Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σιδηρόδρομος - ΟΣΕ
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Σιδηρόδρομος - ΟΣΕ
    • 1
    • 2
    • 38
    • 39
    • 40
    • 41
    • 42
    • 87
    • 88
    • 40 / 88
    Αντίλογος
    54
    1755
    26972
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      downhill last edited by

      Ποια facts;
      Αγνοείς ότι η κοινοπραξία που κατασκεύασε το Ελευθέριος Βενιζέλος έχει βάλει όρο να μην κατασκευαστεί άλλο αεροδρόμιο στο νομό Αττικής;Αν γινόταν πολιτικό αεροδρόμιο στην Ελευσίνα,ποιος θα εμπόδιζε την lufthansa ή την iberia κλπ να πάνε εκεί και όχι στο Βενιζέλος;Οι Γερμανοί είναι κορόιδα που έβαλαν τα λεφτά τους;
      Το Κόρινθος Τρίπολη μπορεί να έχει προδιαγραφές για 100+χαω αλλά τα συνεχή πασάγια καθιστούν τη γραμμή επικίνδυνη.Επίσης είναι μονή με ότι περιορισμούς συνεπάγεται αυτό.
      Όσον αφορά τα χρήματα,αν τα σιδηροδρομικά έργα γίνονταν όπως και τα οδικά από τον προϋπολογισμό,μπορούσε να γίνει άνετα κανονική γραμμή το Κόρινθος Καλαμάτα.Έτσι θα είχε νόημα για κάποιον να πάρει το τραίνο να πάει κάτω.Τώρα μόνο οι ρομαντικοί μπορεί να το χρησιμοποιήσουν,αν και είναι αμφίβολο και γι'αυτούς.Φτιάχνουν σήραγγες να παρακάμψουν τις στροφές για την Αρτεμισίου,ένα έργο που έγινε μόλις πριν 20 χρόνια,αντί να κόψουν καμιά στροφή στη μετρική αφού ήθελαν σώνει και καλά να την κρατήσουν.

      My website!
      https://luz.gr

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Z
        zorz last edited by

        Ο χρήστης downhill έγραψε:
        Στην Πελοπόννησο έπρεπε από το 2000 να είχαν αρχίσει έργα σιδηροδρόμου και όχι οδικά.Οδικό δίκτυο υπήρχε αξιοπρεπές.Σιδηροδρομικό όχι.

        Σοβαρολογείς;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          criuser last edited by

          Η μονή γραμμή γιά αποστάσεις 100-200 χλμ και χαμηλού φόρτου είναι αρκετή .
          Η Καλαμάτα απέχει από την Αθήνα 250 χλμ .
          Το λεωφορείο δεν θα κάνει λιγότερο από 3 ώρες χωρίς στάση και λογικά 3,5 .
          Το τρένο εύκολα πάει στην Τρίπολη στις 2,5 ώρες με τον ηλεκτροκίνητο προαστιακό , οπότε η Καλαμάτα ίσως μπορεί να πάει στις 3,5 , έτσι θα είναι πλήρως ανταγωνιστικό και αν μπορέσουν ας κάνουν διπλή την γραμμή Κόρινθος - Αργος , ώστε Κόρινθος - Τρίπολη να γίνει προαστιακός .

          Αθήνα - Καλαμάτα - Αθήνα σε λίγο θα κάνει διόδια και βενζίνη 100 ευρώ .
          Λίγοι θα το τολμούν αν δεν είναι 3-4 άτομα στο αμάξι .

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
          Εμαθα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • 8
            888888 last edited by

            Για στα΄ρε μαστορα....
            Αμα φτιαξουμε τρενο η Νεα Οδος, ο Μωρεας, οι αυτοκινητοδρομοι Αιγαιου, η Ιονια οδος τι θα κανουνε κλεφτες θα γινουνε??

            Κι ο Μπαρμπα Γιωργης που ταϊζει τοοοοοσα στοματα τι θα κανει??
            Θα ασχολειται με το Εθνος και το Μεγκα??

            Να κλεισει ο ΟΣΕς τωρα να ξηλωσουμε τις ραγες και να τις πουλησουμε, θα βγαλουμε του κοσμου τα λεφτα.
            Οι t(σ)iguanοι που κονομανε απο τα παλιοσιδερα τι ειναι πιο εξυπνοι δηλαδης??

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              downhill last edited by

              Ο χρήστης zorz έγραψε:

              Στην Πελοπόννησο έπρεπε από το 2000 να είχαν αρχίσει έργα σιδηροδρόμου και όχι οδικά.Οδικό δίκτυο υπήρχε αξιοπρεπές.Σιδηροδρομικό όχι.

              Σοβαρολογείς;

              Απόλυτα.
              Βεβαίως το να λες κάτι τέτοιο σε αυτοκινητιστικό φόρουμ είναι κάπως αταίριαστο,αλλά είναι η πραγματικότητα.Εντάξει η Κόρινθος-Πάτρα είναι λίγο προβληματική οδός,αλλά δεν είναι και του θανατά όταν τηρούνται τα όρια και οι στοιχειώδεις κανόνες.Τα λεωφορεία που δημιουργούν πρόβλημα,δε θα υπήρχαν αν υπήρχε σοβαρό σιδηροδρομικό δίκτυο.Ακόμα και τα λεωφορεία για Δυτική στερεά και Ήπειρο θα μπορούσαν να ξεκινούσαν από την Πάτρα και όχι από την Αθήνα.Στην Ελλάδα πάσχουμε από συνδυασμένες μεταφορές.Αν υπήρχε επίσης αξιόλογη γραμμή μέχρι την Πάτρα,ούτε φορτηγά θα χρειάζονταν.Θα μεταφέρονταν τα εμπορεύματα με τραίνα.Άρα πρόβλημα στην Κορίνθου Πατρών δε θα είχες ιδιαίτερο.Όμως όλα αυτά είναι όνειρα θερινής νυκτός εν μέσω κακοκαιρίας...

              My website!
              https://luz.gr

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Z
                zorz last edited by

                Τότε διαφωνώ 100% και δεν έχει σχέση ο χώρος που βρισκόμαστε.

                Εννοείται ότι πρέπει να υπάρχει και αξιόλογο σιδηροδρομικό δίκτυο, που να αναλαμβάνει κυρίως τις εμπορευματικές μεταφορές (για οικονομία, οδική ασφάλεια κλπ). Όχι όμως και να ισχυριζόμαστε ότι η Πελοπόννησος έχει αξιοπρεπές οδικό δίκτυο!

                Για την επιφάνεια, το πληθυσμό και τον όγκο μεταφορών που έχει, ήταν απλά άθλια, όχι αξιοπρεπής.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  downhill last edited by

                  Ο χρήστης zorz έγραψε:
                  που να αναλαμβάνει κυρίως τις εμπορευματικές μεταφορές (για οικονομία, οδική ασφάλεια κλπ). Όχι όμως και να ισχυριζόμαστε ότι η Πελοπόννησος έχει αξιοπρεπές οδικό δίκτυο!

                  Για την επιφάνεια, το πληθυσμό και τον όγκο μεταφορών που έχει, ήταν απλά άθλια, όχι αξιοπρεπής.

                  Μου θυμίζεις κάποιους γνωστούς όταν παραδιδόταν το μετρό της Αθήνας που έλεγαν 'καλά έκαναν κι έφτιαξαν το μετρό να αδειάσει λίγο η Αθήνα από τα αυτοκίνητα για να μπορώ να χρησιμοποιώ πιο άνετα το αμάξι μου!!!!'

                  Γιατί μόνο για εμπορευματικές μεταφορές το τραίνο και όχι και για επιβατικές;

                  Από τον Κολοσούρτη είχες περάσει ποτέ;Επειδή είμαι από τη Μεσσηνία,είχα πάει πολλές φορές κυρίως με θείους με το αμάξι.Με τους γονείς μου,προτιμούσα το τραίνο,που έκανε λιγότερη ώρα και σίγουρα δεν έκανες εμετούς,αλλά πήγαινες και με ασφάλεια.Από τον Κολοσούρτη περάσαμε στο νέο δρόμο.Σαφώς πιο ασφαλής και γρήγορος.Κανά 2 κομμάτια ήταν προβληματικά,έφτιαξαν το κομμάτι στην Τσακώνα που μετά υπέστη καθίζηση και μαζί του μερικές δεκάδες δισεκατομμύρια δραχμές.Αντίστοιχα για το τραίνο δεν έκαναν καμία μα καμία επένδυση.Τώρα το μόνο που άλλαξαν ήταν ράγες και στρωτήρες.Περνάει από την ίδια χάραξη που έγινε επί Τρικούπη.

                  My website!
                  https://luz.gr

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης zorz έγραψε:
                    Τότε διαφωνώ 100% και δεν έχει σχέση ο χώρος που βρισκόμαστε.

                    Εννοείται ότι πρέπει να υπάρχει και αξιόλογο σιδηροδρομικό δίκτυο, που να αναλαμβάνει κυρίως τις εμπορευματικές μεταφορές (για οικονομία, οδική ασφάλεια κλπ). Όχι όμως και να ισχυριζόμαστε ότι η Πελοπόννησος έχει αξιοπρεπές οδικό δίκτυο!

                    Για την επιφάνεια, το πληθυσμό και τον όγκο μεταφορών που έχει, ήταν απλά άθλια, όχι αξιοπρεπής.

                    Μεχρι την Τριπολη λογω Αρτεμισίου τρωγοταν.Απο εκει κατω ομως;Προς Σπαρτη;Προς Καλαματα;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      downhill last edited by

                      Προς Καλαμάτα δεν είναι και τόσο τραγικά τα πράγματα.Αν δεν είχε υποστεί καθίζηση και η Τσακώνα θα ήταν πολύ καλά.Σε κάποια σημεία βεβαίως αν σου τύχει μπροστά νταλίκα σε πάει καροτσάκι για πολλά χλμ,αλλά αυτό δεν είναι και του θανατά.

                      My website!
                      https://luz.gr

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης downhill έγραψε:
                        Προς Καλαμάτα δεν είναι και τόσο τραγικά τα πράγματα.Αν δεν είχε υποστεί καθίζηση και η Τσακώνα θα ήταν πολύ καλά.Σε κάποια σημεία βεβαίως αν σου τύχει μπροστά νταλίκα σε πάει καροτσάκι για πολλά χλμ,αλλά αυτό δεν είναι και του θανατά.

                        Απο Τριπολη μεχρι Αλλαγη ο δρομος ηταν ολο στροφες ,στενος και αρκετα επικινδυνος.Ποσο εχει αλλαξει τα τελευταια 3 χρονια δεν το ξερω αλλα πιο παλια ηταν απαραδεκτος για τον ογκο των οχηματων που επρεπε να διαχειριστει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          downhill last edited by

                          Τις στροφές της Τρίπολης της παρακαμπτεις πλέον,αλλά και πριν εγώ δεν τον έβρισκα επικίνδυνο όταν οδηγάς συνετά.Βεβαίως έχω δει πολλούς κόπανους να κάνουν αντικανονικά προσπεράσματα και να θέτουν σε κίνδυνο και τους απέναντι.Την άνοιξη ένας στη Μεγαλόπολη προσπάθησε να περάσει νταλίκα με τσιμέντο της ΤΙΤΑΝ επάνω στη στροφή.Ευτυχώς κατέβαινα αργά και φρενάρισα εγκαίρως,αλλιώς μπορεί να μην έγραφα τώρα.Αν δεν υπήρχαν αυτά τότε εντάξει είναι ο δρόμος.Και δεν έχει και την τρομερή κίνηση.Ιδίως στις στροφές μετά την Αρτεμισίου για Κόρινθο,πολλές φορές έχω τόση άπλα που εκμεταλλεύομαι όλο το δρόμο για να στρίψω,τουτέστιν είμαι μόνος μου!

                          My website!
                          https://luz.gr

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dirtoulios last edited by

                            Πήρα τρένο για να γυρίσω από Θεσσαλονίκη. Είχα να κάνω τη διαδρομή αυτή 4 χρόνια.
                            Εντυπώσεις:
                            Bad start. Η έκδοση εισιτηρίου παραμένει προβληματική. Ρωτάω στη ρεσεψιον του ξενοδοχείου να μου δώσουν τον αρ. τηλ. του σταθμού να ρωτήσω για τα δρομολόγια. Μου λένε, είναι ο τάδε αριθμός, αλλά μην περιμένετε να το σηκώσουν...καλύτερα να πάτε από εκεί. Οπερ και εγένετο. Πρόλαβα τα δυο τελευταία εισιτήρια του IC. Φεύγω για τη δουλειά, ξαναγυρνάω στο σταθμό ενα τέταρτο πριν την αναχώρηση.
                            Ολα καλά, η αμαξοστοιχία φεύγει στην ώρα της. Μέσα, το βαγόνι -και ο συρμός γενικότερα- μυρίζει εγκατάλειψη. Σκισμένες ταπετσαρίες, πόρτες που ανοιγοκλείνουν μόνες τους, τουαλέτες αστα να πάνε.
                            Το προσωπικό, από τη άλλη, ευγενέστατο και εξυπηρετικό.
                            Ο έλεγχος(?) εισιτηρίων, από την άλλη είναι ένα θέμα. Νομίζω ότι είναι δεν υπάρχει ευκολότερο ΜΜΜ για να ταξιδέψει κάποιος λαθρεπιβάτης.
                            Η διαδρομή μέχρι Παλαιοφάρσαλο, απρόσκοπτη. Μετά αρχίζει το προβληματικό κομμάτι, Δομοκός - Λιανοκλάδι και στη συνέχεια Μπράλος. Το πρώτο κατασκευάζεται -το ήξερα, αλλά τώρα το είδα. Το δεύτερο, ξέρω ότι δύσκολα θα ολοκληρωθεί σύντομα. Η σήραγγα του Καλλίδρομου φτιάχτηκε, αλλά με μια πενταετία, τουλάχιστον, καθυστέρηση και στο καμμάτι Ρεγκίνι - Μώλος δε βλέπω να έχει γίνει τίποτα τα τελευταία 3-4 χρόνια.
                            Χρόνος: 5:25'. Θα το ξανακάνω? Εύκολα, αφού για διαδρομές αυτής της τάξης απόστασης νομίζω ότι είναι το ιδανικό μέσο -ακόμα και αν ακριβύνουν, που θα ακριβύνουν, οι ναύλοι.

                            (η αντίστροφη διαδρομή έγινε μέσα σε 4:00, έως τον περιφερειακό της Θεσσαλονίκης -και άλλη μισή, μέχρι να φτάσουμε στο κέντρο. Με μέση κατανάλωση 11.4 lt/100 km, μ.ώ.τ 149 και ένα εικοσάρικο διόδια, ήταν μεν 'απολαυστική', αλλά σίγουρα το τρένο σε χαλλλλαρώνει.....)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              criuser last edited by

                              Εκανες όση ώρα κάνει το ICE τώρα και μία ώρα παραπάνω από ότι θα κάνει σε 4 χρόνια και μία ώρα παραπάνω από ότι θα κάνει το αυτοκίνητο σου σε 4 χρόνια με όλες τις κάμερες σε λειτουργία .
                              Το κόστος του ICE στην Α θέση έίναι 70 ευρώ πιθανόν θα πάει 90 και εσύ από 110 που έδωσες τώρα θα πάς στα 130 .
                              Ετσι είναι παντού το εισητήριο της α θέσης 0,75 του κόστους του ΙΧ και της β' θέσης 0,50 του ΙΧ .
                              Θα υπάρχουν και οι εκπτώσεις γιά τους τακτικούς χρήστες .
                              Το ΚΤΕΛ παλιά έκανε 7 ώρες , τώρα νομίζω ότι δεν θα κάνει κάτω από 6 .

                              Η διαδρομή Αθήνα - Τρίπολη ήταν το 2005 4.15 - 4.30 , σήμερα είναι 2.57 και εύκολα μέσα στο χρόνο θα κατέβει στό 2.30 - 2.40 .
                              Η Τρίπολη - Καλαμάτα ήταν το 2005 2.20 , λογικά σήμερα αν υπολογίσουμε ότι η διαδρομή Κόρινθος - Τρίπολη μειώθηκε 42 λεπτά , μιά ανάλογη μείωση στην διαδρομή Τρίπολη - Καλαμάτα θα μπορούσε άνετα να πάει στις 1.30 - 1.40 και το σύνολο Αθήνας - Καλαμάτας στις 4.00 -4.15 ώρες .

                              Επειδή δεν έχω κάνει την διαδρομή Αθήνα - Καλαμάτα με ΚΤΕΛ δεν ξέρω πόσος χρόνος χρειάζεται σήμερα , αν ξέρει κάποιος ας μας πεί , αλλά φαντάζομαι ότι μετά την ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου , το λεωφορείο θα κάνει περίπου 3.30 - 4.00 ώρες μαζί με την στάση και την κίνηση της Αθήνας , υπολογίζοντας στον αυτοκινητόδρομο μωτ 80 χαω . Εκεί ίσως παίξει ρόλο η τιμολογιακή πολιτική του τρένου .

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                              Εμαθα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dstou last edited by

                                Χατζηδάκης, Μαγκριώτης, πρόεδρος εργαζομένων ΟΣΕ κ.α. αυτή τη στιγμή στην ΝΕΤ για τα χάλια του οργανισμού.
                                Κάποια στιγμή ο πρόεδρας αναφωνεί 'δώσαμε λεφτά για έργα στην γραμμή Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα και το τρένο τώρα πάει πιο αργά απ' ότι παλιότερα' .
                                Στα φάνιεστ γρήγορα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nozomi last edited by

                                  delete

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dodger last edited by

                                    Και σε αυτόν τον τομέα είμαστε ΠΟΛΥ πίσω. Ρε γμτ, έζησα και ζω στο εξωτερικό και λέω 'ΓΙΑΤΙ;;;', δε μπορεί να είμαστε ΤΟΣΟ άχρηστοι. Τόσες δεκαετίες τι κάνουν οι πολιτικοί μας; Δεν έχουν ταξιδέψει να δουν τα ΑΠΛΑ στον υπόλοιπο κόσμο;

                                    Πήγα το Σάββατο το πρωί στο σιδηροδρομικό σταθμό του Λέστερ (Leicester - Aγγλία) και είδα μια ουρά κάπου 30 ατόμων, λέω από μέσα μου 'σώθηκα, θα το χάσω το τρένο για Λονδίνο'. Ε μέσα σε 6 λεπτά είχα τελειώσει. Με 4 γκισέ και 4 αυτόματα μηχανήματα να λειτουργούν. Και μιλάμε για έναν σταθμό μιας απλής πόλης της Αγγλίας, όχι το St. Pancras ή το Victoria Station του Λονδίνου. Σε όλα πίσω γμτ...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      koutote last edited by

