Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mercedes-Βenz Kompressor: Τέλος εποχής!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Mercedes-Βenz Kompressor: Τέλος εποχής!
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    8
    12
    18
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      http://www.in.gr/auto/news/article.asp? ... tyID=41479

      Πάει λοιπόν ο Kompressor! Πάμε στα κοινά Turbo... Επιβεβαιώνεται ότι όλες οι εταιρείες βάζουν πρώτο στόχο τη μείωση του κόστους, ακόμα και όταν μιλάμε για την SL55 AMG!
      Πού πάνε όλα τα επιχειρήματα περί της ανωτερότητας του μηχανικού συμπιεστή σε σχέση με τα 'απλά' Turbo? Θυσιάζονται όλα πλέον στο όνομα της οικονομίας?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        techadmin admin last edited by

        http://www.in.gr/auto/news/article.asp? ... tyID=41479

        Πάει λοιπόν ο Kompressor! Πάμε στα κοινά Turbo... Επιβεβαιώνεται ότι όλες οι εταιρείες βάζουν πρώτο στόχο τη μείωση του κόστους, ακόμα και όταν μιλάμε για την SL55 AMG!
        Πού πάνε όλα τα επιχειρήματα περί της ανωτερότητας του μηχανικού συμπιεστή σε σχέση με τα 'απλά' Turbo? Θυσιάζονται όλα πλέον στο όνομα της οικονομίας?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          techadmin admin last edited by

          http://www.in.gr/auto/news/article.asp? ... tyID=41479

          Πάει λοιπόν ο Kompressor! Πάμε στα κοινά Turbo... Επιβεβαιώνεται ότι όλες οι εταιρείες βάζουν πρώτο στόχο τη μείωση του κόστους, ακόμα και όταν μιλάμε για την SL55 AMG!
          Πού πάνε όλα τα επιχειρήματα περί της ανωτερότητας του μηχανικού συμπιεστή σε σχέση με τα 'απλά' Turbo? Θυσιάζονται όλα πλέον στο όνομα της οικονομίας?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dog80 last edited by

            Ο χρήστης christopher έγραψε:
            Πού πάνε όλα τα επιχειρήματα περί της ανωτερότητας του μηχανικού συμπιεστή σε σχέση με τα 'απλά' Turbo? Θυσιάζονται όλα πλέον στο όνομα της οικονομίας?

            Το βασικό πλεονέκτημα του κομπρέσορα ήταν η ροπή στις χαμηλές στροφές.
            Όμως τα τούρμπο σήμερα έχουν εξελιχθεί σε τέτοιο βαθμό που δέν υστερούν πουθενά έναντι του κομπρέσορα. Η ερώτηση είναι γιατί τους πήρε τόσα χρόνια για να ξεφορτωθούν τους κομπρέσορες?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lefos last edited by

              Ο βασικός προμηθευτής των συστημάτων turbo της γερμανικής εταιρίας πρόκειται να είναι η Bosch η οποία προβλέπει πως το 40% των μοντέλων που θα κυκλοφορούν στην ευρωπαϊκή αγορά μέχρι το 2008 θα είναι υπερτροφοδοτούμενα.

              Πολυ σημαντικο στοιχειο... Ειναι και μια απαντηση σε οσους θεωρουσαν την τεχνολογια των υπερσυμπιεστων 'απαρχαιωμενη' και 'προβληματικη'.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                gskarmou last edited by

                Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                ..........................

                Ôï âáóéêü ðëåïíÝêôçìá ôïõ êïìðñÝóïñá Þôáí ç ñïðÞ óôéò ÷áìçëÝò óôñïöÝò.
                ¼ìùò ôá ôïýñìðï óÞìåñá Ý÷ïõí åîåëé÷èåß óå ôÝôïéï âáèìü ðïõ äÝí õóôåñïýí ðïõèåíÜ Ýíáíôé ôïõ êïìðñÝóïñá. Ç åñþôçóç åßíáé ãéáôß ôïõò ðÞñå ôüóá ÷ñüíéá ãéá íá îåöïñôùèïýí ôïõò êïìðñÝóïñåò?

                Ãéá ôá ëåöôÜ ìÞðùò?
                Ãéá íá æïñßóïõí ôïõò êáôáóêåõáóôÝò ôùí ôïõñìðï êáé íá ñßîïõí ôéìÝò?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  droemmen last edited by

                  Τέλος εποχής...κρίμα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    christos-dimou last edited by

                    Ο υπερσυμπιεστής εκτός του βασικού πλεονεκτήματος που έγκειται
                    στη ροπή στις χαμηλές στροφές και στην μηδενική υστέρηση από-
                    κρισης (εφόσον κινείται από το στρόφαλο) έχει το μειονέκτημα της
                    μικρότερης συνολικής απόδοσης του κινητήρα καθώς καταναλώνει
                    ισχύ όταν ο στροβιλοσυμπιεστής χρησιμοποιεί την θερμική ενέργεια
                    που διαφορετικά θα πήγαινε χαμένη από τα καυσαέρια του κινητήρα.

                    Η τεχνολογία των στροβιλοσυμπιεστών έχει φτάσει σε τέτοια επίπεδα
                    (μετά από 10 χρόνια με τους diesel) που είτε με μεταβλητή γεωμετρία
                    στη φτερωτή είτε με 2 στροβιλοσυμπιεστές μπορείς να εξαλίξεις
                    πρακτικά το μειονέκτημα της υστέρησης απόκρισης.

                    Ακόμα για την Merc τα παραπάνω σημαίνουν και σημαντική μείωση
                    του κόστους καθώς τα 2 τμήματα εξέλιξης υπερτροφοδοτούμενων
                    λύσεων (υπερσυμπιεστής για τις Komp και στροβιλος για τα diesel)
                    θα γίνουν 1 στο μέσο-μακροπρόθεσμο μέλλον. Ακόμα κακά τα ψέματα
                    σε 10 χρόνια από τώρα για τις Ευρωπαϊκές εταιρείες οι κινητήρες
                    βενζίνης θα αποτελούν ενά μικρό μέρος της αγοράς (όχι μόνον στην
                    Ευρώπη αλλά και στην Αμερική). Με τα καύσιμα για την πρώτη δεκαετία
                    του 21ου αιώνα στα 30~40 $ το βαρέλι το diesel αναμένεται να
                    κατακτήσει τις αγορές. Εδώ ακόμα και η Porsche σκέφτεται μία έκδοση
                    diesel για το Cayene.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      droemmen last edited by

                      Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                      Ο υπερσυμπιεστής εκτός του βασικού πλεονεκτήματος που έγκειται
                      στη ροπή στις χαμηλές στροφές και στην μηδενική υστέρηση από-
                      κρισης (εφόσον κινείται από το στρόφαλο) έχει το μειονέκτημα της
                      μικρότερης συνολικής απόδοσης του κινητήρα καθώς καταναλώνει
                      ισχύ όταν ο στροβιλοσυμπιεστής χρησιμοποιεί την θερμική ενέργεια
                      που διαφορετικά θα πήγαινε χαμένη από τα καυσαέρια του κινητήρα.

                      Μια μικρή παρατήρηση μόνο... η ισχύς που καταναλώνεται από τους πρόσφατους κομπρέσσορες είναι πλέον πολύ μικρή...
                      Στα συν του kompressor (για μένα) είναι το απεριόριστο (εντάξει σχεδόν ) στροφάρισμα που επιτρέπει...

                      Ας περιμένουμε να δούμε μπορεί να είναι και φήμες, αν και αυτό που γράφεις σχετικά με τα diesel είναι πολύ λογικό...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dog80 last edited by

                        Ο χρήστης droemmen έγραψε:
                        Στα συν του kompressor (για μένα) είναι το απεριόριστο (εντάξει σχεδόν ) στροφάρισμα που επιτρέπει...

                        Τί εννοείς απεριόριστο στροφάρισμα? Έχω την εντύπωση οτι τα τούρμπο δουλεύουν καλύτερα στις ψηλές στροφές απο τους κομπρέσορες.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cmarin last edited by

                          http://www.4troxoi.gr/news/closeup.php?id=2532&part=1

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            droemmen last edited by

                            Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                            Στα συν του kompressor (για μένα) είναι το απεριόριστο (εντάξει σχεδόν ) στροφάρισμα που επιτρέπει...

                            Τί εννοείς απεριόριστο στροφάρισμα? Έχω την εντύπωση οτι τα τούρμπο δουλεύουν καλύτερα στις ψηλές στροφές απο τους κομπρέσορες.

                            Οι καταπονήσεις του κινητήρα σε ένα υψηλόστροφο τουρμπάτο μοτέρ σε συνδυασμό με τις θερμοκρασίες που ανεβάζει το τουρμπο δεν είναι και ότι καλύτερο και χρειάζεται γενναία αύξηση του κόστους για να προβλεπτούν τα χειρότερα. Σύν το ότι όσο πιο ψηλές οι στροφές τόσο μεγαλύτερη θερμοκρασία έχει ο αέρας οπότε και αρχίζει η απώλεια δύναμης να κάνει το περαιτέρω στροφάρισμα ασύμφορο...
                            Στους κομπρέσσορες η θερμοκρασία του αέρα είναι πολύ μικρότερη οπότε τα αποτελέσματα όσο ανεβαίνουν οι στροφές είναι καλύτερα και ασφαλέστερα...

                            Υγ. Αυτά νομίζω πως τα έχουμε ξαναπεί σε θέμα 'turbo vs kompressor' ή κάτι τέτοιο...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              pakos-m last edited by

                              Για τα diesel ας μην είμαστε απόλυτοι αφού τώρα μπήκαν στο παιχνίδι και τα υβριδικά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr