-
Αυτο γενικα συμβαινει..Οπως ας πουμε η xantia I απο την xantia ΙΙ που εχει καποιες ενισχυσεις και η 156 προ και μετα το fl..
-
Ομορφα!
Youtube Video -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Μια χαρα το ειπε ο jimhs.. ζαντες aftermarket και full bodykit σ ενα αμαξι σαν τη c5 που δε θελει να πειραξεις τιποτα απο το μαμα look..
Παιρνεις μια exclusive αφου θες να σπρωξεις λεφτα σε ζαντες..Καλα απο σενα δεν περιμενα διαφορετικη απαντηση, πιο προσεγμενο look απο αυτο σαν tuning εμφανιση δεν υπαρχει! Βεβαια το σοβαρο σχολιο ειναι του htanso, οντως οι διαστασεις του ειναι μεγαλες, πολυ μεγαλες!
...αλλα ετσι κι αλλιως αυτο το αυτοκινητο δεν ειναι να κυκλοφορεις μεσα στην πολη, αλλα για μεγααααλα ταξιδια, κοινως χιλιομετροφαγος, να το βγαζεις ΣΚ με την οικογενεια, να το γεμιζεις πραγματα και να πηγαινεις ατσαλακωτος μακρια!
Βεβαια αν εχεις και τον 3.0L HDi, οκ, τι αλλο να ζητησεις? -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Δουλευουν και χωρις λαδι! Διαπιστωμενο!
Τι μου θυμισες τωρα...Τον καθηγητη μου με Αλμερα που δεν του ειχε αλλαξει λαδια 3 χρονια και το δουλευε κανονικα...
Ακου.Clio γνωστού μας με τον 1.4 του 94.Είχε να αλλάξει λάδια 35000 χλμ και το αυτοκίνητο δούλευε ρολόι.Όταν πήγε με το καλό να του τα αλλάξουν και τους είπε τι είχε κάνει οι μηχανικοί τρελάθηκαν γιατί δεν πίστευαν ότι τους έλεγε αλήθεια και μετά έβγαλαν μέχρι και στεροποιημένα λάδια από μέσα.
Επειδή πήρα τηλέφωνο και ρώτησα σήμερα δεν είχε αλλάξει για 25000 χλμ κι όχι για 35000 αλλά κι αυτά είναι πολλά.
-
Τελικά σήμερα έκανα το test drive . Θα παραθέσω τα ίδια ακριβώς και στο 'Οδήγησα '
Λοιπόν ενδεκάτη πρωινή τη σήμερον , πήγα στην αντιπροσωπεία της Ψιτροεν για τη Ψ4 κουπε.
Εκδοση VTRS με τον 1.4 στα 90 άλογα.Λοιπόοοοον.Ο πωλητής μου έφερε το αυτοκίνητο όχι αυτό που φαίνεται εμπρός στην αντιπροσωπεία και λογικά αφορά άλλον κινητηρα αλλά ενός μηχανικού .
Ομολογώ ότι αυτό μου έκοψε τα πόδια γιατί σκεφτόμουν συνέχεια μην κάνω καμιά στραβη , πέσω σε λακούβα και γενικώς ό,τι δε σε απασχολεί σε αμαξια test drive.
Επισης εδω να κάνω μια μικρή παρένθεση και να πώ οτι το συγκεκριμένο είχε επάνω τα διακριτικά sport (δε γνωριζω αν προσφερόταν τέτοια έκδοση ή πακετο ) και συμφωνα με τα λογια του πωλητή ήταν πιο χαμηλό , περιμετρικα λίιιγο φτιαγμένο + φυμέ (που δεν είχα ξαναδεί απο θέση του οδηγού).Επίσης είχε αλλαξει την εξάτμηση και για πρωτη φορά ήμουν η πηγή της ηχορύπανσης.Στα του αυτοκινήτου τώρα.Ο συμπλέκτης μου φάνηκε πιο μακρύς και ρυθμίσιμος από του αδερφού 307 όταν το είχαμε στην οικογένεια.Τα φρένα λίιιγο πιο αποτομα αλλά καλά.Λογω αμαξιου(βλεπε παραπανω) και κίνησης δε μπόρεσα να τα τεστάρω καλα.Το τιμόνι μου φάνηκε καλό σε βάρος αλλά τίποτα το ιδιαίτερο σε αίσθηση.Πάντως ασαφές δε μου φάνηκε.