                                      Ο χρήστης Dodger έγραψε:
                                      Και σε αυτόν τον τομέα είμαστε ΠΟΛΥ πίσω. Ρε γμτ, έζησα και ζω στο εξωτερικό και λέω 'ΓΙΑΤΙ;;;', δε μπορεί να είμαστε ΤΟΣΟ άχρηστοι. Τόσες δεκαετίες τι κάνουν οι πολιτικοί μας; Δεν έχουν ταξιδέψει να δουν τα ΑΠΛΑ στον υπόλοιπο κόσμο;

                                      Πήγα το Σάββατο το πρωί στο σιδηροδρομικό σταθμό του Λέστερ (Leicester - Aγγλία) και είδα μια ουρά κάπου 30 ατόμων, λέω από μέσα μου 'σώθηκα, θα το χάσω το τρένο για Λονδίνο'. Ε μέσα σε 6 λεπτά είχα τελειώσει. Με 4 γκισέ και 4 αυτόματα μηχανήματα να λειτουργούν. Και μιλάμε για έναν σταθμό μιας απλής πόλης της Αγγλίας, όχι το St. Pancras ή το Victoria Station του Λονδίνου. Σε όλα πίσω γμτ...

                                      Μου θυμησες τον φοιτητικο μου χρονο στην Αγγλια στα τελη της δεκαετιας του 90....
                                      Τι εξυπηρετηση ειχαμε!!!!
                                      Σε ποιανει μελαγχολια εδω....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        avel last edited by

                                        Προσωπικά το βρίσκω πολύ αστείο που ένας τυχαίος σιδηροδρομικός σταθμός σε χωριό της Βρετανίας είναι πολύ καλύτερος και μεγαλύτερος από τον σταθμό Λαρίσης.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dodger last edited by

                                          *Χωριό *δεν το λες, μια απλή (για τα δεδομένα της Αγγλίας) πόλη 350 χιλιάδων κατοίκων. Όταν περάσω θα βγάλω φωτό και θα τις ανεβάσω.

                                          Και να πω πως δεν είναι αστείο, που είπες, αλλά **καταθλιπτικό **όλο αυτό.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dstou last edited by

                                            Προσωπικά το βρίσκω πολύ αστείο που ένας τυχαίος σιδηροδρομικός σταθμός σε χωριό της Βρετανίας είναι πολύ καλύτερος και μεγαλύτερος από τον σταθμό Λαρίσης.

                                            Αστείων συνέχεια.
                                            Πριν από δύο χρόνια έκλεισα εισιτήρια των σουηδικών σιδηροδρόμων για την διαδρομή Στοκχόλμη - Σούντσβαλ, μια διαδρομή εντελώς αντίστοιχη σε απόσταση με την Αθήνα - Λάρισα. Έψαξα τυχαία στο ιντερνέτ, βρήκα το σάιτ τους το οποίο ήταν δίγλωσσο (σουηδικά - αγγλικά), βρήκα τα δρομολόγια που μου έκαναν, και έκλεισα τσάκα τσάκα τα εισιτήρια. Το τρένο ήταν αντίστοιχο με το δικό μας 'γλήγορο' που πάει Θεσ/νίκη, και στις παροχές της α' θέσης συμπεριλαμβάνονταν εφημερίδες (ντόπιες ), ασύρματο ίντερνετ, και μπουφές με μικρό πρωινό, όλα ουτοπικά για το λαλακιστάν.
                                            Οι σιδηρ. σταθμοί γενικώς ήταν καλοί, το ίδιο και η εξυπηρέτηση, χωρίς όμως τίποτα ακραίες εξτραβαγκανζιές που ίσως δείτε αλλού.
                                            Τα αστεία σταματάνε όταν ακούσετε τις τιμές των εισιτηρίων. Το ανά χιλιόμετρο κόστος ήταν πάνω από το διπλάσιο της αντίστοιχης ελληνικής διαδρομής με α' θέση, αν και χωρίς καμμία από τις λοιπές παροχές ή ευκολίες για τα δικά μας.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 87
                                            • 88
                                            • 40 / 88
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr