Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τέρμα γκαζι για οικονομία?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Τέρμα γκαζι για οικονομία?
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    15
    27
    262
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dog80 last edited by

      Όλοι οι 'ειδικοί' λένε οτι για μέγιστη οικονομία πατάμε τέρμα το γκάζι με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο ωστε να είναι τέρμα ανοιχτή η πεταλούδα και να μήν υπάρχουν απώλειες στραγγαλισμού.

      Μήπως όμως αυτό το κόλπο έπιανε στα παλιά αυτοκίνητα με καρμπυρατέρ? Γιατί απο δικές μου μετρήσεις με την ένδειξη στιγμιαίας κατανάλωσης του trip computer με τέρμα γκάζι και μεγάλη σχέση έχω μεγαλύτερη κατανάλωση απ ότι με μικρότερη σχέση και λιγότερο γκάζι.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dog80 last edited by

        Όλοι οι 'ειδικοί' λένε οτι για μέγιστη οικονομία πατάμε τέρμα το γκάζι με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο ωστε να είναι τέρμα ανοιχτή η πεταλούδα και να μήν υπάρχουν απώλειες στραγγαλισμού.

        Μήπως όμως αυτό το κόλπο έπιανε στα παλιά αυτοκίνητα με καρμπυρατέρ? Γιατί απο δικές μου μετρήσεις με την ένδειξη στιγμιαίας κατανάλωσης του trip computer με τέρμα γκάζι και μεγάλη σχέση έχω μεγαλύτερη κατανάλωση απ ότι με μικρότερη σχέση και λιγότερο γκάζι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dog80 last edited by

          Όλοι οι 'ειδικοί' λένε οτι για μέγιστη οικονομία πατάμε τέρμα το γκάζι με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο ωστε να είναι τέρμα ανοιχτή η πεταλούδα και να μήν υπάρχουν απώλειες στραγγαλισμού.

          Μήπως όμως αυτό το κόλπο έπιανε στα παλιά αυτοκίνητα με καρμπυρατέρ? Γιατί απο δικές μου μετρήσεις με την ένδειξη στιγμιαίας κατανάλωσης του trip computer με τέρμα γκάζι και μεγάλη σχέση έχω μεγαλύτερη κατανάλωση απ ότι με μικρότερη σχέση και λιγότερο γκάζι.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            saxon_747 last edited by

            Ο χρήστης dog80 έγραψε:
            πατάμε τέρμα το γκάζι με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο

            Πολυ ζορι μου ακουγεται...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Θέλεις τέρμα γκάζι αλλά χωρίς καθόλου επιτάχυνση άρα να είσαι τέλεια ζυγισμένος ως προς τα φορτία ώστε με τέρμα γκάζι να μην επιταχύνεις καθόλου. Έτσι ενώ θεωρητικά μπορεί να παίζει στην πράξη δεν είναι καθόλου εύκολο να το πετύχεις.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                jimhs last edited by

                Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                Θέλεις τέρμα γκάζι αλλά χωρίς καθόλου επιτάχυνση άρα να είσαι τέλεια ζυγισμένος ως προς τα φορτία ώστε με τέρμα γκάζι να μην επιταχύνεις καθόλου. Έτσι ενώ θεωρητικά μπορεί να παίζει στην πράξη δεν είναι καθόλου εύκολο να το πετύχεις.

                ή αγοραζεις αυτοκινητο με dsg

                τα καρμπυρατερ δεν εχουν σαν γνωμονα εμπλουτισμου μιγματος μονο την πεταλουδα αλλα και το εκαστοτε ζικλερ

                στα ψεκαστα
                με την πεταλουδα ανοιχτη κανεις δεν λεει οτι καις λιγοτερο,απλα καις το λιγοτερο δυνατο για τα κw που παραγεις
                σε αλλη περιπτωση απλα εμπλουτιζεται το μιγμα σου

                υ.γ δεν ειμαι ειδικος,διορθωστε με ελευθερα αν κανω λαθος

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  asteris last edited by

                  Αυτά τα κόλπα μόνο στα ντιζάτα. Στα ηλεκτρόγκαζα όσο και να πατάς, η ηλεκτρονική θα ανοίξει την πεταλούδα όσο γουστάρει αυτή...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cson last edited by

                    Νομιζω οτι ταλαιπωρεις το μοτερ πολυ ετσι!! Θα ειναι συνεχως μπουκωμενο...
                    1000 στροφες με τερμα γκαζι??? Ποιος ειδικος τα λεει αυτα?

                    Ανεβαινα μια ανηφορα με 3η και 3800 για κανα 10 λεπτο με σταθερο γκαζι και εριξε την καταναλωση 0,4 λιτρα στον υπολογιστη. Αντιθετα μια αλλη φορα στην ιδια ανηφορα εβαλα 4η εριξε στροφες 2600 περιπου αλλα παταγα παραπανω γκαζι(επισης σταθερο αλλα πιο βαθια πατημενο) για να πηγαινει ικανοποιητικα και η καταναλωση τσιμπησε 0,2 λιτρα....
                    ΑΝ θελετε οικονομια τοτε οσο πιο σταθερα γινεται το γκαζι...τα πατα-ασε ειναι που καινε..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      ggab last edited by

                      Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                      Όλοι οι 'ειδικοί' λένε οτι για μέγιστη οικονομία πατάμε τέρμα το γκάζι με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο ωστε να είναι τέρμα ανοιχτή η πεταλούδα και να μήν υπάρχουν απώλειες στραγγαλισμού.

                      Μήπως όμως αυτό το κόλπο έπιανε στα παλιά αυτοκίνητα με καρμπυρατέρ? Γιατί απο δικές μου μετρήσεις με την ένδειξη στιγμιαίας κατανάλωσης του trip computer με τέρμα γκάζι και μεγάλη σχέση έχω μεγαλύτερη κατανάλωση απ ότι με μικρότερη σχέση και λιγότερο γκάζι.

                      ποιοι ειναι αυτοι οι ειδικοι που το λενε αυτο;
                      ειδικα σε ανηφορα αν το κανεις αυτο εχεις εκτοξευσει την καταναλωση στα υψη.......αφου εισαι εκτος ροπης και ναι μεν δυσκολα επιταγχυνεις αλλα για να κρατησει στροφες καις τον αμπακα
                      σε καθε αλλη περιπτωση θα επιταγχυνεις αμεσα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        leonp last edited by

                        Ο χρήστης jimhs έγραψε:

                        Θέλεις τέρμα γκάζι αλλά χωρίς καθόλου επιτάχυνση άρα να είσαι τέλεια ζυγισμένος ως προς τα φορτία ώστε με τέρμα γκάζι να μην επιταχύνεις καθόλου. Έτσι ενώ θεωρητικά μπορεί να παίζει στην πράξη δεν είναι καθόλου εύκολο να το πετύχεις.

                        ή αγοραζεις αυτοκινητο με dsg

                        τα καρμπυρατερ δεν εχουν σαν γνωμονα εμπλουτισμου μιγματος μονο την πεταλουδα αλλα και το εκαστοτε ζικλερ

                        στα ψεκαστα
                        με την πεταλουδα ανοιχτη κανεις δεν λεει οτι καις λιγοτερο,απλα καις το λιγοτερο δυνατο για τα κw που παραγειςσε αλλη περιπτωση απλα εμπλουτιζεται το μιγμα σου

                        υ.γ δεν ειμαι ειδικος,διορθωστε με ελευθερα αν κανω λαθος

                        +1

                        Εδώ ένα διάγραμμα που φαίνεται ότι ο κινητήρας λειτουργεί οικονομικά όταν πιέζεται με σχετικά χαμηλές στροφές (στο 'νησάκι' με 250g/kWh).
                        Έτσι φτάνεις ΓΡΗΓΟΡΑ στην επιθυμητή οικονομική ταχύτητα.

                        Η κόκκινη γραμμή είναι σταθερή ισχύς, φαίνεται πόσο περισσότερο καταναλώνει ο κινητήρας όσο ανεβαίνουν οι στροφές και δουλεύει πιο ξεκούραστα.

                        Εγώ πάντως προσπαθώ να δουλεύω τον κινητήρα ξεκούραστα, να μην τον ζορίζω πολύ σε χαμηλές στροφές για μακροζωία και η κατανάλωση μπορεί να είναι λίγο αυξημένη.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • J
                          jimhs last edited by

                          γιατι κουραζεται ο κινητηρας αμα το δουλευεις ετσι??
                          εννοω με μεγαλη σχεση και μπολικα-βαθεια ανοιγματα του γκαζιου και φυσικα χωρις να σκορτσαρει,
                          τι παθαινει??

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            ausfahrt last edited by

                            Ο χρήστης leonp έγραψε:

                            Η κόκκινη γραμμή είναι σταθερή ισχύς, φαίνεται πόσο περισσότερο καταναλώνει ο κινητήρας όσο ανεβαίνουν οι στροφές και δουλεύει πιο ξεκούραστα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              leonp last edited by

                              Ο χρήστης jimhs έγραψε:
                              γιατι κουραζεται ο κινητηρας αμα το δουλευεις ετσι??
                              εννοω με μεγαλη σχεση και μπολικα-βαθεια ανοιγματα του γκαζιου και φυσικα χωρις να σκορτσαρει,
                              τι παθαινει??

                              Το σύστημα λίπανσης των βενζινοκινητήρων (δεν είναι τόσο εξελιγμένο όσο των επαγγελματικών πετρελαιοκινητήρων) και βασίζεται στην υποπίεση του κυλίνδρου για να 'ρουφήξει' λάδι στα ελατήρια. Λιπαίνεται καλύτερα ο κινητήρας σε ψηλότερες στροφές.

                              Από την άλλη μεριά,
                              Οι καινούριοι κινητήρες έχουν πολύ καλή διαχείριση του καυσίμου και της ανάφλεξης με φορτίο στις πολύ χαμηλές στροφές και λειτουργούν εξαιρετικά ομαλά σε αντίθεση με παλαιότερους κινητήρες.
                              Επίσης, μερικοί κινητήρες έχουν αντλίες λαδιού μεταβλητής ποσότητας που δίνουν μεγάλη ποσότητα λιπαντικού στις χαμηλές στροφές (μειώνοντας την ποσότητα στις ψηλές στροφές) και έτσι λιπαίνονται καλύτερα σε χαμηλές στροφές.

                              Διαλέγεις και παίρνεις, εγώ προτιμώ να μην οδηγώ σε πολύ χαμηλές στροφές.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tsargy last edited by

                                +1
                                Και εγώ...
                                Πάντως σε ότι διάβασα μέχρι στιγμής...μία παράμετρος λείπει: Το βάρος του βολάν...όσο πιο ελαφρύ είναι τόσο δυσκολεύεται ο κινητήρας στις χαμηλές στροφές...αν είναι βαρύτερο, η δυσκολία μεταφέρεται στις υψηλές στροφές...
                                Αρα, κατά την γνώμη μου, δεν υπάρχει μία συνταγή, για όλους τους κινητήρες και αυτοκίνητα, καθώς υπάρχουν διαφορετικές παράμετροι: Βάρος, κλιμάκωση σχέσεων, διαγραμμα ιπποδύναμης και ροπής, αεροδυνάμική...και το κυριότερο: Κατάσταση που βρίσκεται το κάθε αυτοκίνητο.
                                Εάν έχουμε μία κάποια αντίληψη, κάποιες γνώσεις που βοηθάν να είναι σωστή αυτή η αντίληψη, νομίζω ότι προσαρμόζουμε μόνοι μας τον τρόπο οδήγησής μας, προκειμένου να πετυχαίνουμε, κάθε φορά αυτό που θέλουμε: Δύναμη, οικονομία κλπ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                                  ειδικα σε ανηφορα αν το κανεις αυτο εχεις εκτοξευσει την καταναλωση στα υψη.......αφου εισαι εκτος ροπης και ναι μεν δυσκολα επιταγχυνεις αλλα για να κρατησει στροφες καις τον αμπακα
                                  σε καθε αλλη περιπτωση θα επιταγχυνεις αμεσα

                                  Δεν έχεις δίκιο, κατεβάζοντας ταχύτητα (σε ατμοσφαιρικό,για άλλα δεν ξέρω) σίγουρα αυξάνεις την κατανάλωση. Ο κινητήρας θα νιώθει πιο ξεκούραστα αλλά θα καις παραπάνω. Δες και το διάγραμμα πιο πριν. Βέβαια δεν λέμε να το πας με 1200 στροφές... (αν και σε κάτι 6λιτρους αμερικάνικους κι αυτό παίζει...)
                                  Απλά με τη μεγάλη σχέση δεν θα μπορείς να επιταχύνεις όπως με την πιο μικρή αλλά εμείς κοιτάμε για διατήρηση σταθερής ταχύτητας.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Δεν ισχυει το να εισαι στις σαλ της μεγιστης ροπης;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • X
                                      xristos912 last edited by

                                      Και βεβαια ισχυει.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        leonp last edited by

                                        Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                                        Δεν ισχυει το να εισαι στις σαλ της μεγιστης ροπης;

                                        Όχι γιατί δεν πατάς συνέχεια τέρμα το γκάζι.

                                        Διάβασε το παραπάνω διάγραμμα. Η μέγιστη ροπή είναι η πάνω πάνω σκούρη μπλε γραμμή, έχεις καλή οικονομία εκεί με τέρμα γκάζι (από 3-4.000 σαλ και 270-300 g/kWh) αλλά μπορείς να έχεις λίγο καλύτερη οικονομία (250g/kWh).

                                        Η κόκκινη γραμμή (και οι παράλληλες μ' αυτή) είναι γραμμή σταθερής ισχύος.

                                        Αν είσαι σε μποτιλιάρισμα και η ισχύς που απαιτείται από τον κινητήρα είναι πολύ μικρή τότε επιταχύνεις με μικρό άνοιγμα του γκαζιού κρατώντας τον κινητήρα από 1.000 μέχρι 1.700 σαλ. Ο κινητήρας καίει για κάθε kWh που παράγει από 280 μέχρι 320 γραμμάρια καυσίμου.

                                        Αν επιταχύνεις για να πιάσεις τα 80χαω (πχ σε επαρχιακό δρόμο) τότε η ισχύς που απαιτείται από τον κινητήρα είναι μεγαλύτερη και συμπίπτει με την κόκκινη γραμμή. Επιταχύνεις με μεγάλο άνοιγμα του γκαζιού κρατώντας τον κινητήρα από 1.700 μέχρι 2.700 σαλ. Ο κινητήρας καίει για κάθε kWh που παράγει από 250 μέχρι 270 γραμμάρια καυσίμου.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          greek last edited by

                                          Πάντως εγώ με τέρμα γκάζι κάιει 15 λιτρα ειδικά αμα ανοίγουν τα διπλά. Τώρα που δεν τα ανοιγα έπεσε στα 11λίτρα. Και μιλάμε για 1500cc.....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                            Διάβασε το παραπάνω διάγραμμα.

                                            Από το διάγραμμα νομίζω ότι η ισχύς αυτή (η κόκκινη γραμμή) είναι όση βγαίνει στις 1500 με τέρμα γκάζι. Η ίδια ισχύς θα βγει πιο οικονομικά από 1700-3000+ (με καλύτερο 2100-2300). Οπότε γενικά θέλουμε σχετικά χαμηλές στροφές αλλά όχι υπερβολικά...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr