-
Ο χρήστης odyssey έγραψε:
βασικα οταν αγορασα ενα καταλαβα ποσο ηλιθιο ειναι να το οδηγας...
Την δέχομαι την άποψή σου χωρίς να συμφωνώ βέβαια (διαφορετικά θα είχα ήδη πουλήσει το δικό μου). Και επειδή σπάνια ακούω οποιονδήποτε να κατηγορεί καθολικά το ΜΧ (και όχι μεμονομένα σε κάποιους τομείς), ειλικρινά με ενδιαφέρει να μου πείς για ποιό λόγο είναι τόσο ηλίθιο να το οδηγείς. Επίσης αν θές, τι αυτοκίνητο είχες, δηλαδή τι γενιά και κυβικά.
κοιτα σιγουρα ειμαι απολυτος και υπερβολικος.Εσυ δεν χρειαζεται να νιωθεις ηλιθιος επιδη οδηγας μχ5, καθε αλλο ειναι πολυ εμπορικο και πετυχημενο μοντελο
20 χρονια ομως μετα την παρουσια του, εχει μεινει καπως πισω σε συγκριση με ανωτερα και (ακριβοτερα) μοντελα στου σημερα οπως το Χοντα η Ζ4Μ κλπ.
Ενταξει, ωραια θεση οδηγησης(αν και κουραστικα καπως τα καθισματα του ΝΒ σε πολυωρα ταξιδια),ανεκτα φρενα,ασφαλης οδικη συμπεριφορα με υψηλα ορια, αξιοπιστια κλπ.
Για μενα ομως η σπορ αισθηση δεν νοειται χωρις ενα ζωντανο κινητηρα με αναλογο ηχο. Βαζοντας 3η και ανεβαινοντας τις στροφες του Ωρωπου πχ νιωθεις μια πληρη απογοητευση απο την ανυπαρκτη σχεδον επιταχυνση.
Τωρα πως εκατσε και το πηρα ηταν γιατι ειχα δοκιμασει ενος φιλου και μου αρεσε η αισθηση.Ηξερα οτι δεν πηγαινε μια αλλα δεν περιμενα να το βαρεθω τοσο νωρις.
Προηγουμενως ειχα ενα Ραλι 16ν. Κατωτερο σε γενικες γραμμες αυτοκινητο που αφησε ομως πολυ καλυτερες εντυπωσεις, γιαυτο και το κρατησα 3,5 χρονια.
Νομιζω οτι για ενα καλο roadster πρεπει δυστηχως ο φιλος να χωσει κανα ψιλο παραπανω κανα Χοντακι καμια Ελιζ, δε ξερω
Διαφορετικα ας χτυπησει μια 156 που εχει οτι σχεδον εχει και το μχ5 και εινια και πιο πρακτικη. Προσωπικα τα υφασματινα καμπριο τα θεωρω προβληματικα στη συντηρηση ιδιαιτερα αν δεν εχεις κλειστο γκαραζ. Δεν αξιζει... -
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
Εσυ δεν χρειαζεται να νιωθεις ηλιθιος επιδη οδηγας μχ5
εγώ??? εγω νιώθω οτι έχω πιάσει τους Ιάπωνες κορόιδα που τους αγόρασα τέτοιο αυτοκίνητο κοψοχρονιά...
-
εγω παλι το χα παρει με φουλ εχτρα μεχρι θερμαινομενα καθισματα, καινουρια ακριβα Μισελεν, απο μια κυρια με βιλα στη κηφισια με 35.000 χλμ (2002). Οταν το δωσα ο μηχανικος επαθε πλακα οταν το ειδε, αφου ειπα προς στιγμην να μη το δωσω.Αλλα χρειαζομουν κατι πιο καθημερινο. 500 ευρω στο 10μηνο για μικροτρακαρισματα και να σαι και stand by μη σου χεσει την οροφη κανα περιστερι...απα πα,δε παλευεται
-
@mikegr
Το mx5 ξεκινάει απο 22k περίπου, ενώ η Z4 ξεκινά στα 60k.
Τι συγκρίνεις; -
Ο χρήστης Ασπρουλης έγραψε:
Γι αυτο εγω θα παρω ενα κανονικο και αργοτερα του βαζω και ενα hard top, αληθεια ποσο περιπου θα μου παει ξερει κανεις?Για na, nb βρίσκεις και φθηνό (μτχ). Για nc κλαις...
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
@mikegr
Το mx5 ξεκινάει απο 22k περίπου, ενώ η Z4 ξεκινά στα 60k.
Τι συγκρίνεις;το χαμογελο που σου αφηνει το ενα απο τα δυο?
-
Ναι ρεσ υ αλλα οσο κ να τα συγκρινεις αν δεν υπαρχουν τα λ7 για το χαμογελο της Ζ4, αναγκαστικα ψαχνεις για το μεγαλυτερο χαμογελο στα χρηματα σου!!
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
@mikegr
Το mx5 ξεκινάει απο 22k περίπου, ενώ η Z4 ξεκινά στα 60k.
Τι συγκρίνεις;το χαμογελο που σου αφηνει το ενα απο τα δυο?
Aν δε μπορείς να 'χαμογελάσεις' με ένα Miata τότε ούτε η Ζ4 θα σε ικανοποιήσει.
Εκτός και αν σου αρέσουν τα παντιλίκια και μόνο οπότε μπορείς να κάνεις και φθηνότερα τη δουλειά σου, με ένα αγροτικό. Πισωκίνητο και ελαφρύ πίσω. Μια χαρά. -
Καλό χρυσό το μιάτα αλλά δεν είναι πανάκεια. Καλή η φήμη που έχει βγάλει στο φόρουμ αλλά νομίζω ότι είναι η εύκολη λύση/πασπαρτού που προτείνεται σε όλους ανεξάρτητα αν αναζητούν κάτι ποιοτικό/καλό/αργό/γρήγορο/κοντό/χοντρό/κλπ. Καλό είναι ο υποψήφιος αγοραστής να οδηγεί το αυτοκίνητο που ενδιαφέρεται να αγοράσει .Επίσης είναι ένα αυτοκίνητο που έχουν πάρει πολλοί επειδή είναι χαριτωμένο/όμορφο/γκάμπριο κλπ και από την μία καλό είναι αυτό μιας κ το κάνει και πιο εμπορεύσιμο, αλλά από την άλλη το πάρτε όλοι μιάτα/είναι τέλειο δεν ισχύει. Κάνεις υποχωρήσεις σε πολλά, αλλά κερδίζεις πολύ σε άλλα. Το θέμα είναι αν αυτός που θα το πάρει αρκείται στο να μην χρησιμοποιεί αυτά τα 'άλλα'. Γιατί κάποιοι το παίρνουν και μετά τους κακοφαίνεται που τους πέρασε το tsi, το οποίο είναι κ το λογικό. Το αυτοκίνητο είναι άκρως ερωτεύσιμο οδηγικά αλλά φαντάζομαι (γιατί δεν έχω οδηγήσει) ότι δεν είναι ούτε πόρσε, ούτε λάμπο! Είναι μάζντα! Α και τέλος, δεν θεωρείται καθόλου μα καθόλου μουράτο (το λέω για τους τρέντουλες).
-
Επίσης σχετικά με τις γενιές, από την πλευρά μου:
ΝΑ: ότι και να κάνεις είναι παλιό. Καλό, χρυσό, πανάλαφρο, οικνομικό στα πάντα αλλά πλέον παλιό.
NB: πολύ καλό ακόμα και σήμερα. Καλύτερη επιλογή ένα 1.8 σπόρτυ με μπλοκέ. Βάζουμε και ένα ρολλμπαρ καλό και μπορεί να μας ικανοποιήσει σε πολλά. Ιδανικό για παντιλικοκαταστάσεις, όσο του επιτρέπει το μικρό μεταξόνιο του. ΝΑν νομίζετε ότι είναι σύλβια, γελιέστε!
NC: πολύ πιο στιβαρό από το ΝΒ. +46% σε ακαμψία. Πολύ πιο σταθερό και πιο αυτοκίνητο. Πλέον με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω γίνεται λιγότερο παιχνιδιάρικο αλλά πολύ πιο στημένο για στροφοδιαρομές. Αν θέλετε να λιώνετε στα παντιλίκια δεν θα σας βοηθήσει πολύ. Αν θέλετε να δείτε πως στέκεται σε μια κλειστή διαδρομή θα σας συντροφεύσει για πολύ καιρό. Έχει ρολλμπαρ από μαμά αλλά όχι και μπλοκέ τα μη 2.0.
Προβλήματα του στυλ: μικρό πορτ μπαγκάζ (150λτ), θόρυβος κύλισης, κακή αεροδυναμική, κλπ τα έχουν και οι 3 γενιές.
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Ναι ρεσ υ αλλα οσο κ να τα συγκρινεις αν δεν υπαρχουν τα λ7 για το χαμογελο της Ζ4, αναγκαστικα ψαχνεις για το μεγαλυτερο χαμογελο στα χρηματα σου!!ε ναι αλλα τοτε δεν περνεις z4 περνεις 370z
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
@mikegr
Το mx5 ξεκινάει απο 22k περίπου, ενώ η Z4 ξεκινά στα 60k.
Τι συγκρίνεις;το χαμογελο που σου αφηνει το ενα απο τα δυο?
Aν δε μπορείς να 'χαμογελάσεις' με ένα Miata τότε ούτε η Ζ4 θα σε ικανοποιήσει.
Εκτός και αν σου αρέσουν τα παντιλίκια και μόνο οπότε μπορείς να κάνεις και φθηνότερα τη δουλειά σου, με ένα αγροτικό. Πισωκίνητο και ελαφρύ πίσω. Μια χαρά.δηλαδη υπαρχει αλλος λογος που περνεις miata εκτως του οτι κανει πανευκολα παντιλικια? (τουλαχιστον η προηγουμενη εκανε αυτη παραπηρε grip )
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
@mikegr
Το mx5 ξεκινάει απο 22k περίπου, ενώ η Z4 ξεκινά στα 60k.
Τι συγκρίνεις;το χαμογελο που σου αφηνει το ενα απο τα δυο?
Aν δε μπορείς να 'χαμογελάσεις' με ένα Miata τότε ούτε η Ζ4 θα σε ικανοποιήσει.
Εκτός και αν σου αρέσουν τα παντιλίκια και μόνο οπότε μπορείς να κάνεις και φθηνότερα τη δουλειά σου, με ένα αγροτικό. Πισωκίνητο και ελαφρύ πίσω. Μια χαρά.δηλαδη υπαρχει αλλος λογος που περνεις miata εκτως του οτι κανει πανευκολα παντιλικια? (τουλαχιστον η προηγουμενη εκανε αυτη παραπηρε grip )
Γιατί δεν υπάρχει άλλο sport αυτοκίνητο σε αυτά τα χρήματα.
-
Δεν πιστεύω sport να θεωρείς τα opc, gt, rc και όλα αυτά τα προσθιοκίνητα τουρμπίδια.
Εγώ μιλάω για πίσω κίνηση, χαμηλό βάρος, αναρτήσεις, αναλογία βάρους etc και κάτι ανάλογο σε αυτά τα χρήματα καινούριο δε νομίζω να υπάρχει. -
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Δεν πιστεύω sport να θεωρείς τα opc, gt, rc και όλα αυτά τα προσθιοκίνητα τουρμπίδια.
Εγώ μιλάω για πίσω κίνηση, χαμηλό βάρος, αναρτήσεις, αναλογία βάρους etc και κάτι ανάλογο σε αυτά τα χρήματα καινούριο δε νομίζω να υπάρχει.Φυσικα και καταλαβα τι εννοουσες απλα επαιζα με τις λεξεις. Κακη συνηθεια που πρεπει να κοψω ...
Ο καταλληλος ορος λοιπον για να χαρακτηρισουμε το παραπανω ειναι Roadster και οντως δεν υπαρχει τιποτα αλλο σε αυτην την κατηγορια, σε αυτο το price range, στην αγορα καινουριου αυτοκινητου !
... εκτος ισως απο κανενα κετερχαμ απο Βρετανια που θα συναρμολογησει κανεις μονος του στο γκαραζ του
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
δηλαδη υπαρχει αλλος λογος που περνεις miata εκτως του οτι κανει πανευκολα παντιλικια? (τουλαχιστον η προηγουμενη εκανε αυτη παραπηρε grip )
Καταρχήν πανεύκολα παντιλίκια δεν κάνει γιατί δεν έχει τόση δύναμη. Η οδική απόλαυση που είναι σε θέση να προσφέρει είναι ένας λόγος για τον οποίο αρκετοί το έχουν επιλέξει. Όχι γιατί είναι roadster αλλά γιατί εκμεταλλεύεται πλήρως το γεγονός πως είναι roadster. Όπως ακριβώς και το MR2 και όχι για παράδειγμα το MGF το οποίο δεν διάβασα κάπου να το προτείνει κάποιος.
-
Ο χρήστης Καμπάς έγραψε:
Το μεγαλο ομως πλεονεκτημα του ΜΧ5 ειναι πως αποτελει το πλεον καταλληλο 'σχολειο' για την μυηση στην πισω κινηση ενος οδηγου.Aκριβώς αυτό. Για κάποιον που κάνει τα πρώτα βήματα στην πίσω κίνηση είναι καλή επιλογή.
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
Θεωρω οτι η λεξη ''τιμιο'' οταν αναφερεται σε αυτοκινητα προσδιδει μια μετριοτητα (εξ ου κ τα παραδειγματα που ανεφερα, τιμια τα χαρακτηριζαν τα περιοδικα) γι αυτο κ δεν αρμοζει σε αυτοκινητα σαν το mx5
δεν ειναι φερραρι ενα μικρο πισωκινητο ειναι ελεος δηλαδη τα καλα sports car αρχιζουν απο την σειρα z και μετα
σειρα Ζ?
-
370Z4
-
και 370 και Ζ4?
Mazda MX-5