-
http://www.in.gr/auto/news/article.asp? ... tyID=41479
Πάει λοιπόν ο Kompressor! Πάμε στα κοινά Turbo... Επιβεβαιώνεται ότι όλες οι εταιρείες βάζουν πρώτο στόχο τη μείωση του κόστους, ακόμα και όταν μιλάμε για την SL55 AMG!
Πού πάνε όλα τα επιχειρήματα περί της ανωτερότητας του μηχανικού συμπιεστή σε σχέση με τα 'απλά' Turbo? Θυσιάζονται όλα πλέον στο όνομα της οικονομίας? -
http://www.in.gr/auto/news/article.asp? ... tyID=41479
Πάει λοιπόν ο Kompressor! Πάμε στα κοινά Turbo... Επιβεβαιώνεται ότι όλες οι εταιρείες βάζουν πρώτο στόχο τη μείωση του κόστους, ακόμα και όταν μιλάμε για την SL55 AMG!
Πού πάνε όλα τα επιχειρήματα περί της ανωτερότητας του μηχανικού συμπιεστή σε σχέση με τα 'απλά' Turbo? Θυσιάζονται όλα πλέον στο όνομα της οικονομίας? -
http://www.in.gr/auto/news/article.asp? ... tyID=41479
Πάει λοιπόν ο Kompressor! Πάμε στα κοινά Turbo... Επιβεβαιώνεται ότι όλες οι εταιρείες βάζουν πρώτο στόχο τη μείωση του κόστους, ακόμα και όταν μιλάμε για την SL55 AMG!
Πού πάνε όλα τα επιχειρήματα περί της ανωτερότητας του μηχανικού συμπιεστή σε σχέση με τα 'απλά' Turbo? Θυσιάζονται όλα πλέον στο όνομα της οικονομίας? -
Ο χρήστης christopher έγραψε:
Πού πάνε όλα τα επιχειρήματα περί της ανωτερότητας του μηχανικού συμπιεστή σε σχέση με τα 'απλά' Turbo? Θυσιάζονται όλα πλέον στο όνομα της οικονομίας?Το βασικό πλεονέκτημα του κομπρέσορα ήταν η ροπή στις χαμηλές στροφές.
Όμως τα τούρμπο σήμερα έχουν εξελιχθεί σε τέτοιο βαθμό που δέν υστερούν πουθενά έναντι του κομπρέσορα. Η ερώτηση είναι γιατί τους πήρε τόσα χρόνια για να ξεφορτωθούν τους κομπρέσορες? -
Ο βασικός προμηθευτής των συστημάτων turbo της γερμανικής εταιρίας πρόκειται να είναι η Bosch η οποία προβλέπει πως το 40% των μοντέλων που θα κυκλοφορούν στην ευρωπαϊκή αγορά μέχρι το 2008 θα είναι υπερτροφοδοτούμενα.
Πολυ σημαντικο στοιχειο... Ειναι και μια απαντηση σε οσους θεωρουσαν την τεχνολογια των υπερσυμπιεστων 'απαρχαιωμενη' και 'προβληματικη'.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
..........................Ôï âáóéêü ðëåïíÝêôçìá ôïõ êïìðñÝóïñá Þôáí ç ñïðÞ óôéò ÷áìçëÝò óôñïöÝò.
¼ìùò ôá ôïýñìðï óÞìåñá Ý÷ïõí åîåëé÷èåß óå ôÝôïéï âáèìü ðïõ äÝí õóôåñïýí ðïõèåíÜ Ýíáíôé ôïõ êïìðñÝóïñá. Ç åñþôçóç åßíáé ãéáôß ôïõò ðÞñå ôüóá ÷ñüíéá ãéá íá îåöïñôùèïýí ôïõò êïìðñÝóïñåò?Ãéá ôá ëåöôÜ ìÞðùò?
Ãéá íá æïñßóïõí ôïõò êáôáóêåõáóôÝò ôùí ôïõñìðï êáé íá ñßîïõí ôéìÝò? -
Τέλος εποχής...κρίμα
-
Ο υπερσυμπιεστής εκτός του βασικού πλεονεκτήματος που έγκειται
στη ροπή στις χαμηλές στροφές και στην μηδενική υστέρηση από-
κρισης (εφόσον κινείται από το στρόφαλο) έχει το μειονέκτημα της
μικρότερης συνολικής απόδοσης του κινητήρα καθώς καταναλώνει
ισχύ όταν ο στροβιλοσυμπιεστής χρησιμοποιεί την θερμική ενέργεια
που διαφορετικά θα πήγαινε χαμένη από τα καυσαέρια του κινητήρα.Η τεχνολογία των στροβιλοσυμπιεστών έχει φτάσει σε τέτοια επίπεδα
(μετά από 10 χρόνια με τους diesel) που είτε με μεταβλητή γεωμετρία
στη φτερωτή είτε με 2 στροβιλοσυμπιεστές μπορείς να εξαλίξεις
πρακτικά το μειονέκτημα της υστέρησης απόκρισης.Ακόμα για την Merc τα παραπάνω σημαίνουν και σημαντική μείωση
του κόστους καθώς τα 2 τμήματα εξέλιξης υπερτροφοδοτούμενων
λύσεων (υπερσυμπιεστής για τις Komp και στροβιλος για τα diesel)
θα γίνουν 1 στο μέσο-μακροπρόθεσμο μέλλον. Ακόμα κακά τα ψέματα
σε 10 χρόνια από τώρα για τις Ευρωπαϊκές εταιρείες οι κινητήρες
βενζίνης θα αποτελούν ενά μικρό μέρος της αγοράς (όχι μόνον στην
Ευρώπη αλλά και στην Αμερική). Με τα καύσιμα για την πρώτη δεκαετία
του 21ου αιώνα στα 30~40 $ το βαρέλι το diesel αναμένεται να
κατακτήσει τις αγορές. Εδώ ακόμα και η Porsche σκέφτεται μία έκδοση
diesel για το Cayene. -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Ο υπερσυμπιεστής εκτός του βασικού πλεονεκτήματος που έγκειται
στη ροπή στις χαμηλές στροφές και στην μηδενική υστέρηση από-
κρισης (εφόσον κινείται από το στρόφαλο) έχει το μειονέκτημα της
μικρότερης συνολικής απόδοσης του κινητήρα καθώς καταναλώνει
ισχύ όταν ο στροβιλοσυμπιεστής χρησιμοποιεί την θερμική ενέργεια
που διαφορετικά θα πήγαινε χαμένη από τα καυσαέρια του κινητήρα.Μια μικρή παρατήρηση μόνο... η ισχύς που καταναλώνεται από τους πρόσφατους κομπρέσσορες είναι πλέον πολύ μικρή...
Στα συν του kompressor (για μένα) είναι το απεριόριστο (εντάξει σχεδόν ) στροφάρισμα που επιτρέπει...Ας περιμένουμε να δούμε μπορεί να είναι και φήμες, αν και αυτό που γράφεις σχετικά με τα diesel είναι πολύ λογικό...
-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Στα συν του kompressor (για μένα) είναι το απεριόριστο (εντάξει σχεδόν ) στροφάρισμα που επιτρέπει...Τί εννοείς απεριόριστο στροφάρισμα? Έχω την εντύπωση οτι τα τούρμπο δουλεύουν καλύτερα στις ψηλές στροφές απο τους κομπρέσορες.
-
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Στα συν του kompressor (για μένα) είναι το απεριόριστο (εντάξει σχεδόν ) στροφάρισμα που επιτρέπει...
Τί εννοείς απεριόριστο στροφάρισμα? Έχω την εντύπωση οτι τα τούρμπο δουλεύουν καλύτερα στις ψηλές στροφές απο τους κομπρέσορες.
Οι καταπονήσεις του κινητήρα σε ένα υψηλόστροφο τουρμπάτο μοτέρ σε συνδυασμό με τις θερμοκρασίες που ανεβάζει το τουρμπο δεν είναι και ότι καλύτερο και χρειάζεται γενναία αύξηση του κόστους για να προβλεπτούν τα χειρότερα. Σύν το ότι όσο πιο ψηλές οι στροφές τόσο μεγαλύτερη θερμοκρασία έχει ο αέρας οπότε και αρχίζει η απώλεια δύναμης να κάνει το περαιτέρω στροφάρισμα ασύμφορο...
Στους κομπρέσσορες η θερμοκρασία του αέρα είναι πολύ μικρότερη οπότε τα αποτελέσματα όσο ανεβαίνουν οι στροφές είναι καλύτερα και ασφαλέστερα...Υγ. Αυτά νομίζω πως τα έχουμε ξαναπεί σε θέμα 'turbo vs kompressor' ή κάτι τέτοιο...
-
Για τα diesel ας μην είμαστε απόλυτοι αφού τώρα μπήκαν στο παιχνίδι και τα υβριδικά.
Mercedes-Βenz Kompressor: Τέλος εποχής!