-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Προμηνύεται σφαγή εδω μέσα ή μου φαίνεται -
Λάθος συμπέρασμα έβγαλα.Πάλι εκτέθηκα
-
Αμαν πια με τα πλαστικά σε αυτο το τοπικ
Δεν κοιταμε τα λεφτα που επεσαν σε Μουλτιαιρ πολλαπλους υπερ-εξελιγμενο (σασι 90% απο ατσαλι υψηλης αντοχης) αριστο κρας τεστ, διπλα πηνια και καλο στανταρ εξοπλισμο... κοιταμε να γκρινιαζουμε για αυτά που γλυτωσε απο τα πλαστικα στο τιμονι και στις πορτες. Ενα μονο θα πω, ευτυχώς που εσωσε λεφτα απο τα πλαστικα παρα απο πιο ζωτικα μερη και το κοστος έμεινε εφαμιλλο του ανταγωνισμου γιατι αν ανεβαινε 2-3 χιλιαρικα απλά δεν θα πουλαγε.
Αν οι Ιταλοι ειχαν αλλα 15 μοντελα πασπαρτου οπως το Βαγκ ισως να ηταν διαφορετικά, τωρα ομως οπως εχει η κατασταση, και η Αλφα/Φιατ δεν ειναι κολοσσος Βαγκ, παρολα αυτά καταφερε να φτιαξει ενα αμαξι που κανει τικ ολα τα κουτιά με ενα ερωτηματικο στην απτη ποιοτητα εσωτερικου, δίνοντας όμως και το κατι παραπάνω σε καποιους τομεις (οδική συμπεριφορά-σχεδιασμό).
Εμενα τα πλαστικα δεν με νοιαζουν. Μια που τα ειδα μια που τα ξεχασα. Με ενδιαφερει που στο Γκολφ μου το τιμονι δεν εχει αισθηση. Και που τα ηλεκτρονικα σε πνιγουν. Και που ειναι αλλο ενα αδιαφορο κουτι που δε γυρισε ποτε κανεις να το κοιτάξει (ουτε και εγώ) ακόμα και οταν ήταν νέο!!
-
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
Αμαν πια με τα πλαστικά σε αυτο το τοπικΔεν κοιταμε τα λεφτα που επεσαν σε Μουλτιαιρ πολλαπλους υπερ-εξελιγμενο (σασι 90% απο ατσαλι υψηλης αντοχης) αριστο κρας τεστ, διπλα πηνια και καλο στανταρ εξοπλισμο... κοιταμε να γκρινιαζουμε για αυτά που γλυτωσε απο τα πλαστικα στο τιμονι και στις πορτες. Ενα μονο θα πω, ευτυχώς που εσωσε λεφτα απο τα πλαστικα παρα απο πιο ζωτικα μερη και το κοστος έμεινε εφαμιλλο του ανταγωνισμου γιατι αν ανεβαινε 2-3 χιλιαρικα απλά δεν θα πουλαγε.
Αν οι Ιταλοι ειχαν αλλα 15 μοντελα πασπαρτου οπως το Βαγκ ισως να ηταν διαφορετικά, τωρα ομως οπως εχει η κατασταση, και η Αλφα/Φιατ δεν ειναι κολοσσος Βαγκ, παρολα αυτά καταφερε να φτιαξει ενα αμαξι που κανει τικ ολα τα κουτιά με ενα ερωτηματικο στην απτη ποιοτητα εσωτερικου, δίνοντας όμως και το κατι παραπάνω σε καποιους τομεις (οδική συμπεριφορά-σχεδιασμό).
Εμενα τα πλαστικα δεν με νοιαζουν. Μια που τα ειδα μια που τα ξεχασα. Με ενδιαφερει που στο Γκολφ μου το τιμονι δεν εχει αισθηση. Και που τα ηλεκτρονικα σε πνιγουν. Και που ειναι αλλο ενα αδιαφορο κουτι που δε γυρισε ποτε κανεις να το κοιτάξει (ουτε και εγώ) ακόμα και οταν ήταν νέο!!
+οο
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μεγάλο λάθος ....
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να αγοράσεις αυτοκίνητο επειδή σου αρέσει η οδική του συμπεριφορά,ο κινητήρας του , η εμφάνιση του η οτιδήποτε άλλο τελος πάντων αν δεν έχει την ποιότητα των πλαστικών που συνιστούν τριάντα κορυφαίοι χρήστες του φόρουμ.
Όταν η ίδια η ΑR κάνει λόγο για τέτοιες λεπτομέρειες γιατί να μην ασχολούμαστε και με αυτές; Προφανώς και απευθύνονται σε αγοραστές που κοιτάνε και τέτοια πράγματα, οι υπόλοιποι μπορούν να αγοράσουν πχ elise.Μα φυσικά και να ασχολείστε αυτό έγραψα κι εγώ.Καλά κάνει και η ΑΡ καλά κάνετε κι εσείς.Ίσα ίσα που συνέστησα στον Ορέστη να μην κοιτάει αυτά που δεν μετράνε αλλά αυτά που έχουν πραγματικά μεγάλη σημασία.Επειδή όλοι αγαπάμε την άλφα ρομέο και δεν θέλουμε ας πουμε να πουλάει σαν το παράδειγμα που μου έφερες την elise,ας αλλάξει αυτά τα μη ποιοτικά πλαστικά της giulietta για να μπορούν οι απανταχού αλφίστι να κοιτάξουν στα μάτια τους οπαδούς του golf ή οποιουδήποτε άλλου πραγματικά ποιοτικού αυτοκινήτου.Διότι την σήμερον ημέρα αν δεν διαθέτεις ποιοτικά πλαστικά,πόρτα χρηματοκιβωτίου και με ήχο ΓΚΝΤΟΥΠ και όχι ΓΚΑΠ ή ΓΚΟΥΠ δεν πας μπροστά.
-
Ο χρήστης jean29 έγραψε:
Μεγάλο λάθος ....
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να αγοράσεις αυτοκίνητο επειδή σου αρέσει η οδική του συμπεριφορά,ο κινητήρας του , η εμφάνιση του η οτιδήποτε άλλο τελος πάντων αν δεν έχει την ποιότητα των πλαστικών που συνιστούν τριάντα κορυφαίοι χρήστες του φόρουμ.Φυσικά και δεν απαγορεύεται.Και εκείνοι από τους καταναλωτές που ακόμα έχουν αυτές τις προτεραιότητες στις επιλογές τους,αγόρασαν ήδη το αυτοκίνητο.
Η διαφορά έγκειται στο γεγονός ότι ένας κατασκευαστής και ειδικά η AR δεν μπορεί να ποντάρει πλέον εκ του ασφαλούς στην ύπαρξη ενός τέτοιου αγοραστικού κοινού,γιατί απλά αυτό έχει συρρικνωθεί σε σχέση με το παρελθόν,αφενός
-γιατί οι διαφορές που χώριζαν τα αυτοκίνητά της AR σε δυναμικά χαρακτηριστικά από τον ανταγωνισμό της έχουν αμβλυνθεί δραματικά (και αυτό οφείλεται κυρίως σε πρόοδο του ανταγωνισμού)
-γιατί ο καταναλωτής που καλείται να ξοδέψει πολύ πάνω από 20χλιάδες ευρώ για ένα μικρομεσαίο,απαιτεί πλέον και καλύτερα υλικά στις πόρτες,στο κάλυμα της κολώνας του τιμονιού,στο κεντρικό τούνελ,στην καπελιέρα,στο radio-navi κλπ.και όχι μόνο εμφάνιση ή καλύτερο στρίψιμο στο όριο.O herr Pandaman το έθεσε ευγενικά.Η εικόνα που έχουν οι αγοραστές και κυρίως οι οπαδοί της μάρκας για την AR δεν συνάδει με τις ανάγκες της αγοράς.Επομένως οι AR δεν θα είναι μόνο για τους 'θερμοκέφαλους'.... αλλά για όλους (και για τους οικογενειάρχες και για τις συζύγους τους).Ελεύθερα αποδιδόμενα αυτό σημαίνει ότι η FGA θα προσπαθήσει στο μέλλον να πουλάει στην ευρωπαϊκή αγορά με τα σήματα της AR.....αυτό που δεν μπορεί να πουληθεί με τα σήματα της Fiat.
