-
Ο χρήστης alexioualexios έγραψε:
Τα tsi δεν απαιτούν 100αρα βενζίνη... Το λέει και το μανουαλ χρήσης τους...
Λίγα είναι τα σημερινά μοτέρ που χρειάζονται 100αρα...
Άρα αμέσως αμέσως βγάζεις 2 Απο τις μεγαλύτερες αυτ/ες που πρωτοστατούν σε τιμής απόδοσης και οικονομίας...tι ακριβώς λέει μπορείς να μου το παραθέσεις;
Ron/roz 95/98
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
σχετικά με τις βαλβίδες ... από την vialleΌταν ψεκάζεις υγρό αντί αέριο (5ης γενιάς) ψύχεις κυρίως τις βαλβίδες εισαγωγής. Από το παραπάνω λινκ:
Tests have shown that with an LPxi system the wear and tear on the intake valves is limited to an acceptable level and the durability of valve and valve seats is improved considerably.Οι βαλβίδες που υποφέρουν επειδή το υγραέριο θέλει διαφορετική χαρτογράφηση χρονισμού ανάφλεξης (αβανς) είναι οι βαλβίδες εξαγωγής. Αυτές θερμαίνονται περισσότερο όταν ο κινητήρας χρησιμοποιεί υγραέριο αντί βενζίνη. Μερικοί κινητήρες αντέχουν και δεν παθαίνουν τίποτε ενώ άλλοι κινητήρες είναι πιο ευαίσθητοι στη θερμοκρασία των βαλβίδων εξαγωγής και εμφανίζουν μεγαλύτερες φθορές όταν ο κινητήρας χρησιμοποιεί υγραέριο.
-
Και αυτήν είναι η ρύθμιση που δεν ξέρουν να κάνουν οι εγκαταστάτες (που όμως θέλουν να βγάλουν ένα χιλιάρικο σε μιά μέρα), γιατί απαιτεί χρήση δυναμόμετρου και πυρόμετρου (EGT).
-
Δύσκολο να γίνει σε μια μετατροπή, ίσως αν είναι εργοστασιακό.
-
Επίπονη και δαπανηρή είναι. Θέλει να τοποθετήσεις πυρόμετρο στην εξαγωγή (τρύπα στην εξάτμιση και συγκόληση παξιμαδιού για να μπει το αισθητήριο), χρήση δυναμόμετρου για αρκετή ώρα (άρα απαιτεί χώρο στο συνεργείο και χρήμα από τον επιχειρηματία), όπως και γνώση λειτουργίας μηχανών εσωτερικής καύσεως σε καλό βαθμό. Οπότε πολύ φασαρία την στιγμή που το χιλιαρικάκι το τσιμπάνε σε 8 ωρίτσες και χωρίς αυτά (και ο πελάτης δεν απαιτεί κανενός είδους εγγύησης για το τροποποιημένο μοτέρ του...)
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Τα tsi δεν απαιτούν 100αρα βενζίνη... Το λέει και το μανουαλ χρήσης τους...
Λίγα είναι τα σημερινά μοτέρ που χρειάζονται 100αρα...
Άρα αμέσως αμέσως βγάζεις 2 Απο τις μεγαλύτερες αυτ/ες που πρωτοστατούν σε τιμής απόδοσης και οικονομίας...tι ακριβώς λέει μπορείς να μου το παραθέσεις;
Ron/roz 95/98
roz? τι roz? υπάρχει στις βενζίνες roz? Μήπως μπερδεύεις το RON, PON & MON με το roz?
Ρίξε μια ματιά στο Octane rating και στο Fuel ratingsΕγώ νομίζω ότι απλά σου γράφει ότι μπορείς να βάλεις RON 95/98. Δηλαδή ή 95RON ή 98RON.
Εδώ έχει το manual από ένα Volkswagen 2.0lt TSI κινητήρα όπου αναγράφει ότι σαν καύσιμα χρησιμοποιείς 95/91RON.από τις γνώσεις μου στα καύσιμα, σε παραλαβές από δεξαμενόπλοια ο χημικός έλεγχος έδειχνε στην 95RON βενζίνη από 92RON έως 94 RON και αυτό έπαιζε με κάθε παραλαβή. Η 100RON δε, η οποία δεν είναι η 'πραγματική' 100άρα αλλά μια βελτιωμένη 95άρα, οι παραλαβές έδειχναν από 95RON έως 98RON (κυκλοφορεί και πραγματική 100άρα αλλά όχι πάντα).
EDIT : Δες τον δικό μου κινητήρα πόσα RON απαιτεί για να δουλέψει σωστά και σε ποια κατηγορία υφίστανται τα 95RON. http://www.cars-of-europe.com/renault/renault_megane_coupe_tce_180_ktb3850.shtml
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Επίπονη και δαπανηρή είναι. Θέλει να τοποθετήσεις πυρόμετρο στην εξαγωγή (τρύπα στην εξάτμιση και συγκόληση παξιμαδιού για να μπει το αισθητήριο), χρήση δυναμόμετρου για αρκετή ώρα (άρα απαιτεί χώρο στο συνεργείο και χρήμα από τον επιχειρηματία), όπως και γνώση λειτουργίας μηχανών εσωτερικής καύσεως σε καλό βαθμό. Οπότε πολύ φασαρία την στιγμή που το χιλιαρικάκι το τσιμπάνε σε 8 ωρίτσες και χωρίς αυτά (και ο πελάτης δεν απαιτεί κανενός είδους εγγύησης για το τροποποιημένο μοτέρ του...)αν βάλεις 5ης γενειάς σύστημα, μπορείς να επέμβεις στο αβάνς ή κάπου αλλού στον εγκέφαλο ? αφού λένε ότι το υγραέριο, παίρνει τις τιμές κατευθείαν από τον εργοστασιακό της βενζίνης.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
αν βάλεις 5ης γενειάς σύστημα, μπορείς να επέμβεις στο αβάνς ή κάπου αλλού στον εγκέφαλο ? αφού λένε ότι το υγραέριο, παίρνει τις τιμές κατευθείαν από τον εργοστασιακό της βενζίνης.
Στη δική μου περίπτωση που έχω πρόγραμμα (bluefin), αυτό ακριβώς πρέπει να γίνει (ίσως και μεγαλύτερα μπεκ) ώστε να ξεφύγω από το φτωχό μίγμα και κάποια ρεταρίσματα που εμφανίστηκαν στις χαμηλές κυρίως στροφές...
Είμαι σε επικοινωνία με τη vialle κι έχουν ήδη φτιάξει κάποιο τροποποιημένο software, υποτίθεται ακριβώς για την περίπτωσή μου.
Περισσότερα όμως αφού δω κάτι ν' αλλάζει προς το καλύτερο, γιατί ως τώρα η επικοινωνία ήταν για πολύ γερά νεύρα... -
@alexiou...
Δεν το έγραψα σωστά ... 92/95 Roz/Ron..Roz είναι ο γερμανικός τρόπος μέτρησης των οκτανιων ...
Που σημαίνει ότι καίει κανονικά 95αρα... -
Τα ρεταρίσματα είναι λάθος αβάνς, το φτωχό μίγμα είναι αδυναμία των μαμά μπεκ να ρίξουν το 20-30% παραπάνω που απαιτεί το υγραέριο. Αλλαγή σε μεγαλύτερα μπεκ σημαίνει ότι πρέπει να μειωθεί αντίστοιχα ο χάρτης ψεκασμού της βενζίνας, για να μην είναι πλούσιο το μίγμα όταν δουλεύεις με αυτήν. Μεγαλύτερα μπεκ επίσης σημαίνει μικρότερη αναλυτικότητα ψεκασμού στο ρελαντί και μπορεί να έχεις ψιλοαστάθεια στους ρύπους.
Καλό κουράγιο, έχεις γίνει το πειραματόζωο της Vialle και μάλιστα εξ'αποστάσεως από την Ολλανδία. Το ευτύχημα είναι ότι οι Ολλανδοί γενικώς είναι καλοί έμποροι και δεν αφήνουν πελάτη παραπονεμένο, οπότε θα στην δώσουν την λύση αργά ή γρήγορα...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
@alexiou...
Δεν το έγραψα σωστά ... 92/95 Roz/Ron..Roz είναι ο γερμανικός τρόπος μέτρησης των οκτανιων ...
Που σημαίνει ότι καίει κανονικά 95αρα...αν και δε βρήκα πουθενά τον όρο ROZ, όπως σου γράφω και πιο πάνω, αν του βάζεις 95άρα, δε του βάζεις 95 οκτάνια. Πιο λίγα ναι. Οπότε από το να κάνω ζημιά στα έμβολα προτιμώ να του βάζω την 100άρα η οποία και πάλι δεν είναι 100άρα, εκτός της BP η οποία δεν την φέρνει συνέχεια.
-
Ο χρήστης alexioualexios έγραψε:
@alexiou...
Δεν το έγραψα σωστά ... 92/95 Roz/Ron..
Roz είναι ο γερμανικός τρόπος μέτρησης των οκτανιων ...
Που σημαίνει ότι καίει κανονικά 95αρα...αν και δε βρήκα πουθενά τον όρο ROZ, όπως σου γράφω και πιο πάνω, αν του βάζεις 95άρα, δε του βάζεις 95 οκτάνια. Πιο λίγα ναι. Οπότε από το να κάνω ζημιά στα έμβολα προτιμώ να του βάζω την 100άρα η οποία και πάλι δεν είναι 100άρα, εκτός της BP η οποία δεν την φέρνει συνέχεια.
Υπερβολές ...
Οι κινητήρες που είναι ρυθμισμενοι να καίνε 95αρα δεν έχουν πρόβλημα ακόμα και με 93ron...
Με βάζεις και ψάχνω τώρα τον ακριβή τύπο ...
(0,67Ron)+(0,33mon)=roz
Άρα αν το μοτέρ σου είναι ρυθμισμενο για 95 βάζοντας 100 κάνεις κακό στην τσέπη σου... -
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Αλλαγή σε μεγαλύτερα μπεκ σημαίνει ότι πρέπει να μειωθεί αντίστοιχα ο χάρτης ψεκασμού της βενζίνας, για να μην είναι πλούσιο το μίγμα όταν δουλεύεις με αυτήν.Μιλάμε για διαφορετικά μπεκ βενζίνας και υγραερίου.
Για τη βενζίνη τα μπεκ είναι τα εργοστασιακά. Του υγραερίου πιθανότατα θα χρειαστούν αλλαγή. -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Τα tsi δεν απαιτούν 100αρα βενζίνη... Το λέει και το μανουαλ χρήσης τους...
Λίγα είναι τα σημερινά μοτέρ που χρειάζονται 100αρα...
Άρα αμέσως αμέσως βγάζεις 2 Απο τις μεγαλύτερες αυτ/ες που πρωτοστατούν σε τιμής απόδοσης και οικονομίας...ειπα οτι δουλευει πιο σωστα και αποδοτικα λογω αμεσου ψεκασμου δεν ειπα οτι δεν θα παρει μπρος αν βαλεις 95αρα που οπως αναφερει καποιος δεν ειναι ουτε 95 αρα.πες μου σε παρακαλω τι καταναλωση εχεις με αυτα τα τοσο οικονομικα μοτερ που αναφερεις οταν ταξιδευεις με 140 στην εθνικη οδο.μονο προσεξε καλα την απαντηση σου γιατι εγω με touran πετρελαιο 1,9 λιτρα εκαιγα 6,8-7,0 λιτρα ανα 100 χλμ.εκτος αν εισαι απο αυτους που οδηγανε με 90-100 και ισχυριζεσαι οτι (το χω ακουσει απο πολλους) καιω 4-5 λιτρα.τοτε κανω πισω που και παλι δεν το πιστευω οτι ενα multiair η tsi μπορει να καψει τοσο λιγο.δεν απορριπτω τις αυτο/ες αφου και εγω leon εχω απλα οχι tsi.
-
Ο χρήστης jim4 έγραψε:
Τα tsi δεν απαιτούν 100αρα βενζίνη... Το λέει και το μανουαλ χρήσης τους...
Λίγα είναι τα σημερινά μοτέρ που χρειάζονται 100αρα...
Άρα αμέσως αμέσως βγάζεις 2 Απο τις μεγαλύτερες αυτ/ες που πρωτοστατούν σε τιμής απόδοσης και οικονομίας...ειπα οτι δουλευει πιο σωστα και αποδοτικα λογω αμεσου ψεκασμου δεν ειπα οτι δεν θα παρει μπρος αν βαλεις 95αρα που οπως αναφερει καποιος δεν ειναι ουτε 95 αρα.πες μου σε παρακαλω τι καταναλωση εχεις με αυτα τα τοσο οικονομικα μοτερ που αναφερεις οταν ταξιδευεις με 140 στην εθνικη οδο.μονο προσεξε καλα την απαντηση σου γιατι εγω με touran πετρελαιο 1,9 λιτρα εκαιγα 6,8-7,0 λιτρα ανα 100 χλμ.εκτος αν εισαι απο αυτους που οδηγανε με 90-100 και ισχυριζεσαι οτι (το χω ακουσει απο πολλους) καιω 4-5 λιτρα.τοτε κανω πισω που και παλι δεν το πιστευω οτι ενα multiair η tsi μπορει να καψει τοσο λιγο.δεν απορριπτω τις αυτο/ες αφου και εγω leon εχω απλα οχι tsi.
Τι σχέση έχει η 100αρα με τον άμεσο ψεκασμο;;
Δεν είμαι χαρακτηριστικό παράδειγμα χρήστη και δεν έχω ίδιο τύπο αυτοκινήτου με εσένα ...
Που και να ήμουν δεν οδηγω tsi I multiair... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
@alexiou...
Δεν το έγραψα σωστά ... 92/95 Roz/Ron..
Roz είναι ο γερμανικός τρόπος μέτρησης των οκτανιων ...
Που σημαίνει ότι καίει κανονικά 95αρα...αν και δε βρήκα πουθενά τον όρο ROZ, όπως σου γράφω και πιο πάνω, αν του βάζεις 95άρα, δε του βάζεις 95 οκτάνια. Πιο λίγα ναι. Οπότε από το να κάνω ζημιά στα έμβολα προτιμώ να του βάζω την 100άρα η οποία και πάλι δεν είναι 100άρα, εκτός της BP η οποία δεν την φέρνει συνέχεια.
Υπερβολές ...
Οι κινητήρες που είναι ρυθμισμενοι να καίνε 95αρα δεν έχουν πρόβλημα ακόμα και με 93ron...
Με βάζεις και ψάχνω τώρα τον ακριβή τύπο ...
(0,67Ron)+(0,33mon)=roz
Άρα αν το μοτέρ σου είναι ρυθμισμενο για 95 βάζοντας 100 κάνεις κακό στην τσέπη σου...Βρες μου κάτι να διαβάσω για το ROZ σε παρακαλώ... ??
Για το αν κάνω κακό στην τσέπη μου χρησιμοποιώντας 98RON σου παραθέτω το εξής από ένα πολύ καλό pdf.end oftopic
-
Ο χρήστης dti έγραψε:
αν βάλεις 5ης γενειάς σύστημα, μπορείς να επέμβεις στο αβάνς ή κάπου αλλού στον εγκέφαλο ? αφού λένε ότι το υγραέριο, παίρνει τις τιμές κατευθείαν από τον εργοστασιακό της βενζίνης.
Στη δική μου περίπτωση που έχω πρόγραμμα (bluefin), αυτό ακριβώς πρέπει να γίνει (ίσως και μεγαλύτερα μπεκ) ώστε να ξεφύγω από το φτωχό μίγμα και κάποια ρεταρίσματα που εμφανίστηκαν στις χαμηλές κυρίως στροφές...
Είμαι σε επικοινωνία με τη vialle κι έχουν ήδη φτιάξει κάποιο τροποποιημένο software, υποτίθεται ακριβώς για την περίπτωσή μου.
Περισσότερα όμως αφού δω κάτι ν' αλλάζει προς το καλύτερο, γιατί ως τώρα η επικοινωνία ήταν για πολύ γερά νεύρα...πες τους και για μένα την περίπτωση μου μιας και μιλάς τόσο συχνά με αυτούς...
-
Φιλε antonis-team ,με ενδιαφερει η γνωμη σου γιατι εχω προγραμματισει να βαλω 'λαδιερα' εχω Ιαπωνα JT- TOYOTA - 4AFE πριν τον προβληματικο VVT-I, και αυτοι με τουσ οποιουσ μιλησα μου συνεστησαν λαδιερα , εσυ βεβαια θα ενοεισ οτι θα τρελαθουν οι εκπομπεσ αεριων και ο λαμδα , αλλα τι λεσ , εαν δεν βαλω , δεν ρισκαρω με τισ βαλβιδεσ εξαγωγησ ? επισησ καποιοι εγκαταστατεσ ρυθμιζουν να πηγαινει λιγο παραπανω βενζινη κατα την διαρκεια τησ Υγραεριοκινησησ . Ευχαριστω .
-
Καλημερα στα παιδια του φορουμ!
Παιδια να σας ρωτησω κατι:
Ενας φιλος εχει το καινουργιο ford focus 1600κε 115 αλογα.
Απο την ford τον απετρεψαν να βαλει υργαεριο.
Ξερετε αν επιτρεπετε να βαλει υγραεριο σε αυτον τον κινητηρα χωρις τυχον βλαβες??
Ευχαριστω.laskos32
Το ιδιο εκανε και η αντιπροσωπεια και σε μενα λεγοντας οτι τα μεταλλα δεν ειναι δυνατα κτλ.
Μου ειπαν οτι μαλιστα τα δικα τους (που θα τα φερουν απο καπου - Βουλγαρια?) θα ειναι πιο ενισχυμενα τα μεταλλα (αμα θελουμε το πιστευουμε)...
Εχω ομως 2 ενστασεις που με κανανε να υποψιαστω οτι λενε αερολογιες.
1). Ο εγκαταστατης μου το εχει βαλει σε δεκαδες focus της Βορειας Ελλαδας (βλεπε Αλεξανδρουπολη) και δεν εχουν ειπε κανενα προβλημα. Μαλιστα για επιβεβαιωση στον τελικο ελεγχο ρυθμισης με τον εγκεφαλο ειδα στον υπολογιστη το μητρωο του με ford Focus και ηταν γεματο! Μαλιστα με ρωτησε να του πω καλυτερα το τετραψηφιο της πινακιδας μου γιατι ετσι το βρισκει καλυτερα απο την λιστα.
- Στο ερωτημα μου στον προισταμενο της ford αν εχει πραγματικα στοιχεια για βλαβες που να οφειλονται σε ford αποκλειστικα απο την τοποθετηση υγραεριου η απαντηση ηταν (Ψαξε να το δεις στο Ιντερνετ!!!!) Δηλ. απο την μια σε αποθαρυνουν και απο την αλλη σε παραπεμπουν στο πουθενα! Μηπως γιατι οι ιδιοι δεν εχουν στοιχεια? Αυτο νομιζω εγω.
Σε στοιχεια που μπορεσα να βρω απο φιλους σχετικα με προβληματα με focus πουθενα δεν αναφεροννταν αυτοκινητα μετα το 2000 και μαλιστα για κινητηρες των 1.4 και 1.6 cc.
Αρα ειναι πολυ συμφερον σε μια αντιπροσωπεια να αποθαρυνει τυχον πελατες της γιατι απλα θα της το συστησει αργοτερα η ιδια (βλεπε κερδος για την αντιπροσωπεια).
Και παρατηρα οτι ολες σχεδον πλεον οι αντιπροσωπειες με την χρηση τοπικων και μαλιστα βουλγαρων τεχνικων τοποθετουν υγραεριο. Αυτο δεν σου προξενει λιγη καχυποψια σχετικα με την αποτελεσματικοτητα και την αξιοπιστια του υγραεριου?
Ας μας πει καποιος ποσες περιπτωσεις εχει ακουσει (αριθμητικα) που να εχουν χαλασει κινητηρες μετα το 2000 απο υγραεριο και μετα να τις συγκρινουμαι με το συνολο των περιπτωσεων που χαλασεανε οι κινητηρες απο βλαβες απο καυση και χρηση μονο με βενζινη.
κατι μου λεει οτι η δευτερη ομαδα θα εχει πολλαπλασιο νουμερο (για πολλους λογους οπως επικαθησεις στις βαλβιδες, ζορι, νοθεια βενζινης κτλ ).
ΑΥτο που πιστευω ειναι οτι με ΣΩΣΤΗ ρυθμιση και υπευθυνη δουλεια και ελεγχο το αυτοκινητο μπορει (αντεχουν τα μεταλλα λογω ισχυροτερων μεταλλων μετα το 2000 λογω καταργησης της super με αμολυβδη) να κανει παρα πολλα χιλιομετρα χωρις κανενα προβλημα.
Για την ιστορια, εχω αλλους 2 συναδερφους που εχουν βαλει σε ford (Fusion) υγραεριο. Απλα κανενα προβλημα. Οπως επισης σε καποιον κυριο με Ford C-Max που το εχει 3 χρονια.
Επισης κανενα προβλημα. It's up too you now!
Φιλε antonis-team ,με ενδιαφερει η γνωμη σου γιατι εχω προγραμματισει να βαλω 'λαδιερα' εχω Ιαπωνα JT- TOYOTA - 4AFE πριν τον προβληματικο VVT-I, και αυτοι με τουσ οποιουσ μιλησα μου συνεστησαν λαδιερα , εσυ βεβαια θα ενοεισ οτι θα τρελαθουν οι εκπομπεσ αεριων και ο λαμδα , αλλα τι λεσ , εαν δεν βαλω , δεν ρισκαρω με τισ βαλβιδεσ εξαγωγησ ? επισησ καποιοι εγκαταστατεσ ρυθμιζουν να πηγαινει λιγο παραπανω βενζινη κατα την διαρκεια τησ Υγραεριοκινησης.
Γιωργο απο Κατερινη, ο ενας απο τους δυο φιλους μου με τα FUSION εχει και λαδιερα (λιπαντηρα καλυτερα). Δεν μου εχει πει οτι εχει δει αυξηση των ρυπων του ή σφαλματα στον λογο λ ή κατι αλλο στον εγκεφαλο. Και μαλιστα το λεω γιατι εχει αγορασει το ειδικο καλωδιο και το ελεγχει και μονο του και τσεκαρει ολα τα στοιχεια μιας και καταπιανεται με αυτα (σαν χομπυ ομως μονο). Αν ηταν θα μου ελεγε κατι σχετικο οποτε δεν παιζει φανταζομαι προβλημα απο την λαδιερα.
Το αλλο θεμα που ρωτησες αναρωτιεμαι τι εννοουν οταν λενε >καποιοι εγκαταστατεσ ρυθμιζουν να πηγαινει λιγο παραπανω βενζινη κατα την διαρκεια τησ Υγραεριοκινησης. Το λεω γιατι απο οτι ξερω (και στο δικο μου συστημα οταν ψεκαζει αεριο, ΨΕΚΑΖΕΙ αεριο. Η χρηση της βενζινης ακυρωνεται τελειως και την χρηση αναλαμβανουν τα μπεκ του υγραεριου. Τωρα πως βαζουν να δουλευει και ο εγκεφαλος του αυτοκινητου (ψεκασμος βενζινης) και ταυτοχρονα να δουλευει και ο εγκεφαλος εγχυσης υγραεριου μου φαινεται περιεργο... Δεν μπερδευεται ετσι ο λογος λ και γενικα ο μανισιος εγκεφαλος? Ειλικρινα θα ηθελα να μαθω κατι πιο εξειδικευμενο σχετικα με το θεμα αυτο.
ΥΓ: Σχετικα με το νεο νομοσχεδιο / οδηγια για την υγραεριοκινηση υπαρχει κανενα νεο / σχολιο ή ΦΕΚ?
-
Ο χρήστης alexioualexios έγραψε:
@alexiou...
Δεν το έγραψα σωστά ... 92/95 Roz/Ron..
Roz είναι ο γερμανικός τρόπος μέτρησης των οκτανιων ...
Που σημαίνει ότι καίει κανονικά 95αρα...αν και δε βρήκα πουθενά τον όρο ROZ, όπως σου γράφω και πιο πάνω, αν του βάζεις 95άρα, δε του βάζεις 95 οκτάνια. Πιο λίγα ναι. Οπότε από το να κάνω ζημιά στα έμβολα προτιμώ να του βάζω την 100άρα η οποία και πάλι δεν είναι 100άρα, εκτός της BP η οποία δεν την φέρνει συνέχεια.
Υπερβολές ...
Οι κινητήρες που είναι ρυθμισμενοι να καίνε 95αρα δεν έχουν πρόβλημα ακόμα και με 93ron...
Με βάζεις και ψάχνω τώρα τον ακριβή τύπο ...
(0,67Ron)+(0,33mon)=roz
Άρα αν το μοτέρ σου είναι ρυθμισμενο για 95 βάζοντας 100 κάνεις κακό στην τσέπη σου...Βρες μου κάτι να διαβάσω για το ROZ σε παρακαλώ... ??
Για το αν κάνω κακό στην τσέπη μου χρησιμοποιώντας 98RON σου παραθέτω το εξής από ένα πολύ καλό pdf.end oftopic
ΜΕΚ , ρακόπουλος, εκδόσεις συμεών...
Υγραεριοκίνηση!