Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda MX-5
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda MX-5
    • 1
    • 2
    • 70
    • 71
    • 72
    • 73
    • 74
    • 144
    • 145
    • 72 / 145
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    23
    2894
    14965
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mikegr last edited by

      Ο χρήστης odyssey έγραψε:

      βασικα οταν αγορασα ενα καταλαβα ποσο ηλιθιο ειναι να το οδηγας...

      Την δέχομαι την άποψή σου χωρίς να συμφωνώ βέβαια (διαφορετικά θα είχα ήδη πουλήσει το δικό μου). Και επειδή σπάνια ακούω οποιονδήποτε να κατηγορεί καθολικά το ΜΧ (και όχι μεμονομένα σε κάποιους τομείς), ειλικρινά με ενδιαφέρει να μου πείς για ποιό λόγο είναι τόσο ηλίθιο να το οδηγείς. Επίσης αν θές, τι αυτοκίνητο είχες, δηλαδή τι γενιά και κυβικά.

      κοιτα σιγουρα ειμαι απολυτος και υπερβολικος.Εσυ δεν χρειαζεται να νιωθεις ηλιθιος επιδη οδηγας μχ5, καθε αλλο ειναι πολυ εμπορικο και πετυχημενο μοντελο
      20 χρονια ομως μετα την παρουσια του, εχει μεινει καπως πισω σε συγκριση με ανωτερα και (ακριβοτερα) μοντελα στου σημερα οπως το Χοντα η Ζ4Μ κλπ.
      Ενταξει, ωραια θεση οδηγησης(αν και κουραστικα καπως τα καθισματα του ΝΒ σε πολυωρα ταξιδια),ανεκτα φρενα,ασφαλης οδικη συμπεριφορα με υψηλα ορια, αξιοπιστια κλπ.
      Για μενα ομως η σπορ αισθηση δεν νοειται χωρις ενα ζωντανο κινητηρα με αναλογο ηχο. Βαζοντας 3η και ανεβαινοντας τις στροφες του Ωρωπου πχ νιωθεις μια πληρη απογοητευση απο την ανυπαρκτη σχεδον επιταχυνση.
      Τωρα πως εκατσε και το πηρα ηταν γιατι ειχα δοκιμασει ενος φιλου και μου αρεσε η αισθηση.Ηξερα οτι δεν πηγαινε μια αλλα δεν περιμενα να το βαρεθω τοσο νωρις.
      Προηγουμενως ειχα ενα Ραλι 16ν. Κατωτερο σε γενικες γραμμες αυτοκινητο που αφησε ομως πολυ καλυτερες εντυπωσεις, γιαυτο και το κρατησα 3,5 χρονια.
      Νομιζω οτι για ενα καλο roadster πρεπει δυστηχως ο φιλος να χωσει κανα ψιλο παραπανω κανα Χοντακι καμια Ελιζ, δε ξερω
      Διαφορετικα ας χτυπησει μια 156 που εχει οτι σχεδον εχει και το μχ5 και εινια και πιο πρακτικη. Προσωπικα τα υφασματινα καμπριο τα θεωρω προβληματικα στη συντηρηση ιδιαιτερα αν δεν εχεις κλειστο γκαραζ. Δεν αξιζει...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        odyssey last edited by

        Ο χρήστης mikegr έγραψε:

        Εσυ δεν χρειαζεται να νιωθεις ηλιθιος επιδη οδηγας μχ5

        εγώ??? εγω νιώθω οτι έχω πιάσει τους Ιάπωνες κορόιδα που τους αγόρασα τέτοιο αυτοκίνητο κοψοχρονιά...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mikegr last edited by

          εγω παλι το χα παρει με φουλ εχτρα μεχρι θερμαινομενα καθισματα, καινουρια ακριβα Μισελεν, απο μια κυρια με βιλα στη κηφισια με 35.000 χλμ (2002). Οταν το δωσα ο μηχανικος επαθε πλακα οταν το ειδε, αφου ειπα προς στιγμην να μη το δωσω.Αλλα χρειαζομουν κατι πιο καθημερινο. 500 ευρω στο 10μηνο για μικροτρακαρισματα και να σαι και stand by μη σου χεσει την οροφη κανα περιστερι...απα πα,δε παλευεται

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            infinity last edited by

            @mikegr
            Το mx5 ξεκινάει απο 22k περίπου, ενώ η Z4 ξεκινά στα 60k.
            Τι συγκρίνεις;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • xenos
              xenos last edited by

              Ο χρήστης Ασπρουλης έγραψε:
              Γι αυτο εγω θα παρω ενα κανονικο και αργοτερα του βαζω και ενα hard top, αληθεια ποσο περιπου θα μου παει ξερει κανεις?

              Για na, nb βρίσκεις και φθηνό (μτχ). Για nc κλαις...

              Φληναφήματα και πομφόλυγες...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cabala10 last edited by

                Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
                @mikegr
                Το mx5 ξεκινάει απο 22k περίπου, ενώ η Z4 ξεκινά στα 60k.
                Τι συγκρίνεις;

                το χαμογελο που σου αφηνει το ενα απο τα δυο?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  efthymis last edited by

                  Ναι ρεσ υ αλλα οσο κ να τα συγκρινεις αν δεν υπαρχουν τα λ7 για το χαμογελο της Ζ4, αναγκαστικα ψαχνεις για το μεγαλυτερο χαμογελο στα χρηματα σου!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pavlos23 last edited by

                    Ο χρήστης cabala10 έγραψε:

                    @mikegr
                    Το mx5 ξεκινάει απο 22k περίπου, ενώ η Z4 ξεκινά στα 60k.
                    Τι συγκρίνεις;

                    το χαμογελο που σου αφηνει το ενα απο τα δυο?

                    Aν δε μπορείς να 'χαμογελάσεις' με ένα Miata τότε ούτε η Ζ4 θα σε ικανοποιήσει.
                    Εκτός και αν σου αρέσουν τα παντιλίκια και μόνο οπότε μπορείς να κάνεις και φθηνότερα τη δουλειά σου, με ένα αγροτικό. Πισωκίνητο και ελαφρύ πίσω. Μια χαρά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • xenos
                      xenos last edited by

                      Καλό χρυσό το μιάτα αλλά δεν είναι πανάκεια. Καλή η φήμη που έχει βγάλει στο φόρουμ αλλά νομίζω ότι είναι η εύκολη λύση/πασπαρτού που προτείνεται σε όλους ανεξάρτητα αν αναζητούν κάτι ποιοτικό/καλό/αργό/γρήγορο/κοντό/χοντρό/κλπ. Καλό είναι ο υποψήφιος αγοραστής να οδηγεί το αυτοκίνητο που ενδιαφέρεται να αγοράσει .Επίσης είναι ένα αυτοκίνητο που έχουν πάρει πολλοί επειδή είναι χαριτωμένο/όμορφο/γκάμπριο κλπ και από την μία καλό είναι αυτό μιας κ το κάνει και πιο εμπορεύσιμο, αλλά από την άλλη το πάρτε όλοι μιάτα/είναι τέλειο δεν ισχύει. Κάνεις υποχωρήσεις σε πολλά, αλλά κερδίζεις πολύ σε άλλα. Το θέμα είναι αν αυτός που θα το πάρει αρκείται στο να μην χρησιμοποιεί αυτά τα 'άλλα'. Γιατί κάποιοι το παίρνουν και μετά τους κακοφαίνεται που τους πέρασε το tsi, το οποίο είναι κ το λογικό. Το αυτοκίνητο είναι άκρως ερωτεύσιμο οδηγικά αλλά φαντάζομαι (γιατί δεν έχω οδηγήσει) ότι δεν είναι ούτε πόρσε, ούτε λάμπο! Είναι μάζντα! Α και τέλος, δεν θεωρείται καθόλου μα καθόλου μουράτο (το λέω για τους τρέντουλες).

