-
Σε συνεργείο της citroen πάνω από 15 χρόνια (συμπεριλαμβανομένου και του παλιού που είχε ο πατέρας μου).
-
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
Το δύσκολο που το βλέπεις; στο πως σηκώνω το αμάξι;Στο αν έχεις ή όχι το εργαλείο για την συμπίεση των ελατηρίων
-
@mirage με τρομαξες με το αβαταρ και ειναι ωρα φαγητου
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Το δύσκολο που το βλέπεις; στο πως σηκώνω το αμάξι;
Στο αν έχεις ή όχι το εργαλείο για την συμπίεση των ελατηρίων
Yπάρχει
-
Σε συνεργείο που άνοιξε παλιός εργαζόμενος στην ΕΜΙΚΟ.Το πάω πολλά χρόνια εκεί και είμαι ευχαριστημένος.Όταν ήμουν στο Κιάτο πήγαινα αναγκαστικά στην αντιπροσωπεία , από την οποία επίσης ήμουν ευχαριστημένος.
-
Μεχρι και περσι το πηγαινα στη αντιπροσωπεια λογω εξαετους εγγυησης, αλλα σπαστηκα γιατι ηθελαν να κανουν το σερβις των 90000 χλμ , ενω το αυτοκινητο ειχε 78000. Τους ειπα να κανουν μονο αλλαγη λαδιων, φιλτρου και φιλτρου Α/C και έλεγχο και αρχισαν τα 'Η Τογιοτα λεει καθε 15000 το μικρο και καθε 30000 το μεγαλο σερβις' κλπ. Οταν πηρα το αμαξι ειδα οτι δεν ειχαν σφραγισει το βιβλιο για το σερβις που εκαναν .
Τωρα θα πρεπει να βρω συνεργειο εξειδικευμενο , οποτε , οποιος ξερει καποιο στην Αθηνα η στη Ν.Ιωνια, θα με βοηθουσε πολυ. -
Εννοειται μονος μου ολοκληρη την συντηρηση! Μονο ζυγοσταθμιση-ευθυγραμμιση δεν κανω!!!!!!
-
Ο χρήστης pienaf1 έγραψε:
Σε εξειδικευμένο συνεργείο. Άλλωστε, στα υδροπνευματικά ψιτροέν ΜΟΝΟ εξειδικευμένοι μηχανικοί μπορούν να βάλουν χέρι.
Το συγκεκριμένο συνεργείο δε, επειδή το εμπιστεύομαι απόλυτα συντηρεί – επισκευάζει και τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της οικογένειας που δεν είναι ψιτροέν.Κι αλλος δικος μας? Πως και δε σε πηραμε χαμπαρι εσενα?
Περνα απο το καταλληλο ψιτροενοτοπικο να συστηθεις..Η πρώτη μου δημοσίευση στο ψιτροενοτοπικό:
Χαιρετώ την παρέα των Citroenάκηδων.
Κάτοχος Citroen από παλιά (3 Dyane, 2cv cross, GSA και εδώ και μερικά χρόνια Xantia) απολαμβάνω εδώ και καιρό το forum. Το διαβάζω από την αρχή και έχω φτάσει στη σελίδα 280. Άλλες 383…viewtopic.php?f=15&t=5348&p=1402103#p1402103
Ντροπη μου..
Υ.Γ.Πρεπει να γραψει ο gez εδω..Μεχρι και φλατζα αλλαζει πια..
-
Δεν έχει περάσει από τα χέρια μου αμάξι εντός εγγύησης, οπότε δεν είχα την ανάγκη για εξουσιοδοτημένο, και έτσι το πήγαινα και το πηγαίνω σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο της μάρκας του ΙΧ μου, ενώ πήγαινα κατά καιρούς σε εξειδικευμένα συνεργεία για εργασίες πάνω στα φρένα, στο AC ή στα ηλεκτρολογικά. Βέβαια τώρα τελευταία το πηγαίνω για πιο δύσκολες εργασίες όπως αλλαγή ιμάντα σε εξουσιοδοτημένο, πιο πολύ για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο και ας ξέρω πως θα με τσιμπήσουν...
Θα ήθελα πολύ να κάνω κάποιες εργασίες μόνος μου, αλλά θέλει πολύ διάβασμα, εργαλεία, χρόνο και εμπιστοσύνη στον εαυτό μου. Γενικά όλοι οι συνεργειάδες εξουσιοδοτημένοι και μη, 'φίλοι' και άσχετοι μου κάνουν αρκετά λαμόγια οπότε προσπαθώ να τους αποφεύγω. Μόνη εξαίρεση αρκετά εξειδικευμένα σε υποσυστήματα του οχήματος συνεργεία, όπου μπορείς να βρεις καλούς μάστορες σε λογικές τιμές.
-
Στην Ελλάδα σε αντιπροσωπεία. Οι τιμές είναι λογικές η δουλεία είναι ΟΚ μου παρέχεται δωρεάν αυτοκίνητο αντικατάστασης οπότε δεν μπήκα στην διαδικασία να ψάξω για κάπου αλλού.
Στην Γαλλία μέχρι στιγμής έχω πάει σε εξειδικευμένο συνεργείο και για το service θα πάω σε αντιπροσωπεία οπου μέσω club έχω καλή έκπτωση σε εργατικά και ανταλλακτικά. -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ντροπη μου..
Μην στεναχωριέσαι δον, φυσικό είναι να σου ξεφύγει κάτι σε 1000 σελίδες ψιτροενοτοπικό.
Δεν γράφω και συχνά, οπότε... -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Μέχρι στιγμής όλα πήγαιναν σε αντιπροσωπεία... κάτι η εγγύηση, κάτι το ειδικό βάρος του service book στη μεταπώληση, κάτι το ότι ήθελα να έχω πλήρες ιστορικό του αυτοκινήτου σε ένα μέρος και όχι σε δέκα, κάτι οι γνωριμίες που κάνεις με τον καιρό και τις 'εξαργυρώνεις' όταν χρειαστεί, κάτι οι παραπάνω παροχές (οκ όχι απο όλους τους αντιπροσώπους), κάτι ο καλύτερος εξοπλισμός... για μένα άξιζαν το επιπλέον κόστος...Το τελευταίο τουτού είναι πλέον σχεδόν 3 ετών, έχει βγεί απο εγγύηση και παρ'οτι η Καρέντα έχει αναβαθμιστεί και έχει κάνει φιλότιμες προσπάθειες να δικαιολογίσει τα χρήματα που ζητάει (καλώς τους και ας άργησαν), έχω αρχίσει να σκέφτομαι σοβαρά την μεταφορά της συντήρησης σε κάποιο εξουσιοδοτημένο...
περιμενε να βγω κι εγω απο εγγυηση και θα σε παω σε συνεργειο μουρλια
εχω και αλλους 2 φιλους που πανε εκει ειναι στου διολου το κωλο και καμια σχεση με την καθαριοτητα και τα premium δερματινα σαλονακια που εχεις μαθει , αλλα ειναι πολυ καλος και πολυ πιο φθηνος
(και το αυτοκινητο σου θα το παιρνεις πισω παντα με καταναλωση 30 )της καρεντα μηχανικος ειναι και αυτος, αλλα εχει και δικο του συνεργειο
κακως παντως δεν εκανες επεκταση !
συνεχιζεις που συνεχιζεις να πηγαινεις σε αυτους , ας εχεις τουλαχιστον επιπλεον καλυψη..
tsi ειναι αυτο , μπορει ανα πασα στιγμη να σκασει -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
περιμενε να βγω κι εγω απο εγγυηση και θα σε παω σε συνεργειο μουρλιαεχω και αλλους 2 φιλους που πανε εκει ειναι στου διολου το κωλο και καμια σχεση με την καθαριοτητα και τα premium δερματινα σαλονακια που εχεις μαθει , αλλα ειναι πολυ καλος και πολυ πιο φθηνος
(και το αυτοκινητο σου θα το παιρνεις πισω παντα με καταναλωση 30 )της καρεντα μηχανικος ειναι και αυτος, αλλα εχει και δικο του συνεργειο
κακως παντως δεν εκανες επεκταση !
συνεχιζεις που συνεχιζεις να πηγαινεις σε αυτους , ας εχεις τουλαχιστον επιπλεον καλυψη..
tsi ειναι αυτο , μπορει ανα πασα στιγμη να σκασειΕαν είναι να μου φάει τη μισή ημέρα για να πάω και να έρθω (ακόμα χειρότερα εαν έχεις και 2 πήγαινε-έλα στη περίπτωση που το αμάξι χρειαστεί να μείνει εκεί για παραπάνω απο 2-3 ώρες) προτιμώ να τα δώσω στα δερμάτινα σαλονάκια που είναι και δίπλα μου...
Το θέμα είναι να βρώ κάτι που να είναι και κοντά (αν γίνεται και πιο κοντά απο την Καρέντα)... αλλιώς δεν έχει νόημα τα 30 ευρώ που θα γλυτώσω να τα δώσω σε βενζίνες και ταλαιπωρία...Επέκταση δεν έκανα γιατί ήξερα απο νωρίς οτι το αμάξι θα φάει πείραγμα... ευτυχώς όσο κράτησε η εργοστασιακή δεν αντιμετώπισα πρόβλημα... αλλά την επέκταση πολύ φοβάμαι οτι θα την έτρωγα στη μάπα...
Ευτυχώς είμαι τυχερός και ακόμα δεν έχει κάνει μπάμ ο tfsi... όμως στα φανάρια οι διπλανοί μου ανεβάζουν παράθυρα και πέφτουν κάτω...
-
και για τον μπουρμπα στην αλιμου εχω ακουσει καλα λογια, αλλα δεν εχω ιδεα..
ψηνομομαι να δοκιμασω
επισης (αν και επισης αβολοι και λιγο αλαλουμ λογω χωρου) καλος ειναι και ο φιλοσιδης, αλλα αμα πας εκει εκει θα μεινεις, ειμαστε μακρια , η καρεντα εχει το καλο οτι το αφηνεις και φευγεις (εγω παιρνω λεωφορειακι που με αφηνει εξω απ΄το σπιτι μου)
οι φιλοι μου παντως πανε εκει και αραζουν , ειχα παει και γω μια φορα , εχει φαση γιατι βλεπεις τι κανει στο αυτοκινητο σου, σου εξηγει και μερικα πραγματα και σου λεει ιστοριες για μοτερ που τα παει για πλακα στα 2 bar μεχρι να σπασουν και αλλα τετοια
μαλλον για τετοια λυση με κοβω κι εμενα, μαστρο μητσος ftw , να βλεπεις τι κανει..
σιχαινομαι να δινω το αυτοκινητο μου και μετα να αναρωτιεμαι ΑΝ του αλλαξαν λαδια, ΑΝ του αλλαξαν φιλτρα, ΑΝ το εβαλαν στο διαγνωστικο και να πληρωνω και μια περιουσια απο πανωτην τελευταια φορα που με ειχε δει με το shitroen μου και του ζητουσα τη γνωμη του για καποιο προβλημα μου, μου ελεγε να αγορασω κανα κανονικο αυτοκινητο
-
To Αudi λόγω leasing αναγκαστικά σε εξουσιοδοτημένο αν και στον Παζαρόπουλο που πηγαίνω δεν βλέπω και νιώθω καμία διαφορά όταν το παίρνω πίσω το αυτοκίνητο....
Το Citroen το πηγαίνω και αυτό στο Ρουσσάκη όπου μέχρι στιγμής είναι δόξα το Θεό μια χαρά από εξυπηρέτηση.Στο σέρβις βέβαια τώρα που έρχεται θα αλλάξω συνεργείο και είδωμεν.... -
εγω μετα απ αυτα που επαθα σε επισημη αντιπροσωπια της peugeot, το συντηρω με ενα φιλο μηχανικο της peugeot που δεν εχει κανενα μα κανενα οικονομικο συμφερον απο εμενα κ με εμπιστευεται τοσο, οσο εγω εκεινον! κ γιαυτο ειναι σε αριστη κατασταση το αμαξι μου.
-
οσο παιζει εγγυηση σε εξειδικευμενο μετα......ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ!!!
-
Τα απλά κι αυτά που δε θέλουν ειδικό εξοπλισμό συνήθως τα κάνω εγώ, τα δύσκολα τα κάνουμε με φίλο που έχει μαζί με τον αδερφό του εξειδικευμένο συνεργείο. Λίγο μακριά από εκεί που μένω αλλά αξίζει 100% και σε ποιότητα δουλειάς και σε κόστος και σε γνώσεις που αποκομίζω.
Παλιά πήγαινα σε εξουσιοδοτημένο που ήταν κοντά στο γραφείο μου, στο οποίο έχουν κάνει π@παριές όπως το να κάθονται να λύνουν όλη την πεταλιέρα (!!!) για ν'αλλάξουν ντίζα συμπλέκτη [κανονικά η αλλαγή στο δικό μου παίρνει 5 λεπτά αν ξέρεις τι κάνεις] και να μου σπάσουν ένα πλαστικό κλιπ ξαναμοντάροντας την πεταλιέρα με αποτέλεσμα να πρέπει να μείνει μέσα το αμάξι 2 μέρες μέχρι να έρθει το ανταλλακτικό (βέβαια μου έδωσαν άλλο αμάξι να κάνω τη δουλειά μου, αλλά πλέον κάτι παιδάκια που δουλεύουν εκεί δεν τα εμπιστεύομαι).
-
Καταρχήν καλώς σας βρήκα!!
Εμένα η μεθοδος μου έχει ώς εξής :
Αγοράζω τα ανταλλάκτικά απο ανεξάρτητο μαγαζι ,και service σε ανεξάρτητο μηχανικό της εμπιστοσύνης μου(ακόμα και αν υπάρχει εγγύηση)
φυσικά η συντήρηση είναι 100% by the book και όλα καλά τόσα χρόνια και το κυριώτερο οικονομικά. -
Μηπως μπορει να προτεινει καποιος ενα καλο συνεργειο για FIAT στη Θεσσαλονικη;
Σε ποιον εμπιστευεστε τη συντηρηση του αυτοκινητου σας?