Η ανάρτηση κοπάνησε αρκετά και κυρίως στο πίσω μέρος αν και πιο πολύ ακούστηκε θόρυβος που ενόχλησε παρά με κούρασε.Ολο το αμάξι μου φάνηκε πολύ σταθερό αλλά σε κάτι καμπές (προς τη γέφυρα του ριου οποιος ξερει ) που πήγα να το χώσω λιγο σβελτα ο πωλητής μου είπε να συγκρατηθώ (μάλλον φοβηθηκε ) γιατι κάνουν έργα (ισχύει ).
Ο κινητήρας μου φάνηκε επιοικώς άθλιος και μου θύμισε το 307 με τα 75 που είχαμε.Αίσχος.Θορυβος παντου που σε αυτό το σημείο δυσχαίρεναι και η εξάτμιση η οποία γέμιζε όλη την καμπινα και το δρομο με το θορυβό της.
Εργονομικά εξοικιώθηκα αμέσως λογω 307 + 207 που έχουν περάσει απο την οικογένεια.
Ποιοτικά μου φάνηκε μια χαρά.Ούτε με συγκίνησε άλλα ούτε είχα κάποιο παραπονω.Αν θα το αγόραζα ; Μονο αν χρειαζόμουν αμαξι αυτής της κατηγορίας σε αυτά τα λεφτά (13.500).
Δε με συγκίνησε αλλα πιστεύω οτι το πταίσμα είναι αποκλειστικά του κινητηρα.Αντε και λίγο η αισθηση απο τα χειριστήρια με την οποία είμαι λιγο τσακωμενος με ολα τα συγχρονα PSA αν και νομίζω ότι αυτό ειναι συνήθεια (υδραυλικο - ηλεκτρικο ) (ντίζα-ηλεκτρογκαζο).
Αν ήταν να το επιλέξω θα ήταν για το ομορφο ντιζαιν του , τη λογικα καλυτερη ανεση των απλων εκδοσεων και των πολύ καλών χωρων.Αλλα θα ήταν με τον διλιτρο με τα 177 που είχε και όλα τα μπλιμπλίκια επανω (ξενον που στριβουν και αλλες ιστοριες).'Η θα περιμενα το καινουργιο με τα 120 ή 156 αλογα.
Απο εμενα πολύ καλη προταση στα λεφτα αυτα.Ισως και σε αυτα τα λεφτά να μην παιρνεις και κατι καλυτερο (κατηγορια,ποιοτητα,ασφαλεια). -
Τελικά σήμερα έκανα το test drive . Θα παραθέσω τα ίδια ακριβώς και στο 'Οδήγησα '
Λοιπόν ενδεκάτη πρωινή τη σήμερον πήγα στην αντιπροσωπεία της Ψιτροεν για τη Ψ4 κουπε.
Εκδοση VTRS με τον 1.4 στα 90 άλογα.Λοιπόοοοον.Ο πωλητής μου έφερε το αυτοκίνητο όχι αυτό που φαίνεται εμπρός στην αντιπροσωπεία και λογικά αφορά άλλον κινητηρα αλλά ενός μηχανικού .
Ομολογώ ότι αυτό μου έκοψε τα πόδια γιατί σκεφτόμουν συνέχεια μην κάνω καμιά στραβη , πέσω σε λακούβα και γενικώς ό,τι δε σε απασχολεί σε αμαξια test drive.
