-
Όλα τα psa το κάνουν αυτό...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Όλα τα psa το κάνουν αυτό...Αυτα που γραφει απο πανω;
Ή οτι 'ανεβαζει' θερμοκρασια οταν σβηνει; -
Όχι το από πάνω, είπαμε...
To ότι αν το βάλεις ξανά μπροστά θα δείχνει αυξημένη θερμοκρασία...
Αντώνη, μήπως να κοιτάξεις το θέμα της αντλίας λαδιού;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Όχι το από πάνω, είπαμε...To ότι αν το βάλεις ξανά μπροστά θα δείχνει αυξημένη θερμοκρασία...
Αντώνη, μήπως να κοιτάξεις το θέμα της αντλίας λαδιού;
Α!Οκ
Εγω θα ελεγα να ελενξει και τα ρευματα/μπαταρια ισως και ενα καθαρισμο πεταλουδας;
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Ναι, ανάβει και το βεντιλατέρ. Συνήθως δεν το αφήνω να κρυώσει στο ρελαντί, απλά οδηγώ χαλαρά τα τελευταία χλμ. Μερικές φορές ανάβει και το λαμπάκι πίεσης του λαδιού για λίγη ώρα, ένδειξή πως και τα λάδια έχουν υπερθερμανθεί (τώρα που άλλαξα λάδια το κάνει λιγότερο). Όπως είναι φυσικό το βεντιλατέρ δουλεύει σε πλήρη ισχύ, το αυτοκίνητο έχει τότε πολύ χαμηλό ρελαντί, είναι σχεδόν έτοιμο να σβήσει (ταυτόχρονα δίνει και πίεση στο κύκλωμα της ανάρτησης για να έρθει στο σωστό ύψος), οπότε πατώ και λίγο γκάζι στις 1200-1500 στροφές να το βοηθήσω να τα κάνει όλα αυτά ποιό γρήγορα και να μην σβήσει (μου έχει τύχει και αυτό)30άρι σε τούρμπο κατακαλόκαιρο ? Μάλλον έχεις λεφτά για ξόδεμα σε γενική επισκευή κινητήρα. Τα κουζινέτα σου δεν τα λυπάσαι που κάθονται σε τόσο λεπτό φίλμ αφού είναι χαμηλή η πίεση ? Έτσι και ακουμπίσει μέταλλο με μέταλλο έχει τελειώσει ο στρόφαλος σου και όχι μόνο.
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Έχω παρατηρήσει στην δική μου xantia activa turbo πως η θερμοκρασία ανεβαίνει πολύ πάνω από τους 90, γύρω στους 110 όταν το σβήσω. Αν δηλαδή βάλω μπρος μετά απο 5-15 λεπτά βρίσκω την θερμοκρασία στα ύψη. Είναι φυσιολογικό αυτό; Πρέπει μήπως να το κοιτάξω; Έχει να κάνει με το intercooler; (ναι, είμαι άσχετος με τα turbo... )Σε όλα τα αυτοκίνητα ανεβαίνει η θερμοκρασία μετά το σβύσιμο, είτε είναι τούρμπο είτε είναι άτμο.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Ναι, ανάβει και το βεντιλατέρ. Συνήθως δεν το αφήνω να κρυώσει στο ρελαντί, απλά οδηγώ χαλαρά τα τελευταία χλμ. Μερικές φορές ανάβει και το λαμπάκι πίεσης του λαδιού για λίγη ώρα, ένδειξή πως και τα λάδια έχουν υπερθερμανθεί (τώρα που άλλαξα λάδια το κάνει λιγότερο). Όπως είναι φυσικό το βεντιλατέρ δουλεύει σε πλήρη ισχύ, το αυτοκίνητο έχει τότε πολύ χαμηλό ρελαντί, είναι σχεδόν έτοιμο να σβήσει (ταυτόχρονα δίνει και πίεση στο κύκλωμα της ανάρτησης για να έρθει στο σωστό ύψος), οπότε πατώ και λίγο γκάζι στις 1200-1500 στροφές να το βοηθήσω να τα κάνει όλα αυτά ποιό γρήγορα και να μην σβήσει (μου έχει τύχει και αυτό)
30άρι σε τούρμπο κατακαλόκαιρο ? Μάλλον έχεις λεφτά για ξόδεμα σε γενική επισκευή κινητήρα. Τα κουζινέτα σου δεν τα λυπάσαι που κάθονται σε τόσο λεπτό φίλμ αφού είναι χαμηλή η πίεση ? Έτσι και ακουμπίσει μέταλλο με μέταλλο έχει τελειώσει ο στρόφαλος σου και όχι μόνο.
30άρι! Όχι δεν έκανα κάτι τέτοιο, 5w40 είχα και τώρα έβαλα 10w40 AMO και το κάνει σαφώς ποιό σπάνια και με μικρότερη διάρκεια (προς το παρόν).
@BILL Καθαρισμό injection έχω κάνει (άρα λογικά και πεταλούδας, σωστά; ), με τα ρεύματα τι εννοείς;
@drdino, τι εννοείς για την αντλία λαδιού; Να τσεκάρω την πίεση; Πάντως το λαμπάκι μόνο έτσι μου έχει ανάψει, καμία άλλη φορά.
ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον -
Εννοω μηπως εχει πεσει η μπαταρια και ζοριζει το δυναμο και ετσι ριχνει και τις στροφες του κινητηρα .
Απλα μια σκεψη. -
Λέω Αντώνη μήπως έχουν φθαρει τα γρανάζια της αντλίας και δυσκολεύεται να σηκώσει πίεση... Συνήθως στο ρελαντί ξεκινάει να φαίνεται...Δεν ξέρω, μια ιδέα πετάω, απλά μου φαίνεται περίεργο να ανάβει λαμπάκι, δλδ πρέπει να βάλεις 10-50;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Λέω Αντώνη μήπως έχουν φθαρει τα γρανάζια της αντλίας και δυσκολεύεται να σηκώσει πίεση... Συνήθως στο ρελαντί ξεκινάει να φαίνεται...Δεν ξέρω, μια ιδέα πετάω, απλά μου φαίνεται περίεργο να ανάβει λαμπάκι, δλδ πρέπει να βάλεις 10-50;Τα γρανάζια της αντλίας λαδιού ( γραναζωτής ή λοβωτής ) δεν φθείρονται, μετά από πολλές χιλιάδες χλμ όμως μεγαλώνουν τα κενά που υπάρχουν στο πλευρό των γραναζιών με το κέλυφος της αντλίας και από εκεί σπάει η πίεση, επίσης ενδέχεται να έχει μαλακώσει ή να σπάσει το ελατήριο της ανακουφιστικής βαλβίδας της αντλίας, αλλά τα γρανάζια, όχι, δεν φθείρονται.
Αν ανάβει λαμπάκι όμως με 40άρι λάδι πρέπει να περνάει τους 140c το λάδι, ( μάλλον δεν υπάρχει όργανο θερμοκρασίας ) οπότε ή βάζουμε ψυγείο λαδιού ή δεν τον πιέζουμε τόσο τον κινητήρα, ή βάζουμε 50άρι ή και 60άρι, σε καμμία περίπτωση δεν πρέπει να ανάβει το λαμπάκι από πτώση πίεσης και να είμαστε ήσυχοι και αναπαυμένοι, το άρπαγμα κάποιου κουζινέτου καραδοκεί.
Σημαντικό είναι και η ποιότητα του φίλτρου λαδιού, ένα κακό φίλτρο χωρίς βαλβίδα μπορεί να κάνει ζημιά.
-
' Ναι, ανάβει και το βεντιλατέρ. Συνήθως δεν το αφήνω να κρυώσει στο ρελαντί, απλά οδηγώ χαλαρά τα τελευταία χλμ'
Έχετε σκεφτεί να τοποθετήσετε turbo timer ;
-
Αλλαγή παραφλού σήμερα στο Smart (fortwo 700cc), απο τα χεράκια μου .
Δεν είχε αλλαχθεί 3μιση χρόνια τώρα.... Θεωρητικά (... ) θα έπρεπε να έχει το εργοστασιακό, για το οποίο στο manual αναφέρεται αλλάγή κάθε 3 χρόνια. Το αυτοκίνητο αγοράστηκε απο Γερμανία το 2008, εχοντας 11.000χλμ /16 μηνών και μέχρι σήμερα έκανε άλλα 25.000 km ...
Το υγρό που βγήκε ήταν .... . Νεροζούμι. σε ελαφρώς μπεζ/καφέ χρώμα και στο δοχείο που το μάζεψα, άφησε ελάχιστα μεν , αλλά διακριτά ιζήματα (σκουριάς...?????.... )
Ξέπλυνα 1 φορά με νερό το κύκλωμα, δούλεψε ο κινητήρας μέχρι να ανάψει ο ανεμιστήρας, ξανάδειασμα καi συμπληρώνοντας παραφλού, όταν άρχισε να τρέχει πράσινο και καθαρό-καθαρό, βιδώθηκε η βίδα για το άδειασμα στην περιοχή του κινητήρα και συμπληρώθηκε η απαιτούμενη ποσότητα μέχρι λίγο κάτω απο το max.
Το πήγα βολτίτσα, επανήλθα, θερμοκρασίες λειτουργίας όλες ΟΚ, έκανα εξαέρωση (απο την τάπα του δοχείου πλήρωσης), συμπλήρωσα 150 ml ακόμα μέχρι την ένδειξη max και ολα καλά.
Απο αύριο παρακολούθηση στάθμης στο δοχείο και θερμοκρασιών κινητήρα-καλοριφέρ και βλέπουμε!!!
Edit: Aκολούθησα τις οδηγίες απο εδώ, χωρίς κανένα πρόβλημα και δυσκολία. -
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
Το υγρό που βγήκε ήταν .... . Νεροζούμι. σε ελαφρώς μπεζ/καφέ χρώμα και στο δοχείο που το μάζεψα, άφησε ελάχιστα μεν , αλλά διακριτά ιζήματα (σκουριάς...?????.... )Αν το καφέ δεν είναι από σκουριά (κι αυτό κακό είναι) δείχνει χαλασμένο αντιπηκτικό επειδή ανακατεύτηκαν 2 τύποι αντιπηκτικού που δεν είναι συμβατοί μεταξύ τους. Δηλαδή κάποιος συμπλήρωσε με αντιπηκτικό που δεν έπρεπε να βάλει στο αμάξι. Θέλει ΚΑΛΟ ξέπλυμα πριν βάλεις το σωστό αντιπηκτικό.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
....... ανακατεύτηκαν 2 τύποι αντιπηκτικού που δεν είναι συμβατοί μεταξύ τους. Δηλαδή κάποιος συμπλήρωσε με αντιπηκτικό που δεν έπρεπε να βάλει στο αμάξι. Θέλει ΚΑΛΟ ξέπλυμα πριν βάλεις το σωστό αντιπηκτικό.Ευχαριστώ για την υπόδειξη.
Δεν το θεωρώ απίθανο, αφού εγώ συμπλήρωσα πρόπερσυ (όταν το πήρα) 300 ml πράσινο παραφλού με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή (με αιθυλαινογλυκόλη της ΤΟTAL ), χωρίς να ξέρω τι είχε κάνει ο προηγούμενος ...
Ευτυχώς πάντως, όπως έγραψα στο post μου, το ξέπλυνα 1 φορά με καθαρό μερό και μέχρι να φανεί στην απορροή το νέο καθαρό πρασινουγρό. (1 λίτρο απο το οποίο άφησα να τρέξει για 'απολύμανση' ... και πετάχτηκε με το παληό, αφού είχα αγοράσει για αυτό το σκοπό και παραπάνω απο την απαιτούμενη ποσότητα ) .
Πάντως με βλέπω να το ξαναλλάζω οπωσδήποτε την ερχόμενη άνοιξη, για προληπτικούς λόγους- καλύτερη συντήρηση και μετά κάθε 3 χρόνια (καλά νάμαστε βέβαια!!!! ) -
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
Πάντως με βλέπω να το ξαναλλάζω οπωσδήποτε την ερχόμενη άνοιξη, για προληπτικούς λόγους- καλύτερη συντήρηση και μετά κάθε 3 χρόνια (καλά νάμαστε βέβαια!!!! )Στην επόμενη αλλαγή μπορείς να βάλεις και κανένα τέτοιο:
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
........
Στην επόμενη αλλαγή μπορείς να βάλεις και κανένα τέτοιο: ....Με 10 ευρω που είδα ότι έχει, θα το πάρω απο τώρα. Merci !
-
Είναι ασφαλές κάτι τέτοιο για την αντλία;
-
Στοιχεία για το προιόν, βρήκα λίγα εδώ
Αλλά για το Radiator Flush της ίδιας εταιρείας, που κάνει αντίστοιχη δουλειά, βρήκα εδώ αναλυτικά.
Και τα δύο λένε ότι κάνουν και για ψυγεία αλουμινίου.
Σχόλια βρήκα διάφορα, κάποια με παράπονα για την αξία του αποτέλεσματος, αλλά κανένα για πρόκληση φθοράς. Το πλέον αντικειμενικό μου φάνηκε αυτό και το παραθέτω δυστυχώς στα αγγλικά , το οποίο καταλήγει στο συμπέρασμα ότι το καλύτερο φάρμακο ειναι η συχνή αντικατάσταση του αντιψυκτικού.
Αν οι μηχανικοί του forum έχουν να συστήσουν κάτι για το θέμα συντήρησης του συστήματος ψύξεως, ας μας πουν ... -
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
Στοιχεία για το προιόν, βρήκα λίγα εδώ
Αλλά για το Radiator Flush της ίδιας εταιρείας, που κάνει αντίστοιχη δουλειά, βρήκα εδώ αναλυτικά.
Και τα δύο λένε ότι κάνουν και για ψυγεία αλουμινίου.
Σχόλια βρήκα διάφορα, κάποια με παράπονα για την αξία του αποτέλεσματος, αλλά κανένα για πρόκληση φθοράς. Το πλέον αντικειμενικό μου φάνηκε αυτό και το παραθέτω δυστυχώς στα αγγλικά , το οποίο καταλήγει στο συμπέρασμα ότι το καλύτερο φάρμακο ειναι η συχνή αντικατάσταση του αντιψυκτικού.
Αν οι μηχανικοί του forum έχουν να συστήσουν κάτι για το θέμα συντήρησης του συστήματος ψύξεως, ας μας πουν ...Τα έχω δοκιμάσει όλα. Κάνουν δουλειά αλλά την καλύτερη, ΠΡΙΝ βάλεις το καθαριστικό, θα την κάνεις αν βγάλεις το ψυγείο και τα κολλάρα, τα πλύνεις και μετά τα μοντάρεις και βάλεις το GUNK που θα καθαρίσει πια το μπλοκ..
Το τι βγαίνει με ζεστό νερό, σαπούνι και καλό τρίψιμο των κολλάρων από μέσα δε λέγεται. Το ψυγείο το κάνεις 'shaker' με ζεστό νερό και σαπούνι.
Εγώ σαπούνι έβαλα Tide και τελικό ξέπλυμα έκανα ΠΑΡΑ πολύ καλό με ζεστό νερό + ξύδι. -
Η παλια καλη σοδα δεν ειναι καταλληλη για αλουμινενια ψυγεια ?
Παραφλού στο ψυγείο