-
Ο χρήστης Madman77 έγραψε:
Μια λυση υπαρχει>>> Αποχη απο την χρηση του δρομου αυτου...Βεβαια εδω τιθονται χαμενες ωρες, φθορες, καυσιμα κλπ
Ισως να μην είναι τόσο τραγικά τα πράγματα... Πλέον έχουν αποσυμφορηθεί αρκετές οδικές αρτηρίες, ενώ με τα νέα έργα που ολοκληρώνονται, μπορείς να κινηθείς άνετα σχεδόν παντού.
Προσωπικό παράδειγμα. Πριν κατασκευαστεί η ΑΟ χρειαζόμουν το λιγότερο μία (έως δύο) ώρες για να πάω από το Μαρκόπουλο στο Γαλάτσι, όπου και εργάζομαι. Τώρα που έχει παραδοθεί πλήρως, και αξιοποιώντας την έξοδο στη Λ. Κύμης κάνω 20 λεπτά με μισή ώρα, ανάλογα με την κίνηση στη Λ. Βεϊκου. Αν όμως πάω από την παλιά διαδρομή (Λ. Λαυρίου - Μεσογείων - Καποδιστρίου - Βεϊκου) κάνω πάλι μισή ώρα, ή το πολύ 40 λεπτά. Δεν είναι τόσο μεγάλη διαφορά, ενώ δε βαριέσαι κιόλας, καθώς δεν είναι μονότονη η διαδρομή.
Οσο αυξάνεται το αντίτιμο της ΑΟ, και ειδικά για διαδρομές που δεν εξαντλούν το μήκος της, η χρήση της θα γίνεται όλο και πιο ασύμφορη.
-
Ο χρήστης Madman77 έγραψε:
...και στο μελλον που θα συνηθιστει και το 2,5Ε θα αυξηθουν παλι οι χρηστες......και τα διόδια, αφού η σύμβαση που έχουν υπογράψει τους δίνει το δικαίωμα να τα φτάσουν στα 3 ευρώ...
-
Αλήθεια, η τροχαία που τη στήνει στην ΑΟ, πληρώνει είσοδο;
-
Ο χρήστης ililias έγραψε:
Αλήθεια, η τροχαία που τη στήνει στην ΑΟ, πληρώνει είσοδο;Έχεις δει πολλές φορές ο νταβατζής να πληρώνει όταν πάει στο μπουρδ.....;;;
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Αλήθεια, η τροχαία που τη στήνει στην ΑΟ, πληρώνει είσοδο;
Έχεις δει πολλές φορές ο νταβατζής να πληρώνει όταν πάει στο μπουρδ.....;;;
ΘΕΟΣ!!!
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Αλήθεια, η τροχαία που τη στήνει στην ΑΟ, πληρώνει είσοδο;
Έχεις δει πολλές φορές ο νταβατζής να πληρώνει όταν πάει στο μπουρδ.....;;;
ΘΕΟΣ!!!
Τι ΘΕΟΣ από ημίθεος και πάνω που έλεγε και ο Βαμβακούλας...
-
Ο χρήστης ililias έγραψε:
Αλήθεια, η τροχαία που τη στήνει στην ΑΟ, πληρώνει είσοδο;Υπάρχει ξεχωριστή υπηρεσία, Τροχαία ΑττικήςΟδού και το κτίριο είναι λίγο πριν το αεροδρόμιο.
Τα περιπολικά που είναι εντός της Αττικής Οδού δεν βγαίνουν εκτός αυτής (αν δεν κάνω λάθος τους τα έχει αγοράσει η εταιρία ΑΟ).
-
...και απ' ότι έχω παρατηρήσει είναι Νissan Primera το προηγούμενο μοντέλο.
Μόνο τέτοια βλέπω και μερικά καμουφλαρισμένα Xsara Station Wagon..
-
Η ποσοστιαία κατανομή του κόστους που πληρώνει ο χρήστης σε κάθε είσοδο του στον αυτοκινητόδρομο διαμορφώνεται ως ακολούθως :
Φόροι προς το Ελληνικό Δημόσιο (ΦΠΑ & Φορολογία Εισοδήματος) 32%
Αποπληρωμή Δανείων και Ιδίων Κεφαλαίων** 40%**
Δαπάνες Λειτουργίας και Συντήρησης Αυτοκινητόδρομου 25%
Επενδύσεις για Ανανέωση και Επέκταση των Υποδομών (εξοπλισμοί και κατασκευές του έργου) 3%Άρα η αύξηση των διοδίων αποτυπώνεται και στα φορολογικά έσοδα του κράτους από την Αττική Οδό.