                      Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • xenos
                        xenos last edited by

                        Επίσης σχετικά με τις γενιές, από την πλευρά μου:

                        ΝΑ: ότι και να κάνεις είναι παλιό. Καλό, χρυσό, πανάλαφρο, οικνομικό στα πάντα αλλά πλέον παλιό.

                        NB: πολύ καλό ακόμα και σήμερα. Καλύτερη επιλογή ένα 1.8 σπόρτυ με μπλοκέ. Βάζουμε και ένα ρολλμπαρ καλό και μπορεί να μας ικανοποιήσει σε πολλά. Ιδανικό για παντιλικοκαταστάσεις, όσο του επιτρέπει το μικρό μεταξόνιο του. ΝΑν νομίζετε ότι είναι σύλβια, γελιέστε!

                        NC: πολύ πιο στιβαρό από το ΝΒ. +46% σε ακαμψία. Πολύ πιο σταθερό και πιο αυτοκίνητο. Πλέον με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω γίνεται λιγότερο παιχνιδιάρικο αλλά πολύ πιο στημένο για στροφοδιαρομές. Αν θέλετε να λιώνετε στα παντιλίκια δεν θα σας βοηθήσει πολύ. Αν θέλετε να δείτε πως στέκεται σε μια κλειστή διαδρομή θα σας συντροφεύσει για πολύ καιρό. Έχει ρολλμπαρ από μαμά αλλά όχι και μπλοκέ τα μη 2.0.

                        Προβλήματα του στυλ: μικρό πορτ μπαγκάζ (150λτ), θόρυβος κύλισης, κακή αεροδυναμική, κλπ τα έχουν και οι 3 γενιές.

                        Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cabala10 last edited by

                          Ο χρήστης efthymis έγραψε:
                          Ναι ρεσ υ αλλα οσο κ να τα συγκρινεις αν δεν υπαρχουν τα λ7 για το χαμογελο της Ζ4, αναγκαστικα ψαχνεις για το μεγαλυτερο χαμογελο στα χρηματα σου!!

                          ε ναι αλλα τοτε δεν περνεις z4 περνεις 370z

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cabala10 last edited by

                            Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:

                            @mikegr
                            Το mx5 ξεκινάει απο 22k περίπου, ενώ η Z4 ξεκινά στα 60k.
                            Τι συγκρίνεις;

                            το χαμογελο που σου αφηνει το ενα απο τα δυο?

                            Aν δε μπορείς να 'χαμογελάσεις' με ένα Miata τότε ούτε η Ζ4 θα σε ικανοποιήσει.
                            Εκτός και αν σου αρέσουν τα παντιλίκια και μόνο οπότε μπορείς να κάνεις και φθηνότερα τη δουλειά σου, με ένα αγροτικό. Πισωκίνητο και ελαφρύ πίσω. Μια χαρά.

                            δηλαδη υπαρχει αλλος λογος που περνεις miata εκτως του οτι κανει πανευκολα παντιλικια? (τουλαχιστον η προηγουμενη εκανε αυτη παραπηρε grip )

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              infinity last edited by

                              Ο χρήστης cabala10 έγραψε:

                              @mikegr
                              Το mx5 ξεκινάει απο 22k περίπου, ενώ η Z4 ξεκινά στα 60k.
                              Τι συγκρίνεις;

                              το χαμογελο που σου αφηνει το ενα απο τα δυο?

                              Aν δε μπορείς να 'χαμογελάσεις' με ένα Miata τότε ούτε η Ζ4 θα σε ικανοποιήσει.
                              Εκτός και αν σου αρέσουν τα παντιλίκια και μόνο οπότε μπορείς να κάνεις και φθηνότερα τη δουλειά σου, με ένα αγροτικό. Πισωκίνητο και ελαφρύ πίσω. Μια χαρά.

                              δηλαδη υπαρχει αλλος λογος που περνεις miata εκτως του οτι κανει πανευκολα παντιλικια? (τουλαχιστον η προηγουμενη εκανε αυτη παραπηρε grip )

                              Γιατί δεν υπάρχει άλλο sport αυτοκίνητο σε αυτά τα χρήματα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                infinity last edited by

                                Δεν πιστεύω sport να θεωρείς τα opc, gt, rc και όλα αυτά τα προσθιοκίνητα τουρμπίδια.
                                Εγώ μιλάω για πίσω κίνηση, χαμηλό βάρος, αναρτήσεις, αναλογία βάρους etc και κάτι ανάλογο σε αυτά τα χρήματα καινούριο δε νομίζω να υπάρχει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kampas last edited by

                                  Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
                                  Δεν πιστεύω sport να θεωρείς τα opc, gt, rc και όλα αυτά τα προσθιοκίνητα τουρμπίδια.
                                  Εγώ μιλάω για πίσω κίνηση, χαμηλό βάρος, αναρτήσεις, αναλογία βάρους etc και κάτι ανάλογο σε αυτά τα χρήματα καινούριο δε νομίζω να υπάρχει.

                                  Φυσικα και καταλαβα τι εννοουσες απλα επαιζα με τις λεξεις. Κακη συνηθεια που πρεπει να κοψω ...

                                  Ο καταλληλος ορος λοιπον για να χαρακτηρισουμε το παραπανω ειναι Roadster και οντως δεν υπαρχει τιποτα αλλο σε αυτην την κατηγορια, σε αυτο το price range, στην αγορα καινουριου αυτοκινητου !

                                  ... εκτος ισως απο κανενα κετερχαμ απο Βρετανια που θα συναρμολογησει κανεις μονος του στο γκαραζ του

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    pavlos23 last edited by

                                    Ο χρήστης cabala10 έγραψε:

                                    δηλαδη υπαρχει αλλος λογος που περνεις miata εκτως του οτι κανει πανευκολα παντιλικια? (τουλαχιστον η προηγουμενη εκανε αυτη παραπηρε grip )

                                    Καταρχήν πανεύκολα παντιλίκια δεν κάνει γιατί δεν έχει τόση δύναμη. Η οδική απόλαυση που είναι σε θέση να προσφέρει είναι ένας λόγος για τον οποίο αρκετοί το έχουν επιλέξει. Όχι γιατί είναι roadster αλλά γιατί εκμεταλλεύεται πλήρως το γεγονός πως είναι roadster. Όπως ακριβώς και το MR2 και όχι για παράδειγμα το MGF το οποίο δεν διάβασα κάπου να το προτείνει κάποιος.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pai-mei last edited by

                                      Ο χρήστης Καμπάς έγραψε:
                                      Το μεγαλο ομως πλεονεκτημα του ΜΧ5 ειναι πως αποτελει το πλεον καταλληλο 'σχολειο' για την μυηση στην πισω κινηση ενος οδηγου.

                                      Aκριβώς αυτό. Για κάποιον που κάνει τα πρώτα βήματα στην πίσω κίνηση είναι καλή επιλογή.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Q
                                        qsisvts last edited by

                                        Ο χρήστης cabala10 έγραψε:

                                        Θεωρω οτι η λεξη ''τιμιο'' οταν αναφερεται σε αυτοκινητα προσδιδει μια μετριοτητα (εξ ου κ τα παραδειγματα που ανεφερα, τιμια τα χαρακτηριζαν τα περιοδικα) γι αυτο κ δεν αρμοζει σε αυτοκινητα σαν το mx5

                                        δεν ειναι φερραρι ενα μικρο πισωκινητο ειναι ελεος δηλαδη τα καλα sports car αρχιζουν απο την σειρα z και μετα

                                        σειρα Ζ?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • X
                                          xtkz last edited by

                                          370Z4

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Q
                                            qsisvts last edited by

                                            και 370 και Ζ4?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 70
                                            • 71
                                            • 72
                                            • 73
                                            • 74
                                            • 144
                                            • 145
                                            • 72 / 145
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr