-
delete
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Δείτε στο κάτωθι βίντεο πως κατήντησε η Scaglietti του πρώην διεθνούς Ρουμάνου ποδοσφαιριστή Gheorghe Gică Popescu.
http://observator.antena1.ro/monden/Pop ... 18487.htmlΣτάχτη και αποκαϊδια αξίας 300 χιλιάδων ευρώ !
Το κακό τον βρήκε στον αυτοκινητόδρομο Βουκουρέστι-Πιτέστι.
Όπως καταλαβαίνετε έχει ξεκινήσει δικαστικό αγώνα κατά της Ferrari.
Καλό κουράγιο...Θα τούν δόσουνε τσάμπα αλλή 612 αμα προκλίθηκε απο αστοχία υλικού όπως στήν 458.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Καλά ανασφάλιστην την είχε? Σε πληρώνει η ασφάλεια και ασε να τα βρεί αυτή....Μου μυριζει πολυ αλεξανδρη υποθεση αυτο
-
Mε την μπλε 360 modena αν θυμαμαι καλα???
-
-
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Mε την μπλε 360 modena αν θυμαμαι καλα???355 πρεπει να ηταν αυτο δεν αλλαζει ακομη και ο τροπος που τα μασαει ο πουπας αλλα λεει
-
Oι φήμες επαληθεύονται.
Ferrari Enzo successor will be a hybrid
by AutoblogGreen Staff (RSS feed) on Sep 9th 2010 at 8:04AMFerrari 599 HY-KERS – Click above for high-res image gallery
Sorry, Ferrari purists, but even the mighty Prancing Horse isn't immune to the need to increase fuel economy. According to Autoweek, Ferrari Chairman Luca Cordero di Montezemolo has confirmed that the successor to the Enzo throne will come equipped with a hybrid drivetrain. According to Montezemolo, the electrified supercar will borrow heavily from the company's 599 HY-KERS concept that debuted at this year's Geneva Motor Show. That vehicle used hybrid tech derived from the kinetic energy recovery system that Ferrari experimented with on its F1 vehicles.
Previously, Ferrari has said that the incorporation of a battery pack and an electric motor would allow the company to continue to offer high-cylinder-count engines while offsetting fuel consumption and emissions. The company has also made it clear that it intends to begin moving toward smaller models to further reduce weight.
The news came as Montezemolo announced that he has no intention of moving from his post at Ferrari to greener pastures in the Italian government. The chairman said that he fully intends to stay at the company long enough to help craft the vehicles in the next product cycle, each of which will follow in the footsteps of the Enzo successor.
http://green.autoblog.com/2010/09/09/report-ferrari-enzo-successor-will-be-a-hybrid/
Θα πέσουν και τα κοστολόγια διότι το αυτοκίνητο θα εξαιρείται των φόρων ταξινόμησης. Που υπογράφουμε?
-
Μέχρι να βγει επίσημη ανακοίνωση τίποτα δεν επαληθεύτηκε και παραμένει φήμη. Άσε που το Autoweek είναι φυλάδα επιπέδου Autotriti...
-
Δίνω λίγες πιθανότητες να μην επαληθευτεί. Ο κ. Λουκάς δεν είναι τυχαίος αλλά, και κυρίως, υπάρχει προιστορία ανάλογων δημοσιευμάτων και αλλού.
Ενιγουέι, η πρώτη Φερράρι χωρίς φόρους ταξινόμησης θα είναι άλλο ένα οξύμωρο της ελληνικής πραγματικότητας. -
Ο Λούκα είναι ο Πρόεδρος και ξέρει τα πάντα αλλά αυτο δεν σημαίνει ότι τα είπε στους δημοσιογραφίσκους που άλλα ακούνε και άλλα καταλαβαίνουν. Μπορεί τελικά να ισχύσει κάτι τέτοιο αλλά πρέπει πρώτα να επιβεβαιωθεί επίσημα για να μιλάμε για κάτι σίγουρο.
Όσο για τα τέλη ταξινόμησης... μην ελπίζεις και τόσο... εξάλλου με τιμή CIF πάνω από 1 εκ. € τι σημασία έχει;
-
Έχει και παραέχει, εγώ με τα ρέστα από την υβριδική Φερράρι σκοπεύω να πάρω σπίτι.
Ο φόρος πολυτελείας που είναι πάνω από τα 15.000 ευρώ και δεν εξαιρεί τα υβρίδια είναι άλλο ένα εμπόδιο, αλλά τέσπα, ας γλιτώσω καταρχήν κανά 500άρι και βλέπουμε για τα υπόλοιπα. -
-
-
-
Αυτά είναι
-
Οδηγικος φεραρικος παραδεισος
-
-
Eρωτηση, τα ανεμηστηρια στο χωρο αποσκευων της 599ΧΧ ειναι για να τραβανε αερα και να βεντουζαρει το αυτοκινητο ?Κι αν ναι ξερει κανεις αν εχει ξαναχρησιμοποιηθει παρομοιο συστημα σε αλλο αυτοκινητο εστω και περιορισμενης παραγωγης ή ας πουμε στην Εnzo FXX??
-
Ο χρήστης gto250swb έγραψε:
Eρωτηση, τα ανεμηστηρια στο χωρο αποσκευων της 599ΧΧ ειναι για να τραβανε αερα και να βεντουζαρει το αυτοκινητο ?Κι αν ναι ξερει κανεις αν εχει ξαναχρησιμοποιηθει παρομοιο συστημα σε αλλο αυτοκινητο εστω και περιορισμενης παραγωγης ή ας πουμε στην Εnzo FXX??Ναι για αυτό το λόγο είναι. Η FXX, αν και πολύ ταχύτερη, δεν έχει ανεμιστήρες. Εκεί είναι και χωροταξικό το θέμα καθώς δε νομίζω να χωράει το κύκλωμα.
Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)