλέκτη, βάζω γλυκά την πρώτη και ξεκινάω.
Μα πως να πάω στο σχολείο και να αφήσω αυτήν την κούκλα και να μπω στο σχολικό?
Δεν πηδιέται η εκδρομή...θα πάω παραλία και μετά Σούνιο για στροφιλίκια. ΄
Στον δρόμο βρίσκω ένα ........μπλα μπλα μπλα
όσο και αν συνεχίσω η ουσία είναι μία: Είμαι εκτός θέματος!!!Και για να το διασκεδάσουμε. Από το παραπάνω κείμενο, τι είναι αυτό που δεν κολλάει?
Alfa Romeo Giulietta