-
Μιας και δε βρηκα πουθενα κατι παρομοιο ανοιξα αυτο το θεμα. Σκεφτομαι να αγορασω το Renault Megane 5D 1400 και θα ηθελα οσοι το εχουν αγορασει/οδηγησει να πουν τι γνωμη τους και τα προβληματα που εχουν συναντησει. Κυριως θελω σχολια για την αναρτηση(που εχω ακουσει οτι ειναι πολυ μαλακη), τα φρενα και τον κινητηρα-τραβηγμα απο τις χαμηλες στροφες(;). Εκεινο το χειροφρενο αεροπορικου τυπου βολευει;;;;;;;; Ευχαριστω
-
Μιας και δε βρηκα πουθενα κατι παρομοιο ανοιξα αυτο το θεμα. Σκεφτομαι να αγορασω το Renault Megane 5D 1400 και θα ηθελα οσοι το εχουν αγορασει/οδηγησει να πουν τι γνωμη τους και τα προβληματα που εχουν συναντησει. Κυριως θελω σχολια για την αναρτηση(που εχω ακουσει οτι ειναι πολυ μαλακη), τα φρενα και τον κινητηρα-τραβηγμα απο τις χαμηλες στροφες(;). Εκεινο το χειροφρενο αεροπορικου τυπου βολευει;;;;;;;; Ευχαριστω
-
Μιας και δε βρηκα πουθενα κατι παρομοιο ανοιξα αυτο το θεμα. Σκεφτομαι να αγορασω το Renault Megane 5D 1400 και θα ηθελα οσοι το εχουν αγορασει/οδηγησει να πουν τι γνωμη τους και τα προβληματα που εχουν συναντησει. Κυριως θελω σχολια για την αναρτηση(που εχω ακουσει οτι ειναι πολυ μαλακη), τα φρενα και τον κινητηρα-τραβηγμα απο τις χαμηλες στροφες(;). Εκεινο το χειροφρενο αεροπορικου τυπου βολευει;;;;;;;; Ευχαριστω
-
Ένας γνωστός στην Luton έχει το Megane 1.6 (για την γυναίκα του) και το MeganeSport με τα 225 άλογα (Για τον ίδιο)
Εχω οδηγήσει και τα δύο συνολικά για 20 ώρες περίπου το καθένα.
Οι χώροι είναι καλοί αλλά σαν το 307 δεν είναι.
Το 1,4 ούτε καν να το σκέφτεσαι. Αυτοί οι κινητήρες είναι πολύ επικίνδυνοι για τέτοιου είδους αμάξια. (307, Megane, Leon, Golf, κτλ)
Το 1,6 δεν πολυγέρνει. Η άνεση είναι καλή. Τα φρένα άψογα αν και χρειάζεται να τα συνηθίσεις πρώτα γιατί πιάνουν αμέσως. Αν θέλεις να ρίχνεις και κανα χειρόφρενο που και πουτο χειρόφρενο που έχει το Megane θα σε δυσκολέψει.
Το ταμπλό μου άερεσε πολύ.
Αυτό που μου έσπασε τα νεύρα ήταν το σύστημα με την κάρτα και το κουμπί εκκίνησης. Για να το βάλεις μπρος χρειάζεσαι 100 κινήσεις, και όλες με την ακριβή σειρά ειδάλλως βγάζεις την κάρτα και πάλι από την αρχή! Ήθελα να ήξερα ποιος σκέφτηκε αυτή την λαλακία! Αυτά τα ολίγα. -
Δώσε μεγάλη προσοχή,στό άμα σε βολεύουν τά πεντάλ.
Καί τά τρία είναι μετατοπισμένα πρός τά δεξιά. -
Να ρωτήσω εδώ εάν έχει κάποιος εμπειρία στο Scenic II?
Θα με ενδιέφερε ίσως - πριν περάσω απο κάποια αντιπροσωπεία , αναρωτιέμαι εάν υπάρχει option για αυτόματο - στα 1600κκ εννοείται.
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Για να το βάλεις μπρος χρειάζεσαι 100 κινήσεις, και όλες με την ακριβή σειρά ειδάλλως βγάζεις την κάρτα και πάλι από την αρχή! Ήθελα να ήξερα ποιος σκέφτηκε αυτή την λαλακία! Αυτά τα ολίγα.Δεν είναι και τόσο πολύπλοκο! Βάζεις την κάρτα, πατάς φρένο η συμπλέκτη και το κουμπί! Αυτό με την ακριβή σειρά δεν ισχύει.
-
Για το δικό σου ή για τα υπόλοιπα δεν ξέρω, αλλά για τα συγκεκριμένα που οδήγησα έπρεπε να τα κάνεις με την σωστή σειρά ειδάλλως δεν υπήρχε περίπτωση να ξεκινήσουν!
Πολύ θα ήθελα να ήξερα σε τι βοηθάει αυτό τον οδηγό;
Αλήθεια αν κατά λάθος βγάλεις την κάρτα (δεν είναι και δύσκολο) την ώρα που είναι σε λειτουργία ή σε κίνηση τι κάνει; Σβήνει; Μπλοκάρει; Κολλάει; -
Για να γίνω πιο συγκεκριμένος: πατάς το κουμπάκι στην κάρτα και ξεκλειδώνει το αμάξι. Μπαίνεις μέσα, στην οθόνη λέει 'PLEASE INSERT CARD'. Βάζεις την κάρτα σου, η οθόνη λέει 'PRESS BRAKE/CLUTCH AND START', πατάς φρένο ή συμπλέκτη και το START και έφυγες! Δεν είναι δηλαδή πιο αργή διαδικασία απο την κλασσική του κλειδιού.
Αυτό που θέλω να πω είναι πως δεν υπάρχει κάποια διαφορετική σειρά που μπορείς να κάνεις και άν ξεχάσεις να πατήσεις φρένο/συμπλέκτη δεν χρειάζεται να βγάλεις και να ξαναβάλεις την κάρτα! Πιθανόν τα αμάξια του φίλου σου να έχουν κάποιο συναγερμό που δεν μπαίνει στα ελληνικά Megane. (Το να πατήσεις το START χωρίς να πατάς φρένο/συμπλέκτη είναι αντίστοιχο με την θέση ΙΙ στα αυτοκίνητα με κλειδί, δηλαδή ανάβουν τα ηλεκτρικά χωρίς τον κινητήρα).
Αν βγάλεις την κάρτα εν κινήσει (γενικότερα με ανοιχτή μηχανή), δεν γίνεται τίποτα. Δεν μπορείς όμως να κλειδώσεις το αυτοκίνητο και για να κλείσεις την μηχανή πρέπει να ξαναβάλεις την κάρτα ή να πατήσεις επι ώρα το κουμπί 'START/STOP'.
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Εκεινο το χειροφρενο αεροπορικου τυπου βολευει;;;;;;;;Δεν ξέρω για το Megane αλλά μιας κι έχω Alfa 75 που είναι ακριβώς το ίδιο, είναι μια χαρά, στυλάτο.
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Για το δικό σου ή για τα υπόλοιπα δεν ξέρω, αλλά για τα συγκεκριμένα που οδήγησα έπρεπε να τα κάνεις με την σωστή σειρά ειδάλλως δεν υπήρχε περίπτωση να ξεκινήσουν!
Πολύ θα ήθελα να ήξερα σε τι βοηθάει αυτό τον οδηγό;
Αλήθεια αν κατά λάθος βγάλεις την κάρτα (δεν είναι και δύσκολο) την ώρα που είναι σε λειτουργία ή σε κίνηση τι κάνει; Σβήνει; Μπλοκάρει; Κολλάει;Στη Laguna (κατ'επέκταση και στο Megane...) συμβαίνουν τα εξής:
Βάζοντας την κάρτα στη σχισμή,υπάρχει η πρώτη θέση όπου λειτουργούν τα accessories.Πιέζοντας ακόμη,η κάρτα μπαίνει στη δεύτερη σκάλα και ανάβουν όλα τα λαμπάκια του ταμπλώ,ενω ξεκλειδώνει και το τιμόνι.Το κουμπί 'start','stop' ανάβει τη μηχανή με την κάρτα στη δεύτερη σκάλα όπως είναι φυσικό,ΕΦΟΣΟΝ το σαζμάν είναι στο νεκρό και ΜΟΝΟ ΕΦΟΣΟΝ έχει πατηθεί ο συμπλέκτης στην περίπτωση που είναι επιλεγμένη κάποια ταχύτητα στο σαζμάν.Επίσης,άπαξ και έχει πάρει μπρός η μηχανή,η κάρτα δεν τραβιέται απο τη σχισμή,διότι μπλοκάρεται μέσω μιας τρύπας που έχει.
Τέλος,δεν υπάρχει περίπτωση η μηχανή να σβήσει πατώντας το κουμπί εν κινήσει,παρά μόνο εφόσον ακινητοποιηθεί ΤΕΛΕΙΩΣ το αυτοκίνητο.
Ολα τα παραπάνω τα έχω ελέγξει στο αυτοκίνητό μου (εννοείται...)
Η Ρενώ τέλος έχει προβλέψει οταν,σε περίπτωση αστοχίας του κουμπιού δεν σβήνει η μηχανή,υπάρχει ειδικός διακόπτης εντός μηχανής που κάνει την ίδια δουλειά...
Ως κάτοχος Laguna II,εδώ και 3 χρόνια δηλώνω καταγοητευμένος με το κουμπί 'start' 'stop'...Δίνει μια ωραία σπορτίβικη αίσθηση,πράγμα που τελικά αρχίζουν και το οικειοποιούνται και άλλοι κατασκευαστές σιγά σιγά στα νέα τους μοντέλα (BMW...).
Τέλος,η χρήση της κάρτας δεν μου δημιουργεί κανένα πρόβλημα,πέρα απο το οτι με ξάφνιασε λιγάκι όταν την πρωτοείδα πρίν 3 χρόνια... -
Λοιπόν το Megan είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο με καλή οδιγικη συμπεριφορά και καλό κινητήρα αλλά δυστυχώς βγάζει πάρα πολλά προβλήματα. Το έχω ψάξει αρκετά με το σιγκεκριμενο αμάξι και πίστεψε με θα φρικάρεις από το πόσα πολλά προβλήματα βγάζει.
-
Λοιπόν το Megan είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο με καλή οδιγικη συμπεριφορά και καλό κινητήρα αλλά δυστυχώς βγάζει πάρα πολλά προβλήματα. Το έχω ψάξει αρκετά με το σιγκεκριμενο αμάξι και πίστεψε με θα φρικάρεις από το πόσα πολλά προβλήματα βγάζει.
-
Ο χρήστης tupac έγραψε:
Λοιπόν το Megan είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο με καλή οδιγικη συμπεριφορά και καλό κινητήρα αλλά δυστυχώς βγάζει πάρα πολλά προβλήματα. Το έχω ψάξει αρκετά με το σιγκεκριμενο αμάξι και πίστεψε με θα φρικάρεις από το πόσα πολλά προβλήματα βγάζει.Και συγγνώμη δηλαδή αλλά πως το έψαξες???
Δουλεύεις στη Renault?Είσαι αντιπρόσωπος ή μαρτυρίες φίλων και γνωστών???
Ρωτάω γιατί είμαι κάτοχος και δόξα το Θεο μέχρι τώρα δεν έχω προβλήματα.Δεν βιάζομαι να βγάλω συμπεράσματα αλλά απορώ πότε βγαίνουν τόσο γρήγορα τα συμπεράσματα...Τι να πω δεν ξέρω.......... -
Ο χρήστης tupac έγραψε:
Λοιπόν το Megan είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο με καλή οδιγικη συμπεριφορά και καλό κινητήρα αλλά δυστυχώς βγάζει πάρα πολλά προβλήματα. Το έχω ψάξει αρκετά με το σιγκεκριμενο αμάξι και πίστεψε με θα φρικάρεις από το πόσα πολλά προβλήματα βγάζει.Για πες μας μερικά και ποιος σου τα εχει πει.
Όσο για την κάρτα δεν ξέρω, εσάς μπορεί να σας άρεσε, αλλά εμένα μου έσπασε τα νεύρα. Άσε που δεν σε βολεύει όταν την βάζεις στην τσέπη του παντελονιού.
Εγώ πάντως ακόμα έχω τις παρακάτω απορίες...- Αν χαλάσει το κουμπί πως μπαίνει μπρος; Γιατί είναι ένα κουμπάκι και όπου υπάρχουν ηλεκτρονικά χαλάνε πιο εύκολα.
- Υπάρχει περίπτωση να απομαγνητιστεί η κάρτα;
- Αν χάσεις την κάρτα τι γίνεται;
- Πόσες κάρτες σου δίνουν;
- Δεν είναι πιο εύκολο να αντιγράψει κάποιος την πλακέτα τις κάρτας σε σύγκριση με τα κλειδιά;
- Πόσο εύκολο είναι να σπάσει η κάρτα; (Ο γνωστός μου την έχει ήδη σπάσει μια φορά)
- Αν τελειώσει η μπαταρία της κάρτας, υπάρχει άλλος τρόπος να ανοίξεις το αμάξι σου; Ή θα πάρεις ταξί για να κάνεις την δουλειά σου;
Γενικά πάντως εγώ και ειδικά ο γνωστός μου που είναι και κάτοχος το έχουμε για τα αρνητικά του αυτοκινήτου. Κατά τα άλλα δεν έχει κάποιο άλλο σοβαρό ελάττωμα σαν αμάξι. Λίγο το στεροφωνικό είναι ολίγον μάπα αλλά αυτό διορθώνεται
Προβλήματα δεν του έχει βγάλει. -
Είναι αλήθεια πως τα πρώτα Megane (1o εξάμηνο), όπως κάθε νέο μοντέλο, βγάλανε κάποια προβλήματα 'νεότητας' εκ των οποίων κι εγώ αντιμετώπισα μερικά, τα οποία λύθηκαν στην εγγύηση. Τα καινούρια Megane δεν έχουν αυτά τα προβλήματα.
Νομίζω πως το χαρακτηριστικότερο πρόβλημα είναι τα φρένα που 'τσιρίζουν' (που το έχω δει και σε Πεζώ, Σιτροέν - μάλλον είναι γαλλικό ), το οποίο λύθηκε με καινούρια τακάκια απο διαφορετικό προμηθευτή (FERODO). Αλλα με λίγο ψάξιμο στο Ιντερνετ υπάρχει μια στάνταρ λίστα με τα προβλήματα και τις λύσεις τους αν υπάρχουν.
Γενικά πάντως το αυτοκίνητο είναι πάρα πολύ καλό, με ευχάριστο ποιοτικό εσωτερικό, πρωτότυπο σχεδιασμό και έξυπνα gadgets. Το ηλεκτρικό τιμόνι δεν το θεωρώ τόσο αποκομμένο όσο λένε τα περιοδικά (αν και φυσικά δεν συγκρίνεται με ένα μηχανικό, αλλα σε σχέση με το υδραυλικό του Forester μας μου φαίνεται καλύτερο), τα περιθώρια πρόσφυσης είναι υψηλά αλλα όπως έχει ειπωθεί η ανάρτηση είναι μαλακή. Το καλό με αυτό φυσικά είναι οτι είναι τρομερά άνετο. Φρένα άγκυρες και με πολύ καλή αίσθηση, και το πετάλ πιάνει αμέσως οπότε θέλει λίγο να το συνηθίσεις.
Ο 1600άρης (115 άλογα) είναι πολύ καλός κινητήρας, απο τους πιο δυνατούς στην κατηγορία μαζί με την 147 και την Corolla (σε κάποιο περιοδικό τον είχανε δυναμομετρήσει στα 118 άλογα). Τραβάει απο χαμηλά και στις 4500 στροφές περίπου αποδίδει τα μέγιστα (μεταβλητός χρονισμός).
Χίλιες φορές να πάρει κανείς το 1.6 με λιγότερο εξοπλισμό παρά το 1.4.
Το κιβώτιο κουμπώνει με ακρίβεια και δεν σκαλώνει. Το μόνο αρνητικό για μένα είναι οτι ο λεβιές είναι μεγαλούτσικος σε μήκος.Αυτά.
-
Τα θετικά της κάρτας κατα την γνώμη μου:
-χωράει παντού και σε τσέπες τζίν, πορτοφόλι και έχω κάτσει άπειρες φορές πάνω της, ούτε έχει στραβώσει ούτε έχει πάθει τίποτε
-είναι ψιλοαδιάβροχη, έχει φάει νερό επαννειλημμένα και δεν έχει πάθει τίποτα
-δεν απομαγνητίζεται, και ο κωδικός ειναι rolling, δηλαδή σε κάθε κλείδωμα/ξεκλείδωμα αλλάζει βάση αλγορίθμου (νομίζω οτι έτσι λειτουργεί)
-Πολύ λίγα αμάξια δεν έχουν σήμερα τηλεχειρισμό για κλείδωμα/ξεκλείδωμα, όσο εύκολο είναι να αντιγραφεί η πλακέτα στο κλειδί τόσο εύκολο είναι και για την κάρτα
-Αν τελειώσει η μπαταρία στην κάρτα, στο κάτω δεξί μέρος υπάρχει κρυφό κλειδάκι, το οποίο μπαίνει σε υποδοχή στην πόρτα του οδηγού και κλειδώνει/ξεκλειδώνει. Μπορεί κανείς να βάλει μπρός και με αυτό (αν και δεν το έχω ψάξει, ξέρω οτι γίνεται, ας μας διαφωτίσει άλλος κάτοχος)
-Το κουμπί της μίζας είναι πιο απλό κατασκευαστικά απο την κλασσική με το κλειδι, δεν έχει κινούμενα μέρη και είναι ουσιαστικά ένας διακόπτης
-Γλιτώνεις ταλαιπωρίες με φρακαρισμένα κλειδιά στην μίζα ή χαλασμένοι μηχανισμοί απο το βάρος των κλειδιών (κλασσικό σε Opel)
...Όσον αφορά το εργοστασιακό στέρεο, όντως είναι ψιλοαπαράδεκτο (4Χ20 Watt!) και ζεσταίνεται εύκολα (σε διαδρομές στην εθνική, άκουγα επι ώρες δυνατά μουσική και ξαφνικά άρχισε να χαμηλώνει μόνο του volume λόγω θερμοκρασίας!). Συνίσταται η αλλαγή του με άλλο ειδικά κανένα Alpine, Kenwood ή Pioneer για να μπορεί κανείς με αντάπτορα να κρατήσει και τα κορυφαία κοντρόλς στο τιμόνι
-
Ευχαριστώ φίλε silencer51 για τις απαντήσεις!
Δεν μου είπες πόσες κάρτες σου δίνουν; Αν θέλεις παραπάνω απο αυτές που σου δίνουν, μπορούν να σου φτιάξουν και άλλες;
-
Σου δίνουν 2 κάρτες και αν δεν κάνω λάθος μπορείς να παραγγείλεις έξτρα αλλα είναι πολύ χρονοβόρα και ακριβή διαδικασία.
Φίλε sado θέλω να ακούσω εντυπώσεις για το Megane RS!
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Φίλε sado θέλω να ακούσω εντυπώσεις για το Megane RS!Κατ’ αρχή απο έξω με τους διαφορετικούς προφυλακτήρες και με τις διπλές εξατμίσεις κάνει μπαμ οτι δεν είναι ένα απλο megane. Σίγουρα είναι πολύ πιο εντυπωσιακό από το απλό.
Εσωτερικά οι διαφορές είναι τα ωραία μπακετ με τα δέρματα και τα πετάλια με το αλουμίνιο. Σίγουρα δείχνει πιο προσεγμένη κατασκευή από το απλό.
Οσον αφορά την μηχανή από την ώρα που πατήσεις το γκάζι νιώθεις μια δύναμη να σε κλωτσάει μπροστά με αποτέλεσμα να πεις 'Ωρε μάνα μου!!'
H δύναμη έρχεται από 2000 με 2500 περίπου στροφές μέχρι και τις 6000 που από εκεί και μετά νιώθεις τον κινητήρα λίγο να κρεμάει. Αλλά δεν προλαβαίνεις να πάρεις χαμπάρι πότε έφτασες τα 100 μίλια. Δεν έχει ξεσπάσματα το τούρμπο.
Τα φρένα φοβερά και παρόλο που το έκανα μια κατάβαση σε έναν B-road δεν έδειξαν να κουράζονται πολύ.
Το τιμόνι όμως το περίμενα πιο βαρύ και πιο ακριβές. Μετά τα 120 μίλια δεν αισθανόμουν και τόσο ήρεμος. (ίσως έφταιγε και το είχε αέρα εκείνη την ημέρα) το τιμόνι όμως δεν με βοηθούσε.
Στρίβει καλά μεν αλλά σαν το Focus RS δεν είναι.
Συνολικά, το αμάξι αυτό δεν είναι για πίστα, θα αλλά σε μεταφέρει άνετα και πολύ πολύ γρήγορα εκεί που θέλεις.
Renault Megane