-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
Εκεί αύξησε την τιμή για να πάρει κάποια δις € και να ικανοποιήσει το ΔΝΤ.
Άσχετο είναι τα Τέλη κυκλοφορίας με την αύξηση στον φόρο των καυσίμων. Εγώ μιλάω για ενσωμάτωση των τελών κυκλοφορίας στην τιμή της βενζίνης. Όχι για αύξηση κάποιου φόρου...
Στην περιοχή μου πάντως, πολύς κόσμος ετοιμάζεται για βουλγάρικες πινακίδες... Με 200€ το χρόνο είναι πληρωμένα τα πάντα(ασφάλεια-τέλη). Και μετά πείτε ΚΑΙ στις ασφαλιστικές 'χαιρετίσματα'...Ποιο ΔΝΤ κλπ ρε Κυρ! Στέκεσαι στις λεπτομέρειες και χάνεις την ουσία που ειναι φορολογήθηκε με +60λεπτα η βενζινα συνέχισε τα προπληρωμένα τσαπατσούλικα τελη και πληρώνεις κ για κερασάκι οσο κυκλοφορείς
τους δηθεν αυτοκινητόδρομους με διόδια! Τελος και τα τελη φορολογία ειναι και απο την τσεπη σου φεύγουν οποτε δε εχει διάφορα επι της ουσίας!Αν σε σας σκέφτονται της βουλγάρικες να δεις σε μας τη γίνεται που είμαστε 30χιλ απο τον συνοριακό σταθμό!
Για πείτε καμμιά λεπτομέρεια, αυτό με τις βουλγαρικες πινακίδες πως γίνετε;
και εμένα με ενδιαφέρει, πμ αν δεν θέλετα δημόσια.
βασικά, και σχεδόν σοκάρομαι εγώ που το σκέφτομαι, πιθανόν να αρχίσω να κοιτάω σε κάποιο είδος μικροεπένδυσης-εταιρίας στη γειτονική χώρα. το μέλλον στο Ελλάντα το προβλέπω μαύρο πίσσα και τα τέλη ίσως να είναι μια καλή αφορμή να ξεκουνηθώ.
οπότε ινφο καλοδεχούμενες. -
δεν υπαρχει λογος για πμ δε μιλαμε για κατι παρανομο
-
Και ποιος σου είπε πως μιλάμε για παρανομία ,για νόμιμο τρόπο λέμε...άλλωστε το νόμιμο είναι ηθικό!
-
Πως ξεκιναει μια επιχειρηση στην Βουλγαρια http://www.doingbusiness.org/ExploreTop ... onomyid=30
-
παίδες δεν είπα οτι λέτε για παράνομο, είπα αν δεν θέλετε να το πείτε δημόσια. ο καθένας μπορεί να έχει τους λόγους του.
-
πολύ κλάψα παίδες...
όπως πολύ σωστά όπως είπε και ο nikos320si αν αρχίσουν και σε ζώνουν τα φίδια μάλλον έβαλες το χέρι πολύ βαθιά στην τσέπη χωρίς να ξέρεις οτι έχεις περάσει τον πάτο...
-
Ρε παιδιά, σε ό,τι τουλάχιστον αφορά τον coyote, αυτό που κατάλαβα είναι, όχι ότι έχει πραγματικά οικονομικό πρόβλημα, αλλά ότι έχει πρόβλημα αρχής, ότι δηλ. αλλάζουν οι όροι κατοχής και χρήσης αλλά και η μεταπωλητική αξία του αυτοκινήτου, χωρίς αυτός να φταίει αλλά εξαιτίας της αλλοπρόσαλλης πολιτικής του κράτους.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ρε παιδιά, σε ό,τι τουλάχιστον αφορά τον coyote, αυτό που κατάλαβα είναι, όχι ότι έχει πραγματικά οικονομικό πρόβλημα, αλλά ότι έχει πρόβλημα αρχής, ότι δηλ. αλλάζουν οι όροι κατοχής και χρήσης αλλά και η μεταπωλητική αξία του αυτοκινήτου, χωρίς αυτός να φταίει αλλά εξαιτίας της αλλοπρόσαλλης πολιτικής του κράτους.Γιαυτό λέμε κατεργήστε τα γ@μημέν@ τέλη κυκλοφορίας και βάλτε τα στα καύσιμα που θα είναι πράγματι τέλη κυκλοφορίας, όσο για τα μεταφορικά κ.τ.λ. η αγορά από μόνη της θα ισοροπήσει
-
Τα 600 ευρώ θα τα πληρώσουμε, όπως πληρώνουμε τόσα και άλλα, και φάγαμε και μια μείωση μισθού 30% και φάγαμε και αυξήσεις στα καύσιμα και στις ασφάλειες, και στο ΦΠΑ και στο φόρο και δεν ξέρω τι έρχεται ακόμη. Και θα συνεχίσουμε να πληρώνουμε γιατί είμαστε μ...κες να πληρώνουμε τα γαμ...ατικα των άλλων.
Οπως περίπου το είπε κάποιος άλλος αυτά αξίζουμε ας ψηφίζαμε καλλίτερα ή ας νοιαζόμαστε όταν έπρεπε και όχι να τα αφήναμε στον αυτόματο στον κάθε λογής άχρηστο.Για μένα, τον coyote και τους λοιπούς συνομοταξίτες θα το πληρώσουμε το ρημάδι γιατί έχουμε ακόμη να το πληρώσουμε, όταν δεν θα έχουμε ούτε το 600αρι το χρόνο φοβάμαι ότι δεν θα καθόμαστε να γράφουμε στο φορουμ και να κάνουμε...επανάσταση από τα πληκτρολόγια.
Θα γυρίσει ο τροχός...
-
+1000
Δηλώνω 'συνομοταξίτης'!!! -
Ο χρήστης Nick έγραψε:
Παρακάτω έχω το url για τα τέλη που ισχύουν στη Γερμανία (είναι στα Γερμανικά). Επίσης έχει και έναν πίνακα για υπολογισμό στα Τέλη που πληρώνουν οι Γερμανοί. Κάντε μερικούς υπολογισμούς ..και μετά κλάψτε ελεύθερα (για τα χάλια μας!)Οχι πως διαφωνω γενικα αλλα εχω μια ενστασουλα.
Ολως τυχαιως η Γερμανια τυγχανει αυτοκινητοπαραγωγος χωρα.
Θα ειχε ενδιαφερον η συγκριση με χωρες σε παρπλησιο επιπεδο ζωης με τη δικη μας αλλα χωρις σημαντικη αυτοκινητοβιομηχανια. -
Ποιά είναι η διαφορά των αυτοκινητοπαραγωγών χωρών σε ό,τι αφορά τα τέλη κυκλοφορίας ?
Θέλουν να προμοτάρουν τη χρήση των αυτοκινήτων σε σχέση με άλλες, μη αυτοκινητοπαραγωγές χώρες, οι οποίες θέλουν να αποθαρρύνουν τη χρήση των αυτοκινήτων ? (και που το λέει αυτό ? ή είναι αυθαίρετο συμπέρασμα ? διότι αν πχ. η Γερμανία ήθελε να προμοτάρει τη χρήση των αυτοκινήτων δε χρειάζεται τα τέλη κυκλοφορίας, θα είχε απλά χειρότερα ΜΜΜ όπως τρένα)
Ή είναι κάτι άλλο ?
-
Να το:
http://www.seat.bg/brands/LeonCupraR/prices/
http://www.seat.bg/pricesprint/44/
45500 λεβα (περίπου 24000 ευρω) για 260ps! Πιο φθηνα δεν γινεται!
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
πολύ κλάψα παίδες...όπως πολύ σωστά όπως είπε και ο nikos320si αν αρχίσουν και σε ζώνουν τα φίδια μάλλον έβαλες το χέρι πολύ βαθιά στην τσέπη χωρίς να ξέρεις οτι έχεις περάσει τον πάτο...
Δεν είναι κλάψα. Απλά δε μαμιέμαι στη δουλειά για να μου τα πέρνουν χωρίς λόγο. Πληρώνω ήδη πολύ υψηλό φόρο εισοδήματος. Μανήσαν τις ΟΕ-ΕΕ με αύξηση φόρου κατα 5 μονάδες(από 20% σε 25%). Περαιώσεις= χάρισμα στους φοροδιαφεύγοντες.
Μετά από όλα αυτά έρχεται, και μέσα σε 3 χρόνια 2πλασιάζει σχεδόν τα ήδη υψηλά Τέλη Κυκλοφορίας, που από τότε λέγαμε ότι ηλίθια φορολογούν τον κυβισμό.
Δεν είναι θέμα φτώχειας. Αλλά θέλω τα χρήματά ΜΟΥ, να τα τρώω εγώ όπως γουστάρω. Ζω σε ένα κράτος που καθημερινά με τιμωρεί γιατί δεν είμαι λαμόγιο...
Το έγραψα και πριν. Δηλώνω έδρα της εταιρείας στη Βουλγαρία, γλιτώνω την υπερυψηλή και ηλίθια και συνεχώς μεταβαλώμενη φορολογία, και με 200€ ανά χρονιά καθάρισα ΚΑΙ με τα έξοδα αυτοκινήτου.
Και μετά giorgakis kiss my ass... -
Θελω να μου καποιος απαυτους που συνεχεια διαφωνουν σε ολα ,πως θα μπορουσαμε να εχουμε τελη που δεν θα αδικουν καποιους.
Για καταργηση ξεχαστε το. -
Ο χρήστης xristos912 έγραψε:
Θελω να μου καποιος απαυτους που συνεχεια διαφωνουν σε ολα ,πως θα μπορουσαμε να εχουμε τελη που δεν θα αδικουν καποιους.
Για καταργηση ξεχαστε το.Τέλη κυκλοφορίας=προσδιορισμός από το ρήμα κυκλοφορώ
Κυκλοφορώ πολύ ή λίγο=χρησιμοποιώ τους δρόμους πολύ ή λίγο+ρυπαίνω πολύ ή λιγο ανάλογα της καταναλώσης (άρα και του CO2) καταναλώνω πολλά ή λίγα λίτρα καύσιμου> φόρος κυκλοφορίας στο καύσιμο=πληρώνω πολλά ή λίγα ανάλογα του οχήματος που οδηγώ (παλιό, νέο,οικονομικό, μη ρυπογόνο, υμβριδικό κ.τλ) χωρίς να έχουν άμμεση σχέση κυβικά, ίπποι,αγοραστική αξία,διαστάσεις , έχουν σχέση όμως με το πως οδηγώ, το πως συντηρώ το οχημά μου, του πως χρησιμοποιώ τα ΜΜΜ.
Στην ουσία πληρώνω την **χρήση=κυκλοφορία **που λαμβάνει όμως πολύ σοβαρά (για τους αδικιμένους οικολόγους) τις εκπομπές CO2 . -
Μήπως με τα τέλη, απλά σου δίνουν το δικαίωμα να κυκλοφορείς?
ΥΓ Δείτε Golf 1.4 με και χωρίς DSG με τα νέα τέλη....
-
τα rx8 πριν του 2011 θα πληρώνουν 120 ευρώ κ αυτα του 2011+ κοντά στα 900ευρώ (αν θυμάμαι καλα τους ρύπους του)
-
Ο χρήστης 106S16 έγραψε:
Τέλη κυκλοφορίας=προσδιορισμός από το ρήμα κυκλοφορώΚυκλοφορώ πολύ ή λίγο=χρησιμοποιώ τους δρόμους πολύ ή λίγο+ρυπαίνω πολύ ή λιγο ανάλογα της καταναλώσης (άρα και του CO2) καταναλώνω πολλά ή λίγα λίτρα καύσιμου> φόρος κυκλοφορίας στο καύσιμο=πληρώνω πολλά ή λίγα ανάλογα του οχήματος που οδηγώ (παλιό, νέο,οικονομικό, μη ρυπογόνο, υμβριδικό κ.τλ) χωρίς να έχουν άμμεση σχέση κυβικά, ίπποι,αγοραστική αξία,διαστάσεις , έχουν σχέση όμως με το πως οδηγώ, το πως συντηρώ το οχημά μου, του πως χρησιμοποιώ τα ΜΜΜ.
Στην ουσία πληρώνω την **χρήση=κυκλοφορία **που λαμβάνει όμως πολύ σοβαρά (για τους αδικιμένους οικολόγους) τις εκπομπές CO2 .Μήπως έχουμε πρόβλημα ορολογίας εδώ και όχι το λάθος ρήμα;
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
τα rx8 πριν του 2011 θα πληρώνουν 120 ευρώ κ αυτα του 2011+ κοντά στα 900ευρώ (αν θυμάμαι καλα τους ρύπους του)Το Challenge (με τα 205ΗΡ) έχει 274 CO2, (274χ3€=822€)
Τέλη κυκλοφορίας