-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
[url=http://www.flickr.com/photos/thangeo/5067818962/]
Κούκλα
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Σχετικά με το ζύγισμα 50-50 που διαφημίζει η BMW(ωωω τι αντιγραφή ) μου το αναφέρεις βρε Νίκο μου ως καινοτομία της BMW έναντι της Alfa Romeo? Αφού το έχει πετύχει η ίδια η Alfa Romeo και το διαφήμιζε 10ετίες πριν αυτό.
Η μεγαλύτερη καινοτομία σε ήταν η πασίγνωστη διάταξη TRANSAXLE που έχουν δεκάδες υπεραυτοκίνητα σήμερα όπως τα μοντέλα της Ferrari, Maserati, Aston Martin κλπ...Δια του λόγου το αληθές:
http://www.countersteer.gr/2008/03/08/alfetta-1978/ -
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Σχετικά με το ζύγισμα 50-50 που διαφημίζει η BMW(ωωω τι αντιγραφή ) μου το αναφέρεις βρε Νίκο μου ως καινοτομία της BMW έναντι της Alfa Romeo? Αφού το έχει πετύχει η ίδια η Alfa Romeo και το διαφήμιζε 10ετίες πριν αυτό.
Η μεγαλύτερη καινοτομία σε ήταν η πασίγνωστη διάταξη TRANSAXLE που έχουν δεκάδες υπεραυτοκίνητα σήμερα όπως τα μοντέλα της Ferrari, Maserati, Aston Martin κλπ...Δια του λόγου το αληθές:
http://www.countersteer.gr/2008/03/08/alfetta-1978/Πολύ ωραίο αυτοκίνητο. Το είχε ο πρώτος ξάδερφος και το οδηγούσα τότε συχνά-πυκνά. Μου έχει μείνει το πόσο ελεγχόμενα και χωρίς να σε τρομάζει μπορούσες να το πλαγιολισθένεις σε βρεγμένο δρόμο!
-
Επίσης θυμήθηκα μία μέτρηση που είχε γίνει σε μία τετραπλή πλάστγγα, όπου ο κάθε τροχός πάταγε ξεχωριστά και έδειχναν και οι τέσσερις τροχοί το ίδιο ακριβώς βάρος!!!!
Δεν μπορώ να θυνηθώ όμως που το έχω διαβάσει...Μια που το έφερε η κουβέντα, στα Μέγαρα ήταν ένα παλληκάρι με μία 75άρα 1,8 τούρμπο, με 290+ άλογα στον τροχό (απο ότι γράφτηκε)....
Ηταν αξιοθαύμαστος σαν οδηγός , ήταν αξιοθαύμαστο το πόσο είχε γίνει ένα κομμάτι με το αυτοκίνητο, όπως αξιοθαύμαστο ήταν και το πάτημά της...Μετά έβαλε κάτι άλλα λάστιχα και έδωσε και θέαμα...Το καλύτερο απο όλα είναι όταν γράφτηκε οτι, δεν ήταν σωστή η ανάρτηση και πιστεύει ότι θα κατεβάσει τον χρόνο και άλλο απο το 1,08, όταν το στήσει όπως θέλει... -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
μηχ/γος μηχανικός επίγειων και εναέριων μεταφορών...
στα @@ μου τα γράφω τα περιοδικά...
τώρα πως εσύ ξέρεις οτι είμαι λάθος είναι άλλο θέμα...Δίπλωμα οδήγησης έχεις? Για το δίπλωμα του μηχανικού δε ρωτάω, μας διαφώτισε ο Πάσχος.
προπτυχιακός είμαι... πως να έχω δίπλωμα???
Ούτε οδήγησης, ε? Το 'ξερα!
κλασσική αντίδραση ξερόλα τεχνίτη...
Στον καθρέφτη σου κοιτάς και ποστάρεις?
υπάρχει ειδικό μάθημα για τη συναναστροφή με τεχνίτες και λοιπούς χειρονάκτες ξερόλες...
κάνε μας τη χάρη ... -
-
Και που ξέρεις τι Έχω δει εγώ;;
Αυτό με την θεωρία και την γνώση περί αυτής Απο τους μηχανικούς είναι παλιά καραμέλα των ανειδίκευτων... Η απάντηση γνωστή και χιλιοειπωμενη...
Το τεχνίτης παει στην βρεφικη λογική σου να απλουστευεις καταστάσεις Επειδή... 'Τις Έχεις δει...'Chill out ...
-
Τελος τα οfftopic [mod]
-
οντόπικ ερώτησις τώρα:
Η 156 f/l σε πόσα σημεία διαφέρει από τον προκάτοχό της;
Ξέρω ( εκτός από το ότι ασχήμηνε ), ότι δέχτηκε το πλαίσιο ενισχύσεις για ακαμψία και πέτυχε και καλύτερο αποτέλεσμα σε crash tests. Ισχύουν αλήθεια αυτά, και τί άλλο μου διαφεύγει; -
Kάνεις ένα λάθος... εσύ απλουστεύεις καταστάσεις -επειδή έτσι- λέγοντας οτι 'α' ανάρτηση
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Αν ηταν έτσι απλά τα πράγματα, θα είχαν όλα τα αυτοκίνητα pushrod επειδή έχουν τα μονοθέσια.και pullrod πίσω
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Kάνεις ένα λάθος... εσύ απλουστεύεις καταστάσεις -επειδή έτσι- λέγοντας οτι 'α' ανάρτηση -
Ρε Κωστα ξεκολλα λιγο με την ημιμαθεια και την ταμπελα του Πολυτεχνιτη και του Τεχνιτη..Καταντας γραφικος..21-22 εισαι..Ποιος νομιζεις οτι εισαι? Ενα σωρο αμαξια ειχαν επαναστατικες ή πρωτοεμφανιζομενες λυσεις στην αναρτηση αλλα αποδειχθηκαν πολυ κατωτερα των προσδοκιων..Και κοιτα τι κανει η renault sport με τους ημιακαμπτους.. Μη κολλας ταμπελες.. Στατιστικα και με βαση τα μοντελα που κυκλοφορουν συμφωνω οτι ενα αμαξι με πολλαπλους, διπλα κτλπ εχει το πιθανοτερο και καλυτερη και πιο ευχαριστη οδικη συμπεριφορα αλλα δε χρειαζεται να εισαι καθετος..
Φιλικα παντα. -
Η χρήση της λέξεως'τυπολογία' μπορεί να φαίνεται φαντεζί και σοφιστικέ αλλά είναι λανθασμένη. Δεν λέμε 'τυπολογία ανάρτησης' αλλά 'τύπος' (ή 'είδος') ανάρτησης.
my 0.02cents
-
Μάλλον στο ΕΜΠ εκτός από 'ειδικό μάθημα για τη συναναστροφή με τεχνίτες και λοιπούς χειρονάκτες ξερόλες' υπάρχει και ειδικό μάθημα για μεγέθυνση του ΕΓΩ...
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Μάλλον στο ΕΜΠ εκτός από 'ειδικό μάθημα για τη συναναστροφή με τεχνίτες και λοιπούς χειρονάκτες ξερόλες' υπάρχει και ειδικό μάθημα για μεγέθυνση του ΕΓΩ...όντως...
αντίστοιχο υπάρχει και στην ιατρική... -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Η χρήση της λέξεως'τυπολογία' μπορεί να φαίνεται φαντεζί και σοφιστικέ αλλά είναι λανθασμένη. Δεν λέμε 'τυπολογία ανάρτησης' αλλά 'τύπος' (ή 'είδος') ανάρτησης.my 0.02cents
Η χρήση της λέξεως 'my 0.02cents' μπορεί να φαίνεται φαντεζί και σοφιστικέ αλλά είναι λανθασμένη. Δεν λέμε 'my 0.02cents' αλλά 'my two cents' ( ή 'my 0.02€' ή $).
-
Ο χρήστης Άρης έγραψε:
Η χρήση της λέξεως'τυπολογία' μπορεί να φαίνεται φαντεζί και σοφιστικέ αλλά είναι λανθασμένη. Δεν λέμε 'τυπολογία ανάρτησης' αλλά 'τύπος' (ή 'είδος') ανάρτησης.
my 0.02cents
Η χρήση της λέξεως 'my 0.02cents' μπορεί να φαίνεται φαντεζί και σοφιστικέ αλλά είναι λανθασμένη. Δεν λέμε 'my 0.02cents' αλλά 'my two cents' ( ή 'my 0.02€' ή $).
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ρε Κωστα ξεκολλα λιγο με την ημιμαθεια και την ταμπελα του Πολυτεχνιτη και του Τεχνιτη..Καταντας γραφικος..21-22 εισαι..Ποιος νομιζεις οτι εισαι? Ενα σωρο αμαξια ειχαν επαναστατικες ή πρωτοεμφανιζομενες λυσεις στην αναρτηση αλλα αποδειχθηκαν πολυ κατωτερα των προσδοκιων..Και κοιτα τι κανει η renault sport με τους ημιακαμπτους.. Μη κολλας ταμπελες.. Στατιστικα και με βαση τα μοντελα που κυκλοφορουν συμφωνω οτι ενα αμαξι με πολλαπλους, διπλα κτλπ εχει το πιθανοτερο και καλυτερη και πιο ευχαριστη οδικη συμπεριφορα αλλα δε χρειαζεται να εισαι καθετος..
Φιλικα παντα.τσουρέκια μας τα κάνατε με τα γαλλικά και τους ημιάμαμπτους...
αντί να πείτε οτι ναι ,είναι για λόγους οικονομίας αρχικά και χωροταξίας σε δευτερη φάση (στα μινι και σούπερμίνι κυρίως) αρχίζεται τις ιστορίες για ειδικές εκδόσεις που έχουν καλή οδηγηκή συμπεριφορά...
η επόμενη γεννιά fiat bravo που θα είναι βελτιωμένη σε σχέση με την τωρινή θα φέρει την καλύτερη διάταξη της τζουλιέτας (πολ/πλους πίσω)
είναι σαν να λέμε οτι τα 4πίστονα είναι καλύτερα από τα συμβατικά γατί το τάδε που τα φέρει φρενάρει καταπληκτικά...
αστείες τοποθετήσεις που στερούνται λογικής
το ρενό κοπανάει σαν διάολος τη στιγμή που το σιρόκο τα κάνει όλα χωρίς δράματαπερί καθετότητας κλπ είδα τα σχολια σου πάνω στην καρίνα...
-
Ο χρήστης Άρης έγραψε:
Η χρήση της λέξεως 'my 0.02cents' μπορεί να φαίνεται φαντεζί και σοφιστικέ αλλά είναι λανθασμένη. Δεν λέμε 'my 0.02cents' αλλά 'my two cents' ( ή 'my 0.02€' ή $).
έχεις απόλυτο δίκιο!
ΑLFA ROMEO FORUM