Στοιχεία από το http://www.aodos.gr
-
Και από χθές 2,5 Ευρώ πλέον τα διόδια
Με τις υγείες μας
-
Ο χρήστης prometheas έγραψε:
Και από χθές 2,5 Ευρώ πλέον τα διόδιαΜε τις υγείες μας
...και χθες που κυκλοφόρησα παρατήρησα αισθητά μειωμένη κίνηση.
Το ίδιο μου είπε και η κοπελιά στο ταμείο... -
Ο χρήστης ililias έγραψε:
Αλήθεια, η τροχαία που τη στήνει στην ΑΟ, πληρώνει είσοδο;Και να πληρώνει κάνει ΑΠΟΣΒΕΣΗ!!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Η ποσοστιαία κατανομή του κόστους που πληρώνει ο χρήστης σε κάθε είσοδο του στον αυτοκινητόδρομο διαμορφώνεται ως ακολούθως :
Φόροι προς το Ελληνικό Δημόσιο (ΦΠΑ & Φορολογία Εισοδήματος) 32%
Αποπληρωμή Δανείων και Ιδίων Κεφαλαίων** 40%**
Δαπάνες Λειτουργίας και Συντήρησης Αυτοκινητόδρομου 25%
Επενδύσεις για Ανανέωση και Επέκταση των Υποδομών (εξοπλισμοί και κατασκευές του έργου) 3%Άρα η αύξηση των διοδίων αποτυπώνεται και στα φορολογικά έσοδα του κράτους από την Αττική Οδό.
Στοιχεία από το http://www.aodos.gr
Οι φόροι βεβαίως και θα αυξηθούν με αύξηση του διοδίου.
Όμως η αποπληρωμή των δανείων δεν εξαρτάται από το διόδιο, ούτε η συντήρηση (που αν ακριβήνει το διόδιο θα μπούνε μάλλον λιγότεροι οπότε θα φτηνύνει η συντήρηση...). Άρα τα μεγέθη αυτά ως ποσοστό του συνόλου των εσόδων θα μειωθούν, εφόσον μεγαλώσουν τα έσοδα (από το 25%!! μεγαλύτερο διόδιο)
Οι επενδύσεις (3%) εξαρτώνται από το πόσο θέλουν να διαθέσουν.Έτσι τα υπόλοιπα τι θα γίνουν; ΚΕΡΔΟΣ θα γίνουν.
Έτσι, γιατί ανησυχούσα... (32% φόροι + 40% δάνεια + 25% έξοδα λειτουργίας + 3% υποδομές = 100% => Κέρδος ΜΗΔΕΝ! ) -
Πηγή: Autopress.gr
http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=5092Θ. Ρουσόπουλος: Η αύξηση των διοδίων στην Αττική Οδό προβλέπεται από τη Σύμβαση Παραχώρησης
Σε όρο της Σύμβασης Παραχώρησης που προβλέπει ανώτατη τιμή διοδίου μέχρι 3 ευρώ για τα ΙΧ αναφέρθηκε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Θ. Ρουσόπουλος σε ερώτηση που αφορούσε στην αύξηση των διοδίων στην Αττική Οδό.Πρόσθεσε οτι ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς είχε παρακαλέσει την εταιρία την οποιαδήποτε αύξηση αποφασίσει να την μεταθέσει χρονικά μετά τους Ολυμπιακούς πράγμα το οποίο και έγινε.
Εμείς θυμίζουμε, απλώς, ότι και τα 3 ευρώ δεν αποτελούν 'οροφή' για το διόδιο για τα ΙΧ καθώς η ανώτατη τιμή των διοδίων υπολογίζεται λαμβάνοντας υπ' όψιν και τον τιμάριθμο.
Αμ δε που θα την γλιτώναμε με οροφή τα 3 ευρώ... χα χα χα χα χα
-
Εμένα γιατι δεν μου φαινεται ΚΑΘΟΛΟΥ αστειο???
Πάντως για εμένα τερμα το παραμυθι με την Αττικη οδο. Πλεον θα μπαινω μονο για να βγω στην αθηνων πατρων (μονο οταν εχει κινηση απο μεσα απο την αθηνα) και Μονο για το αεροδρομιο. Αει σιχτιρι. 2.5 ευρω πρεπει να γλυτωσω 3.5 λιτρα βενζινη για να τα αποσβεσω...
-
Πάντως με το πρόγραμμα BONUS,το κόστος για 45 διελεύσεις ανα μήνα είναι μόνο 1,66 ευρώ!!!!
Μολις γράφτηκα σε αυτό το πρόγραμμα!
Οπότε για κάποιον που χρησιμοποιεί την ΑΟ για να πάει στην δουλειά του το κόστος ΔΕΝ είναι 2,5 ευρώ! -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Πάντως με το πρόγραμμα BONUS,το κόστος για 45 διελεύσεις ανα μήνα είναι μόνο 1,66 ευρώ!!!!
Μολις γράφτηκα σε αυτό το πρόγραμμα!
Οπότε για κάποιον που χρησιμοποιεί την ΑΟ για να πάει στην δουλειά του το κόστος ΔΕΝ είναι 2,5 ευρώ!Σχετικό link για τα προγράμματα αυτά...
http://www.aodos.gr/newsite/greek.html
Προσοχή μόνο στις επιπλέον χρεώσεις και πάγια...δηλ στα ψιλά γράμματα!
George αυτά αναφέρουν στο site τους αυτά γράφω...κέρδος μηδέν ή κέρδος υπέρογκο που όμως δεν φαίνεται στις ανακοινώσεις τους..?
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Πάντως με το πρόγραμμα BONUS,το κόστος για 45 διελεύσεις ανα μήνα είναι μόνο 1,66 ευρώ!!!!
Μολις γράφτηκα σε αυτό το πρόγραμμα!
Οπότε για κάποιον που χρησιμοποιεί την ΑΟ για να πάει στην δουλειά του το κόστος ΔΕΝ είναι 2,5 ευρώ!Το πρόβλημα είναι κυρίως γι'αυτούς που χρησιμοποιούν ένα μικρό μέρος της ΑΟ, π.χ. 4-5 εξόδους. Εγώ τη χρησιμοποιούσα από τη Μεταμόρφωση έως την έξοδο 15 για Παλλήνη για να πάω στο συνεργείο μου στο Γέρακα όντας διατεθειμένος να διαθέσω 2+2 ευρώ μια-δύο φορές το μήνα για να πάω άνετα και (κυρίως) σε προβλέψιμο χρόνο στον προορισμό μου. Τώρα μάλλον θα προτιμήσω αστικούς δρόμους έστω κι αν αυτό σημαίνει ότι θα κάνω πολύ περισσότερη ώρα. Νομίζω ότι έτσι θα συμπεριφερθούν αρκετοί οδηγοί, τώρα μάλιστα που έχουν ελευθερωθεί πολλοί προβληματικοί λόγω ολυμπιακών έργων δρόμοι της Αθήνας, όπως η Κηφισσίας.
-
Ετσι ακριβως ειναι ΚΥΑΝ... εγω τη χρησιμοποιουσα συχνα για τη διαδρομη Μαρουσι-Παλληνη... και μετα συνεχιζα μαραθωνος για να φτασω στο Μάτι...
Ομως τωρα, μεσογειων και αγιος ο θεος...
Ειπαμε, οχι και 5 ευρω το aller-retour... -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Πάντως με το πρόγραμμα BONUS,το κόστος για 45 διελεύσεις ανα μήνα είναι μόνο 1,66 ευρώ!!!!
Μολις γράφτηκα σε αυτό το πρόγραμμα!
Οπότε για κάποιον που χρησιμοποιεί την ΑΟ για να πάει στην δουλειά του το κόστος ΔΕΝ είναι 2,5 ευρώ!45 διελευσεις? δηλαδη πάνω από 2 φορές την ημέρα (εργάσιμες) έτσι δεν είναι?? Αρα χλωμό? εγω παράδειγμα 'εμπενα' μονο το απογευμα γυρνόντας από την δουλειά (Από Μαρουσι προς Παλληνη) . Πλέον με 2,5 ευρω και σε συνάρτηση με την ολοκλήρωσει των έργων δεν θα ξαναμπώ. Μόνο για ταξίδι προς αθηνών Κορίνθου.
Αττική Οδός