Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW-SEAT-SKODA-RENAULT-TOYOTA
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW-SEAT-SKODA-RENAULT-TOYOTA
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    21
    42
    179
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      eltonakos last edited by

      Η αληθεια ειναι πως εχω οδηγησει και εγω το clio και ειχα πολυ καλες εντυπωσεις.Η καταναλωση ειναι πραγματι χαμηλη και προκειται για πολυ ισορροπημενο και ποιοτικο (πια...) αυτοκινητο.Ομως ο πειρασμος του dsg ειναι μεγαλος,ειδικα σε οτι αφορα την ευκολια στην οδηγηση.Αυτο βεβαια σημαινει και αρκετα πιο βαθια το χερι στην τσεπη για εναν κινητηρα (tsi) που συμφωνα με πολλους δεν ειναι και ο πιο αξιοπιστος της αγορας.Παντως αν πανω απ'ολα προεχει η αξιοπιστια η καταναλωση και η χρηστικοτητα,το Yaris δεν εχει αντιπαλο.Περι ορεξεως...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kotetsi last edited by

        Μιας και αναφέρθηκε το Leon 1.2 TSI έχω μια απορία: έχει 5άρι κιβώτιο, όπως τα Ibiza/Fabia, ή το 6άρι των Polo/Golf;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          orestisren last edited by

          Λοιπόν Renault Clio από αυτά που κοιτάς.Οι χώροι του είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία είναι το ποιοτικότερο όλων από αυτά που μας ανέφερες έχει κινητήρα που δεν καίει πολύ(τα περί μεγάλης κατανάλωσης στο Clio είναι ) και οδηγικά καλύτερο από το Golf 4 που έχουμε στην οικογένεια.Επόμενη επιλογή το Fabia το οποίο υστερεί μόνο ποιοτικά(όσον αφορά τα πλαστικά στο εσωτερικό).Κατα την γνώμη μου μην μπάινεις καν στον κόπο για Seat.Τέλος αν θες ένα γαϊδούρι για να σε πηγαίνει και να μην χαλάει ποτέ χωρίς όμως την ποιότητα και την οδηγική συμπεριφορά των παραπάνω παίρνεις Yaris.Ελπίζω να ήμουν κατατοπιστικός.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            bihlas87 last edited by

            Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
            Λοιπόν Renault Clio από αυτά που κοιτάς... οδηγικά καλύτερο από το Golf 4 που έχουμε στην οικογένεια.

            Σοβαρό μέτρο σύγκρισης

            Συμπαθέστερο απο τα παραπάνω το ibiza αλλά αλμυρό το dsg στα supermini.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • O
              orestisren last edited by

              Ο χρήστης bihlas87 έγραψε:

              Λοιπόν Renault Clio από αυτά που κοιτάς... οδηγικά καλύτερο από το Golf 4 που έχουμε στην οικογένεια.

              Σοβαρό μέτρο σύγκρισης

              Συμπαθέστερο απο τα παραπάνω το ibiza αλλά αλμυρό το dsg στα supermini.

              Δεν είναι όντως

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • G
                giorgosvet last edited by

                Ο χρήστης tsoukoc έγραψε:
                Ζητάω τα φώτα από ειδικούς και μη.
                Η τελική λίστα επιλογών είναι: VW Polo 1.2 TSI Highline, Seat Ibiza 1.2 TSI Special Edition, Skoda Fabia 1.2 TSI Elegance, Renault Clio 1.2 TCE Dynamic, Toyota Yaris 1.33 Dynamic.
                Τιμές με πινακίδες VW 17000 (με κλίμα, ζάντες 16in), Seat 16700 με DSG-15200 χωρίς, Skoda 16450 με DSG-14450 χωρίς, Renault 14200, Toyota 15400.
                Μετά από ένα Colt CZT http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=9&t=45774 πρέπει να επιλέξω ένα μικρό 5πορτο οικογενειακό για χρήση εντός πόλης (όχι κέντρο). Γνώμονας επιλογής η οικονομία κατανάλωσης και συντήρησης (να χ... το ΔΝΤ τους)

                Μια στιγμή! για να πάρεις το seat με dsg θέλεις 1500 ευρώ και για το skoda 2000? WHY??? .Πόσο κάνει το dsg στο polo?.Στο γολφ νομίζω ότι χρεώνεται 2500(?).Δηλαδή αν ειναι τόσο , το polo βγαινει 19500 με dsg? Πάρε το Α1 ΤΌΤΕ!!!Ειναι τρελοί αυτοι στη vag

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kavoyras last edited by

                  Ο χρήστης bihlas87 έγραψε:

                  Λοιπόν Renault Clio από αυτά που κοιτάς... οδηγικά καλύτερο από το Golf 4 που έχουμε στην οικογένεια.

                  Σοβαρό μέτρο σύγκρισης (...)

                  έλα...μια χαρά έστριβε και το golf-άκι το '4'άρι.
                  (Απλώς πολύ ουδέτερο μέχρι βλακείας )

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    samatistas last edited by

                    Για το clio να καταθεσω κι εγώ κατανάλωση: πόλη από 6,5 μέχρι 7,0.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tsoukoc last edited by

                      αν σκεφτεις οτι κανει 2000 ευρω κατω και εχεις ηδη θετικη εμπειρια απο renault, γνωμη μου μακρια απο 1,2Τsi με τα διαφορα περιεργα που κανει..

                      Τι εννοείς περίεργα; Έχεις ακούσει κάτι; Φαντάζομαι τους κινητήρες tsi αρκετά αξιόπιστους αφού είναι δοκιμασμένοι σε τόσες αξιόλογες εταιρίες, αρκετά χρόνια (VW, Audi, Skoda, Seat).

                      το νέο swift και το fiesta τα είδες? αν ναι μπορείς να πεις γιατί τα απέρριψες?

                      Εμφανισιακά και μηχανικά δεν με συγκινεί κανένα από αυτά. Ανάμεσα σε αυτά και το Toyota θεωρώ καλύτερο το Yaris.

                      Μια στιγμή! για να πάρεις το seat με dsg θέλεις 1500 ευρώ και για το skoda 2000? WHY??? .Πόσο κάνει το dsg στο polo?.Στο γολφ νομίζω ότι χρεώνεται 2500(?).Δηλαδή αν ειναι τόσο , το polo βγαινει 19500 με dsg? Πάρε το Α1 ΤΌΤΕ!!!Ειναι τρελοί αυτοι στη vag

                      Στο VW και Seat το DSG χρεώνεται 1500 Ευρώ, ενώ στο Skoda 2000 γιατί έχει το ESP και Cruise Control επιπλέον.

                      Σήμερα είχα το Yaris για testdrive το οποίο έρχεται 14840 τελική τιμή (έκδοση Dynamic) με 1 χρόνο δωρεάν ασφάλεια, και 3 χρόνια δωρεάν σέρβις και ανταλλακτικά (θεωρητικά δώρο περίπου 800 Ευρώ). Απο άποψη επιδόσεων δεν συγκρίνεται με τον κινητήρα 1,2 tsi (φαντάζομαι και το 1,2 TCE αν και δεν το έχω δοκιμάσει), αλλά το θεωρώ ικανοποιητικό για χρήση πόλης (χωρίς συγκινήσεις). Εσωτερικά έχει αναβαθμιστεί σε σχέση με το πρώτο Yaris που είχα για περίπου 6 χρόνια, τα πλαστικά του παραμένουν σκληρά, αλλά δεν ακούγονται τριγμοί σε κάθε λακούβα. H κατανάλωσή του έπαιζε από 7 έως 10 λίτρα ανάλογα το πόδι. Το start-stop δουλεύει άψογα.

                      Για να καταλήξω κάπου, τα πιο οικονομικά είναι το Yaris (14000 με το δώρο), το Clio (14200) και το Skoda (14450)
                      Αμέσως μετά το Seat (15200) και τελευταίο το Polo (17000... απαράδεκτο ). Το DSG ανεβάζει αρκετά το κόστος.
                      Θεωρώ ότι για χρήση πόλης δεν πρέπει να επενδύσεις αρκετά χρήματα ειδικά την εποχή που ζούμε. Μάλλον καταλήγω σε ένα εκ των τριών πρώτων. Testdrive σε Clio και Skoda δεν έχω κάνει ακόμα. Θα δείξει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        efthymis last edited by

                        Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
                        Μιας και αναφέρθηκε το Leon 1.2 TSI έχω μια απορία: έχει 5άρι κιβώτιο, όπως τα Ibiza/Fabia, ή το 6άρι των Polo/Golf;

                        6αρι χειροκινητο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          samatistas last edited by

                          Ο χρήστης tsoukoc έγραψε:

                          αν σκεφτεις οτι κανει 2000 ευρω κατω και εχεις ηδη θετικη εμπειρια απο renault, γνωμη μου μακρια απο 1,2Τsi με τα διαφορα περιεργα που κανει..

                          Τι εννοείς περίεργα; Έχεις ακούσει κάτι; Φαντάζομαι τους κινητήρες tsi αρκετά αξιόπιστους αφού είναι δοκιμασμένοι σε τόσες αξιόλογες εταιρίες, αρκετά χρόνια (VW, Audi, Skoda, Seat).

                          Είχαν κάτι σβησίματα στο ρελαντί οι 1.2 TSi αλλά έγινε αναβάθμιση και λογικά λύθηκε.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nikos-men last edited by

                            γιατι δεν κοιτας το mazda 2?πολυ καλο αυτοκινητο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • elteo
                              elteo last edited by

                              Ο χρήστης samatistas έγραψε:

                              αν σκεφτεις οτι κανει 2000 ευρω κατω και εχεις ηδη θετικη εμπειρια απο renault, γνωμη μου μακρια απο 1,2Τsi με τα διαφορα περιεργα που κανει..

                              Τι εννοείς περίεργα; Έχεις ακούσει κάτι; Φαντάζομαι τους κινητήρες tsi αρκετά αξιόπιστους αφού είναι δοκιμασμένοι σε τόσες αξιόλογες εταιρίες, αρκετά χρόνια (VW, Audi, Skoda, Seat).

                              Είχαν κάτι σβησίματα στο ρελαντί οι 1.2 TSi αλλά έγινε αναβάθμιση και λογικά λύθηκε.

                              MONO στο Polo. Στα άλλα δεν υπήρξε θέμα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                eltonakos last edited by

                                Oχι μονο στα Polo!Αναφορες για προβληματικους tsi υπαρχουν πολλες.Αναφερω λοιπον:Ο αδελφος μου ειχε ενα golf V gt με τους 170.Το αυτοκινητο τον αφησε δυο φορες ακινητοποιημενο με το καντραν χριστουγεννιατικο δεντρο εν κινησει μεσα στην Αθηνα.Δεν του εξηγησαν ποτε τι ακριβως συμβαινει.Μολις εληξε η εγγυηση του ειπαν οτι θελει αλλαγη εγκεφαλου. Αλλη μια φορα εμεινε απο κιβωτιο,μιας και δεν εμπαινε η πρωτη.Ποτε δεν αποκατασταθηκε πληρως,μιας και μετα την επισκεψη στο συνεργειο συνεχισε να δυσκολευεται στο να κουμπωσει απο πρωτη σε δευτερα.Φιλος με golf V 140αρι,εχει προβληματα με διακοπες που κανει ο κινητηρας.Του κανουν επαναπρογραμματισμο και μετα απο λιγο καιρο τα ιδια.Αλλος γνωστος μου με Audi Q5 2.0 tsi βαραει το κεφαλι του στον τοιχο για την περιουσια που εδωσε,μιας και το καμαρι του παρεδωσε πνευμα δυο φορες.Κολλημενο μοτερ δις!!!Την πρωτη ηταν εγγυηση.Τη δευτερη... Στο συνεργειο που πηγα για σερβις το αυτοκινητο μου,ενα ταπεινο fiat bravo t-jet 120,ετυχε να βρισκεται ενας τυπος για το σερβις του Panda της γυναικας του.Μου πιανει την κουβεντα και μου λεει τον πονο του για το δικο του golf VI 122 που βγαζει συνεχως βλαβες στα ηλεκτρονικα.
                                Απο την αλλη εχω στο κοντινο μου περιβαλλον τρια ατομα με golf VI 160,golf V 140 και scirocco 122 απολυτα ευχαριστημενους.Αυτο που θελω να πω ειναι πως και οι tsi εχουν τα θεματακια τους και μαλιστα δεν ειναι λιγα.Απο κει και περα ειναι και θεμα τυχης,μιας και τετοια περιστατικα συμβαινουν και στις καλυτερες οικογενειες.Και για να μην παρεξηγουμαστε,ενα πολακι η ιμπιζακι tsi με dsg θα το χτυπαγα χωρις δευτερη κουβεντα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • elteo
                                  elteo last edited by

                                  Ρε μάστορα για τον 1.2 μιλάω. Προφανώς κάτι παίζει με τον εγκέφαλο των Polo.

