-
Για να ρίξεις την κατανάλωση κάτω από 6lt πρέπει:
- Να μην φρενάρεις
- Να μην επιταχύνεις έντονα
- Να έχεις τη μεγαλύτερη δυνατή σχέση στο κιβώτιο, και πάντα να έχεις σχέση στο κιβώτιο.
- Να μην πέφτουν οι στροφές κάτω από 2.000
- Να προσεγγίζεις την οικονομική ταχύτητα των 85km/hr
Ο πιο σημαντικός παράγοντας βέβαια είναι ο αριθμός (1. ) εκεί χάνεται όλη η κινητική ενέργεια του αυτοκινήτου, η αποφυγή της επιβράδυνσης έχει να κάνει με την πρόβλεψη της κίνησης, του πράσινου κύματος, της θείας με το SUV που φρενάρει σε κάθε στροφή, κλπ.
Φυσικά με ένα crz μπορείς να μην κάνεις όλα τα παραπάνω και πάλι να έχεις χαμηλή κατανάλωση.
-
Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
Για να ρίξεις την κατανάλωση κάτω από 6lt πρέπει:
3. Να έχεις τη μεγαλύτερη δυνατή σχέση στο κιβώτιο, και πάντα να έχεις σχέση στο κιβώτιο.Δε συμφωνώ
-
Ο χρήστης ausfahrt έγραψε:
Για να ρίξεις την κατανάλωση κάτω από 6lt πρέπει:
3. Να έχεις τη μεγαλύτερη δυνατή σχέση στο κιβώτιο, και πάντα να έχεις σχέση στο κιβώτιο.Δε συμφωνώ
γιατι?
ολοσωστα τα λεει
-
Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
Για να ρίξεις την κατανάλωση κάτω από 6lt πρέπει:- Να μην φρενάρεις
- Να μην επιταχύνεις έντονα
- Να έχεις τη μεγαλύτερη δυνατή σχέση στο κιβώτιο, και πάντα να έχεις σχέση στο κιβώτιο.
- Να μην πέφτουν οι στροφές κάτω από 2.000
- Να προσεγγίζεις την οικονομική ταχύτητα των 85km/hr
Ο πιο σημαντικός παράγοντας βέβαια είναι ο αριθμός (1. ) εκεί χάνεται όλη η κινητική ενέργεια του αυτοκινήτου, η αποφυγή της επιβράδυνσης έχει να κάνει με την πρόβλεψη της κίνησης, του πράσινου κύματος, της θείας με το SUV που φρενάρει σε κάθε στροφή, κλπ.
Φυσικά με ένα crz μπορείς να μην κάνεις όλα τα παραπάνω και πάλι να έχεις χαμηλή κατανάλωση.
το ολο θεμα ειναι να μη βυθιζεις πολυ το γκαζι και να μην περνας τις 2000 αν μιλαμε για τουρμπατο
2200-2300 το πολυ
εγω ετσι εχω πετυχει το 8.4 μου παντως
-
Πηγαίνοντας με 30 σαλ και βάζοντας 5η ή 6η νομίζεις ότι καταναλώνεις λιγότερο από το να έβαζες πχ 3η ή 4η σε ένα αυτοκίνητο λίγων κυβικών εκατοστών και ουσιαστικά με αρκετά ψηλά τη μέγιστη ροπή του;
-
Εξαρταται,αν ειναι σε κατηφορα ναι ,αν ειναι σε ανηφορα οχι.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το ολο θεμα ειναι να μη βυθιζεις πολυ το γκαζι και να μην περνας τις 2000 αν μιλαμε για τουρμπατο
2200-2300 το πολυ
εγω ετσι εχω πετυχει το 8.4 μου παντως
Πόσες μέρες είχες να φας?
-
Μεγαλύτερη σχέση στο κιβώτιο ποτέ όμως κάτω από 2κ σαλ.
Ακόμα και αν ρολάρεις σε μια κατηφόρα με π.χ. 6η αν πέσουν οι στροφές κάτω από 1,7Κ ξεκινάει το ρελαντί που σημαίνει κατανάλωση, πρέπει λοιπόν να κατεβάσεις σε 5η για να 'σβήσει' το ρελαντί.
Κατά την επιτάχυνση μπορείς να δουλέψεις και 'ψηλά' τον κινητήρα π.χ. 5Κ αν είναι να προλάβεις φανάρι κέρδος θα έχεις. Την ελάχιστη κατανάλωση κατά την επιτάχυνση όλα τα αυτοκίνητα την έχουν στις 3Κ σαλ όταν ρολάρεις όμως (κλειστή πεταλούδα) μπορείς να πηγαίνεις με 2Κ σαλ για να μην έχεις πολλές αντιστάσεις.
-
To ρελαντι σημαινει καταναλωση ;Ναι αλλα την χαμηλωτερη.
-
Περι καταναλώσεων ο λόγος...
σήμερα διάβασα το τεστ του ωτοτριτη για το πολο gti των 1232 κιλών...5,9 λέει ο κατασκευαστης μέση κατανάλωση και του βάλανε και 10 στην σχετική βαθμολογία!
Εγώ ο άσχετος άνοιξα το αρχείο των 4τ και ειδα το τεστ του γκολφ gt με 10 άλογα λιγότερα από αυτά του πόλο! Έλεγε 13,5 μέση κατανάλωση! Μόλις 7,6 λίτρα διαφορά...αθάνατο μαρκετινγκ
Αυτά διαβάζω και γελάω! Μετά μου λέτε για tsi και οικονομία και υποθέτω ότι το απλό 122αρι μοτέρ μετά από 100 χιλιόμετρα θα μου...επιστρέφει και κανα δυο λίτρα καύσιμο μπόνους!
Αυτά για τα νούμερα που διαβάσαμε πιο πάνω!
On topic: Φυσικά και το μοτερ του cr-z δεν έχει 4 μέση κατανάλωση αλλά 6-7 μπορεί να το πετύχει και θεωρώ σχετικά εύκολα! Σίγουρα θα το δούμε και σε άλλα μοντέλα της εταιρείας με καλύτερα ακόμα χαρακτηριστικά! -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Μόλις 7,6 λίτρα διαφορά...αθάνατο μαρκετινγκΚαι αυτό δεν είναι τίποτα, σκέψου, 5,9 λίτρα λέει το ώτοτρίτη ενώ στη πραγματικότητα έχει 180 άλογα, άρα μιλάμε για διαφορά 174.1 !!!!
Τρελή διαφορά, είδες το ΜΑΡΚΕΤΙΓΚ?
-
Ξέχασες ένα 'ν' στο μάρκετινγκ...
-
θα φέρεις και τους άλλους τώρα ή θα με αναλάβεις μόνος σου;
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Μόλις 7,6 λίτρα διαφορά...αθάνατο μαρκετινγκ
Και αυτό δεν είναι τίποτα, σκέψου, 5,9 λίτρα λέει το ώτοτρίτη ενώ στη πραγματικότητα έχει 180 άλογα, άρα μιλάμε για διαφορά 174.1 !!!!
Τρελή διαφορά, είδες το ΜΑΡΚΕΤΙΓΚ?
πάλι λάθος κάνεις...180 ονομαστικά, 240 στρόφαλο! ¨Έτσι δεν γίνεται με τα μοτέρ του γκρούπ;
-
Εγώ απλώς ήθελα να επισημάνω το ότι συγκρίνεις ανόμοια μεγέθη και την ηλίθια (σε πολλαπλά επίπεδα) έκφραση 'το μάρκετινγκ'.
Από εκεί και πέρα συνέχισε τον -όποιο- αγώνα σου
-
διάβασα εξωπραγματικές καταναλώσεις που στην πράξη δεν επαληθεύονται οπότε αντέδρασα...φυσικά και τα μεγέθη μιας δοκιμής περιοδικού και τα τυποποιημένα των κατασκευαστών δεν συμπίπτουν απλά ήθελα να δείξω πόσο απέχει η πράξη από την θεωρία!
Η αναφορα στον tsi έγινε για όσα διάβασα πιο πάνω και με την ευκαιρία της τυχαίας ανάγνωσης του τεστ που επικαλέστηκα!
Τώρα περί αγώνα ο μοναδικός που κάνω είναι ο καθημερινός για την επιβίωση, αν εχεις ακουστά! -
Η πράξη είναι το 13.5 των 4τροχών;
Όσο αντιπροσωπευτική είναι η εργοστασιακή κατανάλωση άλλο τόσο είναι και αυτή των 4τροχών.
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Περι καταναλώσεων ο λόγος...
σήμερα διάβασα το τεστ του ωτοτριτη για το πολο gti των 1232 κιλών...5,9 λέει ο κατασκευαστης μέση κατανάλωση και του βάλανε και 10 στην σχετική βαθμολογία!
Εγώ ο άσχετος άνοιξα το αρχείο των 4τ και ειδα το τεστ του γκολφ gt με 10 άλογα λιγότερα από αυτά του πόλο! Έλεγε 13,5 μέση κατανάλωση! Μόλις 7,6 λίτρα διαφορά...αθάνατο μαρκετινγκ
Αυτά διαβάζω και γελάω! Μετά μου λέτε για tsi και οικονομία και υποθέτω ότι το απλό 122αρι μοτέρ μετά από 100 χιλιόμετρα θα μου...επιστρέφει και κανα δυο λίτρα καύσιμο μπόνους!
Αυτά για τα νούμερα που διαβάσαμε πιο πάνω!
On topic: Φυσικά και το μοτερ του cr-z δεν έχει 4 μέση κατανάλωση αλλά 6-7 μπορεί να το πετύχει και θεωρώ σχετικά εύκολα! Σίγουρα θα το δούμε και σε άλλα μοντέλα της εταιρείας με καλύτερα ακόμα χαρακτηριστικά!Αφού δεν το έχεις δει στην πράξη πως κρίνεις;
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
το ολο θεμα ειναι να μη βυθιζεις πολυ το γκαζι και να μην περνας τις 2000 αν μιλαμε για τουρμπατο
2200-2300 το πολυ
εγω ετσι εχω πετυχει το 8.4 μου παντως
Πόσες μέρες είχες να φας?
για πλακα το κανα ειχα βενζινη
αλλα το 7.6 του vellerefonti οταν ειχαν απεργια τα βενζιναδικα δε μπορεσα να το φτασω
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Εγώ απλώς ήθελα να επισημάνω το ότι συγκρίνεις ανόμοια μεγέθη και την ηλίθια (σε πολλαπλά επίπεδα) έκφραση 'το μάρκετινγκ'.Από εκεί και πέρα συνέχισε τον -όποιο- αγώνα σου
Το ηλίθιος μάρκετινγκ θα συμπληρώσω ...
NEO HONDA CR-Z