-
Ο χρήστης konstantinos77 έγραψε:
S=sport ειναι να αλλαζω εγω απο τα χειριστηρια στο τιμονι
Το D επειδη εχει το +- πρεπει να ειναι που κανεις τις αλλαγες απο τον λεβιε αντι να τις κανεις απο τα χειριστηρια .Μπερδευτηκα ...Όχι.
Το S κάνει μόνο του τις αλλαγές (όπως και το D), αλλά σε πιο ψηλές στροφές από το D.
Για να κάνεις αλλαγές από λεβιέ ή χειριστήρια χωρίς παρεμβάσεις της αυτόματης λειτουργίας το βάζεις στο D και προς τα αριστερά.
Αν θυμάμαι σωστά δλδ.
Οδήγησε ρε συ ένα DSG να δεις πως είναι, μην αγοράσεις αμάξι χωρίς να ξέρεις τι παίρνεις -
Νομιζω πως καταλαβα.Οταν το βαλεις στο D στο +- μπορεις να κανεις τι αλλαγες εσυ ειτε απο το λεβιε είτε απο τα χειριστηρια στο τιμονι .Εχουν δηλαδη παραλληλη συνδεση μαλλον.Μπορεις για παραδειγμα την 2 να την βαλεις απο το χειριστηριο στο τιμονι και την 3 να την χωσεις απο τον λεβιε ..λεμε τωρα.Αλλαγη ταχυτητων δηλαδη με λεβιε και χειριστηρια λειτουργει ταυτοχρονα
-
yep
-
το καταλαβα οτι δεν πας για μεταχειρισμενο αλλα ξανασκεψου το
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/782510/
ειναι ερωτας το αμαξι και ειναι και bmw.η ωραιοτερη bmw -
Ο χρήστης nikos-men έγραψε:
το καταλαβα οτι δεν πας για μεταχειρισμενο αλλα ξανασκεψου το
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/782510/
ειναι ερωτας το αμαξι και ειναι και bmw.η ωραιοτερη bmwΕγώ πιστεύω μας κοροϊδεύει, δεν παίζει να δώσει 52k για ΤΤ.
-
μακαρι...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
S-tronic = DSG
6ταχυτο DSG
Τι εννοείς; Η ίδια τυπολογία κιβωτίου είναι. Υπάρχει σε διάφορες εκδοχές (6τάχυτα και 7τάχυτα) Απλά η VW το αποκαλεί DSG, η Audi S-Tronic και η Porsche PDK.
η πορσε εχει δικο της, δεν ειναι το ιδιο με των vw
Αυτό για την Porsche το είπα περιπαιχτικα, μιας και είναι πια στον όμιλο.
Πάντως λένε ότι το μεγάλο 7άρι DSG είναι το καλύτερο όλων και είναι λογικό αυτο καθώς τοποθετείται σε θηρία.
-
Ρε σεις ο καθένας παίρνει ό,τι θέλει με τα λεφτά που έχει Όλα αυτά τα ΤΤ που βλέπετε στο δρόμο πόσο νομίζατε ότι κάνουν, 35 χιλιάρικα;!
Τα 52 είναι μια σπανίως καλή τιμή για ένα καλοεξοπλισμένο 2.0ΤΕγώ πχ αν είχα τα χρήματα του συνφορουμά που άνοιξε το θέμα θα έπαιρνα την απίστευτη Laguna GT 2.0T με την τετραδιεύθυνση. Επειδή εμένα αυτή είναι η επιλογή μου πρέπει να αρχίσω να του λέω 'κρίμα να πετάξεις τα λεφτά για το ΤΤ' κλπ κλπ;
Μου φαίνετε ταυτίζετε την αγορά του άλλου με το τι θα αγοράζατε οι ίδιοι και θέλετε να πραγματοποιήσει το δικό σας όνειρο αυτός που μπορεί
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Ρε σεις ο καθένας παίρνει ό,τι θέλει με τα λεφτά που έχει Όλα αυτά τα ΤΤ που βλέπετε στο δρόμο πόσο νομίζατε ότι κάνουν, 35 χιλιάρικα;!
Τα 52 είναι μια σπανίως καλή τιμή για ένα καλοεξοπλισμένο 2.0ΤΕγώ πχ αν είχα τα χρήματα του συνφορουμά που άνοιξε το θέμα θα έπαιρνα την απίστευτη Laguna GT 2.0T με την τετραδιεύθυνση. Επειδή εμένα αυτή είναι η επιλογή μου πρέπει να αρχίσω να του λέω 'κρίμα να πετάξεις τα λεφτά για το ΤΤ' κλπ κλπ;
Μου φαίνετε ταυτίζετε την αγορά του άλλου με το τι θα αγοράζατε οι ίδιοι και θέλετε να πραγματοποιήσει το δικό σας όνειρο αυτός που μπορεί
Δίκιο έχεις αλλά με τόσα χρήματα μπορείς να πάρεις κάτι λιγότερο συνηθισμένο από ένα προσθιοκίνητο τουρμπίδι (φτηνή συνταγή κακά τα ψέμματα). Κάτι πισωκίνητο και εξακύλινδρο πχ.
-
Περί dsg
Στο Λαικό το 7άρι σηκώνει μικρότερη ισχύ από το 6άρι. Μάλιστα τα δύο σαζμάν έχουν μια σημαντική διαφορά, το 6άρι που είναι και παλαιότερο είναι υγρού τύπου με λάδι και θέλει πιο συχνή συντήρηση, ενώ το 7άρι είναι ξηρού τύπου. Η διαφορά αυτή είναι σημαντική και για άλλο λόγο, την απόδοση.
Ένα διπλοσύμπλεκτο που έχει η Άουντι είναι ελαιολίπαντο και μάλιστα έχει δύο διαφορετικά κυκλώματα λαδιού με διαφορετικό λάδι το καθένα, υποτίθεται για καλύτερη απόδοση και καλύτερο έλεγχο των φθορών.
Η Φίατ με το δικό της εξατάχυτο διπλοσύμπλεκτο που θα παρουσιάσει στην Ιουλιέτα έχει κάνει ολόκληρη φασαρία προβάλλοντας ότι είναι ξηρού τύπου, άρα έχει μικρότερες απώλειες. -
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Ρε σεις ο καθένας παίρνει ό,τι θέλει με τα λεφτά που έχει Όλα αυτά τα ΤΤ που βλέπετε στο δρόμο πόσο νομίζατε ότι κάνουν, 35 χιλιάρικα;!
Τα 52 είναι μια σπανίως καλή τιμή για ένα καλοεξοπλισμένο 2.0ΤΕγώ πχ αν είχα τα χρήματα του συνφορουμά που άνοιξε το θέμα θα έπαιρνα την απίστευτη Laguna GT 2.0T με την τετραδιεύθυνση. Επειδή εμένα αυτή είναι η επιλογή μου πρέπει να αρχίσω να του λέω 'κρίμα να πετάξεις τα λεφτά για το ΤΤ' κλπ κλπ;
Μου φαίνετε ταυτίζετε την αγορά του άλλου με το τι θα αγοράζατε οι ίδιοι και θέλετε να πραγματοποιήσει το δικό σας όνειρο αυτός που μπορεί
φιλε τη γνωμη μας λεμε σε καποιον που μας τη ζητησε.και δεν του ειπαμε οτι θα πεταξει τα λευτα του με την αγορα του ττ.οσο για τα ονειρα μου μπορω να τα πραγματοποιήσω και μονος μου.
-
Παιδια ολοι εδω καλα κανετε να λετε την γνωμη σας ,για αυτο ανοιξα το θεμα εξαλλου .
Ολα τα διαβαζω και ολα τα λαμβανω υποψη απο οσα λετε.
Επι της ουσιας του αρχικου μου διλημματος και για να κανουμε την σουμα να υποθεσω οτι κανεις σας δεν ειναι υπερ του να αγορασω το ΤΤ με τα 211 αλογα στις 54000 με βασικο εξοπλισμο? -
Ο χρήστης konstantinos77 έγραψε:
:hmmm: Νομιζω πως καταλαβα.Οταν το βαλεις στο D στο +- μπορεις να κανεις τι αλλαγες εσυ ειτε απο το λεβιε είτε απο τα χειριστηρια στο τιμονι .Εχουν δηλαδη παραλληλη συνδεση μαλλον.Μπορεις για παραδειγμα την 2 να την βαλεις απο το χειριστηριο στο τιμονι και την 3 να την χωσεις απο τον λεβιε ..λεμε τωρα.Αλλαγη ταχυτητων δηλαδη με λεβιε και χειριστηρια λειτουργει ταυτοχροναΌλα τα αυτόματα, ημιαυτόματα σκέτα ή διπλού συμπλέκτη ή ακόμα και τα CVT αυτόματα δεν έχουν πεντάλ συμπλέκτη ( είχα βάλει φρένου εδώ!!!) αλλά όλα έχουν τις βασικές θέσεις του μοχλού που είναι:
- P (parking που μπλοκάρει τη μετάδοση, βασικά ένα επιπλέον χειρόφρενο και συνήθως η θέση που υποχρεωτικά βάζεις μπρος ή βγάζεις το κλειδί),
- R (reverse κοινώς όπισθεν),
- Ν (neutral κοινώς νεκρά αν περιμένεις ώρα σε στάση ή για να σε τραβήξουν),
- D (drive όπου πατάς και πάει και αλλάζει μόνο του).
Εκτός από αυτά μπορεί να έχεις και κουμπιά ή άλλα χειριστήρια ή θέσεις του λεβιέ όπως: - θέσεις με αριθμό που ξεκινάνε από την 2α και φτάνουν μέχρι μία λιγότερη από όσες έχει (σε περιορίζει μέχρι τη σχέση που αναφέρει).
- W (winter, παλιότερα, για ξεκίνημα με 2α και πιο αργές και απαλές αλλαγές σε χαμηλές στροφές για να μην σπινάρεις),
- S (sport για πιο γρήγορες και απότομες αλλαγές σε πιο ψηλές στροφές),
- L (low για χρήση σε δύσκολη ανηφόρα, ξεκίνημα με τρέιλερ κλπ, χαμηλές σχέσεις, κάνει και για σπορ),
- Μ (manual) ή +/- για χειροκίνητο ανέβασμα κατέβασμα είτε με το μοχλό είτε με άλλα χειριστήρια (κουμπιά, paddles) στο τιμόνι και
- δεν ξεχνάμε το διακόπτη kickdown στο τέρμα γκάζι που αν το πατήσεις (πατώντας το γκάζι πέραν του τέλους της διαδρομής του) οδηγείς σε κατέβασμα ταχύτητας/ταχυτήτων για μέγιστη επιτάχυνση.
Οπωσδήποτε να το δοκιμάσεις, η αρχική δυσκολία είναι το να μείνει το αριστερό σου πόδι ακίνητο στο υποπόδιο και να μην φοβάσαι να πατάς το kickdown αν το χρειάζεσαι (πιο εύκολο από τα παίζεις με μοχλούς και κουμπάκια)... τα υπόλοιπα θα σου αρέσουν!
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Όλα τα αυτόματα, ημιαυτόματα σκέτα ή διπλού συμπλέκτη ή ακόμα και τα CVT αυτόματα δεν έχουν πεντάλ φρένου
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Όλα τα αυτόματα, ημιαυτόματα σκέτα ή διπλού συμπλέκτη ή ακόμα και τα CVT αυτόματα δεν έχουν πεντάλ φρένου
Το διόρθωσα ευχαριστώ. Απίστευτη π@π@ριά από μέρους μου!!
-
Δύσκολοι καιροί για αγορα καινούργιου αυτοκινήτου.
Θα έπαιζα το στοίχημα ότι το Κράτος για να τονώσει την αγορά θα φέρει απόσυρση και μείωση τελών.
Αρα θα περίμενα.Στα της επιλογής, αν σου αρέσει οπτικα σαν αυτοκίνητο πάρτο. Προς θεού δεν θα έκανα αναβάθμσιη ιπποδύναμης και ειδικά σε προσθιοκίνητο.
-
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/841347/
δε ξερω αν το εχει ακομα, το ειχε φιλος και το δωσαμε ανταλαγη, ειναι S-tronic,
προτεινω να πας να το δεις και να το κανεις και μια βολτα. χωρια που θα ψηθεις να το παρεις, (ειναι 5καθαρο και σα καινουριο) θα δεις λιγο το s-tronic τι κλτωτσιες σου δινει στο σβερκο.
αν ψηθεις σου μενει και ενα τσουβαλι λεφτα στο χερι,
*δεν εχω οφελος να προμοταρω το συγκεκριμενο, απλα ξερω απο πριν το αμαξι
**τα sevice της boxster/caymann εκτος sportscar ειναι φθηνοτερα απο Α3 στη karenta. -
Πόσο το πηρε απο το φίλο σου;
Αν και με ανταλλαγή μπερδεύεται το πράγμα... -
Ανταλαγη με boxster αλλα οπως σωστα ειπες μπλεκει
και καλα 27 περιπου, οποιος το παρει παντως θα ειναι ησυχος
-
To εκλεισα παιδια σημερα .Θα το εχω πρωτα ο θεος σε 2 εβδομαδες.Θα σας πω εντυπωσεις γενικα απο οσα συζητησαμε εδω.Ευχαριστω για τις συμβουλες σας και την καλωσυνη που ειχατε να απαντησετε στις αποριες μου .
Συμβουλες για αμεση αγορα audi ΤΤ 2.0 tfsi