-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
ΤΑ ΑΕΡΙΑ ΔΕΝ ΠΕΡΝΟΥΝ ΦΩΤΙΑ
σκανε..πριν πατήσετε υποβολή, διαβάστε τι γράφετε:
-
ηταν απο φωτια αμα ειδες ολες τις φωτο απλα ελιωσε!
στο αλλο θεμα εφοσον ειναι υποπιεση ολα εκει μεσα (ποσο μαλλον να τα διαλυσει κιολας..)φανταζομαι οτι δεν θα εκανε ενα απλο boom αλλα ενα μεγαλο BOOM (ειναι και βενζινη κιολας οχι βουτ )
το υδρογονο αμα σκασει με την σωστη αναλογια αερα γινεται πανικοςβεβαια το οτι γινεται εκρηξη μεσα εκει το θεωρω εντελως σεναριο Hollywood εγω αρχιζω και ξαναπιστευω το σεναριο για λαθος οδηγων
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
ΤΑ ΑΕΡΙΑ ΔΕΝ ΠΕΡΝΟΥΝ ΦΩΤΙΑ
σκανε..πριν πατήσετε υποβολή, διαβάστε τι γράφετε:
εχεις δει πολλα υγραποιημενα αερια σε αμαξια? και δη σε φερραρι?
-
Για τι μιλας cabala? Ποιο υδρογονο? Ποια υγροποιημενα αερια?
-
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
Για τι μιλας cabala? Ποιο υδρογονο? Ποια υγροποιημενα αερια?καποιος σε αλλο φορουμ ειπε οτι η φερραρι στην ουσια συμπιεζει τις αναυθμιασεις της βενζινης και οτι μαλλον αυτα τα αερια δραπετευουν στο engine bay (τυφλα να χει ο παλαιοκωστας) και περνουν φωτια!(αντι να κανει chain reaction μεχρι αυτο το μυθικο δοχειο και σκασει ολο μαζι..)
αυτο το αμαξι εχει περισσοτερες θεωρειες συνωμοσιας απο οτι εχει ο θανατος του κενεντι -
Τελικά θα κάνουν ανάκληση στην 458 για αντικατάσταση του σωλήνα καύσιμου και του συστήματος εξαέρωσης
Περίπου 1.200 ιδιοκτήτες θα επιστρέψουν τα οχήματα τους για έλεγχο
Σε ανάκληση των ολοκαίνουργιων Ferrari 458 Italia προχωρούν οι ιθύνοντες της Scuderia μετά τα περιστατικά ανάφλεξης που σημειώθηκαν σε πέντε αυτοκίνητα, όπως μετέδωσε το BBC.Η απόφαση ελήφθη καθώς πέντε ολοκαίνουργιες Ferrari 458 Italia έπιασαν φωτιά σε Μ. Βρετανία, Γαλλία, Κίνα, ΗΠΑ και Ελβετία με αποτέλεσμα τη μερική ή και ολική καταστροφή τους.
Η φωτιά είναι πολύ πιθανόν να οφείλεται στο γεγονός ότι ο σωλήνας υπερχείλισης καυσίμου, αλλά και το σύστημα εξαέρωσής του, βρίσκονται πολύ κοντά στον 8κύλινδρο ιταλικό κινητήρα των 570 ίππων, όντας «εκτεθειμένα» στις αναμενόμενα πολύ υψηλές θερμοκρασίες που ο τελευταίος αναπτύσσει.
Η κωδική ονομασία της «458» προκύπτει από τον κυβισμό (4.5 λίτρα) και τον αριθμό των κυλίνδρων του κινητήρα της (8), ενώ στην εξέλιξή της αναμείχθηκε ενεργά από την αρχή και ο Μίκαελ Σουμάχερ.
Περίπου 1.200 ιδιοκτήτες θα επιστρέψουν τα οχήματα τους για έλεγχο και για τις απαραίτητες επιδιορθώσεις.
Η Ferrari 458 Italia κοστίζει περίπου 260.000 δολάρια.
http://www.newsbeast.gr/car/arthro/3812 ... 58-italia/
-
Καλά...εσείς γελάτε...αλλά ο REALZEUS έχει πλέον σοβαρό πρόβλημα...αν πάρει φωτιά, πάει...κάηκε το σπίτι, αλλά τουλάχιστον θα γλυτώσει το κλάδεμα των δένδρων
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Τελικά θα κάνουν ανάκληση στην 458 για αντικατάσταση του σωλήνα καύσιμου και του συστήματος εξαέρωσης....ενώ στην εξέλιξή της αναμείχθηκε ενεργά από την αρχή και ο Μίκαελ Σουμάχερ.
........
Τον βρηκαμε τον υπαιτιο!!!!
-
Παπαριές γράφει το άρθρο. Η αιτία εντοπίζεται σε ένα κάλυμα στους πίσω θόλους η κόλλα του οποίου ενδέχεται να πιάσει φωτιά σε εξτριμ συνθήκες.
Νίκο... κάτι ξέρω που την έχω έξω παρκαρισμένη (όπως βλέπεις και στην φωτό).
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
edit: Το υδρογονο που χρησιμοποιούν στα αυτοκινητα καιγεται οπως και το οξυγονο κατα την κοπη μεταλλου ή την οξυγονοκολληση
Το οξυγόνο δεν είναι καύσιμο, δεν είναι εύφλεκτο, και δεν καίγεται.
Στην οξυγονοκόλληση το καύσιμο είναι η ασετυλίνη (συνήθως)
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Παπαριές γράφει το άρθρο. Η αιτία εντοπίζεται σε ένα κάλυμα στους πίσω θόλους η κόλλα του οποίου ενδέχεται να πιάσει φωτιά σε εξτριμ συνθήκες.Bασικα προσθεσαν και την επιλογη OFF σε κουμπι στην καμπινα:
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
edit: Το υδρογονο που χρησιμοποιούν στα αυτοκινητα καιγεται οπως και το οξυγονο κατα την κοπη μεταλλου ή την οξυγονοκολληση
Το οξυγόνο δεν είναι καύσιμο, δεν είναι εύφλεκτο, και δεν καίγεται.
Στην οξυγονοκόλληση το καύσιμο είναι η ασετυλίνη (συνήθως)
κατα 98% αφου ειναι το μονο μιγμα που κοβει ευκολα τον χαλυβα
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Παπαριές γράφει το άρθρο. Η αιτία εντοπίζεται σε ένα κάλυμα στους πίσω θόλους η κόλλα του οποίου ενδέχεται να πιάσει φωτιά σε εξτριμ συνθήκες.Νίκο... κάτι ξέρω που την έχω έξω παρκαρισμένη (όπως βλέπεις και στην φωτό).
η πλακα ειναι οτι δεν επιασε καμια φωτια εκει στην φερραρι αλλα μονο απο ιδιωτες ποσο extreme αραγε να οδηγουσαν?(γιατι σιγουρα δεν το πηγαιναν αεροπορια οπως στα test track)
-
Aκομη και σε τετοιο θεμα παλι δευτερη ερχεται η Ferrari...
-
Όσον αφορά τους ιδιοκτήτες των πέντε 458 Italia που κάηκαν η Ferrari διαβεβαίωσε ότι θα αποζημιωθούν με τη δωρεάν αντικατάσταση του αυτοκινήτου τους, εφόσον διαπιστωθεί ότι οφείλεται στην παραπάνω αιτία.
-
-
http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... ?aid=79413
...καίγονται, καίγονται λέμε !
-
Τελικα διαβαζει κανεις τα προηγουμενα μηνυματα;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Τελικα διαβαζει κανεις τα προηγουμενα μηνυματα;για ποιο λογο.
-
Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:
Τελικα διαβαζει κανεις τα προηγουμενα μηνυματα;
για ποιο λογο.
Αστειευομενος το γραφω φυσικα ,επειδη εχει ηδη γραφτει η ειδηση για ανακληση.
Ferrari F458 Italia