-
Δεν ξέρω πόσο ευχαριστημένοι είσαστε με τα opel σας αλλά το δικό μου astra 1,4 elegance με μόλις 19.000χλμ κόλλησε!!!???. Όπως μου είπε συγκεκριμένα ο υπέυθυνος στην control-motor : Πέρασαν νερά στους κυλίνδρους από τη φλάντζα, δημιουργήθηκε υδραυλική πίεση και κόλλησε το μοτέρ. Και να δείτε πόσο ευχαριστημένος ένιωσα όταν μου είπαν οτι αφού το πηρατε το 2001 έχει λήξει η καταπληκτική εγγύηση του 1 χρόνου που μου είχαν δώσει. Δηλαδή τα opel κολλάνε στα 19000χλμ?????!!!.
Μίλησα και με την κεντρική αντιπροσωπεία όπου μέχρι στιγμής μου λένε ότι λιγα πράγματα μπορούμε να κάνουμε αφού έχει λήξει η εγγύηση. Επίσης αφού τους εξιστόρησα το πρόβλημα μου είπαν ότι μια δυσλειτουργία είναι φυσιολογικό να συμβει (ακούστε ακούστε) Καταπληκτική εξυπηρέτηση, το αυτοκίνητο κόλλησε και το λέμε δυσλειτουργία. Μέ λίγα λόγια ο προιστάμενος λείπει σε άδεια και θα τα πούμε από Δευτέρα.
Θα σας ενημερώσω για την εξέλιξη. Προς γνώση και συμμόρφωση.
Πείτε μου απλά τη γνώμη σας -
Δεν ξέρω πόσο ευχαριστημένοι είσαστε με τα opel σας αλλά το δικό μου astra 1,4 elegance με μόλις 19.000χλμ κόλλησε!!!???. Όπως μου είπε συγκεκριμένα ο υπέυθυνος στην control-motor : Πέρασαν νερά στους κυλίνδρους από τη φλάντζα, δημιουργήθηκε υδραυλική πίεση και κόλλησε το μοτέρ. Και να δείτε πόσο ευχαριστημένος ένιωσα όταν μου είπαν οτι αφού το πηρατε το 2001 έχει λήξει η καταπληκτική εγγύηση του 1 χρόνου που μου είχαν δώσει. Δηλαδή τα opel κολλάνε στα 19000χλμ?????!!!.
Μίλησα και με την κεντρική αντιπροσωπεία όπου μέχρι στιγμής μου λένε ότι λιγα πράγματα μπορούμε να κάνουμε αφού έχει λήξει η εγγύηση. Επίσης αφού τους εξιστόρησα το πρόβλημα μου είπαν ότι μια δυσλειτουργία είναι φυσιολογικό να συμβει (ακούστε ακούστε) Καταπληκτική εξυπηρέτηση, το αυτοκίνητο κόλλησε και το λέμε δυσλειτουργία. Μέ λίγα λόγια ο προιστάμενος λείπει σε άδεια και θα τα πούμε από Δευτέρα.
Θα σας ενημερώσω για την εξέλιξη. Προς γνώση και συμμόρφωση.
Πείτε μου απλά τη γνώμη σας -
Δεν ξέρω πόσο ευχαριστημένοι είσαστε με τα opel σας αλλά το δικό μου astra 1,4 elegance με μόλις 19.000χλμ κόλλησε!!!???. Όπως μου είπε συγκεκριμένα ο υπέυθυνος στην control-motor : Πέρασαν νερά στους κυλίνδρους από τη φλάντζα, δημιουργήθηκε υδραυλική πίεση και κόλλησε το μοτέρ. Και να δείτε πόσο ευχαριστημένος ένιωσα όταν μου είπαν οτι αφού το πηρατε το 2001 έχει λήξει η καταπληκτική εγγύηση του 1 χρόνου που μου είχαν δώσει. Δηλαδή τα opel κολλάνε στα 19000χλμ?????!!!.
Μίλησα και με την κεντρική αντιπροσωπεία όπου μέχρι στιγμής μου λένε ότι λιγα πράγματα μπορούμε να κάνουμε αφού έχει λήξει η εγγύηση. Επίσης αφού τους εξιστόρησα το πρόβλημα μου είπαν ότι μια δυσλειτουργία είναι φυσιολογικό να συμβει (ακούστε ακούστε) Καταπληκτική εξυπηρέτηση, το αυτοκίνητο κόλλησε και το λέμε δυσλειτουργία. Μέ λίγα λόγια ο προιστάμενος λείπει σε άδεια και θα τα πούμε από Δευτέρα.
Θα σας ενημερώσω για την εξέλιξη. Προς γνώση και συμμόρφωση.
Πείτε μου απλά τη γνώμη σας -
Καλως ήρθες ..... και περαστικά
Είναι απαράδεκτη συμπεριφορά από αντιπροσωπεία να μην εξετάζει το θέμα σε ένα αυτοκίνητο με μόλις 19000 χλμ. κι ας είναι τυπικά εκτός εγγύησης.
Αν το αυτοκίνητο έχει κάνει τα προγραμματισμένα service σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο πρέπει να εξετάσει γιατί συνέβη αυτή η βλάβη και αν υπήρχε υπαιτιότητα δική σου. Αν δεν υπάρχει υπαιτιότητα δική σου , η σωστή αντιμετώπιση προς τον πελάτη θα ήταν η πλήρης αποκατάσταση της βλάβης χωρίς να επιβαρυνθείς καθόλου.Υπάρχει και OPEL FORUM ... μήπως ξέρουν κάποιο καλό συνεργείο ;;
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=6826 -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Αν δεν υπάρχει υπαιτιότητα δική σου , η σωστή αντιμετώπιση προς τον πελάτη θα ήταν η πλήρης αποκατάσταση της βλάβης χωρίς να επιβαρυνθείς καθόλου.Στην Ευρώπη 99,9% ισχύει αυτό που λες.... αλλά στην Εύρώπη, οχι στην Ελλάδα.
-
Τα προγραμματισμένα service έχουν γίνει κανονικά και μάλιστα και πιο γρήγορα απο οτι χρειάζεται γιατί το έχω σαν δευτερο αυτοκίνητο και τα χιλιόμετρα που κάνω είναι πολύ λίγα. Παρ' όλα αυτά αφού λέει η αντιπροσωπεία ότι θέλει service στον 1 χρόνο εγώ το έκανα και ας είχα κάνει μόνο 6.000χλμ. το ίδιο και τα επόμενα που έγιναν. Δηλαδή τι περισσότερο μπορεί να κάνει κανείς σε ένα καινούργιο αυτοκίνητο για να μην έχει προβλήματα. Είναι πασιφανές ότι όσο και να προσπαθήσει κανείς δεν μπορεί να προκαλέσει τέτοια βλάβη στα 19000χλμ. Αποδεικνύεται μάλιστα ότι δεν ανέβηκε ποτέ η θερμοκρασία στο μοτερ, όπως δηλώνει και ο υπεύθυνος του εξουσιοδοτημένου service που άνοιξε το μοτερ και διαπίστωσε τη βλάβη.
-
Ο χρήστης opjim έγραψε:
Τα προγραμματισμένα service έχουν γίνει κανονικά και μάλιστα και πιο γρήγορα απο οτι χρειάζεται γιατί το έχω σαν δευτερο αυτοκίνητο και τα χιλιόμετρα που κάνω είναι πολύ λίγα. Παρ' όλα αυτά αφού λέει η αντιπροσωπεία ότι θέλει service στον 1 χρόνο εγώ το έκανα και ας είχα κάνει μόνο 6.000χλμ. το ίδιο και τα επόμενα που έγιναν. Δηλαδή τι περισσότερο μπορεί να κάνει κανείς σε ένα καινούργιο αυτοκίνητο για να μην έχει προβλήματα. Είναι πασιφανές ότι όσο και να προσπαθήσει κανείς δεν μπορεί να προκαλέσει τέτοια βλάβη στα 19000χλμ. Αποδεικνύεται μάλιστα ότι δεν ανέβηκε ποτέ η θερμοκρασία στο μοτερ, όπως δηλώνει και ο υπεύθυνος του εξουσιοδοτημένου service που άνοιξε το μοτερ και διαπίστωσε τη βλάβη.Αυτό ειδικά είναι πολύ σημαντικό για να μπορέσεις να διεκδικήσεις κάτι.
-
Εφόσον η εγγύηση έχει λήξει εδώ και 2 χρόνια, δέν έχουν καμία απολύτως υποχρέωση να σου επισκευάσουν το αυτοκίνητο, είτε αυτό έχει κάνει 19,000 είτε 190,000 χιλιόμετρα.
Θα είσαι πραγματικά πολύ τυχερός αν τελικά σου αποκαταστήσουν την βλάβη.
-
Είμαι της γνώμης ότι εαν η Opel θέλει να το δει ως μεμονομένο περιστατικό που απλά έτυχε, και να μας πείσει γι αυτό, θα πρέπει οπωσδήποτε να αποκαταστήσει τη βλάβη του φίλου μας. Σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογείται τέτοια βλάβη στα 19.000Km και μάλιστα σε αυτοκίνητο άψογα συντηρημένο σύμφωνα πάντα με τα λεγόμενα του opjim.
Αλλιώς θα πρέπει να του δώσει μια καλή απάντηση για το τι έκανε λάθος ο ίδιος και προκάλεσε αυτή τη βλάβη.
Η κακιά Fiat είχε αλλάξει εγγέφαλο στο Punto που είχα, 2 χρόνια μετά τη λήξη της εγγύησης κάποτε... -
κι όμως, ο κόσμος συνεχίζει να αγοράζει γιατί δεν ξέρει...και δεν μαθαίνει!
Σε τεύχος των 4Τ περιγράφεται αντίστοιχο περιστατικό με Daihatsu που του έδωσαν καινούριο αυτοκίνητο.
Ας πάρουμε όλοι Daihatsu για να κοιμόμαστε ήσυχοι. Buy japan
-
...στα λένε έτσι για να τους τα σκάσεις κ να βγάλουν και άλλο χρήμα από σένα!
Εχει δεν έχει εγγύηση το πρόβλημα είναι σοβαρότατο...μην το αφήσεις, εν ανάγκη επικοινώνησε και με την ΟPEL Γερμανίας...
Σου είπαν κόστος αποκατάστασης του μοτέρ..?
-
O υπέυθυνος τεχνικός του συνεργείου λέει ότι οι κύλινδροι είναι καθαροί και δεν πρέπει να υπάρχει άλλο πρόβλημα. Αλλά επειδή δεν είναι απόλυτα σίγουρος πρέπει να μετρηθούν στο ρεκτιφιέ και εφόσον είναι όντως εντάξει, τότε το κόστος θα είναι γύρω στα 700ευρώ. Αν όμως υπάρχει και κάποιο άλλο πρόβλημα μου λεει πως πλέον δεν θα σε συμφέρει να επισκευάσεις το μοτερ. Σε τέτοια περίπτωση θα είναι καλύτερα να πάρεις ένα άλλο μεταχειρισμένο με 20000 χλμ. Ευχαριστώ πολύ του λέω, και το δικό μου έιχε 19000χλμ και κόλλησε μόνο του για πλάκα.
-
Επειδή εδώ παίζεται η αξιοπιστία μιας ολόκληρης εταιρείας και όχι τα δίφραγκα ενός συνεργείου ή μιας αντιπροσωπείας, κυνήγησε το θέμα, ρώτα και σε άλλη αντιπροσωπεία, ενόχλησε τους Γερμανούς με e-mail γιατί τα λεφτά είναι πολλά (και το σπάσιμο ακόμα μεγαλύτερο). Εγώ όταν είχα γκρινιάξει για παρόμοιο λόγο για ηλεκτρονικό εξάρτημα υπολογιστή που είχε παρουσιάσει τρελά προβλήματα εκτός εγγύησης, μου είχαν κάνει τη χάρη να μου δώσουν άλλο στην τιμή κόστους (-30%).
