-
To είδα σήμερα σε άσπρο. Μια χαρά μουράτο αυτοκίνητο δεν μπορούσε να είναι άξιος συνεχιστής του παλιού CRX, να είχε έναν 1600άρη να στροφάρει τρελλά και να φτάνει τα 160 άλογα;;
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
To είδα σήμερα σε άσπρο. Μια χαρά μουράτο αυτοκίνητο δεν μπορούσε να είναι άξιος συνεχιστής του παλιού CRX, να είχε έναν 1600άρη να στροφάρει τρελλά και να φτάνει τα 160 άλογα;;Ο κ. Καθηγητής (ΤΕΙ) δεν θα ενέκρινε...
-
Δεν το έχω δει, αλλά είχα την τύχη την προηγούμενη εβδομάδα να δω ένα παλιό κόκκινο CRX σε κατάσταση αψόγου , και ξαναθυμήθηκα πόσο μπροστά ήταν το παλιό πριν από 20+ χρόνια.
-
Kαι μετά από εκείνο το διαμάντι (για ευθείες βέβαια ήταν μόνο αλλά ήταν μπροστά για την εποχή του) πάει η Hondaaaaa και σου βγάζει την πράσινη μπάμια και έχεις και τους Χοντάκηδες να σου λένε ότι νταξ μωρέ μου φτάνουν τα άλογα και είναι όμορφο το λαμπάκι μέσα του κοντέρ και άλλα τέτοια κουλά.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
To είδα σήμερα σε άσπρο. Μια χαρά μουράτο αυτοκίνητο δεν μπορούσε να είναι άξιος συνεχιστής του παλιού CRX, να είχε έναν 1600άρη να στροφάρει τρελλά και να φτάνει τα 160 άλογα;;Ο κ. Καθηγητής (ΤΕΙ) δεν θα ενέκρινε...
Ποιον εννοείς;;
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
To είδα σήμερα σε άσπρο. Μια χαρά μουράτο αυτοκίνητο δεν μπορούσε να είναι άξιος συνεχιστής του παλιού CRX, να είχε έναν 1600άρη να στροφάρει τρελλά και να φτάνει τα 160 άλογα;;
Ο κ. Καθηγητής (ΤΕΙ) δεν θα ενέκρινε...
Ποιον εννοείς;;
viewtopic.php?f=15&t=45412
-
Στο αισθητικό μέρος έχουν φτιάξει ένα πολύ όμορφο αυτοκίνητο. Προσωπικά είχα την εντύπωση απο τις φωτογραφίες ότι έχει και όγκο και μεγάλες διαστάσεις. Live όταν το είδα μου φάνηκε ένα χαμηλοτάβανο 'Jazz coupe' σε διαστάσεις.
Από εκεί και πέρα την 'πράσινη' τεχνολογια της Honda -όπως και όλα τα υβριδικά- δεν την παρακολουθώ και δεν την βρίσκω ενδιαφέρουσα για τις δικές μου 'ανησυχίες'. Θα το προτιμούσα με το πιο συμβατικό 1,8 του Civic. (Ίσως η μικρομεσαία πρόταση της Lexus μου δώσει αφορμή να την δω (την υβριδική τεχνολογία εννοώ) που σαν να με κινεί το ενδιαφέρον).
Δικαιολογημένα ή αδικαιολόγητα σε τιμή πάντως το βρίσκω ακριβό.
Αν ήθελα αυτή τη στιγμή μικρό κουπέ δεν θα ήταν στις επιλογές μου. -
Kανενας χοντακιας πραγματικος δε ειναι ευχαριστημενος φιλε μου οσο αφορα την αποδοση του κινητηρα...τωρα αυτοι που τα λενε αυτα δε ειναι χοντακιδες..οποιος εχει χοντα δε σημαινει οτι ειναι και χοντακιας.Ειπαμε ομως στοχος της εταιρειας δε ηταν αυτος να βγαλει αλογα και δυναμη..ηθελε να πετυχει και ενα αλλο διαφορετικο κοινο πραγμα που το καταφερε μεχρι στιγμης σε Αμερικη και Ιαπωνια πουλαει πολυ καλα.Μη ξεχναμε οτι και το πρωτο crx το 85 90 αλογα ειχε...μετα ηρθαν οι γρηγορες εκδοσεις.
-
Ο χρήστης jap-power έγραψε:
Kανενας χοντακιας πραγματικος δε ειναι ευχαριστημενος φιλε μου οσο αφορα την αποδοση του κινητηρα...τωρα αυτοι που τα λενε αυτα δε ειναι χοντακιδες..οποιος εχει χοντα δε σημαινει οτι ειναι και χοντακιας.Ειπαμε ομως στοχος της εταιρειας δε ηταν αυτος να βγαλει αλογα και δυναμη..ηθελε να πετυχει και ενα αλλο διαφορετικο κοινο πραγμα που το καταφερε μεχρι στιγμης σε Αμερικη και Ιαπωνια πουλαει πολυ καλα.Μη ξεχναμε οτι και το πρωτο crx το 85 90 αλογα ειχε...μετα ηρθαν οι γρηγορες εκδοσεις.Ελπιζουμε δηλαδη σε μια πραγματικα γρηγορη εκδοση ;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Kανενας χοντακιας πραγματικος δε ειναι ευχαριστημενος φιλε μου οσο αφορα την αποδοση του κινητηρα...τωρα αυτοι που τα λενε αυτα δε ειναι χοντακιδες..οποιος εχει χοντα δε σημαινει οτι ειναι και χοντακιας.Ειπαμε ομως στοχος της εταιρειας δε ηταν αυτος να βγαλει αλογα και δυναμη..ηθελε να πετυχει και ενα αλλο διαφορετικο κοινο πραγμα που το καταφερε μεχρι στιγμης σε Αμερικη και Ιαπωνια πουλαει πολυ καλα.Μη ξεχναμε οτι και το πρωτο crx το 85 90 αλογα ειχε...μετα ηρθαν οι γρηγορες εκδοσεις.
Ελπιζουμε δηλαδη σε μια πραγματικα γρηγορη εκδοση ;
σιγουρα θα βγαλουν κατι σε TBi...
Twin Batteries
-
Ναι εχει καιρο που ακουγεται Type-r εκδοση ..πιεζουν και οι αμερικλανοι για γρηγορη εκδοση εξαλλου.
-
Για την Ευρώπη νομίζω θα πρέπει να προβληματιστούν για το 'γρήγορο'.
Το Civic TypeR σταματησε πλέον λόγω Euro5 κλπ και θα πρέπει να ψάξουν/φτιάξουν κάποιο άλλο δυνατό και γρήγορο (και οικολογικό για την εικόνα τους) μηχανικό σύνολο. (Ή διαθέτουν κάτι άλλο?)
Εκτός και αν η ευρωπαική αγορά είναι δευτερευούσης σημασίας -
Οσο αφορα τον Κ20 το μοτερ αυτο τεχνολογικα ειναι πολυ μπροστα εχει ακομα πολυ μελλον δλδ με καταλληλες ρυθμισεις βγαινει euro5 μαζι με ενα ηλεκτροκινητηρα ανετα μπορει να φτασει τα 250 αλογα.Οπως επισης και τα παλια πολυ καλα μοτερ της σειρας Β ενα Β18 πχ που ειναι τρομερο μοτερ μπορει να το κανει με πολλαπλασιαστες και ρυθμισμα να βγαζει 170-180 αλογα ατμοσφαιρα ανετα..πολυ νωρις τα απεσυραν κριμα και βαλανε τον ρ18 καμια σχεση..
αλλα ειμαστε οφ οποτε αν θες συνεχιζουμε το honda forum. -
Γνωρίζω ότι είμαι οφ τοπικ όμως δεν δέχομαι ότι ο r18 δεν είναι καλό μοτέρ. Πρόκειται για ένα πολύ καλό συνδυασμό επιδόσεων, οικονομίας και αξιοπιστίας!