Το εκνευριστικό όμως είναι ότι ενώ σκέφτονται έτσι,εξακολουθούν να επενδύουν 10 ευρώ, για να φτιάξουν ένα πολύ καλό αυτοκίνητο,σκοπεύοντας να πουλήσουν 100 κομμάτια,αρνούμενοι να επενδύσουν 15 ευρώ (προσέχοντας περισσότερο τη λεπτομέρειά του και θέτοντας τις βάσεις για τη δημιουργία μιας επιπλέον καροσεριάς που θα τους επιτρέψει να παρουσιάσουν έκδοση sw και xover),πουλώντας 200 κομμάτια.
Η έκδοση xover της Giulietta μπλοκαρίστηκε.Ας κάνουν party στις πωλήσεις τα διάφορα QQ και Tiguan.....και αν ποτέ καταφέρουν να πιάσουν τα 70Κ κομμάτια το χρόνο με την Giulietta (όχι τα 100Κ που έχουν στόχο)....ας κάνουν party.Όταν σε μια διετία από σήμερα οι πωλήσεις του μοντέλου θα κατρακυλήσουν και τα περιοδικά που σήμερα εξυμνούν τη Giulietta (όσα το κάνουν),δεν θα την συμπεριλαμβάνουν καν στα tests με τα διάφορα 1er,A3,Golf 6,5....και Focus.... θα φταίει πάλι η αγορά που δεν κατάλαβε το μοντέλο.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Απο κει και περα αν σε καποιο αρεσαν ολα απο στριψιμο, στησιμο, κινητηρα, τιμονι, κιβωτιο κλπ και επειδη δεν του αρεσαν τα πλαστικα στις πορτες αποφασισε να μην αγορασει τοτε η επιστημη σηκωνει τα χερια ψηλα
το αμαξι ειναι κορυφη, η AR εχει ριξει το παραδακι, παρολαυτα δε το αγοραζει ο κοσμος. Προφανως ειναι ηλιθιοι. Ακομη και στην Ιταλια το καταραμενο golf πουλαει περισσοτερο
Αυτο λεγεται θεμελιωδες σφαλμα αποδοσης στην κλινικη και κοινωνικη ψυχολογια.Ο τομεας δλδ τη ψυχολογιας που απευθυνεται στην αντιμετωπιση ασθενων,δλδ των αγοραστων της γκολφως..Επομενως,nο big surprise..
-
Είμαι ο τελευταίος που θα κάνω τον συνήγορο της πολιτικής της ΑΡ .Τους έχω πολλά μαζεμένα.Αν φάνηκε έτσι κάτι έγραψα λάθος.Το θέμα μου είναι πως το φτωχό μου μυαλό δεν μπορεί να καταλάβει πόσο μεγάλη είναι αυτή η διαφορά στα πλαστικά(στα πλαστικά γαμώτο) που να θεωρείται μειονέκτημα ενός αυτοκινήτου και να αξίζει τόσο εκτενή σχολιασμό.Μακάρι η άλφα να απευθυνόταν μόνο σε θερμοκέφαλους και ξεροκέφαλους.Καταλαβαίνω πως δεν μπορείς να φτιάχνεις αυτοκίνητα για μια χούφτα πυροβολημένων.Αν είναι και τόσοι.Το περίεργο είναι πως άλλες εταιρείες με πολύ πιο σκληροπυρηνικά αυτοκίνητα μια χαρά τα κρατάνε μέσα στην γκάμα τους.Δεν ξέρω όμως να σας πω για τα πλαστικά τους.Μπράβο σε αυτούς που την αγόρασαν.Ελπίζω μόνο να μην το έκαναν γιατί ο κλιματισμός είναι δυνατός ή γιατί το κουμπί των αλαρμ είναι σε βολική θέση.Ή τουλάχιστον να μην το μετανιώσουν αν τα πατάκια δεν είναι καλής ποιότητας.
