-
Ενδιαφερομαι να αγορασω Golf 1.6 fsi sportline.Το οδηγησα και μου αρεσε η κυλιση του,η ποιοτητα κατασκευης γενικως,το σαλονι.Δε μπορω να πω πως ενθουσιαστηκα με τη φευγα του και γενικοτερα απο τον fsi αλλα δεν απογοητευτικα κιολας.Εμπειρια απο Vw δεν εχω αλλα η αντιπροσωπεια δε μου φανηκε και τοσο.Εχω ακουσει διαφορα για προβληματα και δεν εχω διαθεση να μπω σε περιπετειες μετα το περας της εγγυησης.
-
Ενδιαφερομαι να αγορασω Golf 1.6 fsi sportline.Το οδηγησα και μου αρεσε η κυλιση του,η ποιοτητα κατασκευης γενικως,το σαλονι.Δε μπορω να πω πως ενθουσιαστηκα με τη φευγα του και γενικοτερα απο τον fsi αλλα δεν απογοητευτικα κιολας.Εμπειρια απο Vw δεν εχω αλλα η αντιπροσωπεια δε μου φανηκε και τοσο.Εχω ακουσει διαφορα για προβληματα και δεν εχω διαθεση να μπω σε περιπετειες μετα το περας της εγγυησης.
-
Ενδιαφερομαι να αγορασω Golf 1.6 fsi sportline.Το οδηγησα και μου αρεσε η κυλιση του,η ποιοτητα κατασκευης γενικως,το σαλονι.Δε μπορω να πω πως ενθουσιαστηκα με τη φευγα του και γενικοτερα απο τον fsi αλλα δεν απογοητευτικα κιολας.Εμπειρια απο Vw δεν εχω αλλα η αντιπροσωπεια δε μου φανηκε και τοσο.Εχω ακουσει διαφορα για προβληματα και δεν εχω διαθεση να μπω σε περιπετειες μετα το περας της εγγυησης.
-
Κάτι προβλήματα με καμμένα λάδια έχουν αναφερθεί στο φόρουμ και έχουν ακουστεί αρκετές γκρίνιες για το υψηλό κόστος της συντήρησης/service.
Δεν πιστεύω ότι είναι προβληματικά αυτοκίνητα τα νέα golf (ίσως είναι λίγο πιο ευαίσθητα από τα παλιότερα μοντέλα), το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η τιμή τους που βρίσκεται αρκετά ψηλότερα από τον άμεσο ανταγωνισμό. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
ίσως είναι λίγο πιο ευαίσθητα από τα παλιότερα μοντέλαΑν είναι πιο ευαίσθητα από τα προηγούμενα... Ζήτω που καήκαμε...
Εγώ αντιθέτως πιστεύω ότι θα πρέπει να το έχουνε φτιάξει σε σχέση με το προηγούμενο...
Η μόνη εξαίρεση που κάνω είναι ο κινητήρας και αυτό λόγω της νεότητάς του...
Αλλά υπάρχουν ιδιοκτήτες Golf V εδώ μέσα...
-
απο συμφοιτητές μου που δουλευουν στον μανδύλα στη Θεσσαλονικη μεσα στο συνεργείο,μου έχουν πει ότι τα νέα golf βγάζουν προβλημα στην ηλεκτρικη κρεμαγιέρα και στο καντράν.και τα δυο βέβαια αντικαθίστανται μέσα στην εγγύηση.Οι γενικές τους εντυπωσεις όμως απο Volkswagen,Audi eίναι απογοητευτικές γιατί τα περίμεναν πιο ποιοτικα αυτοκίνητα.Τα audi με τον 1.8 τούρμπο βγάζουν αρκέτά προβληματάκια και γενικα η σειρά Α4 έχει πρόβλημα με τους πολλαπλασιαστές και τα ψαλίδια εμπρός.Γενικα δηλαδή δεν τα περίμεναν τόσο χάλια. Τέλος τα σέρβις είναι πολύ ηψήλά και αν είναι να τα πληρώνεις από την τσέπη σου δεν σου συνιστώ το γκολφ.Θυμίζω ότι πέρνει μονο την καλή βενζίνη οπότε έχεις και αυξημένα κόστη καυσίμων.Τέλος,από ένα μεγάλο τεστ του Αutocar πάνω στο γκολφ sportiline εμένα προσωπικά με απογοήτευσε πολή η επίδοση του στο τεστ αποφυγής και οι επιδόσεις του. Εγώ θα σου πρότεινα να δεις κάτι σε ιαπωνία μεριά,πχ την ανανεωμένη κορολα η το μεγκαν η το 307 που είναι ολοκληρωμενα αυτοκίνητα με καλύτερες επιδόσεις και σε πολυ καλές τιμές.Οι επιλογή φυσικά είναι δική σου.Σορρυ για το μεγάλο ποστ.
-
Στα υποψηφια ειναι και το civic 5d 1.6 το καινουργιο.η ΤΟΥΟΤΑ με εχει ξενερωσει.αλλαζει μοντελο καθε χρονο....Το civic ειναι ξενερα μεσα αλλα γκαζι...και 7 χρονια εγγυηση.
-
Ο χρήστης ziannie έγραψε:
Το civic ειναι ξενερα μεσα αλλα γκαζι...και 7 χρονια εγγυηση....και Σαρακάκη... Εξαιρετικό αμάξι κατά την γνώμη μου, αλλά αδικείται από την αντιπροσωπεία...
Γιατί δεν κοιτάς κατά Astra μεριά; Δεν ξέρω αν έχει προβλήματα νεότητας, αλλά με τα λεφτά του Golf, της Corolla ή του Civic (για τα 1,6 μιλάμε πάντα...) παίρνεις το 1,6 με την ενεργητική ανάρτηση... Ή το 1,8 χωρίς αυτήν. Κι αν είναι να μπουν και έξτρα στο Golf για παράδειγμα, μιλάμε για ίδια λεφτά με Astra 1,8 με την ενεργητική ανάρτηση Magnetic Ride... (αν θυμάμαι καλά τις τιμές...)
-
Και εγώ το Astra θα επαιρνα και για δύο ακομα λόγους :
-
Πολύ φθηνότερη συντήρηση
-
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ GOLF
-
-
ΤΗΣ ΙΔΙΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΡΩΤΗΣΑ ΠΟΛΛΑ ΑΤΟΜΑ
ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΜΠΕΡΔΕΥΤΩ.
ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΠΙΟ ΑΠΛΟ ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ
ΟPEL ASTRA
MAZDA 3
CORROLA
MEGAN
306
ALFA 147
STILO
GOLF 5
ΟΛΑ ΣΤΑ 1600ΚΒ
ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΗΓΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΛΙΚ
ΣΤΟ GOLF 5 1,6 SPORTLINE
TΩΡΑ ΑΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΤΛ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΝΩΡΙΣ ΝΑ ΣΤΟ ΠΩ
ΠΑΝΤΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΜΥΘΟΣ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΜΑΡΚΑ ΕΙΝΑΙ
ΚΑΛΗ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ
ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ ΑΠΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ
ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΥΓ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΑΚΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΣΤΟ GOLF ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ
ΒΑΖΕΙΣ ΜΟΝΟ 100ΟΚΤ ΒΕΝΖΙΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΩΣΤΑ.
Υ.Γ ΤΟ ΜΟΝΟ - ΣΤΟ GOLF ΕΙΝΑΙ -
ποσα χιλιομετρα εχεις μπελ;κανενα προβλημα;τσεκαρες τα λαδια;του βαζουν 0-30 λαδι για αυτο ψιλοαρπαει...
-
ΟΥΤΕ ΛΑΔΙ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ ΟΥΤΕ ΤΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΩ ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΓΙΑ
ΤΑ GOLF .
TΩΡΑ ΕΧΩ 4000 ΧΛΜ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΩ ΜΕΡΑ ΜΕ ΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ
ΤΟΝ ΚΙΝΙΤΗΡΑ ΠΟΥ ΑΝΟΙΓΗ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΡΟΠΗ ΓΙΑ 1,6
ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΤΑ ΚΡΑΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ.
ΑΥΤΑ ΣΤΑ ΛΕΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΚΟΛΗΜΕΝΟΣ ΜΕ ΜΑΡΚΕΣ ΕΙΜΑΙ
ΚΑΙ ΕΧΩ ΑΓΟΡΑΣΗ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ 3 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ .
ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ,ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥ
ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ.
ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΟ ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΗΣ ΠΕΡΝΕΙΣ. -
Αυτό το πολύ ακριβό είναι που τα χαλάει όλα!
Γιατί πιστεύεις δηλ αν οι υπόλοιποι έφτιαχναν αντίστοιχο του golf και το πουλούσαν στη τιμή του νομίζεις εσύ ότι δεν θα το έκαναν καλό....?
Αλλά υπάρχει κ ο χρυσός κανόνας για να το έχεις και εμπορικό...και όχι αυτοκίνητο για λίγους!!
Αfter all μιλάμε για ένα μικρομεσσαίο χατσμπακ... -
φιλε μου εχεις δικιο αλλα οτι αυτοκινητο και να φτιαξουν ολοι
ο χρονος και η τεχνολογια το ξεπερναει .
οποτε οι περισσοτεροι προτιμουν ενα καλο αμαξακι να πουληση
με το μικροτερο δυνατο κοστος και σε λιγο καιρο παμε για αλλα.
και μετα εμεις τα κοροιδα τα αγοραζουμε
αν μπορουσαν οι καταναλωτες να κρατησουν ενα αυτοκινητο μερικα χρονια
περισσοτερο απο οτι τωρα ,τα αμαξια θα ηταν πολυ καλλυτερα απο οτι τωρα
οπως ηταν παλια
μας εχει φαει η ματαιοδοξια μας.............. -
Μας δημιουργουν την επιθυμια να αγορασουμε καινουριο αμαξι, μας κανουν να αισθανομαστε οτι εχουμε μεινει πισω, οτι το παλιο μας μοντελο ειναι πια ξεπερασμενο, μας πειθουν οτι το καινουριο μοντελο ειναι 100 φορες καλυτερο απο το προηγουμενο και οτι η ζωη μας θα γινει πιο ευχαριστη και ανετη..
Προσωπκα νομιζω οτι τα σημερινα αμαξια εχουν σχεδων την ιδια ποιοτητα με μικρο διαφορες σε επιμερους σημεια και εξοπλισμο. -
Ο χρήστης ziannie έγραψε:
ποσα χιλιομετρα εχεις μπελ;κανενα προβλημα;τσεκαρες τα λαδια;του βαζουν 0-30 λαδι για αυτο ψιλοαρπαει...Δεν φταίει το λάδι, και εγώ αυτό βάζω και δεν καίει.
-
Ρε παιδιά! Πόσο έχει η Super Plus;;
-
Έπρεπε να το βγάζαν και με τον παλιό 8βάλβιδο.
Εγώ είμαι της άποψης οτι όλα τα σημερινά αυτοκίνητα είναι αυτοκινητάρες και οτι τα προβλήματα που βγάζουν είναι ψιλλά γράμματα.
Πάρε αυτό που γουστάρεις περισσότερο και που σ' αρέσει και σε εκφράζει και που θα το αγαπήσεις.
Έτσι ότι και να σου βγάλει (που πολύ δυσκολά θα είναι τόσο σοβαρό), θα το διορθώνεις και δε θα σου σπάνε τα νεύρα. -
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Εγώ είμαι της άποψης οτι όλα τα σημερινά αυτοκίνητα είναι αυτοκινητάρες και οτι τα προβλήματα που βγάζουν είναι ψιλλά γράμματα.Μάλλον εννοείς ότι τα σημερινά αυτοκίνητα δεν έχουν μεγάλες διαφορές μεταξύ τους. Γιατί λίγα είναι αυτοκινητάρες (εξαρτάται πως το ορίζεις) και κυρίως μόνο ψιλά γράμματα δεν είναι τα προβλήματα που βγάζουν. Για ψιλά γράμματα, μάλλον πάμε στη δεκαετία του '80. Κάνε μια σύγκριση αξιοπιστίας και αντοχής τότε και τώρα.
-
Ο χρήστης stradale έγραψε:
Εγώ είμαι της άποψης οτι όλα τα σημερινά αυτοκίνητα είναι αυτοκινητάρες και οτι τα προβλήματα που βγάζουν είναι ψιλλά γράμματα.
Μάλλον εννοείς ότι τα σημερινά αυτοκίνητα δεν έχουν μεγάλες διαφορές μεταξύ τους. Γιατί λίγα είναι αυτοκινητάρες (εξαρτάται πως το ορίζεις) και κυρίως μόνο ψιλά γράμματα δεν είναι τα προβλήματα που βγάζουν. Για ψιλά γράμματα, μάλλον πάμε στη δεκαετία του '80. Κάνε μια σύγκριση αξιοπιστίας και αντοχής τότε και τώρα.
Αυτοκινητάρες με την έννοια οτί όλα έχουν καλή ενεργητική-παθητική ασφάλεια, ικανοποιητική άνεση, εργονομία.
Επειδή είμαι νέος δε γνωρίζω για τη δεκαετία του 80. Το συμπέρασμα όσον αφορά την αξιοπιστία το έβγαλα από αυτά που βλέπω καθημερινά, το vectra μας το πάμε κάθε 15.000 χλμ για σέρβις και κάθε 5.000 για λάδια ενώ για φίλους, συγγενεις το ίδιο συμβαίνει, και αν βγάλει κανα πρόβλημα το φτιάχνουν σε μισή μέρα, οπότε δεν υπάρχει ταλαιπωρία. Μέσα στο forum τώρα υπάρχουν πόσα άτομα, που όλο και κάτι παράξενο σε κάποιου το αμάξι θα γίνει, το οποίο και το μαθαίνουμε εύκολα λόγω του διαδικτύου και μας δίνεται η εντύπωση οτι είναι αρκετα προβληματικά τα αυτοκίνητα. Τώρα τη δεκαετία του 80 ποιος θα μάθαινε τι τραβάει ο καθένας με το αμάξι του, μόνο φίλοι. Επίσης πιστεύω οτι σήμερα έχουμε γίνει πολύ πιο σχολαστικοί και απαιτιτικοί σε αυτό που ζητάμε. Ακούω κάποιον αγανακτησμένο επειδή τρίζει το ταμπλώ και θέλει να του το αλλάξουν στα πλαίσια της εγγύησης, ή επειδή τρίζει λίγο η ανάρτηση, η επειδή δεν κουμπώνει εύκολα η πρώτη. Ποιος θα αχολούνταν με αυτά τη δεκαετία του 80, που όλοι ενδιαφέρονταν αν προχωράει η όχι το αμάξι. -
Τώρα τη δεκαετία του 80 ποιος θα μάθαινε τι τραβάει ο καθένας με το αμάξι του, μόνο φίλοι.
Όχι ακριβώς. Υπήρχε και τότε ειδικός τύπος, τέστ αντοχής και μακράς διαρκείας και στατιστικά αξιοπιστίας.
Επίσης πιστεύω οτι σήμερα έχουμε γίνει πολύ πιο σχολαστικοί και απαιτιτικοί σε αυτό που ζητάμε. Ακούω κάποιον αγανακτησμένο επειδή τρίζει το ταμπλώ και θέλει να του το αλλάξουν στα πλαίσια της εγγύησης, ή επειδή τρίζει λίγο η ανάρτηση, η επειδή δεν κουμπώνει εύκολα η πρώτη. Ποιος θα αχολούνταν με αυτά τη δεκαετία του 80, που όλοι ενδιαφέρονταν αν προχωράει η όχι το αμάξι.
Μα αφού οι ίδιες οι αυτοκινητοβιομηχανίες ισχυρίζονται οτι ισχύει το 'καλύτερη ποιότητα κατασκευής' και 'περισσότερη άνεση' κλπ. Αφού το διαφημίζουν και το χρεώνουν, δεν θα πρέπει να παραπονεθούμε για το παραμικρό τσικ? Δεν μπορεί το κριτήριό μας να είναι αυτό του '80! Αν δεν μπορούσαν να φτιάξουν καλύτερα αυτοκίνητα, ας σταματούσαν εκεί που ήξεραν. Ο κόσμος πάλι θα αγόραζε.
Golf 1.6 FSi-Γνωμες-Εμπειριες-Προβληματα.