-
Ο χρήστης zeppelin έγραψε:
Ρε Μιλανέζε ο καθένας έχει την άποψή του για την Τζουλιέτα. Γιατί πρέπει να του απαντάς εσύ κ οι άλλοι ειρωνικά όταν μιλούν αρνητικά για αυτή; Μετοχές εχεις ή είσαι αντιπρόσωπος ; Οι τρίτοι που διαβάζουν έχουν μυαλό κ αντίληψη κ κρίνουν αναλόγως.
Οντως, πρεπει να δειχνουμε περισσοτερη κατανοηση στις ιδιοτροπιες του καθενος
αν το θετεις ετσι περι¨'ιδιοτροπιων' εχεις απολυτο δικιο..
Απλα τις πρισσοτερες φορες αντιλαμβανεσαι οτι μερικοι γραφουν κατι απλα για να το γραψουν και δεν εχουν μπει ουτε καν μεσα στο αυτοκινητο
Αν παρακολουθησεις καποιες λεπτομερεις στα γραφομενα θα καταλαβεις....
Αν σου ελεγα για παραδειγμα, επειδη αναφερθηκε οτι ειμαι κατοχος golf 6 και ειμαι δυσαρεστημενος απο την ποιοτητα του ταμπλου, επειδη ειναι απο πολυ σκληρο πλαστικο, τι θα ελεγες; Οτι ειναι γνωμη μου απλα..Αφου και τετοιο δεν ευσταθει!
Νομιζω οτι οι περισσοτεροι εχουμε την απαιτουμενη κριση, για αυτα που γραφονται! -
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
αγάπησες τις αλφα ρομεό από την 33 που είχε οτι πιο άβολο σε θέση οδήγησης (εγώ την λάτρευα για αυτής της την ιδιαιτερότητα ) και λές οτι η τζουλιέτα έχει άβολα πετάλ?
δεκτές όλες οι παρατηρήσεις σου... μόνο με το τιμόνι δεν το κατάλαβα...
να σου γλιστράγαν τα πετάλ να πω οκ, αλλά το τιμόνι??Ε ναι, δεν τις οδηγουσα και πολυ κιολας, ειπα πως ηταν κολλητων και πηγαιναν αερα πατερα τοτε και με θεσπεσια μελωδικη υποκρουση-μποξεριλα φετες εβγαιναν τα φιλαρακια κ απο τα συνεργεια βεβαια εε
Ειχες δηλαδη περαν του ενος φιλου, που ειχαν ολοι 33, και ολοι εβγαιναν απο τα συνεργεια....
Απο συμπτωση, μαλλον θα επεσες σε παρεα απο 33κηδες (μπορει να ανηκαν στο club της εποχης), οι οποιοι ολοι ειχαν ΚΑΙ μηχανικα προβληματα!
Τι διαβαζουμε.... -
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Για να μη λες... Εγώ θα συμφωνήσω με όσα έγραψαν για την G οι Bravisti.
Τι εγραψαν δηλαδη οι μπραβιστι εν κατακλειδι ρε συ vasgti;
Εχω διαβασει το autocar, ενα gear (η Βικι ηταν αρα fifth), εδω και στο αλφιστι φορουμ κανα δυο παιδια κ δε διαβασα περιεργειες αλλά δε με εκπλησσει κιολας γιατι αυτα δε γραφονται πουθενα. Και τεστ ντραιβ να εκανα παλι δε θα τα εβλεπα..
Οι προβληματισμοι μου σχετικα με το interaction της Ιουλιεττας δεν ειναι ρεπορτο στα + της. Αυτα δεν τα εχω πει ακομα γιατι πρωτα πρεπει να μπορω να την ξεπεταξω και μετα να αναφερθω με σαφηνεια...
Ενα + ομως που μπορω να πω αφοβα απο τωρα ειναι οτι τα πλαστικά της (που εχει γινει πολυ ντορος στο τοπικ) δεν εχουν κανενα θεμα για εμενα. Και στις πορτες και στο ταμπλο. Αν με ενοχλει κατι ειναι που οι διακοπτες για τα παραθυρα δεν εχουν δευτερη σκαλα με αποτελεσμα να ειναι καπως δυσκολο να ρυθμισεις το παραθυρο εκει που θες. Αλλα αυτα ειναι πταισματα το αμαξι δειχνει εξαιρετικο μεσα κ ειναι πολυ δεμενο, δεν ακουγεται τσικ.
-
Ο χρήστης MILANEZOS έγραψε:
αν το θετεις ετσι περι¨'ιδιοτροπιων' εχεις απολυτο δικιο..
Απλα τις πρισσοτερες φορες αντιλαμβανεσαι οτι μερικοι γραφουν κατι απλα για να το γραψουν και δεν εχουν μπει ουτε καν μεσα στο αυτοκινητο
Αν παρακολουθησεις καποιες λεπτομερεις στα γραφομενα θα καταλαβεις....
Αν σου ελεγα για παραδειγμα, επειδη αναφερθηκε οτι ειμαι κατοχος golf 6 και ειμαι δυσαρεστημενος απο την ποιοτητα του ταμπλου, επειδη ειναι απο πολυ σκληρο πλαστικο, τι θα ελεγες; Οτι ειναι γνωμη μου απλα..Αφου και τετοιο δεν ευσταθει!
Νομιζω οτι οι περισσοτεροι εχουμε την απαιτουμενη κριση, για αυτα που γραφονται!Αυτο που λεω ειναι οτι περι ιδιοτροπιων προκειται και οχι απαραιτητα μειονεκτηματων του αυτοκινητου. Καλα αυτο με τα καθισματα που δεν εχουν πλευρικη υποστηριξη ισχυει, αλλα το αυτοκινητο δεν σχεδιαστηκε αποκλειστικα για τους hardcore (επρεπε να υπηρχε εναλλακτικη επιλογη εξτρα κατα τη γνωμη μου και ιδιαιτερα για την QV) αλλα και για τον οικογενειαρχη που απλα ψαχνει ανεση στο αυτοκινητο του. Τωρα το μυτη τακουνι, το τιμονι που γλυστραει και η αποσταση των πενταλ ειναι απλα ιδιοτροπιες.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
η δικιά μου 33 1,7 έχει 170.000 και δεν καίει σταγόνα λάδι...
κάποιο λάθος θα κάναν οι φίλοι σου ή είναι μεταλ/γοι...Χαιρομαι που δεν ειχες ποτε κανενα προβλημα. Ο κολλητος μου ομως ηταν μηχανικος στον Μεξη στην Χαμοστερνας πολλα χρονια αρα και επετρεψε μου να εχω αποψη. Η Ιουλιεττα πιστευω θα ειναι εξαιρετικο αμαξι γι'αυτο και την πηρα αλλωστε.
-
Ο χρήστης zeppelin έγραψε:
αν το θετεις ετσι περι¨'ιδιοτροπιων' εχεις απολυτο δικιο..
Απλα τις πρισσοτερες φορες αντιλαμβανεσαι οτι μερικοι γραφουν κατι απλα για να το γραψουν και δεν εχουν μπει ουτε καν μεσα στο αυτοκινητο
Αν παρακολουθησεις καποιες λεπτομερεις στα γραφομενα θα καταλαβεις....
Αν σου ελεγα για παραδειγμα, επειδη αναφερθηκε οτι ειμαι κατοχος golf 6 και ειμαι δυσαρεστημενος απο την ποιοτητα του ταμπλου, επειδη ειναι απο πολυ σκληρο πλαστικο, τι θα ελεγες; Οτι ειναι γνωμη μου απλα..Αφου και τετοιο δεν ευσταθει!
Νομιζω οτι οι περισσοτεροι εχουμε την απαιτουμενη κριση, για αυτα που γραφονται!Αυτο που λεω ειναι οτι περι ιδιοτροπιων προκειται και οχι απαραιτητα μειονεκτηματων του αυτοκινητου. Καλα αυτο με τα καθισματα που δεν εχουν πλευρικη υποστηριξη ισχυει, αλλα το αυτοκινητο δεν σχεδιαστηκε αποκλειστικα για τους hardcore (επρεπε να υπηρχε εναλλακτικη επιλογη εξτρα κατα τη γνωμη μου και ιδιαιτερα για την QV) αλλα και για τον οικογενειαρχη που απλα ψαχνει ανεση στο αυτοκινητο του. Τωρα το μυτη τακουνι, το τιμονι που γλυστραει και η αποσταση των πενταλ ειναι απλα ιδιοτροπιες.
Εχεις απολυτο δικιο για τα καθισματα που δεν ταιριαζουν με τον χαρακτηρα τηε ιταλιδας...Απαραδεκτα.
Περι ιδιοτροπιες που ειπες θα σε διορθωσω οτι ειναι 'ιδιοτροπιες'.... και δεν εχουν σχεση με ανθρωπους που 'ζουνε' με το αυτοκινητο αυτο, απλα θελουν απλα να γραψουν κατι! -
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
η δικιά μου 33 1,7 έχει 170.000 και δεν καίει σταγόνα λάδι...
κάποιο λάθος θα κάναν οι φίλοι σου ή είναι μεταλ/γοι...Χαιρομαι που δεν ειχες ποτε κανενα προβλημα. Ο κολλητος μου ομως ηταν μηχανικος στον Μεξη στην Χαμοστερνας πολλα χρονια αρα και επετρεψε μου να εχω αποψη. Η Ιουλιεττα πιστευω θα ειναι εξαιρετικο αμαξι γι'αυτο και την πηρα αλλωστε.
το μόνο πρόβλημα ήταν στραβή ανάρτηση από το εργοστάσιο (που αλλάχτηκε , μετά από καυγά μεν αλλά αλλάχτηκε στο πλαίσιο της εγγύησης)
οπότε σαν κάτοχος επέτρεψε μου να έχω καλύτερη άποψη... -
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
η δικιά μου 33 1,7 έχει 170.000 και δεν καίει σταγόνα λάδι...
κάποιο λάθος θα κάναν οι φίλοι σου ή είναι μεταλ/γοι...Χαιρομαι που δεν ειχες ποτε κανενα προβλημα. Ο κολλητος μου ομως ηταν μηχανικος στον Μεξη στην Χαμοστερνας πολλα χρονια αρα και επετρεψε μου να εχω αποψη. Η Ιουλιεττα πιστευω θα ειναι εξαιρετικο αμαξι γι'αυτο και την πηρα αλλωστε.
Αν δεν κανω λαθος, πριν εγραψες οτι ειχες φιλους που ειχαν 33, τωρα γραφεις οτι ειχες φιλο μηχανικο και απο εκει γνωριζεις για προβληματα...
Τι αποτα 2 ισχυει τελικα και εχεις αποψη περι των προβληματων της 33;;;;;; -
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
:yawn: -
Καλά , ο καθένας είναι όπως μάθει....
-Άλλος στρίβει με 70 και νομίζει οτι μπαίνει αέρα ακα , πιλότος γιατί χαροπαλευει με το τιμόνι (που να το κάνει και με Alfa ..)
-
Άλλος έχει μάθει να οδηγάει νταλίκα και του φαίνεται το τιμόνι μικρό
-
¨Αλλος έχει μάθει να κάθετα στο κάθισμα οπότε λίγο κεκλιμένο να ειναι το θεωρεί κακή θέση οοδηγησης.
-
Αλλος δίνει βαρύτητα γιατί οι αλφα πάνε στο συνεργείο 3-4 φορές το χρόνο για ψιλομαζεματα (πχ τρίζει εξάτμιση) και το θεωρεί σοβαρό ενώ μια φορα αν πάει κάποιος για μοτερ /τουρμπο κλπ ειναι ψιλολοίδια γιατι 'δεν είναι συνέχεια στα συνεργεία).
Θα μπορούσα να συνεχισω αλλα στο θέμα τωρα.
Την προηγουμενη εβδομάδα ήμουν στα Μέγαρα στην εκδήλωση για τα 100 χρόνια. Ανάμεσα στα μοντέλα της Alfa (Fiat & lancia) o αντιπρόσωπος ειχε φέρει και 2 G για δοκιμή μέσα στην πίστα. Πάντα τα αυτοκίνητα γύρναγαν με 3 και 4 άτομα. Ε λοιπόμν , εκεί εντυπωσιάστηκα , ειδικά στην μία που την οδηγαγε κάποιο από τα παιδιά του club και ο οχι ο πωλητης που ηταν και πιο εγκρατης. Λοιπόν , χωρίς να υπολείπεται απότα υπόλοιπα μοντέλα και φωρτομένη μια χαρά ακολούθαγε τους υπόλοιπους που 'έστιβαν' τα οχήματα μέσα στην πίστα.
Μάλιστα , αυτό που έκανε εντύπωση, ήταν το γεγονός οτί πέρα από το στρίγγλισμα των ελαστικών (άντε και τα αλάρμ που ανοίγουν αυτόματα) , τιποτα αλλα δεν προδιδε την ταχύτητα στις στροφές. Ουτε κλίσεις , ουτε το μοτέρ να βογγάει , ουτε ESP , ASR , ΩΔΨ ή όπως αλλιώς τα λένε ενεργοποιούνταν και το αμάξι ήταν άνετο. Οι επιβάτες δεν το πίστευαν οτι το αμάξι πήγαινε έτσι και φαντάζομαι ότι είχε και άλλα περιθώρια.
-
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Τι είναι αυτό το 4motion στην υπογραφή σου.
Ντροπή να μπαίνει αυτό δίπλα στο τετράφυλλο.Να το βάλω από πάνω? ή να βγάλω το 4φυλλο από δίπλα?
-
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
fixed!
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Να το βάλω από πάνω? ή να βγάλω το 4φυλλο από δίπλα?Στην Λάμψη ουκ ολίγες φορές είχαμε δει τους πρωταγωνιστές να έχουν σωσία!!
Δεν θέλω να πιστέψω ότι αυτό είναι πραγματικότητα και συμβαίνει στην περίπτωση σου γιατί δεν εξηγείται αλλιώς αυτή η μετάλλαξη.. .που είναι ο παλιός Busso;;;!!! -
Δυσκολεύεσαι στο περπάτημα astanapan;
Γιατί όπως κατάλαβα πρέπει να έχεις μικρά ποδαράκια (39-40 μαξ) και με το 1.92 ύψος σου μάλλον θα έχεις πρόβλημα ευστάθειας!
Πλάκα κάνουμε ε
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Τι είναι αυτό το 4motion στην υπογραφή σου.
Ντροπή να μπαίνει αυτό δίπλα στο τετράφυλλο.Να το βάλω από πάνω? ή να βγάλω το 4φυλλο από δίπλα?
Τι να σου πω.Κάνε ότι θες.
-
Το 4motion ειναι ο γνωστος χυμος ;;
-
Για τα λεφτα του που εχει η Guilietta ειναι απαραδεκτο να εχει μεσα τετοια ποιοτητα και τετοια καθισματα.Η ποιοτητα μεσα ειναι fiat και σε καμια περιπτωση δεν συγκρινεται με το Golf.Επειδη υπαρχουν εδω μεσα μερικοι φανατικοι με τις μαρκες και δεν βλεπουν την πραγματικοτητα η βγαζουν τα αποθυμενα τους, καλο ειναι να βλεπουν μερικα πραγματα.Ειναι κριμα ενα τετοιο μοντελο να μην συνοδευεται απο την αναλογη ποιοτητα.Τωρα λογικο ειναι να το συγκρινουν ολοι με το Golf,γιατι παντα με τον πρωτο ασχολουνται ολοι,και κατα την γνωμη μου παροτι ειμαι λατρης των ιταλικων, αν θα επαιρνα αμαξι θα ηταν η πρωτη μου επιλογη το Golf για πολλους λογους.Ακομα και την Ιταλια πρωτο ειναι,αυτο δεν σας λεει τπτ?
-
Ο χρήστης marinos regata έγραψε:
Για τα λεφτα του που εχει η Guilietta ειναι απαραδεκτο να εχει μεσα τετοια ποιοτητα και τετοια καθισματα.Η ποιοτητα μεσα ειναι fiat και σε καμια περιπτωση δεν συγκρινεται με το Golf.Επειδη υπαρχουν εδω μεσα μερικοι φανατικοι με τις μαρκες και δεν βλεπουν την πραγματικοτητα η βγαζουν τα αποθυμενα τους, καλο ειναι να βλεπουν μερικα πραγματα.Ειναι κριμα ενα τετοιο μοντελο να μην συνοδευεται απο την αναλογη ποιοτητα.Τωρα λογικο ειναι να το συγκρινουν ολοι με το Golf,γιατι παντα με τον πρωτο ασχολουνται ολοι,και κατα την γνωμη μου παροτι ειμαι λατρης των ιταλικων, αν θα επαιρνα αμαξι θα ηταν η πρωτη μου επιλογη το Golf για πολλους λογους.Ακομα και την Ιταλια πρωτο ειναι,αυτο δεν σας λεει τπτ?Εισαι κατα του φανατισμου οπως καλα διαβασα, και τον κατακρινεις αλλα απο οτι βλεπω τον εφαρμοζεις με το χειροτερο τροπο και με το 'γαντι' στην κριτικη σου..
Οσες διχογνωμιες υπηρξαν στο θεμα, ηταν διοτι ακριτα καποιος πετουσε μια μπαρουφα ετσι για να πει κατι!
Δεν νομιζω σε καμια περιπτωση να εισαι λατρης των ιταλικων,και να λες αυτα, οπως επισης δεν πρεπει να εχεις δει καθολου το αυτοκινητο(την g).
Η ιστορια με την g, ξεκινησε με τα πλαστικα στις πορτες ,που καποιους δεν τους ικανοποιησε.
Δεκτο στα πλασια πως το βλεπει ο καθενας, οπως επισης και για την πευρικη στηριξη στα καθισματα.
Εσυ, το απλοποιησες, το γενικευσες, και καλυτερα θα ελεγα για να ειμαι πιο ευστοχος, το ξεφτιλισες.
Τα πραγματα, μαλλον εσυ με αυτα που γραφεις, τα βλεπεις διαφορετικα, διοτι επειδη εισαι κολλημενος αλλου, διοτι δεν εξηγειται η 'τυχαια' παραθεση που εκανες για το golf, παροτι τοσο αντικειμενικος οσο δηλωνεις (και italian avatar... )
Και να παλι για ακομη μια φορα σε αυτο το φορουμ και στο συγκεκριμενο τοπικ, κολλησε τι αλλο, to golf....Tυχαιο δεν νομιζω!
Αν παρακουλουθεις στοιχειωδως τα τεκτενομενα στην αυτοκινηση, ειτα απο περιοδικα, ειτα απο διαφορα αρθρα στο διαδικτιο, ειτε πλαθωντας τις αποψεις σου μεσω προσωπικης εμπειριας απο πχ ενα test drive, δεν θα κατεληγες σε ενα τοσο αυθαιρετο σχολιο, για γενικα κακη ποιοτητα στο εσωτερικο της g,και μαλιστα στα επιπεδα ενος fiat.
Συγνωμη που θα σε απογοητευσω, αλλα μερικα πραγματα εχουν αλλαξει στην αυτοκινηση εδω και πολυ καιρο (μαλλον εμεινες στην εποχη και πριν απο το regata),αλλα μαλλον δεν τΑ αντιληφθηκες εγκαιρα, επειδη εισαι 'αντικειμενικος' και καθολου κολλημενος.
Ακομη και στο bravo, της φιατ, που σιγουρα αγνοεις την υπαρξη του διοτι εισαι 'αντικειμενικος' και καθολου κολλημενος με καποια μαρκα.
Και επειδη ολου σου το ποσταρισμα, ξεχειλιζει απο αντικειμενικοτητα, αυτοδιορισες πρωτο το golf, εντελως τυχαια σε ενα τοπικ της g.
Eτσι απλα επειδη η g εχει απαισια ποιοτητα και το golf, κορυφαια....Τα συμπερασματα στους διαβαζοντες....
Ωραια η ιταλικη σημαια.......
To οτι υπαρχουν μεχρι στιγμης κριτικες απο μερικους αντικειμενικους του χωρου που περιοριζονται σε τετοια θεματα, τα οποια πλασαρονται και με τετοιο αντικειμενικο τροπο, καταδεικνυει οτι καποιους δεν τους αρεσαν τα καλα σχολια που απεσπασε το συγκεκριμενο μοντελο, που κατα δηλωση της πλειοψηφιας (οσους το αγορασαν,οσους το δοκιμασαν, αρθρα σε εγκυρα περιοδικα, reviews απο διαφορα forum), βρισκεται στην κορυφη πλεον της μικρομεσαιας κατηγοριας(μεχρι τουλαχιστον την ελευση των νεοτερων μοντελων απο αλλες ανταγωνιστικες εταιρειες).
Kαι αναφερομαι στις κριτικες αυτου του ειδους, διοτι κανενας απο οσους την 'εκριναν', δεν αγγιξαν συνειδητα καποια αλλα θεματα οπως παθητικη-ενεργητικη-επιδοσεις-καταναλωση-τεχνολογια-ποιοτητα κυλισης-φρενα-τιμονι-ποιοτητα , αλλα επιλεξαν να αναφερθουν σε αυθαιρεσιες...
Alfa Romeo Giulietta