-
Ένας φίλος μου τράκαρε, ευτυχώς λίγο, και μου είπε ότι οι ζώνες κλείδωσαν και η αντιπροσωπία λέει αλλαγή. Εγώ του είπα έχει δίκιο η ντιπροσωπία. Μήπως επανέρχονται με λιγότερα χρήματα απ ότι στην αλλάγή;
Αυτοκίνητο Polo 9N. -
Ένας φίλος μου τράκαρε, ευτυχώς λίγο, και μου είπε ότι οι ζώνες κλείδωσαν και η αντιπροσωπία λέει αλλαγή. Εγώ του είπα έχει δίκιο η ντιπροσωπία. Μήπως επανέρχονται με λιγότερα χρήματα απ ότι στην αλλάγή;
Αυτοκίνητο Polo 9N. -
Ένας φίλος μου τράκαρε, ευτυχώς λίγο, και μου είπε ότι οι ζώνες κλείδωσαν και η αντιπροσωπία λέει αλλαγή. Εγώ του είπα έχει δίκιο η ντιπροσωπία. Μήπως επανέρχονται με λιγότερα χρήματα απ ότι στην αλλάγή;
Αυτοκίνητο Polo 9N. -
Προφανώς εννοεί ότι είχαν προεντατήρες και ενεργοποιήθηκαν. Οι προεντατήρες στις ζώνες λειτουργούν με μια κάψουλα που εκρήγνυται σε περίπτωση σύγκρουσης και σφίγγουν τις ζώνες προκειμένου αυτές να συγκρατήσουν το σώμα του οδηγού και του συνοδηγού στα καθίσματά τους και να περιορίσουν την κίνησή τους προς τα εμπρός ή πλάγια βάσει των δυνάμεων της σύγκρουσης.
Αν σκάσουν οι προεντατήρες, θέλουν σίγουρα αντικατάσταση. Το κόστος είναι σχετικά αλμυρό...
-
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Ένας φίλος μου τράκαρε, ευτυχώς λίγο, και μου είπε ότι οι ζώνες κλείδωσαν και η αντιπροσωπία λέει αλλαγή. Εγώ του είπα έχει δίκιο η ντιπροσωπία. Μήπως επανέρχονται με λιγότερα χρήματα απ ότι στην αλλάγή;
Αυτοκίνητο Polo 9N.Τι ακριβώς εννοείς οι ζώνες κλείδωσαν? Αυτό που υποθέτω είναι ότι οι πυροτεχνικοί προεντατήρες πυροδοτήθηκαν για να σφίξουν το σώμα κατά την διάρκεια της πρόσκρουσης οπότε λογικά θέλουν αντικατάσταση.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Προφανώς εννοεί ότι είχαν προεντατήρες και ενεργοποιήθηκαν. Οι προεντατήρες στις ζώνες λειτουργούν με μια κάψουλα που εκρήγνυται σε περίπτωση σύγκρουσης και σφίγγουν τις ζώνες προκειμένου αυτές να συγκρατήσουν το σώμα του οδηγού και του συνοδηγού στα καθίσματά τους και να περιορίσουν την κίνησή τους προς τα εμπρός ή πλάγια βάσει των δυνάμεων της σύγκρουσης.Αν σκάσουν οι προεντατήρες, θέλουν σίγουρα αντικατάσταση. Το κόστος είναι σχετικά αλμυρό...
Θα συμφωνήσω με τον vasgti. Όταν τράκαρα με το saxo μου πριν δυόμιση χρόνια (και μιλάμε για μεγάλο τρακάρισμα ), λειτουργήσαν οι προεταντήρες της ζώνης και μετά από αυτό χρειάστηκαν αλλάγή...
Μάλιστα υπήρχε και μια μυρωδιά σαν κάψιμο, μπαρουτι μέσα στο αυτοκίνητο. Ίσως και να ήταν αυτή η κάψουλα όπως αναφέρεται πιό πάνω.
-
Και γώ όταν μου είπε κλείδωσαν στους προεντατήρες πήγε το μυαλό μου αλλά δεν ήξερα στα σίγουρα τι παίζει. Ευχαριστώ πολύ παιδιά θα του πώ αν είναι. Σε μια κωλοστροφή με λάδια έφυγε και ευτυχώς απέναντυ ήταν βουνό και όχι χαράδρα. Προφυλακτήρας, φανάρι φτερό και κάτι άλλα ψιλλά 2000 ευρώ του είπαν στην αντιπροσωπεία και προσπαθεί να τα μειώσει.
Κάτι άλλο.
Κάποιος αφηρημένος, μεθυσμένος, άσχετος οδηγός μου έκανε μια μικρή λακκουβίτσα στην μπροστά δεξιά πορτα, στη πίσω δεξιά και μου έξυσε λίγο το φτερό. Η VW μου λέει 3 κομμάτια 480 ευρώ. Να το πάω σε εξωτερικό φαναρτζή; Ο εξωτερικός φαναρτζής θα το στοκάρει; Η μπογιά του θα είναι ίδια; Επειδή το αμάξι είναι καινούριο και εγώ δε θέλω να έχει ούτε μια κακοτεχνία (είναι έτσι η ιδιοσυγκρασία μου) θέλω να γίνει άριστη δουλεια.
-
Rota gnomes gia kapoio kalo fanopoieio kai phgaine to ekei! Os pathon kai ego giati mia exypnh geitonissa apofasise na topothethsei piso apo to parkarismeno aytokinhto mou tis glastroules ths gia kallopismo tou odostromatos thn pathsa kai ego me apotelesma ena mikro bathouloma ston piso profylakthra kai gratzounies.To phga se fanopoieio kai me 70 euro ebapse olo ton profylakthra me arista apotelesmata! Oute diafora sta xromata oute tipota! Tora oson afora esena afou prokeitai gia portes den mporo na sou po times. Pantos psaxto ligo to thema.Kai nai ta stokaroun prota prin baftoun.
-
Καταρχήν να βρεις φανοποιό που συνεργάζεται με μαγαζί χρωμάτων που βγάζει το χρώμα μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή. Παίρνουν το πορτάκι της τάπας της βενζίνης, το σκανάρουν και έτσι καταφέρνουν και σου φτιάχνουν ακριβώς το ίδιο χρώμα και μετά δεν φαίνεται καθόλου διαφορά.
Από τιμές να ξέρεις πως μια καλή και λογική τιμή είναι γύρω στα 70-80 € το κομμάτι. Δηλαδή στην περίπτωσή σου 2 πόρτες + 1 φτερό πρέπει να σου κοστίσει γύρω στα 210-240 € τελική τιμή με επιδιόρθωση και βάψιμο.
Επίσης αν δεν γνωρίζεις κάποιον καλό φαναρτζή, φρόντισε να δεις κάποια αυτοκίνητα που μόλις έχει φτιάξει για να δεις αν η ποιότητα της δουλειάς που κάνει είναι η επιθυμητή.
-
Το 'φτιάξιμο' του χρώματος σε ηλεκτρονικό υπολογιστή χρησιμοποιείται κυρίως για παλαιότερα αυτοκίνητα.
Αν το αμάξι είναι καινουριο να πάρεις το χρώμα του από την αντιπροσωπεία με τον κωδικό του.
Μην βάλεις άλλο. Η μίξη των χρωμάτων που θα γίνει για να βγεί το ίδιο χρώμα παρουσιάζει μεταμέρια (δλδ σε κάποιους φωτισμούς μπορεί στο μάτι να φαίνεται διαφορετικό).
Επιπλέον να ξέρεις ότι το χρώμα ακόμα και αν είναι το δικό του θέλει και κάποια τέχνη για να πετύχει καλά. Και αυτό γιατί η τελική απόχρωση εξαρτάται από την συγκέντρωση του χρώματος στα διάφορα σημεία. Δλδ το χρώμα μπορεί να έχει την ίδια απόχρωση αλλά μπορεί να βγει πιο σκούρο αν πέσει περισσότερο χρώμα σε κάποιο σημέιο. -
Σχετικά με αυτό περισσότερες πιθανότητες έχει να βγει πιο σκούρο αν γίνει η επισκευή στην αντιπροσωπεία και εξηγούμαι:
Στην αντιπροσωπεία όντως βάσει κωδικού θα βάψουν το σωστό χρώμα (και απόχρωση) που έχει το αυτοκίνητο. Όμως αν ένα αυτοκίνητο είναι έστω και ενός ή δύο ετών, είναι πολύ πιθανόν από τον ήλιο να είναι πιο ανοιχτόχρωμες οι υπόλοιπες λαμαρίνες από αυτήν που θα βαφτεί με το χρώμα του αυτοκινήτου. Για αυτό και πολλοί που έχουν πάει στην αντιπροσωπεία για φαναρτζοδουλειά, την έχουν πατήσει και φαίνεται ιδιαίτερα έντονα η διαφορά χρώματος. Ειδικά όταν είναι στις πόρτες.
-
δεν υποτιθεται οτι η οποια διαφορα, με τον καιρο και τα πλυσιματα εξομαλυνεται?
-
Σε ενός χρόνου αυτοκίνητο είναι εύκολο να πετύχει στο χρώμα ίδια απόχρωση μιας και στα τελευταία 'τεχνολογίας' χρώματα η εξείδωση είναι πολύ αργή. Από εκεί και πέρα εαν ο φανοποιός είναι σωστός σβήνει σιγά-σιγά το χρώμα ενώ βάφει προς την άκρη κάθε φτερού/πόρτας, έτσι στο μάτι φαίνεται ουσιαστικά ίδιο. Τώρα για το αν θα το στοκάρει, φυσικά και θα χρειαστεί λίγο μερεμέτι για να έρθει στα ίσα του αφού θα χρησιμοποιήσεις τα ίδια κομμάτια, όσο λιγότερο χρησιμοποιήσει όμως τόσο το καλύτερο.
-
Να ρωτήσω: στοκάρισμα θα κάνει ο φαναρτζής; Και η αντιπροσωπεία στοκάρισμα θα κάνει; Αν είναι να κάνει στοκάρισμα και η αντιπροσοπεία τότε δεν πάω αντιπροσωπεία. Το αυτοκίνητο είναι καινούριο.
Ξέρετε, δεν πάω σε φαναρτζή γιατί τον έχω συνδέσει με σάπια σασί και στόκους... Δε θέλω σε καμία περίπτωση μισές δουλειές. Αν είναι κάνω οικόνομία κανά 2 μήνες (φοιτητής) και πάω αντιπροσωπεία. -
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Να ρωτήσω: στοκάρισμα θα κάνει ο φαναρτζής; Και η αντιπροσωπεία στοκάρισμα θα κάνει; Αν είναι να κάνει στοκάρισμα και η αντιπροσοπεία τότε δεν πάω αντιπροσωπεία. Το αυτοκίνητο είναι καινούριο.
Ξέρετε, δεν πάω σε φαναρτζή γιατί τον έχω συνδέσει με σάπια σασί και στόκους... Δε θέλω σε καμία περίπτωση μισές δουλειές. Αν είναι κάνω οικόνομία κανά 2 μήνες (φοιτητής) και πάω αντιπροσωπεία.Δε ξέρω δεν είναι στάνταρ το τι θα σου κάνουν είτε στην αντιπροσωπία είτε έξω από αυτήν...ρώτα και θα σου πουν. Ο μόνος τρόπος πάντως για να μην στοκάρουν είναι να αλλάξεις με νέα ολόκληρα τα κομμάτια που έχουν χτυπηθεί. Πάει πολλά φράγκα όμως αυτή η δουλειά. Δε βρίσκω τπτ κακό πάντως στο στοκάρισμα, αρκεί να γίνει σωστά. Τώρα τα σάπια πάνε βάσει του τι δουλειά θα σου κάνει ο φανοποιός. Αν όλοι τρέχαν να αγοράσουν νεα φτερά με την κάθε γρατζουνιά τότε οι αντιπροσωπίες θα είχαν ανέβει και στο κρεβάτι μας μαζί με την γυναίκα μας.
-
Καί στήν αντιπροσωπεία νά τό πάς λόρδε μου,πάλι φαναρτζής θά στήν κάνει τήν δουλειά.
-
Αν υπάρχει ένα πράγμα για το οποίο πιστεύω πως δεν αξίζει κανείς να πάει αντιπροσωπεία, είναι η φαναρτζοδουλειά.
Αν βρεις τεχνίτη και καλό μάστορα φανοποιό απ'έξω, πήγαινέ το σε αυτόν. Με τις τιμές που προαναφέρω παραπάνω.
Μην ξεχνάτε πως η αντιπροσωπεία πέρα από το στοκάρισμα και τη βαφή των επιφανειών ΧΡΕΩΝΕΙ και την αποσυναρμολόγηση και την συναρμολόγηση των τμημάτων που χρειάστηκαν αντικατάσταση, καθώς και τα εργατικά, συν το ΦΠΑ. Δηλαδή μεγάλη κοροϊδία.
Σε έναν καλό φανοποιό τα πληρώνεις όλα με το κομμάτι (τελική τιμή με όλα συμπεριλαμβανόμενα), και όπως έγραψα πιο πάνω η τιμή ανά κομμάτι είναι 70-80 €. Η αντιπροσωπεία κάνει ακριβώς τις ίδιες ενέργειες και βγάζει το διπλάσιο κοστολόγιο!
-
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες σας. Θα πάω στην αντιπροσωπεία να ρωτήσω αν στοκάρουν ή αν αντικαθιστούν, ή τι άλλο. Αν στοκάρουν τότε πάω σε εξωτερικό.
-
Αποκλείεται ν'αντικαθιστούν, στο λέω εκ πείρας. Η αντικατάσταση μιας πόρτας ή ενός φτερού είναι πολύ ακριβή. Ακολουθούν τη γνωστή διαδικασία: σφυρηλάτημα πάνω σε καλούπια στο σχήμα του μέρους του αυτοκινήτου, στοκάρισμα για λείανση της επιφάνειας και βάψιμο. Βέβαια όλοι οι μάστορες δεν κάνουν την ίδια δουλειά, θεωρητικά οι μάστορες της αντιπροσωπείας που έχουν τα καλούπια του μοντέλου σου θα χρησιμοποιήσουν λιγότερο στόκο αφού το τελικό σχήμα μετά τη σφυρηλάτηση θα είναι πιο κοντά στο αρχικό. Αλλά υπάρχουν εξωτερικοί φαναρτζήδες που φημίζονται για την ποιότητα της δουλειάς τους.
-
Επίσης έχε υπόψη σου πως στην αντιπροσωπεία, επειδή δεν έχουν πολύ χρόνο και έχουν μεγάλο αριθμό αυτοκινήτων να επισκευάσουν, συνήθως προτιμούν να αντικαταστήσουν την χτυπημένη πόρτα με καινούργια παρά να μπουν στη διαδικασία να την επισκευάσουν (σφυρηλάτισμα+στοκάρισμα+βάψιμο). Αν σου πουν πως δεν φτιάχνεται και σου προτείνουν αντικατάσταση, στις περισσότερες των περιπτώσεων λένε μπαρούφες. Μην ξεχνάς πως θα στην χρεώσουν πολύ περισσότερο...
Οι ζώνες κλειδώνουν μετά το τρακάρισμα;