-
Ο χρήστης jean29 έγραψε:
Το θέμα μου είναι πως το φτωχό μου μυαλό δεν μπορεί να καταλάβει πόσο μεγάλη είναι αυτή η διαφορά στα πλαστικά(στα πλαστικά γαμώτο) που να θεωρείται μειονέκτημα ενός αυτοκινήτου και να αξίζει τόσο εκτενή σχολιασμό.Αν και απαντήθηκε παραπάνω...όταν κάποιος ξοδεύει 20.000 ευρώ (20.000 ευρώ γαμώτο...7.500.000 δραχμούλες ) ΑΠΑΙΤΕΙ να έχει υλικά ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ή/και καλύτερα από τον ανταγωνισμό.
Όταν ο ανταγωνισμός έχει ανεβάσει ψηλά τον πήχη, πρέπει να ανταποκριθεί...αλλιώς πρέπει να χαμηλώσει την τιμή.
Είναι τόσο απλό νομίζω.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Φυσικά και δεν απαγορεύεται.Και εκείνοι από τους καταναλωτές που ακόμα έχουν αυτές τις προτεραιότητες στις επιλογές τους,αγόρασαν ήδη το αυτοκίνητο.
Η διαφορά έγκειται στο γεγονός ότι ένας κατασκευαστής και ειδικά η AR δεν μπορεί να ποντάρει πλέον εκ του ασφαλούς στην ύπαρξη ενός τέτοιου αγοραστικού κοινού,γιατί απλά αυτό έχει συρρικνωθεί σε σχέση με το παρελθόν,αφενός
-γιατί οι διαφορές που χώριζαν τα αυτοκίνητά της AR σε δυναμικά χαρακτηριστικά από τον ανταγωνισμό της έχουν αμβλυνθεί δραματικά (και αυτό οφείλεται κυρίως σε πρόοδο του ανταγωνισμού)
-γιατί ο καταναλωτής που καλείται να ξοδέψει πολύ πάνω από 20χλιάδες ευρώ για ένα μικρομεσαίο,απαιτεί πλέον και καλύτερα υλικά στις πόρτες,στο κάλυμα της κολώνας του τιμονιού,στο κεντρικό τούνελ,στην καπελιέρα,στο radio-navi κλπ.και όχι μόνο εμφάνιση ή καλύτερο στρίψιμο στο όριο.O herr Pandaman το έθεσε ευγενικά.Η εικόνα που έχουν οι αγοραστές και κυρίως οι οπαδοί της μάρκας για την AR δεν συνάδει με τις ανάγκες της αγοράς.Επομένως οι AR δεν θα είναι μόνο για τους 'θερμοκέφαλους'.... αλλά για όλους (και για τους οικογενειάρχες και για τις συζύγους τους).Ελεύθερα αποδιδόμενα αυτό σημαίνει ότι η FGA θα προσπαθήσει στο μέλλον να πουλάει στην ευρωπαϊκή αγορά με τα σήματα της AR.....αυτό που δεν μπορεί να πουληθεί με τα σήματα της Fiat.