Επισης εδω να κάνω μια μικρή παρένθεση και να πώ οτι το συγκεκριμένο είχε επάνω τα διακριτικά sport (δε γνωριζω αν προσφερόταν τέτοια έκδοση ή πακετο ) και συμφωνα με τα λογια του πωλητή ήταν πιο χαμηλό , περιμετρικα λίιιγο φτιαγμένο + φυμέ (που δεν είχα ξαναδεί απο θέση του οδηγού).Επίσης είχε αλλαξει την εξάτμηση και για πρωτη φορά ήμουν η πηγή της ηχορύπανσης.Στα του αυτοκινήτου τώρα.Ο συμπλέκτης μου φάνηκε πιο μακρύς και ρυθμίσιμος από του αδερφού 307 όταν το είχαμε στην οικογένεια.Τα φρένα λίιιγο πιο αποτομα αλλά καλά.Λογω αμαξιου(βλεπε παραπανω) και κίνησης δε μπόρεσα να τα τεστάρω καλα.Το τιμόνι μου φάνηκε καλό σε βάρος αλλά τίποτα το ιδιαίτερο σε αίσθηση.Πάντως ασαφές δε μου φάνηκε.
Η ανάρτηση κοπάνησε αρκετά και κυρίως στο πίσω μέρος αν και πιο πολύ ακούστηκε θόρυβος που ενόχλησε παρά με κούρασε.Ολο το αμάξι μου φάνηκε πολύ σταθερό αλλά σε κάτι καμπές (προς τη γέφυρα του ριου οποιος ξερει ) που πήγα να το χώσω λιγο σβελτα ο πωλητής μου είπε να συγκρατηθώ (μάλλον φοβηθηκε ) γιατι κάνουν έργα (ισχύει ).
Ο κινητήρας μου φάνηκε επιοικώς άθλιος και μου θύμισε το 307 με τα 75 που είχαμε.Αίσχος.Θορυβος παντου που σε αυτό το σημείο δυσχαίρεναι και η εξάτμιση η οποία γέμιζε όλη την καμπινα και το δρομο με το θορυβό της.
Εργονομικά εξοικιώθηκα αμέσως λογω 307 + 207 που έχουν περάσει απο την οικογένεια.
Ποιοτικά μου φάνηκε μια χαρά.Ούτε με συγκίνησε άλλα ούτε είχα κάποιο παραπονω.Αν θα το αγόραζα ; Μονο αν χρειαζόμουν αμαξι αυτής της κατηγορίας σε αυτά τα λεφτά (13.500).
Δε με συγκίνησε αλλα πιστεύω οτι το πταίσμα είναι αποκλειστικά του κινητηρα.Αντε και λίγο η αισθηση απο τα χειριστήρια με την οποία είμαι λιγο τσακωμενος με ολα τα συγχρονα PSA αν και νομίζω ότι αυτό ειναι συνήθεια (υδραυλικο - ηλεκτρικο ) (ντίζα-ηλεκτρογκαζο).
Αν ήταν να το επιλέξω θα ήταν για το ομορφο ντιζαιν του , τη λογικα καλυτερη ανεση των απλων εκδοσεων και των πολύ καλών χωρων.Αλλα θα ήταν με τον διλιτρο με τα 177 που είχε και όλα τα μπλιμπλίκια επανω (ξενον που στριβουν και αλλες ιστοριες).'Η θα περιμενα το καινουργιο με τα 120 ή 156 αλογα.
Απο εμενα πολύ καλη προταση στα λεφτα αυτα.Ισως και σε αυτα τα λεφτά να μην παιρνεις και κατι καλυτερο (κατηγορια,ποιοτητα,ασφαλεια). -
Δεν αξιζει η C4 1.4 φιλε μου, γνωμη μου...ουτε καν να το σκεφτεσαι! Θα δωσεις 13.500€ για να παρεις αμαξι χωρις μοτερ? Γιατι ουσιαστικα απ ολα αυτα τα λεφτα, μονο το σκαρι αξιζει!
-
Θα συμφωνισω με τον Blanc,ολοι οσοι εχουν οδηγησει την C4 εχουν πει τα χειροτερα για το 1.400άρι μοτερ που εχει να κινησει ενα βαρυ αυτοκινητο...Απο 1.6 και πανω,μαλιστα!
-
Ο χρήστης Zisis1992 έγραψε:
Θα συμφωνισω με τον Blanc,ολοι οσοι εχουν οδηγησει την C4 εχουν πει τα χειροτερα για το 1.400άρι μοτερ που εχει να κινησει ενα βαρυ αυτοκινητο...Απο 1.6 και πανω,μαλιστα!+1
-
Επιασε λαστιχo την xantia εξω απο τον Αλμυρο τη τεταρτη που ανεβαινανε να γραψουν τον μικρο στο Βολο..
Τα λαστιχα ολοκαινουργια παιζει να μην ειχαν καν 1000km και παραγωγης πολυ τελευταιας χωρις να θυμαμαι ακριβης εβδομαδα..Πρεπει να ηταν 2-3 μηνων..Εφτασε να χτυπησει σχεδον ζαντα με 120+ για να παρουνε χαμπαρι οτι ειναι λαστιχο.. Γι αυτο σε παω μωρη υδροπνευματικη.. Ηταν και το πισω του οδηγου οποτε δεν ηταν πολυ αισθητο αν και ο πατερας σε καποια φαση πεταγε κατι 'Περιεργη ασφαλτο ριξανε εδω' συμφωνα με τις μαρτυριες της υπολοιπης φαμιλιας του νονου.. Αν προκειται για σαμποταζ στο νονο θα γινει χαμος..
Δυστυχως καταστραφηκε τελειως εσωτερικα ο σκελετος και αγοραστηκε καινουργιο απο την michelin στον Βολο..Και ελεγα σε καποιον κατι βδομαδες πριν στο gcc οτι τα michelin ειναι κορυφαια και οτι τοσα χρονια πραγματικα δεν ειχαμε ποτε θεμα..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Επιασε λαστιχo την xantia εξω απο τον Αλμυρο τη τεταρτη που ανεβαινανε να γραψουν τον μικρο στο Βολο..
Τα λαστιχα ολοκαινουργια παιζει να μην ειχαν καν 1000km και παραγωγης πολυ τελευταιας χωρις να θυμαμαι ακριβης εβδομαδα..Πρεπει να ηταν 2-3 μηνων..Εφτασε να χτυπησει σχεδον ζαντα με 120+ για να παρουνε χαμπαρι οτι ειναι λαστιχο.. Γι αυτο σε παω μωρη υδροπνευματικη.. Ηταν και το πισω του οδηγου οποτε δεν ηταν πολυ αισθητο αν και ο πατερας σε καποια φαση πεταγε κατι 'Περιεργη ασφαλτο ριξανε εδω' συμφωνα με τις μαρτυριες της υπολοιπης φαμιλιας του νονου.. Αν προκειται για σαμποταζ στο νονο θα γινει χαμος..
Δυστυχως καταστραφηκε τελειως εσωτερικα ο σκελετος και αγοραστηκε καινουργιο απο την michelin στον Βολο..Και ελεγα σε καποιον κατι βδομαδες πριν στο gcc οτι τα michelin ειναι κορυφαια και οτι τοσα χρονια πραγματικα δεν ειχαμε ποτε θεμα..
Τι το χάλασε το λάστιχο γατί το είχα πάθε κι εγώ με την Laguna.Στο μήνα που τα είχα βάλει πάτησα βίδα. (Michelin Energy Saver)
-
Δεν ειχε τιποτα απ εξω ουτε πατηθηκε κατι, μαλλον προκειται για ελλατωματικο απο παραγωγης..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Δεν ειχε τιποτα απ εξω ουτε πατηθηκε κατι, μαλλον προκειται για ελλατωματικο απο παραγωγης..Δεν υπάρχει εγγύηση στα καινούρια ελαστικά?
-
επειδή έχω προσωπική εμπειρία με τον 1.4 της psa σε 207 έχω να παραθέσω τα εξής...
η δύναμη του είναι αστεία για τα δεδομένα της 1400αρας κατηγορία και ο ήχος του ακόμα χειρότερος... σαν ηλ/κο σκουπάκι που έχει στουμπώσει με αθλητική κάλτσα ένα πράγμα ...
αλλά...
έχει εξαιρετικά αποθέματα ροπής στις μεσαίες στροφές που το καθιστούν απολαυστικό για κίνηση στην πόλη και στην εθνική με νορμάλ ταχύτητες
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Δεν ειχε τιποτα απ εξω ουτε πατηθηκε κατι, μαλλον προκειται για ελλατωματικο απο παραγωγης..
Δεν υπάρχει εγγύηση στα καινούρια ελαστικά?
Βασικα μου εφτασε που ειναι καλα γιατι μολις σημερα μου το ειπαν και μου το εκρυβαν για να μην ανησυχω οταν ταξιδευαν οποτε το σκεφτηκα κι εγω αφοτου εκλεισα το τηλεφωνο..
Θα ρωτησω απο αυριο..Το θεμα ειναι δε ξερω αν το κουβαλησε το παλιο ως πειστηριο απο τον Βολο, καθοτι και τιγκα φορτωμενη η ξανθουλα αφου εκαναν και διανυκτερευση-εκδομουλα σε Ζαγωρα-Χορευτο..Οι γαλλοι ξερουν τι κανουν με τον 95αρη.. οπως τα λεει το τερας..Ροπη και πολυ χαμηλη καταναλωση ειναι αυτο που χρειαζεται ενα αμαξι πολης ενω στα κιλακια των supermini ειναι και καλος για ταξιδια..Τωρα για τη c4 ειναι πολυ οριακος...
-
Ο χρήστης citrovag έγραψε:
Τελικά δεν είναι και λίγοι οι φίλοι της Citroen στο 4T forum
Είναι μια εταιρία που για πολλούς λόγους δένεσαι και τελικά γίνεσαι αυτό που λέμε Citroen'άκιας...
Εδώ λοιπόν, ας κουβεντιάζουμε για ότι μας απασχολεί και θέλουμε να το μοιραστούμε...
Ευχαριστώ τους φίλους του forum για την ιδέα του νέου topic και για την πρόταση τους να το ανοίξω εγώ ως ο 'παλιός' της Citroen!
Μέχρι στιγμής οι φίλοι της Citroen είναι :
- Alexis Labos C2 sensodrive
- ANGEL13 Picasso
- antonisk7# C4 coupé, 1,6 VTR
- apollo C4 coupe 1.6
- barout Xantia 1.6cc ’98 / 2CV
- BTS ΑΧ 1.1
- bug Saxo 1.1 '97 / xantiaII 1.8 16v '99
- chrmes ΒΧ 1,9 16ν.
- citastak xantia 1,6 , C5 2.0
- ClioDriver C4 1.6 coupe.
- dog80 DS 20 '73
- elteo C4 1,6 '05
- enginekiller C4 1.6
- Esykas xantia
- ev Xsara 1.6 MkII
- Giorikas XSARA VTS 2.0
- htanso21 AX '93
- kouk C4 1.4
-
kpasisis C4 2.0l VTS
- mad_n GSA 5/1986
- Mirage Xsara 1.6 MkI
- Otso xantia 2000cc 155hp
- panc4 C4 1.6
- parafron ZX Dakar S 1.4
- pie13 C2 1.4VTR Sensodrive
- scientist Xantia 1.6
-
sergeant Xantia ACTIVA 2.0 Turbo 1999 / C2, 1.4 VTR
- SirGus Ami 8 Berline ‘75
- taurus Saxo vts 1600 '98
- xsara16v xsara II coupe 1.6 mod 9/2003 / C3 1.4
- yani XSARA 1.6 16V VTR
- ΚΩΣΤΑΣ 1970 Saxo 1.1
- ChargerR/T Saxo 1.4 vts
- crazywolf BX
- saxo_silver Saxo vts 16v
- n_olympios Xsara MkII VTS 1.6
- SPITFIRE AX 1.1 '94
- giannis s Xantia 1.8 1993
- Craven Blue C5,1.800
- tony78 C4
- Γιώργος Πολυχρονίδης 2cv
Πρεπει να ανανεωθει αυτο
Να κάνω μια αλλαγή: από C2 πήγα σε Xsara picasso 1.8
-
Ο χρήστης Alexis Labos έγραψε:
Τελικά δεν είναι και λίγοι οι φίλοι της Citroen στο 4T forum
Είναι μια εταιρία που για πολλούς λόγους δένεσαι και τελικά γίνεσαι αυτό που λέμε Citroen'άκιας...
Εδώ λοιπόν, ας κουβεντιάζουμε για ότι μας απασχολεί και θέλουμε να το μοιραστούμε...
Ευχαριστώ τους φίλους του forum για την ιδέα του νέου topic και για την πρόταση τους να το ανοίξω εγώ ως ο 'παλιός' της Citroen!
Μέχρι στιγμής οι φίλοι της Citroen είναι :
- Alexis Labos C2 sensodrive
- ANGEL13 Picasso
- antonisk7# C4 coupé, 1,6 VTR
- apollo C4 coupe 1.6
- barout Xantia 1.6cc ’98 / 2CV
- BTS ΑΧ 1.1
- bug Saxo 1.1 '97 / xantiaII 1.8 16v '99
- chrmes ΒΧ 1,9 16ν.
- citastak xantia 1,6 , C5 2.0
- ClioDriver C4 1.6 coupe.
- dog80 DS 20 '73
- elteo C4 1,6 '05
- enginekiller C4 1.6
- Esykas xantia
- ev Xsara 1.6 MkII
- Giorikas XSARA VTS 2.0
- htanso21 AX '93
- kouk C4 1.4
-
kpasisis C4 2.0l VTS
- mad_n GSA 5/1986
- Mirage Xsara 1.6 MkI
- Otso xantia 2000cc 155hp
- panc4 C4 1.6
- parafron ZX Dakar S 1.4
- pie13 C2 1.4VTR Sensodrive
- scientist Xantia 1.6
-
sergeant Xantia ACTIVA 2.0 Turbo 1999 / C2, 1.4 VTR
- SirGus Ami 8 Berline ‘75
- taurus Saxo vts 1600 '98
- xsara16v xsara II coupe 1.6 mod 9/2003 / C3 1.4
- yani XSARA 1.6 16V VTR
- ΚΩΣΤΑΣ 1970 Saxo 1.1
- ChargerR/T Saxo 1.4 vts
- crazywolf BX
- saxo_silver Saxo vts 16v
- n_olympios Xsara MkII VTS 1.6
- SPITFIRE AX 1.1 '94
- giannis s Xantia 1.8 1993
- Craven Blue C5,1.800
- tony78 C4
- Γιώργος Πολυχρονίδης 2cv
Πρεπει να ανανεωθει αυτο
Να κάνω μια αλλαγή: από C2 πήγα σε Xsara picasso 1.8
Σωστος...Εγω που ειμαι οεο????
-
Ο χρήστης Zisis1992 έγραψε:
Σωστος...Εγω που ειμαι οεο????Εκει που ειμαι και γω...
-
Ο χρήστης Blanc Ange έγραψε:
Σωστος...Εγω που ειμαι οεο????
Εκει που ειμαι και γω...
Ουτε εσενα εχει απ' οτι βλεπω...
-
ναι κι εμενα ξεχασατε
CITROËN FORUM