ΤΥΠΙΚΑ δεν υποχρεούνται να σε βοηθήσουν, ουσιαστικά όμως η εταιρεία έχει ευθύνη. Στείλε επιστολές και σε περιοδικά αυτοκινήτου, η (δικαιολογημένη) δυσφήμιση είναι παράγοντας που μπορεί να δουλέψει υπέρ σου. -
Επειδή εδώ παίζεται η αξιοπιστία μιας ολόκληρης εταιρείας και όχι τα δίφραγκα ενός συνεργείου ή μιας αντιπροσωπείας, κυνήγησε το θέμα, ρώτα και σε άλλη αντιπροσωπεία, ενόχλησε τους Γερμανούς με e-mail γιατί τα λεφτά είναι πολλά (και το σπάσιμο ακόμα μεγαλύτερο). Εγώ όταν είχα γκρινιάξει για παρόμοιο λόγο για ηλεκτρονικό εξάρτημα υπολογιστή που είχε παρουσιάσει τρελά προβλήματα εκτός εγγύησης, μου είχαν κάνει τη χάρη να μου δώσουν άλλο στην τιμή κόστους (-30%).
ΤΥΠΙΚΑ δεν υποχρεούνται να σε βοηθήσουν, ουσιαστικά όμως η εταιρεία έχει ευθύνη. Στείλε επιστολές και σε περιοδικά αυτοκινήτου, η (δικαιολογημένη) δυσφήμιση είναι παράγοντας που μπορεί να δουλέψει υπέρ σου.Ευχαριστώ φίλε manosk, αυτό άλλωστε σκοπεύω να κάνω. Βλέπεις η βλάβη έγινε και ανήμερα το 15αυγουστο και το τεχνικό τμήμα της αντιπροσωπείας που το αγόρασα (Δρομων) είναι κλειστά. Περιμένω τη Δευτέρα που θα ανοίξει. Αλλά θα γίνει μεγάλος χαμός σε περίπτωση που θα αδιαφορήσουν, γιατί είναι οφθαλμοφανές οτι η βλάβη οφείλεται σε εργοστασιακό ελάττωμα.
-
Δρόμων Ε!!!
Καλά δεν παίζονται.
Και για να μην είμαι κακός, θα εξιστορήσω περίπτωση που έγινε πριν πολλά χρόνια, περίπου 10, οπότε ίσως και να΄έχουν αλλάξει τα πράγματα.Αγόρασε ο πατέρας μου το πρώτο opel omega που βγήκε, πετρέλαιο για ταξί.
Τα προβλήματα αναρίθμητα με κυριότερο να αδειάζει η μπαταρία σχεδόν κάθε μήνα και να μην βρίσκουν τι γίνεται...συν θορύβους, συν σπασμένα σινεμπλοκ μηχανής κάθε τόσο, να μην τραβάει το αυτόματο κιβώτιο και άλλα.
Στην εν λόγω αντιπροσωπεία δεν καταφέρναν τίποτα. Καθώς τα προβλήματα προέκυψαν αμέσως με τη χρήση του και όλη αυτή η ιστορία με τα πήγαινε έλα στο συνεργείο κράτησε κανά χρόνο, έφτανε η ώρα που έληγε η εγγύηση. Στην απαίτηση μας για παράταση εγγύησης καθώς δεν έβρισκαν τη βλάβη να την αποκαταστήσουν, κανάνε τους κινέζους.Ενα γράμμα τότε στην Opel Ελλάς, ήταν αρκετό για να πάρουμε παράταση εγγύησης για ένα χρόνο ακόμη στα ηλεκτρικά, χρόνος αρκετός για να πουληθεί το αμάξι καθώς δεν έβγαινε άκρη με τίποτα αλλά και στην πιάτσα παρόμοια προβλήματα με vectra υπήρχαν.
Στα γράφω όλα αυτά για να σου δείξω ότι ξεκινώντας με μια καλή επιστολή στην τοπική αντιπροσωπεία ίσως λυθεί το θέμα, χρησιμοποιώντας βέβαια ευγενικά την απειλή ότι σε περίπτωση αδιαφορίας ή μη ικανοποιητικής υποστήριξης θα προχωρήσεις σε Γερμανία και θα χρησιμοποιήσεις κάθε μέσο για να προστατεύσεις τα συμφεροντά σου.
Καλή επιτυχία.
-
Φλάντζα καταλαβαίνω ότι μπορεί να έκαψε, το έπαθα και εγώ μετά από έξι χρόνια όμως στο ίδιο αμάξι αλλά από κόλλημα του θερμοστάτη. Δεν κολλά ο κινητήρας από νερό που μπαίνει στους κυλίνδρους από καμένη φλάντζα. Αν υπάρχει διαρροή το νερό «καίγεται στον κύλινδρο» και απλός βγάζει η εξάτμιση άσπρο καπνό. Για να γίνει αυτό που σου είπαν θα πρέπει να έχει ρήγμα η κεφαλή ή το μπλοκ του κινητήρα με πιθανότερο το πρώτο. Η δική μου επισκευή συμπεριλαμβανομένου εκτός της φλάντζας, λάδια, φίλτρο λαδιού, μπουζί διάκιδα, θερμοστάτη με τα λαστιχάκια του, νερό απιονισμένο, αντιψυκτικό, μπουλόνια καπακιού και εργατικά έπιασε 500 ευρώ.
Αλήθεια τι συμπτώματα είχες για να πας στο συνεργείο; -
Τού είπανε ότι έπαθε υδροστατική πίεση από τό νερό,όταν δοκίμασε νά βάλει μπρός τόν κινητήρα.Από τά νερά πού είχε πάνω από τά έμβολα.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Τού είπανε ότι έπαθε υδροστατική πίεση από τό νερό,όταν δοκίμασε νά βάλει μπρός τόν κινητήρα.Από τά νερά πού είχε πάνω από τά έμβολα.προφανως εννοεις υδραυλικη πιεση
τελικα ειχε ρηγμα ή εκαψε φλαντζα;;;;;;;;;;;
και τι το προκαλεσε;;;;;;;
-
Και σε έναν φίλο μου παρουσιάστηκε καμένη φλάντζα κεφαλής. Έχει το Astra 1,4i '98
Αφού επιδιόρθωσε την βλάβη (αλλαγή φλάντζας, πλάνισμα καπακίου κ.τ.λ.), μετά από 200 km κτυπάει στρόφαλο!
Τώρα φοράει ένα άλλο μεταχειρισμένο μοτέρ.
Απ' ότι κατάλαβα το αμάξι κυκλοφορούσε πολύ καιρό με καμένη φλάντζα.
Άρα το ψκτικό υγρό αναμειγνύονταν με το λιπαντικό, το οποίο και διάβρωναν... Εικάζω ότι ο κινητήρας λειτουργούσε για κάποιο χρονικό διάστημε με λάδι που είχε υποστεί χημική προσβολή (από το παραφλού). Συνεπώς δεν μπορούσε να προσφέρει επαρκή λίπανση στα έδρανα, άρα παρουσιάζονταν (υπό διάφορες συνθήκες που κανονικά θα έπρεπε ο κινητήρας να τις αντιμετωπίζει άνετα) ημιυγρή τριβή, ανέβασμα της θερμοκρασίας, άρα κόπωση του υλικού.Επίσης δεν μπορώ να συσχετίσω την αλλαγή φλάντζας με την βλάβη (δηλαδή επειδή έγινε κάποιο λάθος στην επισκευή της φλάντζας προκλήθηκε η ζημιά). Αν και η χρονική αλληλουχία των γεγονότων σε οδηγούν σε αυτό το συμπέρασμα.
Επίσης τι ακριβώς έγινε στο μοτέρ του παιδιού; Τι εννοούσε ο μηχανικός 'του' όταν είπε ότι το μοτέρ κόλλησε λόγω υδραυλικής πίεσης; Πρώτη φορά το ακούω αυτό...
Το μοτέρ απ' ό,τι καταλαβαίνω δεν καταστράφηκε... -
Δεν είμαι κάτοχος opel. Έχω 2 συναδέλφους με το ίδιο αυτοκίνητο με το δικό σου και έχουν κάψει φλάντζα 2 φορές έκαστος. Την πρώτη φορά το κόστος ξεπέρασε τα 600 ευρώ(εκτός εγγύησης), ενώ την δεύτερη λόγω εγγύησης δεν πλήρωσαν. Κυνήγησε το θέμα και μη χαρίζεσαι, δεν επιτρέπονται τέτοιες συμπεριφορές. Καλή τύχη.
Astra Elegance 1.4 '01 νερό στους κυλίνδρους και κόλλησε