-
Επειδή την τελευταία πενταετία - οκταετία δεν έχω άποψη για το τι παίχτηκε στην κατηγορία των μικρών - μικρομεσαίων, αν προσπαθήσω να ψαχτώ για μτχ σε αυτή την κατηγορία δεν ξέρω ποιο πρέπει να είναι ο πρώτος στόχος.
Τα κριτήρια που θα έβαζα είναι αξιόπιστη ιστορία του μοντέλου (αυτό που λέμε βγήκαν σκυλιά χωρίς ζημιές), και πιθανά ιδιαίτερα χαρακτηριστικά όπως εξαιρετικό σχέδιο ή κινήτηρας πρότυπο ή πολύ καλό στήσιμο.Το αμάξι θα καλύπτει μετακινήσεις αστικές και περιαστικές μέχρι 100 χλμ., απαιτείται ζωντάνια στον κινητήρα γιατί θα βγαίνει ΕΟ ώστε να μπορεί να κινηθεί με αξιοπρέπεια (να κάνει και ένα προσπέρασμα), να έχει βασικά στοιχεία ασφάλειας και άνεσης (ABS, AB, A/C), κατά προτίμηση 4 θυρο ώστε να βολεύεται έυκολα και η οικογένεια για μικρομετακινήσεις μέσα στην πόλη, καλή τιμή αγοράς και όσο το δυνατόν χαμηλότερα κόστη χρήσης (καύσιμο, ασφάλεια, τέλη, συντήρηση).
Τι λέτε ποια θα ήταν τα τρία πρώτα μοντέλα στη λίστα σας?
-
Επειδή την τελευταία πενταετία - οκταετία δεν έχω άποψη για το τι παίχτηκε στην κατηγορία των μικρών - μικρομεσαίων, αν προσπαθήσω να ψαχτώ για μτχ σε αυτή την κατηγορία δεν ξέρω ποιο πρέπει να είναι ο πρώτος στόχος.
Τα κριτήρια που θα έβαζα είναι αξιόπιστη ιστορία του μοντέλου (αυτό που λέμε βγήκαν σκυλιά χωρίς ζημιές), και πιθανά ιδιαίτερα χαρακτηριστικά όπως εξαιρετικό σχέδιο ή κινήτηρας πρότυπο ή πολύ καλό στήσιμο.Το αμάξι θα καλύπτει μετακινήσεις αστικές και περιαστικές μέχρι 100 χλμ., απαιτείται ζωντάνια στον κινητήρα γιατί θα βγαίνει ΕΟ ώστε να μπορεί να κινηθεί με αξιοπρέπεια (να κάνει και ένα προσπέρασμα), να έχει βασικά στοιχεία ασφάλειας και άνεσης (ABS, AB, A/C), κατά προτίμηση 4 θυρο ώστε να βολεύεται έυκολα και η οικογένεια για μικρομετακινήσεις μέσα στην πόλη, καλή τιμή αγοράς και όσο το δυνατόν χαμηλότερα κόστη χρήσης (καύσιμο, ασφάλεια, τέλη, συντήρηση).
Τι λέτε ποια θα ήταν τα τρία πρώτα μοντέλα στη λίστα σας?
-
Επειδή την τελευταία πενταετία - οκταετία δεν έχω άποψη για το τι παίχτηκε στην κατηγορία των μικρών - μικρομεσαίων, αν προσπαθήσω να ψαχτώ για μτχ σε αυτή την κατηγορία δεν ξέρω ποιο πρέπει να είναι ο πρώτος στόχος.
Τα κριτήρια που θα έβαζα είναι αξιόπιστη ιστορία του μοντέλου (αυτό που λέμε βγήκαν σκυλιά χωρίς ζημιές), και πιθανά ιδιαίτερα χαρακτηριστικά όπως εξαιρετικό σχέδιο ή κινήτηρας πρότυπο ή πολύ καλό στήσιμο.Το αμάξι θα καλύπτει μετακινήσεις αστικές και περιαστικές μέχρι 100 χλμ., απαιτείται ζωντάνια στον κινητήρα γιατί θα βγαίνει ΕΟ ώστε να μπορεί να κινηθεί με αξιοπρέπεια (να κάνει και ένα προσπέρασμα), να έχει βασικά στοιχεία ασφάλειας και άνεσης (ABS, AB, A/C), κατά προτίμηση 4 θυρο ώστε να βολεύεται έυκολα και η οικογένεια για μικρομετακινήσεις μέσα στην πόλη, καλή τιμή αγοράς και όσο το δυνατόν χαμηλότερα κόστη χρήσης (καύσιμο, ασφάλεια, τέλη, συντήρηση).
Τι λέτε ποια θα ήταν τα τρία πρώτα μοντέλα στη λίστα σας?
-
Προϋπολογισμός;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Προϋπολογισμός;Κάθε ευρώ που γλυτώνουμε είναι σημαντικό αυτές τις εποχές.
Από την άλλη στα καινούργια βλέπω ότι δεν πέφτω κάτω από 10000 με τίποτα με πιο πιθανό να χρειαστούν τελικά γύρω στα 14000.
Σε μτχ θα ήθελα να μη μου βγει πάνω από 5-6000. Για παραπάνω θα έδινα αν ήταν κάτι πολύ εξαιρετικό.Για να πάρετε μια ιδέα στο τι έχω στο μυαλό μου, αυτή τη στιγμή θεωρώ ότι η καλύτερη λύση από πολλές απόψεις είναι το twingo gt, με τα έξτρα που του βάζω (αφού είναι καινούργιο) να βγαίνει τελική τιμή περίπου 13500.
Αραγε το αντίστοιχο αμάξι το 2005 ποιο να ήταν? Και πόσο να το τιμολογεί η αγορά σήμερα?
-
Suzuki swift 1.3 και Honza Jazz 1.3 και τα δύο του 05-06 γύρω στα 6.500 ευρώ
Επαρκέστατα για κάθε μετακίνηση, μαζεμένες διαστάσεις, υπέρ το δέον αξιόπιστα 5 πορτα με χώρους και με εξαιρετικά μοτέρ. Ομοίως και Colt 1.3 με ερωτηματικό όμως για την οδική του συμπεριφορά. -
noble 1.1
-
Το κολτ σε 5θυρο ειναι αρκετα ασχημο πισω κατα τη γνωμη μου
Σε 3θυρο ειναι πολυ ωραιο και αρκετα οικονομικο για τη δυναμη του -λογια γνωστου μου που το εχει-
Μου φαινεται αρκετα συμπαθητικο το γκραντε πουντο με τον 8βαλβιδο 1,4 -αν κ δεν εχω εμπειρια απ αυτο-
Ενα πολυ αξιοπιστο αυτοκινητο με φοβερους χωρους πολυ βολικο στην πολη με αρκετη δυναμη κ για εκτος ειναι το χιουνται γκετζ 1,4 που θα το βρεις αρκετα φθηνοτερα απο ευρωπαικα/ ιαπωνικα, θα κανεις ομως μια εκπτωση στην οδικη συμπεριφορα κ στην ποιοτητα του εσωτερικου
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
noble 1.1Το IQ του φτωχού
-
Ειδα ενα τετοιο, προχθες το βραδυ! Στην αρχη δεν καταλαβα τι ηταν μου φαινοταν ενα λιγο μεγαλυτερο σμαρτ με φωτα iq!! περνωντας διπλα του ομως ειδα τη ρεζερβα και λιγο μετα -που ξεκινησε- καταλαβα γιατι την εβαλαν εκει: ο ηχος του πλησιαζει πολυ σε τρακτερ
-
Ο χρήστης vmantas έγραψε:
noble 1.1
Το IQ του φτωχού
http://www.china.org.cn/business/2008-10/10/content_16594476.htm
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
noble 1.1
Το IQ του φτωχού
http://www.china.org.cn/business/2008-10/10/content_16594476.htm
E τότε να πάρει το Noble M600.
-
Ανακεφαλαιώνω ως εδώ έχουμε πρόταση (και από το ύφος καταλαβαίνω χωρίς ενδοιασμούς) για
Suzuki swift 1.3 και Honza Jazz 1.3
και ίσως colt 1.3Από αυτά έχω άποψη για το Jazz που έχει ο κουμπάρος μου, απροβλημάτιστο αλλά αδύναμο με το CVT, σε manual δεν ξέρω τι κάνει.
Στο swift αν θυμάμαι καλά από εκθέσεις...δεν χωράω.
Για το colt είχα κάνει κάποτε test drive το CZT και δεν μπορώ να πω ότι έμεινα και ιδιαίτερα ευχαριστημένος. Και όντως το CZ3 είναι απείρως ομορφότερο από το πεντάπορτο, που δεν βλέπεται.
Μέχρι τώρα βλέπω ιαπωνία μεριά μόνο. Κάποιος είπε για φιατ, αλλά δεν νομίζω ότι ανταποκρίνεται στο κριτήριο αξιοπιστίας ειδικά για τη νεν λόγω περίοδο.
Αλλο τίποτα παιδιά?
ΥΓ Μπήκε και μια Κίνα σφήνα...έτσι για να περνάει η ώρα μας!
-
Στα 6,6.500€ μπορεις τωρα να βρεις ενα μικρομεσαιο του 2004.Δε το σκεφτεσαι?
-
jazz ή κολτ 1.3...ο χώρος επιβατών θα σε καλύψει για 4 άτομα εντός πόλης. Μειονέκτημα στο κολτ ο χώρος αποσκευών! Το τζαζ τότε είχε τον 1332 των 83 ιππων με τις 8 βαλβίδες αν θυμάμαι καλά! Ροπάτο χαμηλά το μοτέρ, δεν καταλαβαίνω γιατί το θεωρείς αδύναμο με βάση τα όσα ζητάς!
Αν πας σε μικρομεσαίο κοίτα ένα κορόλα του 2004-2005! -
Κι εγώ για Jazz θα κοίταζα. To Ψολτ έχει αρκετά καλό στήσιμο μεγάλους χώρους επιβατών αλλά πάσχει σε άνεση ανάρτησης, ηχομόνωση και χώρο αποσκευών
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
To Ψολτ -
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Στα 6,6.500€ μπορεις τωρα να βρεις ενα μικρομεσαιο του 2004.Δε το σκεφτεσαι?όπως?
Γενικά καλό θα ήταν να μη ξεφύγουμε πολύ ούτε σε διαστάσεις (για να έχει νόημα να λέμε ότι έχουμε ένα δεύτερο μικρό αμάξι) αλλά και σε κυβισμό για μικρά τέλη.
Τα Panda τις σας λένε?
-
Ο χρήστης vmantas έγραψε:
Τα Panda τις σας λένε?Τι θα ήθελες να μάθεις?
Φαντάζομαι μιλάς για το 100άρι... μικρό είναι...πόλης (αν είναι η Αθήνα) όχι...Για Αττική οδό μανούλα (μπερδέυεις εύκολα τα 100 με τα 160-170 και δεν το καταλαβαίνεις)...για λακκούβες και σαμαράκια δεν..... -
κατι στην κατηγορια του picanto δεν σου κανει??γιατι εγω ειμαι υπερευχαριστημενος..
Αγορά μικρού μεταχειρισμένου