Μπηκαν νεα διοδια και στον παραπλευρο της Λεπτοκαρυας?
Latest posts made by koutote
-
RE: -Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!
-
RE: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΧΥΤΥ ΣΤΗ ΚΕΡΑΤΕΑ
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Σήμερα ήθελα να πάω στο Λαύριο και έκανα το λάθος να πάω από την Α.Ο. Τελικά πήρα τα @!@ καθώς ο δρόμος είχε κλείσει. Δεν το γνώριζα και τελικά το πλήρωσα με άσκοπα χιλιόμετρα. Στα παπάρια μου πάντως καθώς τα έχω γράψει όλα εκεί που δεν παίρνει μελάνη τελευταία.Κατά τα άλλα η παρελκυστική τακτική στην Ελλάδα είναι επιστήμη. Έχουμε ένα έργο το οποίο είχε λυσσαλέα πολεμηθεί εδώ και χρόνια. **Εν τέλει η δικαιοσύνη δικαίωσε το Δημόσιο **αλλά οι κάτοικοι ακόμα θεωρούν ότι θα πρέπει να συνεχίσουν τον αγώνα τους. Να τους ρωτήσω κάτι? Αν τους δικαίωνε η Δικαιοσύνη αλλά το κράτος αυθαίρετα έγραφε στα @@ του την δικαστική απόφαση και έφτιαχνε με το έτσι θέλω (και μπορεί να το εφαρμόσει αν θέλει) δεν θα φώναζαν? Τώρα δεν έχει δίκαιο το κράτος να φωνάζει?
Συμφωνα με αυτο το αρθρο http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_arti ... 011_380780
παντως η Δικαιοσυνη δικαιωνει τους κατοικους.... -
RE: Το “κόλπο” της “Αττικής Οδού” με τα e-pass !!!!
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Πάντως μια καθυστέρηση της αναγνώρισης του γεμίσματος του epass στα διόδια είναι φυσιολογική, η υπόθεση real-time είναι πολύ δυσκολότερη στην υλοποίηση απ` ό,τι στην κουβέντα. Ας πούμε ότι το IT της ΑΟ αποτελείται χοντρικά από τις παρακάτω Βάσεις Δεδομένων:- Κεντρική - Εδώ κρατούνται οι λογαριασμοί των χρηστών και γίνονται οι κινήσεις γεμίσματος
- Transactional, low-latency - Εδώ καταγράφονται οι διελεύσεις από τους σταθμούς διοδίων
Είναι πολύ σύνηθες σε μεγάλες βάσεις δεδομένων να υπάρχουν πολλά instances, εξειδικευμένα για συγκεκριμένα use-cases όπως λένε, δηλαδή συγκεκριμένες χρήσεις ή λειτουργίες του συστήματος, οι οποίες μπορεί να έχουν ιδιαίτερες μη-λειτουργικές (non-functional) απαιτήσεις, με συνηθέστερη την ταχύτητα αντίδρασης (latency). Θεωρώ λοιπόν πολύ πιθανό η ΑΟ να χρησιμοποιεί διάφορα instances, αφενός για εξειδικευμένες χρήσεις, αφετέρου για λόγους ασφάλειας. Είμαι σίγουρος (και τα γραφόμενα εδώ ενισχύουν την άποψή μου αυτή) ότι η ΑΟ έχει ξεχωριστή βάση για τις διελεύσεις για να εξασφαλίζει το λιγότερο δυνατό latency στο transaction και φυσικά στη διέλευση.
Εδώ λοιπόν, έχουμε ένα κλασικό πρόβλημα συγχρονισμού δεδομένων, τα οποία έχουν κλασικά δύο πιθανές λύσεις: push ή pull. Το push έχει το πλεονέκτημα της αμεσότητας, αλλά και αυξημένο κίνδυνο, όπως επιπλέον φόρτος στην transactional βάση με τις κινήσεις της κεντρικής. Έτσι, ο pull τρόπος είναι πιο διαδεδομένος, όμως έχει και ένα μεγάλο μειονέκτημα: την καθυστέρηση ενημέρωσης, γιατί πρέπει η βάση-δέκτης (η transactional ας πούμε) να πέρνει τις αλλαγές από την κεντρική, ουσιαστικά με ένα poll, δηλαδή με μια ερώτηση ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Αν επιπλέον έχουν γίνει αρκετές κινήσεις στην κεντρική μεταξύ δύο polls, είναι πιθανό η ενημέρωση να πάρει κάποιο χρόνο, και πάλι βέβαια της τάξης κάποιων (δεκάδων ίσως) δευτερολέπτων. Τυχόν φόρτος στην transactional βάση (όπως ώρες αιχμής) μπορεί να εισάγει επιπλέον καθυστέρηση.
Η περίπτωση συνεργασίας διαφορετικών εταιρειών, όπως καταλαβαίνετε, εισάγει επιπλέον συστήματα που πρέπει να ενημερώνονται, και ως εκ τούτου επιπλέον καθυστέρηση.
Δεν θα συμφωνησω...Με τις σημερινες ταχυτητες προσβασης και τους ταχυτατους υπολογιστες και σκληρους δισκους ειναι εκ του πονηρου να λεμε οτι δεν προλαβαινει να ενημερωθει μια βαση δεδομενων...Κατα παρομοιο τροπο οταν βαζεις την καρτα σου να βγαλεις χρηματα θα επρεπε να περιμενεις 1 ωρα για να ενημερωθει και να ξαναβγαλεις χρηματα...Και οι ταχυτητες συνδεσεις των ATM ειναι πολυ ποιο μικρες....Και φυσικα μη μου πει κανεις οτι στην βαση δεδομενων της τραπεζας δεν υπαρχουν securities κτλ....
-
RE: Περι εισιτηρίων λεωφορείων
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Σήμερα παραλίγο να γίνω μπίλιες με τους υπαλλήλους του Μετρό που για μία ακόμα φορά είχαν κλείσει τα μηχανήματα ακύρωσης. Και ευτυχώς που είχα κάρτα απεριορίστων γιατί στο Σύνταγμα υπήρχε έλεγχος.
Ελλάς το μεγαλείο σου αλλά το χάραμα.
Χμ...περιεργο.....αφου ειχες καρτα απεριοριστων γιατι ηθελες να ακυρωσεις εισητηριο?
Οσο για τη ¨'παλιογρια' αυτην θα την πληρωσει ειτε ετσι ειτε αλλιως...Εδω με το καλο θα ειμαστε και θα δουμε
τις αυξησεις του Σεπτεμβριου...Γιατί θεωρώ απαράδεκτο να έχεις ομάδες που σου δίνουν την ψευδαίσθηση ότι θα πρέπει να μην πληρώσεις για ένα αγαθό που ακόμα και στην σημερινή τιμή του είναι επιδοτούμενο. Το κλου βέβαια είναι ότι στο Σύνταγμα υπήρχε ομάδα ελέγχου εισιτηρίων. Αν λοιπόν δεν είχα κάρτα και έπεφτα στον υπάλληλο του ελέγχου τι θα του έλεγα ότι 'μέλη του ΠΑΜΕ ή συνάδελφοι του είχαν βάλει χαρτιά στα ακυρωτικά των Αμπελοκήπων για να μην χτυπάμε εισιτήριο??' Θα με πίστευε? Ή θα μου έβαζε ένα ωραίο πρόστιμο 60*1.40 = 84 €. Και ποιος θα το πλήρωνε? Οι υπάλληλοι του Μετρό ή η Παπαρήγα??? Εγώ ο μ@λ@κ@ς θα το πλήρωνα. (αλλιώς θα μου ερχόταν μία 400άρα από την εφορία).
Το θέμα είναι ότι σήμερα ήταν η πρώτη ημέρα που έφτασα στη δουλειά μου χωρίς να έχω περπατήσει 5 χιλιόμετρα. Και καλά που η διαδρομή είναι μικρή και τις προηγούμενες μέρες δεν έβρεχε. Αν έπρεπε να πάω στην Αγία Παρασκευή ή στη Γλυφάδα για δουλειά και όχι στο κέντρο πως θα το έκανα??? Μα φυσικά ή με αυτοκίνητο ή με ταξί? Πολύ ενδιαφέρον. Να πληρώνω 20 € την ημέρα ταξί ώστε κάποιοι να κάνουν την απεργιακή τους γυμναστική. Και δεν λέω να μην γίνονται απεργίες. Τουναντίον. Αλλά όταν αυτές είναι για ημέρες ολόκληρες συνέχεια δεν μπορείς να μην θίξεις αυτούς που θεωρητικά λες ότι βοηθάς. Γιατί κακά τα ψέματα ο πλούσιος έτσι και αλλιώς με το ΙΧ θα κινηθεί. Απλά την ημέρα της απεργίας θα βρει πιο πολύ κίνηση. Αυτός που χάνει είναι ο άνθρωπος των 700 με 1000 ευρώ που θα πρέπει το μεροκάματο να το δώσει για ταξί. Γιατί δεν νομίζω ότι οι Εργοδότες είναι τόσοοο ανεκτικοί (ή και να είναι για μία ημέρα το καταλαβαίνω... δεν μπορεί ο άλλος να λείπει τις μισές ημέρες) ώστε να καταλάβουν γιατί ο υπάλληλος θα έρθει στις 11.00 αντί στις 08.00.
Το θέμα είναι ότι με το τρόπο που όλα αυτά τα χρόνια γινόντουσαν οι απεργίες αυτές, έχουν κουράσει το κόσμο και σήμερα βρισκόμαστε αντιμέτωποι με το οξύμωρο όπου ενω κατανοείς ότι τώρα πρέπει να γίνει απεργία (όταν κάποιον τον απολύουν δεν περιμένεις να μην αγωνιστεί) αλλά έχεις τόσο πολύ εκνευριστεί με τις απεργίες γενικώς που θέλεις να τους ανοίξεις το κεφάλι γιατί απλά η υπομονή σου έχει εξαντληθεί. Και σε αυτό 100% υπεύθυνοι είναι οι Εργατοπατέρες που τώρα λουφάζουν στα γραφεία τους και που τα προηγούμενα χρόνια είχαν γ@μίσει την κοινωνία για την ικανοποίηση των δικών τους 'δίκαιων και τίμιων αιτημάτων'. Και καθώς οι Εργατοπατέρες έχουν να επιδείξουν πεδίο δόξης λαμπρό στον Δημόσιο Τομέα βλέπουμε σήμερα γιατί ο κόσμος έχει μεν πάθει τραμπάκουλο με τα μέτρα του ΓΑΠ αλλά παθαίνει επιληψία όταν ακούει Συνδικαλιστές και ακόμα χειρότερη επιληψία όταν ακούει περί απεργιών (εξαιρούνται οι υπάλληλοι της Αλέκας και οι Αριστεροί του Παλαιού Ψυχικού που περνούν την ημέρα τους στα καφέ του Κολωνακίου).
Δικιο εχεις φιλε ομως δεν βλεπω να αναφερεις πουθενα για ευθυνες των Διοικησεων αυτων των οργανισμων που διοριζονται απο την καθε κομματικη εξουσια, κανουν το πλιατσικο τους 3-4 χρονακια και μετα αραζουν σε καποιο καφενειο και περιμενουν τον επομενο διορισμο.....
-
RE: Περι εισιτηρίων λεωφορείων
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Σήμερα παραλίγο να γίνω μπίλιες με τους υπαλλήλους του Μετρό που για μία ακόμα φορά είχαν κλείσει τα μηχανήματα ακύρωσης. Και ευτυχώς που είχα κάρτα απεριορίστων γιατί στο Σύνταγμα υπήρχε έλεγχος.Ελλάς το μεγαλείο σου αλλά το χάραμα.
Χμ...περιεργο.....αφου ειχες καρτα απεριοριστων γιατι ηθελες να ακυρωσεις εισητηριο?
Οσο για τη ¨'παλιογρια' αυτην θα την πληρωσει ειτε ετσι ειτε αλλιως...Εδω με το καλο θα ειμαστε και θα δουμε
τις αυξησεις του Σεπτεμβριου... -
RE: Περι εισιτηρίων λεωφορείων
Ο χρήστης Cyberguy έγραψε:
Ο ΟΑΣΘ δεν ειναι δημοσιου δικαιου, αλλα αποσο ξερω ειναι κατι σαν πολυμετοχικο με ιδιωτες μονο και δουλευει αψογα εδω και πολλα χρονια. παιρνουν καποια επιδοτηση εισητηριου αλλα σιγουρα δεν κοστιζει οσο οι υπολοιπες δημοσιες μεταφορες. γιατι το ιδιο μοντελλο δεν γινεται και στην αθηνα?Eφοσον δεν ειναι Δημοσιου Δικαιου να αφησουν να μπουν και αλλοι παικτες στην αγορα...και μετα βλεπουμε εαν
το 0.80 ειναι ακριβο ή οχι...Εδω στην Θεσνικη που οι διαδρομες ειναι πολυ μικρες οι αυξηση στα 080 ειναι απιστευτη.
Οπως εχω γραψει και σε αλλο ποστ, με 1.60 την βενζινη συμφερει το αυτοκινητο για αποστασεις 5 και 10χλμ....
Και δεν γυρνας στοιβαγμενος σαν σαρδελα μεσ το κουτι σου... -
Toyota Aygo σπασμενη ασφαλεια πορτας
Χαιρετω ολους τους φιλους του φορουμ...
Χθες ειχα μια ατυχια και καθως πιαστηκε το μπουφαν μου σε αυτην την ψευτικη ασφαλεια που κλειδωνει τις
πορτες...εσπασε αντι να σκιστει το μπουφαν... Ειναι τοσο λεπτη που δεν μου κανει εντυπωση...Μηπως ξερει κανεις ποσο παει το 'κουστουμι'?
Υπαρχει κανενα service manual για να αποσυναρμολογησω την πορτα και να την αντικαστησω...?Ευχαριστω
-
RE: Toyota Aygo σπασμενη ασφαλεια πορτας
Χαιρετω ολους τους φιλους του φορουμ...
Χθες ειχα μια ατυχια και καθως πιαστηκε το μπουφαν μου σε αυτην την ψευτικη ασφαλεια που κλειδωνει τις
πορτες...εσπασε αντι να σκιστει το μπουφαν... Ειναι τοσο λεπτη που δεν μου κανει εντυπωση...Μηπως ξερει κανεις ποσο παει το 'κουστουμι'?
Υπαρχει κανενα service manual για να αποσυναρμολογησω την πορτα και να την αντικαστησω...?Ευχαριστω
-
RE: Θορυβος στο 1ο φρενάρισμα
Ναι εχω ABS...αλλα ποτε δεν εκανε τετοιο θορυβο...Απο το καλοκαιρι και μετα μου εμφανιστηκε...
-
Θορυβος στο 1ο φρενάρισμα
Xαιρετω του φιλους απο το φορουμ,
Εχω ενα OPEL ASTRA (μοντελο 97-98) με 170.000 χλμ...ζωη να χει...αυτο και εμεις...
Οταν ξεπαρκαρω την 1η φορα που παταω φρενο, πχ σε μια διασταυρωση..ακουω ενα υποκοφο θορυβο
απο τον χωρο της μηχανης...ενα 'τσακ' σαν καποια ντιζα....το αμαξι φρεναρει κανονικα...
μετα την 1η φορα, σε επομενα φρεναρισματα δεν ακουγεται, μονο την 1η φορα...
Εχω αλλαξει τακακια-δισκους αλλα ο θορυβος δεν ερχεται απο τις ροδες....Μηπως κανενας με τενχικες γνωσεις μπορει να δωσει καμια εξηγηση?
Ευχαριστω