-
Ο χρήστης speculator έγραψε:
Εγω επειδη βαρεθηκα να τρεχω στα συνεργεια για ψιλου πηδημα αποφασισα να παρω ολα τα αναλωσιμα (λαδια, φιλτρα, τακακια) και να τα αλλαζω μονος μου καθε φορα γιατι δεν αξιζει να πληρωνω τζαμπα λεφτα.Αν προκυψει κατι σοβαρο τοτε θα παω στο συνεργειο.Τερμα τα συνεργεια γιατι ερχονται δυσκολα χρονια.
με βαση του ποστ του speculator σε αλλο τοπικ, αναρωτιεμαι το ποσο ευκολο/δυσκολο ειναι να κανουμε την αλλαγη εμεις!!!ενα σωληνακι δεν ανοιγουμε κ τρεχουνε τα λαδια?
ακουω τις γνωμες σας μπας κ γλυτωσουμε χρηματα -
Ο χρήστης speculator έγραψε:
Εγω επειδη βαρεθηκα να τρεχω στα συνεργεια για ψιλου πηδημα αποφασισα να παρω ολα τα αναλωσιμα (λαδια, φιλτρα, τακακια) και να τα αλλαζω μονος μου καθε φορα γιατι δεν αξιζει να πληρωνω τζαμπα λεφτα.Αν προκυψει κατι σοβαρο τοτε θα παω στο συνεργειο.Τερμα τα συνεργεια γιατι ερχονται δυσκολα χρονια.
με βαση του ποστ του speculator σε αλλο τοπικ, αναρωτιεμαι το ποσο ευκολο/δυσκολο ειναι να κανουμε την αλλαγη εμεις!!!ενα σωληνακι δεν ανοιγουμε κ τρεχουνε τα λαδια?
ακουω τις γνωμες σας μπας κ γλυτωσουμε χρηματα -
Ο χρήστης speculator έγραψε:
Εγω επειδη βαρεθηκα να τρεχω στα συνεργεια για ψιλου πηδημα αποφασισα να παρω ολα τα αναλωσιμα (λαδια, φιλτρα, τακακια) και να τα αλλαζω μονος μου καθε φορα γιατι δεν αξιζει να πληρωνω τζαμπα λεφτα.Αν προκυψει κατι σοβαρο τοτε θα παω στο συνεργειο.Τερμα τα συνεργεια γιατι ερχονται δυσκολα χρονια.
με βαση του ποστ του speculator σε αλλο τοπικ, αναρωτιεμαι το ποσο ευκολο/δυσκολο ειναι να κανουμε την αλλαγη εμεις!!!ενα σωληνακι δεν ανοιγουμε κ τρεχουνε τα λαδια?
ακουω τις γνωμες σας μπας κ γλυτωσουμε χρηματα -
Ο χρήστης nickred έγραψε:
Εγω επειδη βαρεθηκα να τρεχω στα συνεργεια για ψιλου πηδημα αποφασισα να παρω ολα τα αναλωσιμα (λαδια, φιλτρα, τακακια) και να τα αλλαζω μονος μου καθε φορα γιατι δεν αξιζει να πληρωνω τζαμπα λεφτα.
Αν προκυψει κατι σοβαρο τοτε θα παω στο συνεργειο.Τερμα τα συνεργεια γιατι ερχονται δυσκολα χρονια.
με βαση του ποστ του speculator σε αλλο τοπικ, αναρωτιεμαι το ποσο ευκολο/δυσκολο ειναι να κανουμε την αλλαγη εμεις!!!ενα σωληνακι δεν ανοιγουμε κ τρεχουνε τα λαδια?
ακουω τις γνωμες σας μπας κ γλυτωσουμε χρηματαΕγώ κάνω τα πάντα εκτός από λάδια γιατί δεν έχω που να τα βάλω.
-
Στα περισσότερα αυτοκίνητα πρεπει να τα σηκώσεις για να αλλάξεις λάδια,μετά πρέπει κάπου να ρίξεις τα παλιά,έτσι ώστε να μην μολύνεις το περιβάλλον και να μην βουλώσεις τους σωλήνες του σπιτιού σου.Ακόμα και το πιο απλό πράγμα ειναι μπελάς...
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Στα περισσότερα αυτοκίνητα πρεπει να τα σηκώσεις για να αλλάξεις λάδια,μετά πρέπει κάπου να ρίξεις τα παλιά,έτσι ώστε να μην μολύνεις το περιβάλλον και να μην βουλώσεις τους σωλήνες του σπιτιού σου.Ακόμα και το πιο απλό πράγμα ειναι μπελάς...χμμμ...δε μπορει να μπει απο κατω κανενα μεγαλο πλαστικο?
ε,μετα τα γεμιζεις σε μπουκαλια κ τα πετας
που τα πετανε δλδ τα συνεργεια? -
Ο χρήστης nickred έγραψε:
χμμμ...δε μπορει να μπει απο κατω κανενα μεγαλο πλαστικο?
ε,μετα τα γεμιζεις σε μπουκαλια κ τα πετας
που τα πετανε δλδ τα συνεργεια?Τα συνεργεία, απ' όσο έχω δει, τα μαζεύουν σε βαρέλια και τα δίνουν πίσω στο διυλιστήριο, όπου περνούν από νέα επεξεργασία και ξανακυκλοφορούν ως λάδια χαμηλότερης ποιότητας. Αυτό μου έχει πει γνωστός μου εργάζεται στην AVIN.
-
Ο χρήστης nickred έγραψε:
χμμμ...δε μπορει να μπει απο κατω κανενα μεγαλο πλαστικο?
ε,μετα τα γεμιζεις σε μπουκαλια κ τα πετας
που τα πετανε δλδ τα συνεργεια?ΔΕΝ τα πετάνε, κάνουν αυτό που είπε ο manosk. To να πετάς (ή να χύνεις στο υπόνομο) χρησιμοποιημένα λάδια είναι περιβαλλοντικό ΕΓΚΛΗΜΑ
Πάντως, κάποιος που κάνει το service μόνος του, μπορεί να επιστρέψει τα λάδια στο συνεργείο της γειτονιάς του.
-
Ο χρήστης nickred έγραψε:
Εγω επειδη βαρεθηκα να τρεχω στα συνεργεια για ψιλου πηδημα αποφασισα να παρω ολα τα αναλωσιμα (λαδια, φιλτρα, τακακια) και να τα αλλαζω μονος μου καθε φορα γιατι δεν αξιζει να πληρωνω τζαμπα λεφτα.
Αν προκυψει κατι σοβαρο τοτε θα παω στο συνεργειο.Τερμα τα συνεργεια γιατι ερχονται δυσκολα χρονια.
με βαση του ποστ του speculator σε αλλο τοπικ, αναρωτιεμαι το ποσο ευκολο/δυσκολο ειναι να κανουμε την αλλαγη εμεις!!!ενα σωληνακι δεν ανοιγουμε κ τρεχουνε τα λαδια?
ακουω τις γνωμες σας μπας κ γλυτωσουμε χρηματαΜονο οι φριτεζες εχουν σωληνακι για τα λαδια .Ευκολο ειναι να κανεις μονος σου την αλλαγη αν εχεις τον καταλληλο χωρο και τα εργαλεια .Πρεπει το αμαξι να το σηκωσεις ψηλα (ο γρυλλος δεν κανει ,μονοπαντο σηκωμα) να βαλεις ενα κουβα απο κατω ,να ξεβιδωσεις την ταπα και να τρεξουν τα λαδια μεσα.Τα λαδια δεν τα ριχνεις στον υπονομο αλλα τα δινεις σε καποιο συνεργειο για ανακυκλωση (η για να καιει η σομπα τον χειμωνα).Εγω θα σου προτεινα να πας σε ενα βενζιναδικο και να κανεις την αλλαγη.Για τακακια ,να πω την αληθεια, θα πηγαινα σε μαστορα.Ενα λαθος να κανω μπορει να ειναι μοιραιο.Αν παντως 'πιανουν' τα χερια σου προχωρα.Θα σε βοηθησει να καταλαβεις πολλα γυρω απο το θεμα αυτοκινητο.Για να μην πω την ευχαριστηση που νιωθεις οταν εχεις φτιαξει κατι μονος σου.
-
Δεν χρειάζετε πολλή πέδεμα με τα λάδια, δυο είναι τα προβλήματα, 1) μην γίνεις χάλια οταν ξεβιδώσεις τη βίδα στο κάρτερ και 2) τα αρκετα σφιγμένο φίλτρο λαδιού, ετυχε να αλλάξω λάδια σε βενζινάδικο μια φωρά και ο φουκαρά πολέμαγε 15 λεπτα να ξεβιδώσει το φίλτρο με το είδικο κλειδι/σφειγκτίρα (οπως το λένε το εργαλείο τελος παντων).
Επισης για το ατομικό service πρέπει να προμηθευτής κάποια εργαλεία καλής ποιότητος για να σου μείνουν κιόλας.
Πότε τα λάδια σε υπόνομο σε κουβαδάκι και μετα στα άδεια δοχεία του λαδιού ύστρεα στο πλησιέστερο βενζιναδικο-συνεργειο για πέταμα. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Τα λαδια δεν τα ριχνεις στον υπονομο αλλα τα δινεις σε καποιο συνεργειο για ανακυκλωση (η για να καιει η σομπα τον χειμωνα).Έχω την εντύπωση ότι οι αναθυμιάσεις από τα καμμένα λάδια είναι τοξικές.
-
Για οσους τους ενδιαφερει το Home service στα Μακρο/Praktiker υπαρχει ενα κιτακι με 10 εργαλεια που εχει ολα τα απαιραιτητα για αλλαγη λαδιων αλλα και για ψιλομερεμετια στο αυτοκινητο.
το κιτ περιεχει-
υδραυλικο γρυλο με 2 stand
-
2 τακους για να μην τσουλαει το αυτοκινητο
-
Σταυρο για δεσιμο/λυσιμο ζαντων
-
Εργαλειο εξαγωγης φιλτρου λαδιου και λεκανη περισυλλογης λαδιου
-
τροχηλατη πλατφορμα για να επιθεωρεις κατω απο το αυτοκινητο.
ειναι ιδανικο για ολους οσους εχουν δικο τους γκαραζ και τους αρεσει να μαστορευουν στο αυτοκινητο. Το κοστος νομιζω ειναι περιπου 45-50€.
Καλα service.
-
-
Αρκετά ενδιαφέρον ακούγεται αυτό το κιτ.
-
Μεγαλη προσοχη οταν μπαινετε κατω απο το αμαξι .Μην εμπιστευεστε τον γρυλλο ,τους τσιμεντολιθους και τα τουβλα.Αγοραστε καλα τριποδα (να εχουν καποιο ειδος εγκρισης TUV ).H ταχυτητα στο κιβωτιο δεν ειναι αρκετη ,τραβηξτε και το χειροφρενο.
Βεβαιως και η καυση των λιπαντικων ειναι ζημιογονος για το περιβαλλον.
Γιαυτο εχει βγει 'οδηγια' στα συνεργεια οτι θα πρεπει να παραδιδουν για ανακυκλωση ποσοτητα λιπαντικων το λιγοτερο ιση με την ποσοτητα που αγοραζουν καινουργια λιπαντικα. -
Καί όταν αλλάζετε τό φίλτρο τού λαδιού,καλύτερα νά προτιμάτε ένα μέ βαλβίδα.
-
Θελετε να σας πω που πετανε τα βενζινάδικα τα λάδια;
Στους κινητήρες μας. -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Θελετε να σας πω που πετανε τα βενζινάδικα τα λάδια;
Στους κινητήρες μας.Τι εννοείς με αυτό;
Απλές εργασίες όπως οι αλλαγές λαδιών, λιπαντικών, φίλτρων, μαρκουτσιών, σωληνώσεων κλπ μπορούν να γίνουν εύκολα από όλους μας αν υπάρχει το μεράκι και ο χώρος. Δεν είναι όμως αυτό μόνο το ετήσιο ή ανά κάποια χιλιόμετρα service που πρέπει να γίνεται σε ένα αμάξι (δεν λέω ότι οι περισσότερες αντιπροσωπείες κάνουν πολλά περισσότερα δυστυχώς).
Στα σύγχρονα αυτοκίνητα που όπου πας να ακουμπήσεις πέφτεις σε ηλεκτρονικούς αισθητήρες καλό είναι να μην επιχειρούμε πράγματα για τα οποία δεν έχουμε τις απαιτούμενες γνώσεις γιατί η πρόκληση ζημιά ή και ατυχήματος είναι πολύ πιθανή. -
Όποιους τους ενδιαφέρει να κάνουν service στο σπίτι τους και αλλά πολύ περισσότερα, υπάρχει για κάθε αυτοκίνητο το μαγικό βιβλίο (owner’s manual)
Εκεί αναφέρονται όλα τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου μέχρι και την τελευταία ροδέλα, οι ρυθμίσεις τα χαρακτηριστικά μέχρι και πόσα κιλά δύναμης πρέπει να σφιχτεί η κάθε βίδα.
Θεωρητικά έχοντας αυτό το βιβλίο λίγα αγγλικά και λίγες γνώσεις θα μπορούσες να λύσεις και να δέσεις όλο το αυτοκίνητο.
Φυσικά αυτό δεν το δίνουν μαζί με το αυτοκίνητο το παραγγέλνεις και στο φέρνουν αλλά η τιμή του τις περισσότερες φορές είναι τσουχτερή.
Στην περίπτωσή μου μπήκα στην Subaru και κατέβασα κάποια κομμάτια που με ενδιέφεραν σε μορφή PDF πληρώνοντας φυσικά 20$ για 72 ώρες με περιορισμό 10 PDF αρχεία ανά ώρα. -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Καί όταν αλλάζετε τό φίλτρο τού λαδιού,καλύτερα νά προτιμάτε ένα μέ βαλβίδα.Νομιζω οτι εξαρταται απο τον κινητηρα.Αν βαλουμε λαθος τυπο υπαρχει κινδυνος να καψουμε τον κινητηρα.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Καί όταν αλλάζετε τό φίλτρο τού λαδιού,καλύτερα νά προτιμάτε ένα μέ βαλβίδα.
Νομιζω οτι εξαρταται απο τον κινητηρα.Αν βαλουμε λαθος τυπο υπαρχει κινδυνος να καψουμε τον κινητηρα.
Αυτό πρώτη φορά τό ακούω.Εγώ καί στά δύο αυτοκίνητα βάζω φίλτρα μέ βαλβίδα,τά οποία τά ζητάω γιά τά συγκεκριμένα αυτοκίνητα.Από τό εργοστάσιο,φορούσαν απλά πάντως.
Υπάρχει κάποιος πού μπορεί νά επιβεβαιώσει μία από τίς δύο εκδοχές;
δυσκολο το σερβις απο μονοι μας?