Το εκνευριστικό όμως είναι ότι ενώ σκέφτονται έτσι,εξακολουθούν να επενδύουν 10 ευρώ, για να φτιάξουν ένα πολύ καλό αυτοκίνητο,σκοπεύοντας να πουλήσουν 100 κομμάτια,αρνούμενοι να επενδύσουν 15 ευρώ (προσέχοντας περισσότερο τη λεπτομέρειά του και θέτοντας τις βάσεις για τη δημιουργία μιας επιπλέον καροσεριάς που θα τους επιτρέψει να παρουσιάσουν έκδοση sw και xover),πουλώντας 200 κομμάτια.
Η έκδοση xover της Giulietta μπλοκαρίστηκε.Ας κάνουν party στις πωλήσεις τα διάφορα QQ και Tiguan.....και αν ποτέ καταφέρουν να πιάσουν τα 70Κ κομμάτια το χρόνο με την Giulietta (όχι τα 100Κ που έχουν στόχο)....ας κάνουν party.Όταν σε μια διετία από σήμερα οι πωλήσεις του μοντέλου θα κατρακυλήσουν και τα περιοδικά που σήμερα εξυμνούν τη Giulietta (όσα το κάνουν),δεν θα την συμπεριλαμβάνουν καν στα tests με τα διάφορα 1er,A3,Golf 6,5....και Focus.... θα φταίει πάλι η αγορά που δεν κατάλαβε το μοντέλο.
Το project της 940 'μπάζει' αλλά:
Εγώ σκέφτομαι σε μία 2ετία-3ετία από τώρα για αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας και εξετάζω.
Το Golf είναι ένα πολύ καλό προιόν αλλά μου είναι βαρετό. Επίσης η χαμηλή ποιότητα κάποιων υλικών είναι υπαρκτή και σε αυτό πέρα από την Giulietta αλλά όχι τόσο φανερή. Το Scirocco το βρίσκω όμορφο, ελαφρώς χειρότερο ποιοτικά από το αδέρφι Golf αλλά και στενό, με δύσκολη ορατότητα προς πάσα κατεύθυνση και εν τέλει φοβάμαι μήπως δεν με βολέψει. Θέλω και μια άνεση. Καταπληκτικό τιμονάκι σε εμφάνιση και σπορ καθίσματα...
Το νέο Α3 που θα βγει θα είναι το καλύτερο εικάζω αλλά δεν θα δικαιολογήσω με τίποτα την υψηλή τιμή που θα έχει από το έταιρο αδέρφι του, το Golf. Για τα καλύτερα πλαστικά και μόνο δεν δίνω 5-10 χιλιάδες παραπάνω.
Η νέα 1 της BMW που θα βγει θα είναι top οδηγικά αλλά θα είναι επίσης αλμυρή και με ένα στοιχειώδη εξοπλισμό θα φτάνει στα ύψη. Επίσης ενώ θα ήθελα ενδεχομένως να αποκτήσω κάποτε μια BMW, με αποτρέπει το συνάφι των κατόχων της που είναι κυρίως κιτς, επιδειξίες, νεόπλουτοι, άσχετοι, αγιοβαρβαρίτες, αθίγγανοι, λαικατζίδες και μπουζουκόφατσες....με εξαιρέσεις βέβαια όπως 2 φίλους που έχω, δυστυχώς όμως δεν είναι όλοι έτσι. Με άλλες μάρκες και μοντέλα αυτής της κατηγορίας δεν θα ασχοληθώ.
Και τέλος μένει η Giulietta που έχει όλα αυτά τα στραβά που έχουμε αναφέρει σελίδες επί σελίδων.
Α ξέχασα και το ντουλαπάκι δίχως επένδυση και αμορτισέρ...
Αλλά είναι καταρχήν ξεχωριστή, αυτός ο θυρεός της μάρκας όπου και αν μπει δίνει άλλη κλάση στο όχημα.
Οδηγικά έχει μπρίο παρόλο που έχει τραγικά ως προς την στήριξη καθίσματα αλλά πανέμορφα ειδικά τα δερμάτινα και δέρμα/microfibre. Και η τιμή της με καλό εξοπλισμό είναι μέσα στα πλαίσια που θα δαπανήσω για αμάξι μικρομεσαίας κατηγορίας....
Επίσης θεωρώ ότι έχει τον καλύτερο κινητήρα, όχι με διαφορά, αλλά είναι ο καλύτερος πλέον και αναφέρομαι στον 170άρη ΜΑ.Ελπίζω μέχρι τότε να έχει γίνει τουλάχιστον ένα Model Year και να βελτιωθούν κάποια πράγματα όπως οι πόρτες και να μπουν στην γκάμα μπάκετ καθίσματα.
Να αγοράσω μια μαύρη και να εξακολουθώ να έχω στο τιμόνι το σήμα της AR....
Δεν μπορώ ρε γμτ να πάω αλλού -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Επίσης ενώ θα ήθελα ενδεχομένως να αποκτήσω κάποτε μια BMW, με αποτρέπει το συνάφι των κατόχων της που είναι κυρίως κιτς, επιδειξίες, νεόπλουτοι, άσχετοι, αγιοβαρβαρίτες, αθίγγανοι, λαικατζίδες και μπουζουκόφατσες....με εξαιρέσεις βέβαια όπως 2 φίλους που έχω, δυστυχώς όμως δεν είναι όλοι έτσι.Ελπίζω ο ένας να είμαι εγώ
Δε φαντάζεσαι ΠΟΣΟ δίκιο έχεις! Δυστυχώς υπάρχουν αρκετοί τέτοιοι τύποι...αλλά το θέμα είναι το εξής. Το αυτοκίνητο το αγοράζεις για σένα, όχι για τους άλλους. Τις δικές σου ανάγκες/τρέλες πας να καλύψεις και θα πάρεις αυτό που θέλεις χωρίς να κοιτάς τι κόσμος το οδηγεί.
Τουλάχιστον εγώ έτσι το βλέπω.
-
Ο ένας είσαι εσύ εννοείται
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Το θέμα μου είναι πως το φτωχό μου μυαλό δεν μπορεί να καταλάβει πόσο μεγάλη είναι αυτή η διαφορά στα πλαστικά(στα πλαστικά γαμώτο) που να θεωρείται μειονέκτημα ενός αυτοκινήτου και να αξίζει τόσο εκτενή σχολιασμό.
Αν και απαντήθηκε παραπάνω...όταν κάποιος ξοδεύει 20.000 ευρώ (20.000 ευρώ γαμώτο...7.500.000 δραχμούλες ) ΑΠΑΙΤΕΙ να έχει υλικά ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ή/και καλύτερα από τον ανταγωνισμό.
Όταν ο ανταγωνισμός έχει ανεβάσει ψηλά τον πήχη, πρέπει να ανταποκριθεί...αλλιώς πρέπει να χαμηλώσει την τιμή.
Είναι τόσο απλό νομίζω.
Για κάποιον άλλον μπορεί.Εγώ ΑΠΑΙΤΩ να έχω ίδια δυναμικά χαρακτηριστικά με τον ανταγωνισμό,ίδιες επιδόσεις και όπως έγραψα i dont give a shit για τα πλαστικά.
-
Ο χρήστης jean29 έγραψε:
Το θέμα μου είναι πως το φτωχό μου μυαλό δεν μπορεί να καταλάβει πόσο μεγάλη είναι αυτή η διαφορά στα πλαστικά(στα πλαστικά γαμώτο) που να θεωρείται μειονέκτημα ενός αυτοκινήτου και να αξίζει τόσο εκτενή σχολιασμό.
Αν και απαντήθηκε παραπάνω...όταν κάποιος ξοδεύει 20.000 ευρώ (20.000 ευρώ γαμώτο...7.500.000 δραχμούλες ) ΑΠΑΙΤΕΙ να έχει υλικά ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ή/και καλύτερα από τον ανταγωνισμό.
Όταν ο ανταγωνισμός έχει ανεβάσει ψηλά τον πήχη, πρέπει να ανταποκριθεί...αλλιώς πρέπει να χαμηλώσει την τιμή.
Είναι τόσο απλό νομίζω.
Για κάποιον άλλον μπορεί.Εγώ ΑΠΑΙΤΩ να έχω ίδια δυναμικά χαρακτηριστικά με τον ανταγωνισμό,ίδιες επιδόσεις και όπως έγραψα i dont give a shit για τα πλαστικά.
Δηλαδή δε θα σε πείραζε αν είχες ένα αυτοκίνητο στον μέσο όρο του ανταγωνισμού από πλευράς επιδόσεων και δυναμικών χαρακτηριστικών, το πλήρωνες 20.000 ευρώ (από τη τσέπη σου) και μέσα ήταν χειρότερο ποιοτικά από το Kia Cee-apostrophe-d?
Συμφωνούμε ότι όσο χειρότερη ποιότητα του εσωτερικού, τόσο μεγαλύτερη πιθανότητα τριγμών υπάρχει?
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Συμφωνούμε ότι όσο χειρότερη ποιότητα του εσωτερικού, τόσο μεγαλύτερη πιθανότητα τριγμών υπάρχει?'Οχι απαραίτητα. Παράδειγμα για το Gruppo είναι τα αυτοκίνητα της Fiat που έχω αρκετά καλύτερη άποψη από το 99% των εδώ μέσα συμφορουμιτών. Για παράδειγμα η κατασκευή του Panda ενώ δείχνει chipy δεν τρίζει ποτέ. Τα ίδια και στο 500ράκι, στο GPunto επίσης τα ίδια, ακόμα και στο Doblo....
Εκεί που πάσχουν δηλαδή οι προηγούμενης γενιάς Alfa Romeo, όπως η 156 και τα αδέρφια της, δηλαδή στην συναρμογή παρότι έχουν σκάλες ανώτερα υλικά από τα εν λόγω Fiat. -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Δηλαδή δε θα σε πείραζε αν είχες ένα αυτοκίνητο στον μέσο όρο του ανταγωνισμού από πλευράς επιδόσεων και δυναμικών χαρακτηριστικών, το πλήρωνες 20.000 ευρώ (από τη τσέπη σου) και μέσα ήταν χειρότερο ποιοτικά από το Kia Cee-apostrophe-d?
Συμφωνούμε ότι όσο χειρότερη ποιότητα του εσωτερικού, τόσο μεγαλύτερη πιθανότητα τριγμών υπάρχει?
Αν άξιζε να πληρώσω 20κ για τις επιδόσεις και τα υπόλοιπα το αγόραζα κι άβαφο
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Συμφωνούμε ότι όσο χειρότερη ποιότητα του εσωτερικού, τόσο μεγαλύτερη πιθανότητα τριγμών υπάρχει?
'Οχι απαραίτητα. Παράδειγμα για το Gruppo είναι τα αυτοκίνητα της Fiat που έχω αρκετά καλύτερη άποψη από το 99% των εδώ μέσα συμφορουμιτών. Για παράδειγμα η κατασκευή του Panda ενώ δείχνει chipy δεν τρίζει ποτέ. Τα ίδια και στο 500ράκι, στο GPunto επίσης τα ίδια, ακόμα και στο Doblo....
Εκεί που πάσχουν δηλαδή οι προηγούμενης γενιάς Alfa Romeo, όπως η 156 και τα αδέρφια της, δηλαδή στην συναρμογή παρότι έχουν σκάλες ανώτερα υλικά από τα εν λόγω Fiat.Έχεις δίκιο. Αυτά δε τρίζουν (το 500άκι μας δε κάνει κιχ...μόνο η ηλιοροφή έχει ένα θέμα) επειδή έχουν ΠΟΛΥ καλή συναρμολόγηση του εσωτερικού.
Αλλά τώρα όταν σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο βλέπεις τέτοια πλαστικά, αμέσως το μυαλό σου πάει εκεί...ότι αφού έγιναν εκπτώσεις, ποιός ξέρει αλλού τι έχει γίνει.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Αλλά τώρα όταν σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο βλέπεις τέτοια πλαστικά, αμέσως το μυαλό σου πάει εκεί...ότι αφού έγιναν εκπτώσεις, ποιός ξέρει αλλού τι έχει γίνει.Και στις αντιστρεπτικές
που δεν είναι συμπαγείς....
Το αμάξι είναι πολύ καλό απλά αυτές οι μαλακιούλες του στερούν το σκύπτρο της κατηγορίας με άνεση και μας βάζουν να τσακωνόμεθα αλφισταίοι με αλφισταίοι και να μας λένε φίλους των Γκολφαίοι -
Ο χρήστης jean29 έγραψε:
Δηλαδή δε θα σε πείραζε αν είχες ένα αυτοκίνητο στον μέσο όρο του ανταγωνισμού από πλευράς επιδόσεων και δυναμικών χαρακτηριστικών, το πλήρωνες 20.000 ευρώ (από τη τσέπη σου) και μέσα ήταν χειρότερο ποιοτικά από το Kia Cee-apostrophe-d?
Συμφωνούμε ότι όσο χειρότερη ποιότητα του εσωτερικού, τόσο μεγαλύτερη πιθανότητα τριγμών υπάρχει?
Αν άξιζε να πληρώσω 20κ για τις επιδόσεις και τα υπόλοιπα το αγόραζα κι άβαφο
Το κοινό που απευθύνεται το αυτοκίνητο όμως απλά ΔΕΝ σκέφτεται έτσι.
Ελπίζω το καταλαβαίνεις.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Αλλά τώρα όταν σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο βλέπεις τέτοια πλαστικά, αμέσως το μυαλό σου πάει εκεί...ότι αφού έγιναν εκπτώσεις, ποιός ξέρει αλλού τι έχει γίνει.
Και στις αντιστρεπτικές
που δεν είναι συμπαγείς....
Το αμάξι είναι πολύ καλό απλά αυτές οι μαλακιούλες **του στερούν το σκύπτρο της κατηγορίας **με άνεση και μας βάζουν να τσακωνόμεθα αλφισταίοι με αλφισταίοι και να μας λένε φίλους των ΓκολφαίοιOxι κατα τα συμπερασματα τουλαχιστον του συγριτικου των 4τροχων.
'Δεν ήταν λίγες οι φορές μέσα στο κείμενο που είπαμε ότι θα θέλαμε κάτι παραπάνω από την Giulietta, και ειδικά από τη μεγάλη των 170 ίππων, που τελικά «καθαρίζει» με μαεστρία το Golf στα σημεία, αδιαφορεί για τον όποιο «άσο» της ΒΜW και εντέλει κοιτάει στα μάτια, και μάλιστα με ατού, το Α3.
Το κάτι παραπάνω που θέλουμε συναισθηματικά, και όχι μόνο, δεν έχει να κάνει με ελλείψεις της Ιταλίδας, αλλά με το ότι είναι ένα σύνολο που σου προκαλεί το ενδιαφέρον, το νοιάζεσαι και θέλεις να ασχοληθείς μαζί του, έχοντας μάλιστα απαιτήσεις που ξεπερνούν την κατηγορία.'
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=13128
(στην παραγραφο cuore vs logic)Απλα επειδη ακριβως 'ξεβρακωνει' των ανταγωνισμο στα της οδηγικης απολαυσης,
περιμεναν κατι ακομα παραπανω στην εικονα της ποιοτητας των υλικων.
Alfa Romeo Giulietta