-
Sygic μόνο με χάρτες CIT.
-
ΔΕΝ γινεται να πας στο ΑΤ χωρις να περασεις απο τα διοδια
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Το συγκεκριμένο σύστημα θα οδηγούσε αναπόφευκτα στην αύξηση της κίνησης στους Α.Ο. Τώρα αν είναι προτιμότερο από το σύστημα των διοδίων είναι καθαρά θέμα του αν και κατά πόσο το σύνολο των Ελλήνων έχει πρόσβαση σε τέτοιους δρόμους.Υπάρχει το εξής ηθικό ζήτημα. Χώρες που δεν έχουν διόδια έχουν υψηλό κόστος καυσίμων (και η Ελλάδα έχει αλλά αυτό για άλλους λόγους.). Μέρος των φόρων αυτών πληρώνει και τη συντήρηση των Α.Ο. Οπότε εμμέσως και πάλι θα χρέωνες το κάτοικο της Κρήτης πχ. με ένα επιπλέον κόστος για ένα αγαθό που δεν μπορεί να απολαύσει.
Πλέον του ηθικού υπάρχει και κάτι πρακτικό. Η βαριά βιομηχανία της Ελλάδας είναι ο Τουρισμός. Η εφαρμογή του συστήματος της Vignetta σε πολλές χώρες εφαρμόζεται και ως μέτρο αποθάρρυνσης του διερχόμενου κυκλοφοριακού φορτίου (με ακραίο παράδειγμα την Ελβετία που ορίζει και ένα μέγιστο αριθμό μεγάλων φορτηγών που έχουν δικαίωμα να διέλθουν από τη χώρα ανά έτος). Οπότε σε μία χώρα ήδη υψηλού κόστους όπως η Ελλάδα (σε σχέση με τους γείτονες) θα δημιουργούσε ακόμα ένα επιπλέον κόστος η όλη διαδικασία.
Τέλος στην Ελλάδα ένα τέτοιο σύστημα θα ήταν ανεφάρμοστο για έναν ακόμα απλό λόγο. Τη διαφθορά. Το κράτος έχει αποδείξει περίτρανα ότι είναι ανίκανο να διαχειριστεί με επιτυχία έργα αυτής της κλίμακας. Όχι ότι οι μίζες δεν υπάρχουν αλλού. Υπάρχουν αλλά υπάρχει και έργο μετά την αποπληρωμή και φυσικά συντήρηση.
Σήμερα, οι τουρίστες και όσοι χρησιμοποιούν ξένες πινακίδες δεν πληρώνουν ουσιαστικά τίποτε πλην των διοδίων. Το κράτος παίρνει ένα ελάχιστο ποσοστό από τα διόδια, ενώ εμείς οι υπόλοιποι πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας για να καλύψουμε και τις ζημιές αυτών σε επαρχιακό και αστικό δίκτυο. Το σύστημα που πρότεινα είναι πολύ απλό. Μπαίνεις στη χώρα και πληρώνεις μια βινιέτα 30€ για 1 μήνα, που σε καλύπτει για κίνηση σε όλους τους δρόμους, πλην των Ε.Ο. που θα έχεις μια έκπτωση πχ 50% στα διόδια. Μετά τον 1ο μήνα παραμονής, η βινιέτα γίνεται 60€ και αν πιαστείς χωρίς αυτή, πληρώνεις πρόστιμο ίσο με τα τέλη κυκλοφορίας που αντιστοιχούν στο όχημά σου. Με αυτόν τον τρόπο, οι αλλοδαποί πληρώνουν 30€ και κάνουν όλες τις διακοπές τους (δε νομίζω να μένουν πάνω από μήνα στην Ελλάδα), εμείς έχουμε έσοδα για τη φθορά που προκαλείται σε όλους τους δρόμους ΚΑΙ οι ανάδοχοι στις Ε.Ο. κερδίζουν γιατί με 50% έκπτωση στα διόδια είναι σίγουρο ότι θα κινηθούν περισσότερο σε τέτοιους δρόμους χωρίς να φοβούνται το κόστος. Το κόστος της βινιέτας, μετά τον 1ο μήνα γίνεται 60€, ώστε όσοι κάνουν την 'κομπίνα' να έχουν ΙΧ με ξένες πινακίδες, να είναι αναγκασμένοι να πληρώνουν κόστος 690€/έτος, που είναι υψηλό, αλλά όχι απαγορευτικό για την πληρωμή. Οι μόνοι που θα έχουν δυνατότητα απάτης θα είναι όσοι μένουν κοντά στα σύνορα που θα πληρώνουν 360€/έτος περνώντας κάθε μήνα τα σύνορα. Με σωστή μηχανογράφηση όμως, λύνεται ΚΑΙ αυτό το πρόβλημα (καταγραφή αριθμού κυκλοφορίας στο σύστημα ή/και πλαισίου). Ταυτοχρόνως, άτομα που κινούνται συχνά στις Ε.Ο., θα μπορούν να αποκτούν ηλεκτρονικό σύστημα με υψηλές εκπτώσεις (πχ 1€/διέλευση για >100 διελεύσεις το χρόνο) = οι εταιρείες θα έχουν σταθερά κέρδη και οι χρήστες σοβαρές εκπτώσεις και μείωση χρόνου με τα ηλεκτρονικά διόδια.
Με αυτό το σύστημα, ούτε ο τουρισμός αποκτά πρόβλημα, ούτε μια κατηγορία χρηστών του δρόμου μένουν χωρίς να πληρώνουν για τις φθορές (οι ξένοι στους επαρχιακούς δρόμους και οι έλληνες με ξένες πινακίδες), ούτε οι υπόλοιποι επιβαρύνονται με διόδια που κοστίζουν παράλογα υψηλά (δεδομένης της κατάστασης των δρόμων και των μισθών), ούτε το κόστος το επωμίζονται τα κορόδια και το κράτος έχει έσοδα και οι εταιρείες αποκτούν χρήμα και πελάτες και όλοι είναι ευχαριστημένοι.
Αν μπορεί να εφαρμοστεί ένα τέτοιο σύστημα στην πράξη χωράει πολύ συζήτηση. Αν οι εταιρείες δεν το θέλουν (βλέποντας τις σκέψεις σου, γνωρίζω και τη συλλογιστική τους, τα επιχειρήματά τους για την άρνηση), αν το κράτος τους κάνει το χατήρι, αν δε θέλουν να αγοράσουν 10-20 pc και 2-3 servers κόστους
-
Ο χρήστης ntinaras έγραψε:
Μηνυμα απο αστυνομικη διευθυνση .... (μαλλον ραβασακι)
'περαστε απο την υπηρεσια μας για προσωπικη σας υπόθεση'
Η 'προσωπικη υπόθεση' ειναι η καταγραφη του οχήματος απο την καμερα των διοδιων ενω δεν πλήρωσε.
Οταν εχω νεότερα θα ενημερώσω...
μια 'ασχετη' ερώτηση: Ειναι αλήθεια οτι η κόρη του Σουφλια παντρεύτηκε τον υιο Μπόμπολα;
περασες απο teo pass?
Οχι ΤΕΟpass
κανονικα απο διοδια,
η καμερα καταγραφει τα νουμερα και ο διοικητης σε φωναζει για 'συνεντευξη'μου το ειπε φιλος δικηγορος οταν τον ρωτησα σχετικα με τις συνεπειες της μη πληρωμης.
Μιλαω για Λαρισα και υπαρχουν 3 σταθμοι στο νομο.
Επίσης η εδρα της Αυτοκινητοδρομος Αιγαίου ειναι εδω...
-
εκφοβιστικο ειναι μη μασας
θα τα κονομαει χοντρα ο διοικητης
εσυ πες οτι δε περασες ποτε απο εκει
πες οτι το οδηγανε 30 ατομα το αυτοκινητο -
Τι σημασια έχει ποιός οδηγεί το αυτοκίνητο;
-
για να πει εγω δε ξερω τιποτα
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Τι σημασια έχει ποιός οδηγεί το αυτοκίνητο;για να πληρωσει το προστιμο, ποιος θα το πληρωσει, το αυτοκινητο?
-
δε παιζει προστιμο για κανενα λογο
εκφοβιστικο ειναι
εκτος κι αν παει και πει οτι περασε σπαζοντας τη μπαρα,βριζοντας τον υπαλληλο και μαρσαροντας κανοντας burnout -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Μηνυμα απο αστυνομικη διευθυνση .... (μαλλον ραβασακι)'περαστε απο την υπηρεσια μας για προσωπικη σας υπόθεση'
Η 'προσωπικη υπόθεση' ειναι η καταγραφη του οχήματος απο την καμερα των διοδιων ενω δεν πλήρωσε.
Οταν εχω νεότερα θα ενημερώσω...
Δεν παιζει αυτο, εκτος αν ειναι ΤΕΟ pass δηλαδη διοδια δημοσιου. Αν ειναι τα ιδιωτικα, μολις του το ξεφουρνισουν στο τμημα απλα θα απαντησει 'δεν σας αφορα' κ θα ανοιξει την πορτα κ θα φυγει.
-
Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
.... Το σύστημα που πρότεινα είναι πολύ απλό. Μπαίνεις στη χώρα και πληρώνεις μια βινιέτα 30€ για 1 μήνα, που σε καλύπτει για κίνηση σε όλους τους δρόμους, πλην των Ε.Ο. που θα έχεις μια έκπτωση πχ 50% στα διόδια. Μετά τον 1ο μήνα παραμονής, η βινιέτα γίνεται 60€ και αν πιαστείς χωρίς αυτή, πληρώνεις πρόστιμο ίσο με τα τέλη κυκλοφορίας που αντιστοιχούν στο όχημά σου. Με αυτόν τον τρόπο, οι αλλοδαποί πληρώνουν 30€ και κάνουν όλες τις διακοπές τους (δε νομίζω να μένουν πάνω από μήνα στην Ελλάδα), εμείς έχουμε έσοδα για τη φθορά που προκαλείται σε όλους τους δρόμους ΚΑΙ οι ανάδοχοι στις Ε.Ο. κερδίζουν γιατί με 50% έκπτωση στα διόδια είναι σίγουρο ότι θα κινηθούν περισσότερο σε τέτοιους δρόμους χωρίς να φοβούνται το κόστος. Το κόστος της βινιέτας, μετά τον 1ο μήνα γίνεται 60€, ώστε όσοι κάνουν την 'κομπίνα' να έχουν ΙΧ με ξένες πινακίδες, να είναι αναγκασμένοι να πληρώνουν κόστος 690€/έτος, που είναι υψηλό, αλλά όχι απαγορευτικό για την πληρωμή. Οι μόνοι που θα έχουν δυνατότητα απάτης θα είναι όσοι μένουν κοντά στα σύνορα που θα πληρώνουν 360€/έτος περνώντας κάθε μήνα τα σύνορα. Με σωστή μηχανογράφηση όμως, λύνεται ΚΑΙ αυτό το πρόβλημα (καταγραφή αριθμού κυκλοφορίας στο σύστημα ή/και πλαισίου). Ταυτοχρόνως, άτομα που κινούνται συχνά στις Ε.Ο., θα μπορούν να αποκτούν ηλεκτρονικό σύστημα με υψηλές εκπτώσεις (πχ 1€/διέλευση για >100 διελεύσεις το χρόνο) = οι εταιρείες θα έχουν σταθερά κέρδη και οι χρήστες σοβαρές εκπτώσεις και μείωση χρόνου με τα ηλεκτρονικά διόδια.
Μία χώρα που εφαρμόζει κάτι αντίστοιχο (δηλαδή να πληρώνεις για κίνηση στους απλούς δρόμους και όχι σε αυτούς που ορίζονται τμήμα του Ευρωπαϊκού Δικτύου ταχείας κυκλοφορίας)?
Γιατί ούτε στην Αυστρία ούτε στην Ελβετία ούτε στη Σλοβενία σε υποχρεώνουν να βγάλεις Vignette για να κινηθείς στο Επαρχιακό τους δίκτυο (άλλο αν κανείς δεν κάθεται να μην βγάλει vignette για λόγους ευκολίας).
Για το bold δε, αυτό δεν αντιβαίνει ανοιχτά στη φιλοσοφία περί ελεύθερης διακίνησης ατόμων, αγαθών και κεφαλαίων εντός της Ε.Ε γιατί κατά το τρόπο αυτό θα υποχρέωνες πχ στο Σλοβένο Ελευθ. Επαγ. που έχει ένα όχημα με Σλοβένικες πινακίδες να πληρώνει ένα δυσανάλογο υψηλό ποσό ως επιπλέον τέλος κυκλοφορίας πέραν των τελών που πληρώνει στη χώρα του???
Εγώ προσωπικά δεν θα ήθελα στα χρόνια που ήμουν στην Ιταλία να πληρώνω extra για το όχημα μου που μπορεί να είχε Ελληνικές πινακίδες. Κατά τον ίδιο τρόπο δεν θέλω να εφαρμόσω οποιοδήποτε πρόσθετο περιορισμό για κάποιον κάτοικο της ΕΕ. Θεωρώ λοιπόν ότι μέσω της φορολόγησης στα καύσιμα ο φίλος μας πληρώνει το κόστος συντήρησης του Επαρχιακού δικτύου αν κινηθεί σε αυτό και μέσω των διοδίων τις extra παροχές που έχει με το να κινηθεί σε Α.Ο.
Στα περί μηχανογραφήσεως. Χωρίς την εφαρμογή ενός συστήματος αυτόματης ταυτοποίησης ενός οχήματος είναι πρακτικά αδύνατο να εφαρμοστεί οποιαδήποτε μέθοδος αυτόματης χρέωσης ή ελέγχου αυτής ΙΜΗΟ. Αυτό θα σήμαινε μία κοινή συμφωνία των μελών κρατών της ΕΕ κάτι που αμφιβάλλω αν στη παρούσα στιγμή είναι ώριμο να γίνει (εδώ δεν συμφωνούν σε κοινό format για τις πινακίδες κυκλοφορίας ).
Η καταγραφή της πινακίδας δεν λέει τίποτα απολύτως ως μέτρο καθώς απλά δεν είναι δυνατό να θέσεις περιορισμούς κίνησης ενδοσυνοριακά πέραν του τυπικού ελέγχου αν τα άτομα που επιβαίνουν στο όχημα έχουν απαγόρευση εισόδου στη χώρα ή όχι.
Αλλά ακόμα και αν μπορούσες δεν θα μπορούσα να φανταστώ το χάος που θα προκαλούσε μία τέτοια κίνηση με τους Τελωνειακούς στα σύνορα με τη Βουλγαρία να ελέγχουν πινακίδες και να καταγράφουν αριθμό πλαισίου σε κάθε διερχόμενο αυτοκίνητο κίνηση και να ελέγχουν αν έχεις πληρώσει και πόσο και πόσες φορές έχεις μπει στο χώρα. Και μετά υπάρχει και ένα ζήτημα. Πως σε κάθε οδική δίοδο τοποθετείς ένα τέτοιο σύστημα και το κυριότερο πως το επανδρώνεις??
Για τους Βούλγαρους που ζητούν από αυτοκίνητα με Ελληνικές πινακίδες στα σύνορα να πληρώσουν τα 5 ευρώ τους κυνηγά η ΕΕ αν και οι Βούλγαροι ως μη μέλη ακόμα του Sengen κρατούν γερά άμυνα. Δεν θα μπορούσα να φανταστώ όμως τα σχόλια στις Ιταλικές Εφημερίδες αν επιβάλαμε σε Ιταλούς πολίτες να πληρώσουν για να κινηθούν εντός της Ελλάδος ερχόμενοι από Bari ή ακόμα χειρότερα τα σχόλια των Γερμανών και των Ολλανδών. Το μόνο που θα μπορούσαμε να πετύχουμε είναι αντίστοιχα αντίμετρα από πλευράς τους με το rx8_drifter πχ να πρέπει να πληρώνει 100 ευρώ το μήνα για κινείται στην Ολλανδία με την Εύα.... Λες και τα ποσά που πληρώνει στη βενζίνη δεν είναι αρκετά.... ή ακόμα χειρότερα να μειώσουμε ακόμα περισσότερο τον αυτοκινούμενο τουρισμό (που πέραν των αυτοκινούμενων τροχόσπιτων που είναι ο φθηνός τρόπος μετακίνησης έχει και άτομα με ΙΧ οχήματα που πληρώνουν πολύ περισσότερα από το μέσο τουρίστα) με αποτέλεσμα οικονομικές απώλειες σε άλλους κλάδους της οικονομίας.
Τώρα τα περί να μην μπορεί ο Α ή ο Β να κυκλοφορεί με όχημα με ξένες πινακίδες τα προσπερνώ γιατί απλά η πραγματικότητα δεν επιτρέπει τέτοιους περιορισμούς. Ακόμα και για τους περιορισμούς στη χρήση ενός οχήματος με ξένες πινακίδες (που θα πρέπει να το οδηγεί μόνον ο κάτοχος του) υπάρχει ήδη προσφυγή κατά της Ελλάδος και σύντομα θα φάμε ακόμα ένα ωραίο πρόστιμο από την κακούργα ΕΕ.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Μηνυμα απο αστυνομικη διευθυνση .... (μαλλον ραβασακι)
'περαστε απο την υπηρεσια μας για προσωπικη σας υπόθεση'
Η 'προσωπικη υπόθεση' ειναι η καταγραφη του οχήματος απο την καμερα των διοδιων ενω δεν πλήρωσε.
Οταν εχω νεότερα θα ενημερώσω...
Δεν παιζει αυτο, εκτος αν ειναι ΤΕΟ pass δηλαδη διοδια δημοσιου. Αν ειναι τα ιδιωτικα, μολις του το ξεφουρνισουν στο τμημα απλα θα απαντησει 'δεν σας αφορα' κ θα ανοιξει την πορτα κ θα φυγει.
Μέρος του αντιτίμου των διοδίων από το σύνολο των σταθμών πηγαίνει στα κρατικά ταμεία οπότε δεν είναι μόνον ζήτημα μεταξύ Ιδιωτών οπότε και το κράτος έχει κάθε δικαίωμα. Επιπλέον καθώς υπάρχει και το ζήτημα του διαφυγόντος ΦΠΑ μέσω του οποίου πληρώνεται η συνδρομή της χώρας στο κοινό Ευρωπαϊκό Ταμείο αφορά και την ΕΕ το συγκεκριμένο ζήτημα.
Μάλλον έχει λοιπόν κατατεθεί μήνυση και έχει επέμβει η εισαγγελία δεν βλέπω πως μπορεί κάποιος να απαντήσει ότι 'δεν σας αφορά' κάτι που μάλλον έχει γίνει ώστε να κινηθεί ο τοπικός Αστ. Διευθυντής. Περίπτωση κλίσης για συνετισμό έχω χρόνια να δω και σε τέτοια ζητήματα δεν παίζει 100% καθώς τα όρια που χωρίζουν την άσκηση και την υπέρβαση του καθήκοντος σε αυτές τις περιπτώσεις είναι πολύ αδρά.
-
Ο χρήστης ntinaras έγραψε:
ΔΕΝ γινεται να πας στο ΑΤ χωρις να περασεις απο τα διοδιαακριβως, μονο αν παρακαλεσεις και σου ανοιξουν απο τον παραδρομο. πχ επιστρεφεις με ΚΤΕΛ απο οπουδηποτε, μενεις κιουρκα-αγ στεφανο η εκει γυρω και δεν θες να πας λιοσιων-ποταμι και να ξαναγυρισεις. με αυτοκινητο δεν μπορεις να παραλαβεις πεζο χωρις να πληρωσεις διοδια
πας πεζος στο τμημα και αν θελουν σου ανοιγουν για να σε περιμενει το αυτοκινητο στον παραδρομο
-
Ο χρήστης ntinaras έγραψε:
δε παιζει προστιμο για κανενα λογο
εκφοβιστικο ειναι
εκτος κι αν παει και πει οτι περασε σπαζοντας τη μπαρα,βριζοντας τον υπαλληλο και μαρσαροντας κανοντας burnoutΩ ρε διάολε! Δεν μου το λέγατε πριν το κάνω;
-
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
ΔΕΝ γινεται να πας στο ΑΤ χωρις να περασεις απο τα διοδια
ακριβως, μονο αν παρακαλεσεις και σου ανοιξουν απο τον παραδρομο. πχ επιστρεφεις με ΚΤΕΛ απο οπουδηποτε, μενεις κιουρκα-αγ στεφανο η εκει γυρω και δεν θες να πας λιοσιων-ποταμι και να ξαναγυρισεις. με αυτοκινητο δεν μπορεις να παραλαβεις πεζο χωρις να πληρωσεις διοδια
πας πεζος στο τμημα και αν θελουν σου ανοιγουν για να σε περιμενει το αυτοκινητο στον παραδρομο
Δεν κατάλαβα τίποτα.
Για εξηγήστε και σ'εμάς τι παίζει που δεν ξέρουμε την περιοχή. -
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
ΔΕΝ γινεται να πας στο ΑΤ χωρις να περασεις απο τα διοδια
ακριβως, μονο αν παρακαλεσεις και σου ανοιξουν απο τον παραδρομο. πχ επιστρεφεις με ΚΤΕΛ απο οπουδηποτε, μενεις κιουρκα-αγ στεφανο η εκει γυρω και δεν θες να πας λιοσιων-ποταμι και να ξαναγυρισεις. με αυτοκινητο δεν μπορεις να παραλαβεις πεζο χωρις να πληρωσεις διοδια
πας πεζος στο τμημα και αν θελουν σου ανοιγουν για να σε περιμενει το αυτοκινητο στον παραδρομο
Δεν κατάλαβα τίποτα.
Για εξηγήστε και σ'εμάς τι παίζει που δεν ξέρουμε την περιοχή.στο ρευμα προς λαμια, αμεσως μετα τα διοδια υπαρχει αστυνομικο τμημα. η εισοδος ειναι απο την εθνικη, αφου πληρωσεις διοδια. μεσα απο το αστυνομικο τμημα υπαρχει και πορτα που βγαινει στον παραδρομο, η οποια προφανως ειναι κλειδωμενη.
γενικα λογω της καταστασης, συνηθως ανοιγουν την πορτα σε πεζους-ταξιδιωτες ωστε η να τους αφηνει το κτελ η να τους παιρνει το κτελ απο τα διοδια.
μερικες φορες ομως οι αστυνομικοι δεν ανοιγουν (δεν ειναι θυρωροι) οποτε δεν μπορει ο πεζος να παει στον παραδρομο. διαφορετικα πρεπει να περπατησει μεχρι την επομενη εξοδο στο 1 χιλ η να κανει τον ταρζαν.
αυτο γινεται πλεον γιατι πληρωνεις και στην εισοδο διοδια, ενω παλια μονο εξοδο. παλια εμπαινες κανονικα εθνικη στο ρευμα προς αθηνα, σταματουσες δεξια στα διοδια (ελευθερα) κι αφηνες/επαιρνες ταδιωτες κτελ η πηγαινες πεζος στο τμημα
-
Ok, κατάλαβα. Thanx για την επεξήγηση.
-
Ο χρήστης ntinaras έγραψε:
εκφοβιστικο ειναι μη μασας
θα τα κονομαει χοντρα ο διοικητης
εσυ πες οτι δε περασες ποτε απο εκει
πες οτι το οδηγανε 30 ατομα το αυτοκινητοΘεωρω πιο αντρικιο να πει 'Δεν θελω να πληρωσω'που ειναι και η αληθεια βρε αδελφε.
-
Αναφορά στην κοινοτική οδηγία 1999/62/ΕΚ.
Το κείμενο της συγκεκριμένης οδηγίας επέτρεπε στα κράτη μέλη να επιβάλουν διόδια ακόμη και σε οδούς τα χαρακτηριστικά των οποίων δεν ενέπιπταν στον ορισμό του αυτοκινητοδρόμου και συγκεκριμένα σε τμήματα του πρωτεύοντος οδικού δικτύου όπως είναι η ΕΟ Κορίνθου Πατρών.
Αυτή τροποποιήθηκε με νεότερη 2006/38/ΕΚ με βάση την οποία δίνεται το δικαίωμα στα κράτη μέλη, να επιβάλουν διόδια στο διευρωπαικό οδικό δίκτυο στο οποίο έχει ενταχθεί η ΕΟ Κ-Π (απόφαση 1692/96/ΕΚ) και επομένως η Ελλάδα δικαιούται να επιβάλλει διόδια!
Η δε σύμβαση παραχώρησης στην Ο.Ο.Α.Ε υπεβλήθη σε έλεγχο αρμοδίων οργάνων της ερωπαικής ένωσης.
Το Ελληνικό κοινοβούλιο κύρωσε νομοθετικά τη σύμβαση παραχώρησης στην Ολυμπία Οδό ΑΕ και έγινε νόμος του κράτους (Ν.3621/2007), υποχρεωτικά εφαρμοστέος από όλους.
Διόδια στην Ε.Ο Κορίνθου Πατρών καταβάλονται από το 1972 (τα εισέπραττε η ΤΕΟ ΑΕ).
Κατόπιν των άνω, θέλω να ρωτήσω γιατί τόσα χρόνια πληρώναμε κανονικότατα (από το '72), και ξαφνικά σήμερα λέμε δε γουστάρουμε - δεν πληρώνουμε?
-
για τον ιδιο λογο που καποτε ειχαμε χουντα και καποια στιγμη αποφασισαμε οτι θελουμε να απαλλαχθουμε?
-Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!