-
Ο χρήστης Nick έγραψε:
Αν και έγραψα δεν υπάρχουν στην αρχή για τις φρεγάτες που θέλουν να αγοράσουν ....τα 3 δις από που θα τα βρούνε?απο τα διοδια!
μη σου πω θα βαλουν και διοδια στη θαλασσα!
πας για μπανιο?
διοδια!
στρωνουμε νεα αμμο και πρεπει να κανουν αποσβεση του κοστους -
Ο χρήστης ntinaras έγραψε:
Αν και έγραψα δεν υπάρχουν στην αρχή για τις φρεγάτες που θέλουν να αγοράσουν ....τα 3 δις από που θα τα βρούνε?
απο τα διοδια!
μη σου πω θα βαλουν και διοδια στη θαλασσα!
πας για μπανιο?
διοδια!
στρωνουμε νεα αμμο και πρεπει να κανουν αποσβεση του κοστους -
Ο χρήστης ntinaras έγραψε:
μη σου πω θα βαλουν και διοδια στη θαλασσα!
πας για μπανιο?
διοδια!Όσοι είναι παλιότεροι θα θυμούνται ότι η χούντα είχε διόδια στις παραλίες.
-
Που πήγαιναν αυτά τα λεφτά Ρωτάω επειδή δεν είχα γεννηθεί. Toυλάχιστον αυτοί άφησαν και κάποιο έργο, ό,τι δρόμο φτιάξανε το έκανε το ίδιο το κράτος και όχι ιδιωτικές εταιρίες. Στην Κρήτη και σε πολλά μέρη της επαρχίας ακόμα δρόμους της Χούντας έχουν. Στον Έβρο ακόμα έχουν να το λένε για τα έργα.... Τέσπα ξέρω ξέρω, ξύλο, ρουφιάνοι, μακρονήσια, κτλ...
Αντί το κράτος να μεριμνήσει για τον πολίτη, μεριμνά για τους μεγαλοϊδιώτες
ΥΓ: τα λεφτά των εισόδων στις παραλίες των Νότιων Προαστίων, σε ποιές τσέπες πάνε; Τα λεφτά που εισπράτει το κάθε κομματόσκυλο δήμαρχος από τα τραπεζάκια, τις ξαπλώστρες και τις ομπρέλες σε ποιές τσέπες πάνε;
-
Ο χρήστης imago έγραψε:
μη σου πω θα βαλουν και διοδια στη θαλασσα!
πας για μπανιο?
διοδια!Όσοι είναι παλιότεροι θα θυμούνται ότι η χούντα είχε διόδια στις παραλίες.
εχουμε και χουντα και διοδια στις παραλιες
-
Πήγαινα από τις παρακάμψεις. Τώρα πηγαίνω από τα διόδια χωρίς να πληρώνω*. Πιστεύω πως μας δοκιμάζουν, είναι μια σύγκρουση θελήσεων , αν γυρνάμε το κόλο θα σπρώγνουν πιο πολυ, αν αντιδράσουμε θα το σκεφτούν μπορεί και να φοβηθούν . Ήδη ο υπουργός μίλησε για ηλεκτρονικά διόδια που θα χρεώνουν από ότι φαίνετε πιο δίκαια. Αντισταθείτε ώστε κανείς πολιτικός να μη τολμάει να παρατείνει σύμβαση. Τους δρόμους τους έχουμε πληρώσει όχι εμείς οι πατεράδες μας. Κάποιοι προσπαθούν να μας συγκινήσουν με τα νεκρά παιδιά των Τεμπών, σιγά σε λίγο θα μας βγάλατε και συνυπευθυνότητα επειδή δεν θα πληρώνουμε τα διόδια!
- εδω και έξι μήνες δε πληρώνω , δεν έχει έρθει ακόμα πρόστιμο ή κάτι σχετικό.
-
Δεν πληρώνω διόδια , δεν πληρώνω φόρους , κλέβω ρεύμα από το στύλο της ΔΕΗ , έκτισα αυθαίρετα σε κλεμμένο οικόπεδο με χρησικτησία ενός μαλάκα που πήγε μετανάστης στην Αυστραλία , κλέβω νερό από την παροχή του γείτονα , έκανα βόθρο 'απορροφητικό' , δεν πήγα φαντάρος γιατί πήρα τρελλόχαρτο , έκοψα 30 επιταγές στον αέρα !!!!!
Είμαι και ο πρώτος μάγκας .
Κοροιδάρες -
Και κάτι άλλο .
Οι ιδιώτες που φτιάχνουν τους δρόμους δεν είναι οι γνωστοί εργολάβοι .
Είναι ξένες εταιρείες που έχουν συνεργασία με κάποιους δικούς μας γιατί επειδή βάζουν δικά τους λεφτά έπρεπε να έχουν πρόσβαση στον διεθνή τραπεζικό δανεισμό , πράγμα που οι εντόπιοι εργολάβοι με τις μιζοδουλειές του δημοσίου δεν μπορούσαν να έχουν .Η κοινοπραξία ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. επελέγη κατόπιν διαγωνισμού από το ΥΠΕΧΩΔΕ για να σχεδιάσει, να χρηματοδοτήσει, να κατασκευάσει και να λειτουργήσει τον αυτοκινητόδρομο για μια περίοδο 30 ετών, με αφετηρία το έτος 2008. Οι εταιρίες που μετέχουν στην κοινοπραξία διαθέτουν μεγάλη εμπειρία στο σχεδιασμό και την υλοποίηση παρόμοιων μεγάλων έργων, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Η VINCI CONCESSIONS S.A.S. (29,9%) πρωτοπορεί στο σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένων κατασκευαστικών έργων μέσω κοινοπραξιών και είναι μια από τις κορυφαίες κατασκευαστικές εταιρίες παγκοσμίως.
Δείτε περισσότερα »
Η HOCHTIEF PPP SOLUTIONS GmbH (17%) είναι το αρμόδιο κέντρο του Ομίλου της HOCHTIEF για τα έργα Συμπράξεων Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) στην Ευρώπη, τη Βόρεια και Νότια Αμερική. Η εταιρεία εστιάζει στις αγορές των οδικών και κοινωνικών υποδομών. Για την υλοποίηση των χρηματοδοτούμενων από τον ιδιωτικό τομέα έργων δημόσιας υποδομής, η HOCHTIEF PPP Solutions προσφέρει όλες τις υπηρεσίες από μια πηγή - από το προγραμματισμό και σχεδιασμό έως την χρηματοδότηση, κατασκευή / ανακαίνιση και λειτουργία. Η εταιρεία δραστηριοποιείται σήμερα σε ένα σύνολο 25 έργων ΣΔΙΤ που αντιπροσωπεύει όγκο επενδύσεων πάνω από 6 δισεκατομμύρια ευρώ.
Δείτε περισσότερα »
Η J&P-ΑΒΑΞ Α.Ε. (17%) διαθέτει σημαντική εμπειρία, τεχνογνωσία και παραγωγικό δυναμικό, κατέχοντας εργοληπτικά πτυχία 7ης, 6ης και 4ης κατηγορίας, καθώς επίσης και ένα ισχυρό χαρτοφυλάκιο συμμετοχών σε έργα παραχωρήσεων και εταιρίες με συμπληρωματικές δραστηριότητες, όπως το real estate, οι προκατασκευές και η εξειδικευμένη πύλη δημοπρασιών κατασκευαστικών υλικών b2bconstruct.
Δείτε περισσότερα »
Η ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε. (17%) αποτελεί μια ισχυρή επιχειρηματική μονάδα διαχείρισης έργων, συμμετοχών και παραχωρήσεων στους τομείς των υποδομών, της ανάπτυξης γης και της ενέργειας. Η ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε. κατέχει ηγετική θέση μεταξύ των εγχώριων ανταγωνιστών στα συγχρηματοδοτούμενα έργα με τη συμμετοχή του στην Αττική Οδό και στη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου. Πέρα από την κατασκευή των έργων αυτών, ο Όμιλος συμμετέχει και στις αντίστοιχες εταιρείες λειτουργίας, αποκτώντας πολύτιμη εμπειρία στον τομέα της διαχείρισης έργων τέτοιου τύπου.
Δείτε περισσότερα »
Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. (17%) είναι ένας από τους μεγαλύτερους επιχειρηματικούς Ομίλους στην Ελλάδα, με ισχυρή παρουσία και στις αγορές της ΝΑ Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής. Ο Όμιλος κατέχει ηγετική θέση στους τομείς των κατασκευών (μέσω της 100% θυγατρικής ΤΕΡΝΑ Α.Ε.), των παραχωρήσεων (Ολυμπία Οδός, Νέα Οδός, Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδος – Ε – 65, σταθμοί αυτοκινήτων κ.ά.), του real estate και της ηλεκτροπαραγωγής από συμβατικές (Ήρων Α.Ε.) και Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή Α.Ε.).
Δείτε περισσότερα »
Η ΑΘΗΝΑ ΑΤΕ (2,1%) έχει μία δυναμική παρουσία στην εγχώρια και διεθνή αγορά ιδιωτικών και δημόσιων τεχνικών έργων από τις αρχές της δεκαετίας του 1970. Η φιλοσοφία και η πρακτική της ΑΘΗΝΑ ΑTΕ είναι να εκτελεί τα έργα εντός των συμβατικών χρόνων και προ-υπολογισμών, εκτελώντας τις απαιτούμενες εργασίες με υψηλά standards ποιότητας, εφαρμόζοντας επαγγελματικές και εφευρετικές λύσεις και σύγχρονες τεχνικές οργάνωσης. -
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Δεν πληρώνω διόδια , δεν πληρώνω φόρους , κλέβω ρεύμα από το στύλο της ΔΕΗ , έκτισα αυθαίρετα σε κλεμμένο οικόπεδο με χρησικτησία ενός μαλάκα που πήγε μετανάστης στην Αυστραλία , κλέβω νερό από την παροχή του γείτονα , έκανα βόθρο 'απορροφητικό' , δεν πήγα φαντάρος γιατί πήρα τρελλόχαρτο , έκοψα 30 επιταγές στον αέρα !!!!!
Είμαι και ο πρώτος μάγκας .
ΚοροιδάρεςΜπορείς να το κάνεις και ανάστροφα και να καταλήξεις ακριβώς στο ίδιο. Πληρώνω διόδια, πληρώνω φόρους και κρατήσεις για μισθούς που λαμβάνω μετά από 2 χρόνια, με κλέβει η ΔΕΗ με 'τυχαία' λάθη, έδωσα από 3 μεριές οικόπεδο για το δρόμο, μου κλέψανε το δρόμο / έξοδο στην 4η μεριά προεκτείνοντας αυθαίρετα το οικόπεδό τους λαδώνοντας ΕΛΑΣ και Πολεοδομία που κάνουν τα στραβά μάτια, μου κλέβουν το νερό από τα δίπλα οικόπεδα, έβαλαν το βόθρο στην άκρη του οικοπέδου τους και δεν μπορώ να κάνω κάτι γιατί η ΕΛΑΣ και η Πολεοδομία είναι 'πιασμένη', πήγα φαντάρος και ξέχασαν να μου δώσουν μετάθεση και όταν μου την έδωσαν (με την επόμενη σειρά) με πήγαν, αντί για σπίτι μου όπως τους υπόλοιπους της μονάδος, στα δυτικά σύνορα, πληρώνω τυχαία λάθη της HOL κάθε μήνα...
Κοροϊδάρα που είμαι...!!!
Ευχαριστώ.
-
Πάμε πάλι.
Το κράτος έρχεται και σου λέει: 'Λεφτά ΔΕΝ ΕΧΩ.+-'
'Μην κοιτάς τι γίνεται στην Γερμανία, αν περιμένεις από εμένα, το φτωχό Ελληνικό κράτος, καλό δρόμο δεν θα δεις ΠΟΤΕ. Οι οδηγοί θα συνεχίσουν να καταστρέφουν τα αυτοκίνητα τους, να σκοτώνονται και να σακατεύονται, να κάνουν τραγικούς χρόνους για να μετακινηθούν ανάμεσα σε κοντινές επαρχιακές πόλεις, να υφίστανται ταλαιπωρία, φθορές και χαμένες εργατοώρες... η απομόνωση συγκεκριμένων περιοχών θα συνεχιστεί επ' άπειρο'. Δεν είναι εσχατολογικό σενάριο, είναι πραγματικότητα που βιώνουμε όλοι μας.Εναλλακτικές δεν υπάρχουν πολλές. Ή ζητάμε περαιτέρω αύξηση της φορολογίας ΟΛΩΝ για να βρεθούν τα χρήματα που μας λείπουν, ή ζητάμε από ιδιώτες να φτιάξουν και να συντηρούν τις υποδομές με αυξημένο κόστος για όσους τις χρησιμοποιούν, ή συνεχίζουμε με αυτά που έχουμε στους αιώνες των αιώνων και ελπίζουμε ότι οι Ευρωπαίοι (τα γνωστά κορόιδα που μας δίνουν τις επιχορηγήσεις) θα μας λυπηθούν και θα έρθουν να μας σώσουν.
Υπάρχει και μια τέταρτη λύση βέβαια. Κάνουμε την πάπια όσο γίνονται οι διαπραγματεύσεις με τον ιδιώτη. Τον αφήνουμε να μας φτιάξει πρώτα τις υποδομές, να διορθώσει τις κακοτεχνίες που συσσωρεύτηκαν στις δεκαετίες που το εθνικό οδικό δίκτυο ήταν ευθύνη του κράτους... και μετά του την φέρνουμε αρνούμενοι να τον πληρώσουμε. Γ@μάτο;
-
Πέρα από το φαιδρό του θέματος, πρέπει να μπουν ορισμένα ζητήματα για σκέψη. Το post θα είναι λίγο άναρχο αλλά βλέποντας ειδήσεις δεν μπορώ να συγκεντρωθώ περισσότερο.
-
Καταρχάς, είναι τελείως απαράδεκτο να πληρώνεις στην Αθήνα για να γίνει έργο στην Ν. Υόρκη. Το όλο σύστημα των διοδίων είναι περίεργο και όχι απλά παράλογο, αλλά ανήθικο.
-
Υπάρχουν υπηρεσίες που χρησιμεύουν σε όλους, και γι' αυτό τις πληρώνουμε όλοι (πχ Ένοπλες δυνάμεις, ΠΣ, ΛΣ, ΕΛΑΣ, ΕΚΑΒ, Νοσοκομεία, εκπαίδευση). Υπάρχουν υπηρεσίες που τις πληρώνουμε όταν τις χρησιμοποιούμε και ανάλογα με τη χρήση αυτών (εδώ είναι οι δρόμοι). Υπάρχουν και υπηρεσίες που ουσιαστικά τις πληρώνουμε για να υπάρχουν και στη συνέχεια, ανάλογα με τη χρήση υπάρχουν και οι αντίστοιχες χρεώσεις (πχ ΔΕΗ, ΟΤΕ κτλ).
-
Είναι γνωστό ότι δεν υπάρχουν χρήματα σήμερα ή και στο πρόσφατο παρελθόν. Από την άλλη χρήματα ήρθαν, και μάλιστα πολλά, αλλά χάθηκαν. Σε αυτό το σημείο υπάρχει σοβαρό θέμα, καθώς δεν υπάρχει περίπτωση τα χρήματα να βρεθούν όσο δεν υπάρχει φόβητρο στο πολιτικό μας σύστημα.
Τώρα, αρχίζω τις προσωπικές απόψεις.
Καλώς να συμπράξουν ιδιώτες και κράτος, καθώς το κράτος, δεν μπορεί να συντηρεί τέτοια μηχανή που κάνει έργα για συγκεκριμένα διαστήματα και μετά να πληρώνει υπαλλήλους χωρίς λόγο, ούτε είναι δυνατόν να κάνει τα πάντα. Το κράτος θέτει προδιαγραφές, κάνει διαγωνισμούς και επιβλέπει την εκτέλεση των έργων. Αυτή ουσιαστικά είναι η εργασία του.
Στην προκειμένη περίπτωση έχουν γίνει όλα αυτά; Δυστυχώς, ούτε μερικώς. Προδιαγραφές τέθηκαν μεν, οι διαγωνισμοί έγιναν (τους θεωρώ στημένους, αλλά ας μην το συνεχίσω μιας και δεν έχω αποδείξεις περί αυτού, παρά μόνο σοβαρότατες ενδείξεις), τα έργα γίνονται (υποτίθεται). Το κράτος ελέγχει; ΟΧΙ, και αυτό είναι το πρόβλημα. Τα έργα γίνονται λανθασμένα, χαλάνε μετά από λίγο, κοστίζουν ακριβά σε σχέση με αυτό που κατασκευάζεται (χαρακτηριστικότατα: η λεωφορειολωρίδα στην ακτή Κονδύλη στον Πειραιά κόστισε μερικά εκατομμύρια € τη στιγμή που έχουμε βάψιμο 1 Km - πολύ λέω - με κίτρινη μπογιά και μερικά μάτια της γάτας), παίζονται παιχνίδια παράδοσης-παραλαβής κτλ. Πρέπει να λυθεί το πρόβλημα; Ναι και άμεσα. Το είδαμε αυτές τις ημέρες με τις εταιρείες που έκαναν εικονικά έργα τόσα χρόνια στην Αντιρρίου-Ιωαννίνων και στον Μαλιακό, τη στιγμή που τα διόδια και την κρατική συμμετοχή της λάμβαναν κανονικότατα. Θα τιμωρηθούν; Δε νομίζω, αν και θα έπρεπε ΑΜΕΣΑ να κλείσουν για πάντα και οι ιδιοκτήτες και οι εργολάβοι να μην ξαναδούν φως χωρίς κάγκελα να τους περιορίζουν.
Άλλο ζήτημα. Κοστίζουν τόσο τα έργα; Ας υποθέσουμε ναι. Γνωρίζουν οι εταιρείες πόσο κοστίζουν; Σίγουρα. Αν πρόκειται να μπουν μέσα, γιατί τα αναλαμβάνουν τότε; Σε ποιο κέρδος αποσκοπούν; Στο ηθικό του κάναμε την Αντιρρίου-Ιωαννίνων, μπράβο μας, αλλά τώρα θα κλείσουμε; Κάποιος είπε ότι αυτοί οι οδοί δε θα είναι κερδοφόροι. Πολύ πιθανώς, αφού οι περισσότερες μετακινήσεις γίνονται εντός νομού. Τότε, θα βάλουν τα διόδια 100€ τη διέλευση ή θα κάνουν συμφέρουσες προσφορές για να βγάλουν κέρδος; Στην Ελλάδα, βλέπω να προτιμάται η 1η λύση που εξασφαλίζει κέρδη χωρίς εργασία (συντήρηση) και όχι η 2η που θα δώσει, έστω και μακροπρόθεσμα, κέρδη στην επιχείρηση.
Σε όσες περιπτώσεις έχουμε ήδη έτοιμα έργα (βλ. Α.Ο.) που το κέρδος είναι εξασφαλισμένο, δε βλέπω επιθυμία, από το κράτος τουλάχιστον, να κινηθεί προς το δημόσιο συμφέρον. Θα μπορούσαν κάλλιστα να ζητήσουν είτε επαναδιαπραγμάτευση της σύμβασης, είτε δημιουργία νέων έργων, είτε προσφορές (πχ 2,5€ το πρωί, 1€ το βράδυ για αποσυμφόρηση άλλων αρτηριών - βλ Παραλιακή και Βάρης-Κορωπίου), είτε συνδυασμούς αυτών. Για τους ιδιώτες από την άλλη, ούτε λόγος να μειώσουν τη χρέωση ή να επιστρέψουν κάτι πίσω (πχ epass με 50% έκπτωση) και είναι λογικό αφού αποσκοπούν στο κέρδος.
Θα πει κανείς, είναι οι γνωστοί / άγνωστοι διαπλεκόμενοι αυτοί που κάνουν τα έργα. Ναι είναι, και ακόμα και αν γράφει κάποιος ότι υπάρχουν και ξένοι, η πραγματικότητα που τη γνωρίζουμε όλοι δεν αλλάζει. Εφημερίδες που κράζουν πολιτικούς και μόλις παίρνουν το έργο γίνονται όργανα της κυβερνήσεως, στημένοι διαγωνισμοί (αυτό το έχω κάνει, όπως έχω ήδη πει και το γνωρίζω από 1ο χέρι), λαδοπόντικες που το παίζουν σωτήρες του έθνους που δεν πιστεύουν, εγκάθετοι και υπάλληλοί τους (δημοσιογράφοι, υπεύθυνοι για τα forums κτλ), χαζός κόσμος που πιστεύει απλά αυτά που ακούει. Όλοι μαζί, δημιουργούν ένα μπάχαλο που όμοιό του δεν υπάρχει πουθενά αλλού στον κόσμο.
Πρόταση δικιά μου. Απλές κινήσεις χρειάζονται. Αναλαμβάνει μία εταιρεία να κάνει το δρόμο με σωστό διαγωνισμό*. Όταν ο δρόμος γίνει, αν γίνει, ξεκινάει η αποπληρωμή με ηλεκτρονικά διόδια που μετρούν ουσιαστικά απόσταση που διανύεις. Υποχρεωτικά εκπτώσεις για τους τακτικούς χρήστες και, όπως στις ΗΠΑ, ταμπελίτσα που αναγράφει πόσο κόστισε το έργο, πόσο έχει αποπληρωθεί, πόσο απομένει ακόμα (ηλεκτρονική). Μετά το πέρας της πληρωμής, ο ιδιώτης υποχρεωτικά κατεβάζει το κόστος των διοδίων κατά ένα ποσοστό (πχ 20%) και συνεχίζει να πληρώνεται για όσο κρίνει το κράτος, ενώ φορολογείται με 50% τουλάχιστον των κερδών του, εκτός και αν τα χρησιμοποιήσει για νέα έργα, οπότε ο φόρος μειώνεται στο 10% (τυχαία ποσοστά).
Η κατάσταση σήμερα είναι τραγική. Και οι μεν και οι δε έχουν δίκιο, έστω και μερικώς. Γιατί να πληρώσω διόδια στην Αλεξανδρούπολη για την Κρήτη; Σωστό. Από πού θα βρω χρήματα για να κάνω το έργο; Σωστό. Πληρώνω για έργο που δεν υπάρχει, για Ε.Ο. φάντασμα. Σωστό. Πώς θα σε χρεώσω σε δρόμο που ουσιαστικά δεν υπάρχει; Σωστό. Δεν πληρώνω, άνοιξέ μου το δρόμο. Σωστό. Δε σου ανοίγω, πρέπει να πληρώσεις. Πάλι σωστό.
Ευχαριστώ.
- Εδώ κάνω μια σύνδεση με το post του criuser: Αφού ο λαός αυτός που κλέβει το ρεύμα, την εφορία, βάζει βύσμα κτλ είναι ο ίδιος που φτιάχνει τους δρόμους, γιατί θεωρούμε τους διαγωνισμούς σωστούς; Γιατί θεωρούμε ότι και αυτός που έχει την εταιρεία δε θα κλέψει; Έχει κάποια θεία δύναμη ή κάποιες ιδιότητες που τον διαφοροποιούν από τους υπόλοιπους κατοίκους της χώρας (Ελλάδα λεγόταν παλιά).
-
-
Ο χρήστης Nick έγραψε:
Αν και έγραψα δεν υπάρχουν στην αρχή για τις φρεγάτες που θέλουν να αγοράσουν ....τα 3 δις από που θα τα βρούνε?τα ειχαν ηδη δωσει πολυ πριν..για αυτο πριν λιγους μηνες πηγαν να το σταματησουν πριν τελικα μπει η τελευταια υπογραφη και φυγουν τα 3.5 δις αλλα
(τουλαχιστον ειναι κατι νεο και δεν θα εχει τα κοστη των meko.. ) -
Όχι απολύτως ακριβές. Πάντως, ο Υπουργός ζήτησε υποστήριξη και από τη ΝΔ, προφανώς για να μη χρεωθεί το κόστος μόνος του (κολπάκι του ΓΑΠ για να τον έχει στο χέρι). Τώρα, αν έγιναν διαπραγματεύσεις και αν ασκήθηκαν πιέσεις της μορφής: δίνουμε τη 2η δόση, αλλά αγοράζετε αυτά + εκείνα από εμάς, δεν το γνωρίζουμε, τουλάχιστον με αποδείξεις. Να φανταζόμαστε γίνεται φυσικά και ο χρόνος θα δείξει ποια φαντασία ήταν η πραγματική και ποια η λανθασμένη.
Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
Όχι απολύτως ακριβές. Πάντως, ο Υπουργός ζήτησε υποστήριξη και από τη ΝΔ, προφανώς για να μη χρεωθεί το κόστος μόνος του (κολπάκι του ΓΑΠ για να τον έχει στο χέρι). Τώρα, αν έγιναν διαπραγματεύσεις και αν ασκήθηκαν πιέσεις της μορφής: δίνουμε τη 2η δόση, αλλά αγοράζετε αυτά + εκείνα από εμάς, δεν το γνωρίζουμε, τουλάχιστον με αποδείξεις. Να φανταζόμαστε γίνεται φυσικά και ο χρόνος θα δείξει ποια φαντασία ήταν η πραγματική και ποια η λανθασμένη.Ευχαριστώ.
ε οταν ακους τον σαρκοζι σαν αλλο ψωμιαδη δεν θελει και φαντασια για το τι εγινε απο πισω
-
Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
Πέρα από το φαιδρό του θέματος, πρέπει να μπουν ορισμένα ζητήματα για σκέψη...Από τα πολύ δυνατά μηνύματα σου. Ισορροπημένο, τεκμηριωμένο, ενδιαφέρον.
-
Ο χρήστης ntinaras έγραψε:
Ας θέσω και εγώ ένα ερώτημα. Ξέρουμε το κλασικό ο λαός έχει πληρώσει τους δρόμους με το αίμα του.
Εγώ ας πουμε είμαι 18 ετών και δεν έχω πληρώσει ποτέ τίποτα στο κράτος. Καρπώνομαι το αίμα των προηγούμενων γενεών και δεν πληρώνω ποτέ τίποτα για δρόμους; Δηλαδή οι επόμενες γενιές απο εδώ και πέρα τη βγάζουν τσάμπα;epic fail ερωτηση.
τα παιδια σου να ρωτησεις κατι τετοιο,που θα βρουνε 'Ετοιμο' σπιτι και δε θα γεννηθουν μονα τους σε καμια σπηλια.
.απο τη στιγμη που θα βγαλεις διπλωμα και θα πληρωνεις ασφαλιστρα,τελη κυκλοφοριας,και φορο στα καυσιμα πληρωνεις εισφορες στο κρατος για δρομους.
το αν θα φτιαχτουν η αν θα συντηρηθουν εξαρταται απο την εκαστοτε κυβερνηση που ψηφιζεις.Θα βρούν σπίτι στο οποίο θα πρέπει να πληρώνουν ΔΕΗ, ΟΤΕ, πετρέλαιο (το χειμώνα), νερό, επισκευές κατα τη διάρκεια των χρόνων, βαψίματα, ανακαινίσεις αν θέλουν αυτό το σπιτι να παραμείνει σπίτι και όχι σπηλιά σε λίγα χρόνια.
Τώρα θα μου απαντήσεις σοβαρά;
-
Για να δούμε ποιός έχει τα ακριβότερα διόδια στην Ευρώπη.
Αλλά τι λέω, αφού μόνο η Ελλάδα έχει διόδια σε όλη την Ευρώπη!http://www.theaa.com/allaboutcars/overs ... select.jsp
-
Βάλε και τι τέλη κυκλοφορίας πληρώνουν, για να έχουμε πιό σφαιρική άποψη!
Στην Ελβετία πχ μπορέις να έχεις περισσοτερα αυτοκίνητα αλλά πινακίδες μόνο για ένα!
Απλώς αλλάζεις τις ίδιες πινακίδες από το ένα στο άλλο και κυκλοφορείς... -
Μήπως για ακόμα πιο σφαιρική άποψη να συγκρίναμε και την οικονομική κατάσταση στην οποία βρίσκονται τα κράτη της Ευρώπης που ζητούν διόδια από τους οδηγούς σε σχέση με αυτή της Ελλάδας;
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Για να δούμε ποιός έχει τα ακριβότερα διόδια στην Ευρώπη.
Αλλά τι λέω, αφού μόνο η Ελλάδα έχει διόδια σε όλη την Ευρώπη!http://www.theaa.com/allaboutcars/overs ... select.jsp
Δες λίγο στην Αγγλία, επειδή έχω ζήσει και ζω εκεί.. Έχουν 3 διόδια στον Μ6 και άλλα 3 τοπικά, πάλι πάνω στον Μ6. Εγώ που κινούμαι σε άλλους -μεγάλους- δρόμους, δεν έχω πληρώσει διόδια ποτέ μου. Και μιλάμε για χώρα 2πλάσια από την Ελλάδα, με 60 μύρια πλυθησμό.
Εδώ ξεκινάς από Σπάρτη για Θεσσαλονίκη και πίσω Σπάρτη και θέλεις 50 ευρώ διόδια. Αν περάσεις τον τούνελ στο Λίβερπουλ και να βγείς στην απέναντι όχθη του Mersey (ποτάμι), πληρωνεις κάπου 3 ευρώ. Εδώ για να περάσεις απ'το Ρίο στο Αντίριο, θέλεις 10. No comments....
YΓ: οι εταιρίες που κάνουν οδικά έργα στην Αγγλία είναι ΚΡΑΤΙΚΕΣ. Από τη στιγμή που έχουν 10 δημόσιους υπαλλήλους, τους βάζουν και τους 10 στο δρόμο να δουλέψουν και δε τους πληρώνουν μισθό και ΑΝ δουλέψουν έξω θα το χρεώσουμε σαν επίδομα. Ελληνικός τρόπος είναι αυτός. Στην Αγγλία δουλέυουν νυχθημερόν, πρωί ΚΑΙ βράδυ (ξημερώματα) για να τελειώσει το έργο και η ταλαιπωρία, εδώ δουλεύουν μόνο το 8ωρο και μετά los poulos. Greek way....
Αυξηση διοδίων (ξανά!)