Ως καινούριο είναι πράγματι ιδιαίτερα 'σφικτό' ως μοτέρ όμως όσο ανοίγει βελτιώνεται πολύ σε τομείς -όπως η ροπή χαμηλά. οι επιδόσεις του κατασκευαστή, και ο θόρυβος στις μεσαίες- που είχε κατηγορηθεί από τον ειδικό τύπο! Αναφέρω για πολλοστή φορά την βελτίωση ενός δευτερολέπτου στα 0-100 ύστερα από 100000χλμ (!!!) στο σχετικό τεστ του autobild! Θέλετε να το συγκρίνετε με οποιοδήποτε ατμοσφαιρικό μοτερ αντίστοιχης ιπποδύναμης (opel, alfa, τογιότα μου έρχονται στο μυαλό άμεσα) overall να δούμε πιο το φτάνει; Ψάξτε και στο youtube περί r18 και τεχνολογίας που το συνοδεύει. Θα εκπλαγείτε θετικά!Η χόντα συνειδητά βρίσκεται σε μεταβατικό στάδιο όντας πρωτοπόρος σε νέες τεχνολογίες...υπομονή μερικά χρόνια ακόμη για να την κρίνουμε όλοι μαζί θετικά ή αρνητικά ανάλογα με αυτά που θα δούμε! Το cr-z είναι η πρώτη σπουδή στην νέα κατεύθυνση! Να είστε σίγουροι ότι όπως το παλιό crx ξεκίνησε από 125άτια και έφτασε τα 150-160 έτσι και εδώ θα δούμε γρηγορότερες εκδόσεις! Φυσικά γνωρίζετε ότι δεν αδυνατεί η χόντα να βγάλει μοτερ με τούρμπο...αποτελεί συνειδητή επιλογή ως τώρα η μη υιοθέτηση ανάλογης τεχνολογίας και εύχομαι να μην μπει στον πειρασμό από τον ανταγωνισμό στην Ευρώπη! (Σε Αμερική-Ασία οι Ευρωπαίοι βλέπουν την σκόνη της χρόνια τώρα όπως επίσης γνωρίζετε οπότε δεν συζητάμε για εκεί...)
Τώρα περί tsi διπλότουρμπο: Τα νούμερα το ευνοούν όπως και η φήμη που δημιούργησε μέσω του ειδικού τύπου! Αυτά είναι ικανά από μόνα τους να πείσουν την πλειοψηφία των πελατών υπέρ του οπότε ότι και να λέμε πάντα θα υπάρχει ...όχλος που θα υποστηρίζει σθεναρά την ορθότητα της επιλογής του! Ο ίδιος όχλος αν κάτι συμβεί το αποκρύπτει σαν να είναι ο ίδιος υπεύθυνος, σαν να πρόκειται για την υπέρτατη ντροπή! Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί το κάνουν ...εκείνοι ξέρουν. Λες και το κατασκεύασαν αυτοί!
Εμένα πάντως μηχανικοί, φίλοι και κάτοχοι(με την χρήση της..μαιευτικής μεθόδους αυτοί ) που έχω κατά καιρούς μιλήσει μου αναφέρουν ζημιές μεγαλύτερης ή μικρότερης σοβαρότητας που προσωπικά με αποθαρρύνουν! Γουστάρω την ροπή τους χαμηλομεσαία(για την ακρίβεια μου λείπει μια και είχα τούρμπο 14 χρόνια αλλά και είχα την ...ονείρωξη με την δελτα 200 του gatoz) αλλά το υπόλοιπο πακέτο προσωπικά δεν μου κάνει...
Καλά να είμαστε όλοι και να χαιρόμαστε τις επιλογές μας δίχως ζημιές και ατυχή περιστατικά στους καρόδρομους που οδηγούμε!Υ.Γ. Δεν μου κάνει το cr-z ...θέλω 5πορτο και χώρους...
-
Ο χρήστης jap-power έγραψε:
Οσο αφορα τον Κ20 το μοτερ αυτο τεχνολογικα ειναι πολυ μπροστα εχει ακομα πολυ μελλον δλδ με καταλληλες ρυθμισεις βγαινει euro5 μαζι με ενα ηλεκτροκινητηρα ανετα μπορει να φτασει τα 250 αλογα.Οπως επισης και τα παλια πολυ καλα μοτερ της σειρας Β ενα Β18 πχ που ειναι τρομερο μοτερ μπορει να το κανει με πολλαπλασιαστες και ρυθμισμα να βγαζει 170-180 αλογα ατμοσφαιρα ανετα..πολυ νωρις τα απεσυραν κριμα και βαλανε τον ρ18 καμια σχεση..
αλλα ειμαστε οφ οποτε αν θες συνεχιζουμε το honda forum.συγγνώμη κιόλας, αλλά όλα εύκολα τα έχεις...
ρυθμίσεις το ένα περνάει ευρο5 , ηλε/ρα το άλλο 250 άλογα... δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα... -
Τα περί αποκρύψεων βλαβών για να μη θιχτεί η αξιοπρέπεια του κατόχου κλπ δεν ξέρω πως έχουν προκύψει Επειδή στην αρχή λέγανε ότι τα ts-σκάει θα έβγαιναν ζημιάρικα, μετά φάνηκε πως είναι οκ οπότε περάσαμε στο δεύτερο στάδιο, ότι χαλάει αλλά το κρύβουν να μη βγει παραέξω epic.
Τέλος πάντων μετά την οδήγηση του Civic TypeR μπορώ να πω ότι λυπάμαι που μια εταιρεία με τρομερές δυνατότητες (όπως φάνηκε απ το συγκεκριμένο αμάξι με το απίστευτο σύνολο μοτέρ-κιβώτιο-τιμόνι) βγάζει τέτοια αστεία κατασκευάσματα όπως το CRZ και μάλιστα σε καθόλου αστείες τιμές.
Όταν έχεις ένα σύστημα όπως το V-Tec, το να το αντικαθιστάς με ηλεκτρομοτέρ/μπαταρία αντοχής... τριών ρεπρίζ... μοιάζει με κακόγουστο αστείο ειλικρινά. Τι κι αν καίει 1 λίτρο λιγότερο; Κοστιζει πολύ περισσότερο απ ότι θα έπρεπε, σε σημείο που δεν θα τα βγάλει τα λεφτά του απ την οικονομία καυσίμου ποτέ. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
To είδα σήμερα σε άσπρο. Μια χαρά μουράτο αυτοκίνητο δεν μπορούσε να είναι άξιος συνεχιστής του παλιού CRX, να είχε έναν 1600άρη να στροφάρει τρελλά και να φτάνει τα 160 άλογα;;
Ο κ. Καθηγητής (ΤΕΙ) δεν θα ενέκρινε...
Ποιον εννοείς;;
viewtopic.php?f=15&t=45412&start=0
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Όταν έχεις ένα σύστημα όπως το V-Tec, το να το αντικαθιστάς με ηλεκτρομοτέρ/μπαταρία αντοχής... τριών ρεπρίζ... μοιάζει με κακόγουστο αστείο ειλικρινά. Τι κι αν καίει 1 λίτρο λιγότερο; Κοστιζει πολύ περισσότερο απ ότι θα έπρεπε, σε σημείο που δεν θα τα βγάλει τα λεφτά του απ την οικονομία καυσίμου ποτέ.
Από τις επιστημονικές παρατηρήσεις που κάνω έχω διαπιστώσει πως 2-3 ψευτοανοίγματα σε ευθεία καλύπτουν το 95% των αγοραστών πολύ ικανών αυτοκινήτων και όχι μόνο. Οπότε;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Όταν έχεις ένα σύστημα όπως το V-Tec, το να το αντικαθιστάς με ηλεκτρομοτέρ/μπαταρία αντοχής... τριών ρεπρίζ... μοιάζει με κακόγουστο αστείο ειλικρινά. Τι κι αν καίει 1 λίτρο λιγότερο; Κοστιζει πολύ περισσότερο απ ότι θα έπρεπε, σε σημείο που δεν θα τα βγάλει τα λεφτά του απ την οικονομία καυσίμου ποτέ.
Από τις επιστημονικές παρατηρήσεις που κάνω έχω διαπιστώσει πως 2-3 ψευτοανοίγματα σε ευθεία καλύπτουν το 95% των αγοραστών πολύ ικανών αυτοκινήτων και όχι μόνο. Οπότε;
Ισχύει
Αλλά όταν το οδήγησα και πρακτικά έμεινε από μπαταρία σκεφτόμουν σε ταξίδι σε ανοιχτό δρόμο που δεν φρενάρεις συχνά άμα θες να κάνεις προσπέραση με όλη τη δύναμη, πρέπει να έχεις φροντίσει να φρενάρεις πριν για να φορτίσει η μπαταρίαWAT
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Οσο αφορα τον Κ20 το μοτερ αυτο τεχνολογικα ειναι πολυ μπροστα εχει ακομα πολυ μελλον δλδ με καταλληλες ρυθμισεις βγαινει euro5 μαζι με ενα ηλεκτροκινητηρα ανετα μπορει να φτασει τα 250 αλογα.Οπως επισης και τα παλια πολυ καλα μοτερ της σειρας Β ενα Β18 πχ που ειναι τρομερο μοτερ μπορει να το κανει με πολλαπλασιαστες και ρυθμισμα να βγαζει 170-180 αλογα ατμοσφαιρα ανετα..πολυ νωρις τα απεσυραν κριμα και βαλανε τον ρ18 καμια σχεση..
αλλα ειμαστε οφ οποτε αν θες συνεχιζουμε το honda forum.συγγνώμη κιόλας, αλλά όλα εύκολα τα έχεις...
ρυθμίσεις το ένα περνάει ευρο5 , ηλε/ρα το άλλο 250 άλογα... δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα...Για Honda και Toyota είναι πανεύκολα τα πράγματα.
Απλώς επειδή τα πάντα έχουν γίνει εμπόριο, πρώτα θα πουλήσουν το 1+1=2 και μετά λίγα χρόνια θα αρχίσουν τα ανώτερα μαθηματικά. Η Toyota, κάθισε και σκάρωσε για πλάκα υβριδικό MR με 400 άλογα.
Η Honda, η οποία παρεπιπτόντως είναι πολύ λιγότερο συντηρητική από την Toyota, έχει και τις τεχνικές δυνατότητες να βάλει όσα άλογα θέλει στην καρότσα του CR-Z και μάλλον, θα το πράξει πρώτη όταν κρίνει πως ο καιρός είναι κατάλληλος για κάτι τέτοιο. Ή μήπως της ήταν δύσκολο να φορέσει από την αρχή πάνω στο πρώτο CR-X μοτέρ με 160 και 170 άλογα; Ξεκίνησε από λιγότερα άλογα και λίγα χρόνια μετά, πέρασε σε κάποιες καρότσες τα μοτέρ που όλοι γνωρίζουν.Το έχουμε ξαναπεί εδώ μέσα, αλλά λίγοι έδωσαν σημασία.
Όλος ο αγώνας γίνεται για μείωση του όγκου των μπαταριών και ταυτόχρονη αύξηση της απόδοσης τους. Και σχεδόν όλες οι εταιρείες (πολλές και από την Ευρώπη) έχουν ρίξει το βάρος της έρευνας εκεί. Και όπου την ψάχνουν πολλοί, γρήγορα έρχονται και τα αποτελέσματα. To ποιοι είναι μπροστά σε αυτήν την έρευνα, ανήκει σε αυτά που εύκολα παραλείπονται.
NEO HONDA CR-Z