                                  Για τα υπόλοιπα, όλοι βγάζουν θέματα. Ευχαριστημένος πάντως κάτοχος 1.8 TSI ...ελπίζω για πάντα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    eltonakos last edited by

                                    Μακαρι να μακροημερευσει το μοτερακι σου!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cosneo last edited by

                                      Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                      Ευχαριστημένος πάντως κάτοχος 1.8 TSI ...ελπίζω για πάντα.

                                      Και όλοι το ευχόμαστε.
                                      Στην οικογενειακό περιβάλλον μου πάντως Eos 1,4 Tsi 122HP (απο τα πρώτα που ήρθαν μόλις σταμάτησαν τα 1,6 Fsi) και Passat 1,8 Tsi 160HP (και ίδιως το 2ο με 90.000 χλμ), μόνο στα τυπικά προγραμματισμένα σέρβις τα έχουν δει στη VW.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mourg last edited by

                                        Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
                                        Λοιπόν Renault Clio από αυτά που κοιτάς.Οι χώροι του είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία είναι το ποιοτικότερο όλων από αυτά που μας ανέφερες έχει κινητήρα...

                                        Κατα την γνώμη μου μην μπάινεις καν στον κόπο για Seat....

                                        Δεν είσαι καθόλου προκατηλειμένος...

                                        Έχω το Freetrack 3χρόνια σχεδόν με 50.000χλμ και 2 το Α3 1.8ΤFSI. Mακράν καλύτερο σε όλους τους τομείς to Freetrack και χωρίς καμία παραφωνία σε βλάβες. Και δε μιλάμε για πρου πρου οδήγηση... Το Α3 έχω κάνει 90.000χλμ, τη προηγούμενη βδομάδα κι ενω δουλεύει κάθε μέρα, έμεινα ξαφνικά από μπαταρία(το ίδιο έχουν πάθει κι άλλοι 3 συναδελφοι που έχουν ιδιο) και πριν 10.000χλμ μου έβγαλε μια βλάβη που δεν έχουν ξαναδει στην Ελλάδα. Τρύπησε το αλουμινένιο σωληνάκι που δίνει βενζίνη στα μπεκ και πεταγόταν η βενζίνη στο κινητήρα. Το μόνο που είχα σαν ένδειξη βλάβης ήταν ότι δεν ανέβαιναν πάνω από 3.000 οι στροφές. Λαμπάκι τπτ. Έκανα κάπου 20χλμ στην Εγνατία σκεπτόμενος ότι κάτι γίνεται με τη τρόμπα. Όταν σταμάτησα σε ένα φανάρι μου ήρθε μέσα η μυρωδιά... Λες? είπα μέσα μου? Και ανοίγω το καπώ και τρελάθηκα. Γιατί δε πήρε φωτιά??? Μάλλον επειδή η πολλαπλή και το τούρμπο είναι πίσω προς τη καμπίνα, από οτι μου είπαν.
                                        Τέλοσπάντων, δε θεωρώ ότι κάποιο τέτοιο περιστατικό μπορεί να καταδικάσει κάποια μάρκα, είναι μέσα στα στατιστικά.

                                        Ας γίνω on topic: Έτσι ξερά κι αδικαιολόγητα, να λέμε μακριά από κάτι, δε στέκει. Το μόνο κακό της Seat είναι η τιμολογιακή πολιτική της, η οποία όμως σε ένα μοντέλο όπως το Leon ή το Ibiza 1.2TSI δε το καταδικάζει τόσο. Κι εγώ έχω οικογενειακό αυτοκίνητο για βασικό, αλλά προτιμώ η γυναίκα μου να μεταφέρει τα παιδιά μου με το Leon, παρά με το Ibiza ή οποιοδήποτε άλλο αυτής της κατηγορίας, όταν κάνουν τα ίδια λεφτά περίπου. Κι επειδή κάποια στιγμή είχα εταιρικό ένα Leon και αμέσως μετά ένα Ibiza, ήταν πολύ διαφορετική η συμπεριφορά τους στο ταξίδι. Όταν έπεφταν σε ενα σαμάρι στην Εθνική Πατρών Κορίνθου, το Leon δεν καταπονούταν τόσο.

                                        Η τελική επιλογή μου εμένα θα είναι το Leon 1.2ΤSI. Έχω και 500€ έκπτωση, λόγω του είμαι γραμμένος στο club της Seat

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mourg last edited by

                                          ακυρο...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • O
                                            orestisren last edited by

                                            Ποιο απ ' όλα γιατί διάβασα πολλά?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr