-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
... με μονο θεματακι στο χταποδι που αλλαζανε πολλα παιδια ακομη και προληπτικα!
Tι εννοείς?
Eχει η ειχαν τα πρωτα θεμα με το χταποδι... αν θες να ψαξω να σου πω ακριβως πως το γραφαν τα παιδια!
Γενικά το μαλάκιον του μξ είναι από τα λίγα κακοσχεδιασμένα εξαρτήματα του. Αν γνωρίζεις κάτι παραπάνω, θα ήθελα να μας το πεις.
-
Ειχε το χταποδι απο τα 2λιτρα ενα θεμα με σχεδιασμο το ειχα διαβασει απο τον miataman νομιζω που ειχε ενα επετειακο και του εβγαζε καποια βλαβη και κατι με θερμοκρασιες σε κατι αισθητηρες,,,και αλλαξε και ηρεμησε...
Ψαχνω να βρω το θεμα αλλα ειναι παλιο και δν βρισκω...Παντως και αλλα παιδια αλλαζουν χταποδια με aftermarket
-
Ο χρήστης COSMO MIKE έγραψε:
Ναι και αυτο που κερδίζει το βανκελακιας είναι ενα μακρι...χταποδι λεμονάτο. Γιατι απο άλογα...
Επετρεψε μου να διαφωνησω μιας και η αλλαγη του Header σε ατμοσφαιρικο rx7 (σειρα 1) σε συνδιασμο με εξατμιση Racing Beat ειναι +20 αλογα για πλακα. Μην σου φαινεται υπερβολικο γιατι μονο το Thermal reactor που αφαιρειται δινει + 10 αλογα στο μοτερ.
Η αλλαγη του Header στο RX8 συμφωνα με την RB δινει τουλαχιστον 4 αλογα.
Εκτος απο την αυξηση της ιπποδυναμης το αυτοκινητο ανεβαζει καλυτερα στροφες και κανει εξωπραγματικο ηχο Διευκρινιζω οτι μιλαω για ροταρυ και οχι για ΜΧ5.Συγνώμη έπρεπε να διευκρινίσω οτι μιλούσα μόνο για το χταπόδι του ρενεσις στο ρχ8. Τα 4 άλογα είναι τίποτα, μπορεί να είναι και η διαφορά μιας καλής απο μια κακής ποιότητας βενζίνης. Μόνο του ένα χταπόδι στο ρχ8 δεν έκανε τίποτα. Εδώ παιδιά αλλάζανε όλο το σύστημα εξαγωγής απο χταπόδι μέχρι τελικό και πάλι άσπρη μέρα δεν βλέπανε.
-
-
-
Δεν υπάρχει σε λέω αυτή η ζάνταααα!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Δεν υπάρχει σε λέω αυτή η ζάνταααα!Δεν υπαρχει στην κυριολεξια ομως...
Αλλο link μηπως...?
-
-
Α να χαθείτε πρόστυχοι πρωϊνιάτικα
-
Δεν είναι μαμά πάντως... (=>http://www.miata.net/faq/wheel_weights.html
-
Λεει πολυ η ζαντα.Ταιριαζει !!!(αρκει και απο την δεξια πλευρα να 'κοιτανε' ετσι τα μπρατσα)
-
Mια ειναι η ζαντα για ΜΧ-5 ΝΒ, 949 Racing 6UL ! Και αυτη φυσικα ειναι για πιο hardcore καταστασεις, σε 15χ8 η ακομα και 15χ9 και πολυ χαμηλο βαρος. Οι εργοστασιακες ζαντες του ΝΒ ειναι εκτος απο πολυ ομορφες και παναλαφρες. Μονο αν καποιος αναζητησει για καποιον λογο μεγαλυτερο φαρδος βλεπω λογο να αλλαχτουν.
-
Οι εργοστασιακές ζάντες είναι ανθεκτικές, σχετικά όμορφες και με νορμάλ βάρος. Δεν μπορείς να τις πεις πανάλαφρες. Για παράδειγμα, στο ΝΒ, οι 15άρες έχουν 6 ίντσες πλάτος και ζυγίζουν 5.9 κιλά έκαστη. Σκέψου ότι οι Superleggera της ΟΖ με 7 ίντσες πλάτος ζυγίζει 1 κιλό κάτω. Είναι δηλαδή 14% περισσότερη ζάντα και ζυγίζει 17% κάτω.
-
Παιδιά, είμαι σε φάση αγοράς ενός MX-5, μεταχειρισμένου λόγω οικονομικών. Ο μόνος προβληματισμός που έχω όσον αφορά την μαλακή ή σκληρή οροφή είναι η ασφάλεια. Είναι συχνά τα φαινόμενα βανδαλισμών στις μαλακές οροφές?
Αν εβρισκα RC στο χρώμα και τα γενικά χαρακτηριστικά που θέλω δε θα το πολυσκεφτόμουν, αλλά πωλούνται λίγα και όχι του γούστου μου αισθητικά... -
Γι αυτο εγω θα παρω ενα κανονικο και αργοτερα του βαζω και ενα hard top, αληθεια ποσο περιπου θα μου παει ξερει κανεις?
-
-
Δηλαδή αν έχει κανείς σκληρή οροφή, κουράζονται τα παιδιά να σπάσουν το τζαμάκι και να μπουν; Δε νομίζω...
Οπότε, μην πολυσκάτε για θέμα βανδαλισμού. Τώρα, αν έχεις μπει στο μάτι του γείτονα, πέρα από το να σου χαράξει πόρτες/φτερά με κλειδί και να σου ρίξει οξύ στο χρώμα, τώρα έχει κάτι ακόμα που μπορεί να σου κάνει. Αλλά έτσι κι αλλιώς, ό,τι και να σου έκανε, θα το πλήρωνες και μάλιστα ακριβά. Ούτε για αυτό πρέπει να σκάτε.Τα μεταχειρισμένα hardtop κοστίζουν κάπου ανάμεσα στα 500 και 1.000 ευρώπουλα.
-
Σωστά ας πάρει 350Ζ που είναι σοβαρό αυτοκίνητο.
-
Mεταχειρησμενα? απο που? τοσο ακριβα? δλδ ενα καινουργιο ποσο εχει?
-
Mazda MX-5