-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Tις έχει στους ιμάντες όμως.
Μάλλον ναι.Αλλά ιμάντες αλλαζεις κάθε 60000 χιλιόμετρα ενώ λάδια κάθε 15000 κατ' επέκταση πληρώνεις παραπάνω.Άσε που στα Renault δεν προσθέτεις λάδια ενδιάμεσα στις αλλαγές ενώ στα VAG ναι.
Ζηταει η Renault αλλαγη ιμαντων καθε 60.000 km ????
-
Στα πιο σύγχρονα κάθε 90.000!
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Tις έχει στους ιμάντες όμως.
Μάλλον ναι.Αλλά ιμάντες αλλαζεις κάθε 60000 χιλιόμετρα ενώ λάδια κάθε 15000 κατ' επέκταση πληρώνεις παραπάνω.Άσε που στα Renault δεν προσθέτεις λάδια ενδιάμεσα στις αλλαγές ενώ στα VAG ναι.
Ζηταει η Renault αλλαγη ιμαντων καθε 60.000 km ????
Προληπτικά επειδή είχε παρατήρηθεί μία ευαισθησία στα 1.6 με κωδικό κινητήρα Κ4Μ(Megane 2,Laguna 2 και Scenic 2 phase 1) στο συγκεκριμένο σημείο του κινητήρα (απ' όσο γνωρίζω από μηχανικούς ελέω του Laguna 2 που είχα)όταν τα αυτοκίνητα χρησιμοποιούνταν κυρίως εντός πόλεων υπήρχε μεγάλη μείωση της ζωής του ιμάντα και ενώ το εργοστάσιο μιλούσε για αλλαγή στα 90000 τα συνεργεία τον άλλαζαν στα 60000.Βέβαια ο ιμάντας αυτός έχει αντικατασταθεί με ανθεκτικότερο αυτή την στιγμή και όπως μου είπαν πριν πάρουμε το Fluence(ρώτησα ελέω Κ4 αλλά μου είπαν ότι αυτός που έχει το αυτοκίνητο αυτό είναι ο Κ4MJ8)και πλέον η αλλάγή είναι στα 90000 σε όλα τα 1.6 της Renault.Το πρόβλημα πάντως αυτό αφορά κυρίως τα 1.6 παραγωγής έως το 2005.Ετσι μου έχουν πει τουλάχιστον και έχω διαβάσει και σε αξιολογήσεις αξιοπιστίας αυτοκινήτων(ελπίζω μόνο να μην με δουλεύουν τόσο καιρό ).Αυτά.
-
Και να φανταστείτε ότι τα επίσημα βιβλία συντήρησης για τους K4M και K4J μιλάνε για αλλαγή ιμάντα στα 120.000 από το 2003 και μετά αν δεν κάνω λάθος!
Απλώς στην Ελλάδα οι εκάστοτε αντιπροσωπείες βγάζουν δικά τους φιρμάνια για να τα κονομάνε και εφευρίσκουν απλοϊκούς λόγους (τύπου στην Ελλάδα κάνει ζέστη) για να δικαιλογήσουν τα λεγόμενα τους.
Όπου σε πιάσουνε δηλαδή, όπου σε δαγκώσουνε...@Orestisren
Οι μηχανικοί δεν είναι πάντα απατεώνες ή άσχετοι (γιατί είναι και από αυτό), απλως μερικοί είναι πλημελώς ενημερωμένοι γιατί σήμερα είναι στην Ρενό αύριο στην Φορντ ή στην Φίατ κλπ, ή και ακόμα χειρότερα για τους πελάτες και καλύτερα για τους εργοδότες τους είναι εργαζόμενοι οι οποίοι έχουν ανάγκη την δουλειά και αναγκάζονται να μεταφέρουν στους πελάτες (εσκεμένα τις περισσότερες φορές) παραποιημένες πληροφορίες με εντολή των εργοδοτών τους.Ελπίζω να έγινα κατανοητός!
Όσο για την πραγματική αντοχή των ιμάντων έχω να σας πω ό,τι έχω δει και αυτοκίνητο με 150.000χλμ που δούλευε μια χαρά. Ήταν βέβαια ταλαιπωρημένος ο ιμάντας, ξεραμένος και έτοιμος να αποχαιρετήσει αλλά και τα χλμ ήταν πολλά, αλλά δεν έπαθε τίποτα.
-
Καλησπέρα σε όλους,
Έχετε κάποια πρόταση για λάδια σε Clio II 1.4 16V, το οποίο έχει κάνει 100.000 km.
Η καθημερινή χρήση του αυτοκινήτου είναι εντός Αττικής, περίπου στα 70 km, με τη μισή διαδρομή σε
ανοιχτό δρόμο.Αν παίζει ρόλο οι ιμάντες αλλάχτηκαν στα 70.000 -
Εδώ και 3-4 μήνες το τιμόνι στο twingo (να θυμίσω ότι είναι ενα twingo easy του 98 ), δεν κλείδωνε όταν έσβηνες τη μηχανή, σήμερα που το πήρα μια για ξεμπούκωμα από την μάδερ, είδα ότι κλείδωνε κανονικά . Ζήτω τα αυτοεπισκευαζόμενα Γαλλικά αυτοκίνητα .
-
αυτό λέγετε προσωπικότητα
-
Απο ποιο μηνα κυκλοφορησαν τα f/l Clio στην Ελλαδα? Ψαχνω μτχ 1.2tce 4πορτο αλλα προτιμω την προηγουμενη μουρη.
Εχει αλλαξει μηπως κατι πιο σημαντικο οποτε ειναι προτιμοτερο να ψαξω για f/l? -
Ψάχνοντας παλιά posts τον Ιούνιο του 2009 ήρθε στην Ελλάδα το facelift! Σημαντικές διαφορές, τουλάχιστον εμφανείς, πέρα από τις αισθητικές δεν έχουν! Ετσι κι αλλώς το προ-facelift δεν το βασάνιζε απολύτως κανένα πρόβλημα!
1.2 Tce θα βρεις από τέλη καλοκαιριού-αρχές φθινοπώρου το 2007! -
υποτιθεται οτι εχει βελτιωθει η αισθηση του τιμονιού....
-
Επειδή έχουμε το προ facelift στην οικογενεια κ εχω οδηγησει και το facelift πράγματι είναι βελτιωμένη η αίσθηση του τιμονιού, αλλά όχι μεγάλη η διαφορά...παραμένει να το νιώθεις ελαφρύ...Βέβαια στις μανούβρες εντός πόλης εχει ωραία αίσθηση...
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Και να φανταστείτε ότι τα επίσημα βιβλία συντήρησης για τους K4M και K4J μιλάνε για αλλαγή ιμάντα στα 120.000 από το 2003 και μετά αν δεν κάνω λάθος!Απλώς στην Ελλάδα οι εκάστοτε αντιπροσωπείες βγάζουν δικά τους φιρμάνια για να τα κονομάνε και εφευρίσκουν απλοϊκούς λόγους (τύπου στην Ελλάδα κάνει ζέστη) για να δικαιλογήσουν τα λεγόμενα τους.
Όπου σε πιάσουνε δηλαδή, όπου σε δαγκώσουνε...@Orestisren
Οι μηχανικοί δεν είναι πάντα απατεώνες ή άσχετοι (γιατί είναι και από αυτό), απλως μερικοί είναι πλημελώς ενημερωμένοι γιατί σήμερα είναι στην Ρενό αύριο στην Φορντ ή στην Φίατ κλπ, ή και ακόμα χειρότερα για τους πελάτες και καλύτερα για τους εργοδότες τους είναι εργαζόμενοι οι οποίοι έχουν ανάγκη την δουλειά και αναγκάζονται να μεταφέρουν στους πελάτες (εσκεμένα τις περισσότερες φορές) παραποιημένες πληροφορίες με εντολή των εργοδοτών τους.Ελπίζω να έγινα κατανοητός!
Όσο για την πραγματική αντοχή των ιμάντων έχω να σας πω ό,τι έχω δει και αυτοκίνητο με 150.000χλμ που δούλευε μια χαρά. Ήταν βέβαια ταλαιπωρημένος ο ιμάντας, ξεραμένος και έτοιμος να αποχαιρετήσει αλλά και τα χλμ ήταν πολλά, αλλά δεν έπαθε τίποτα.
Δεν είπα κανέναν απατεώνα γιατί έχω και φίλους μηχανικούς οι οποίοι επειδή γνωρίζω και από άλλους που είναι πελάτες τους είναι πολύ κύριοι και πολύ προσεκτικοί.Το μόνο που είπα είναι ότι ελπίζω αυτός που μου το είπε να μην είναι απατεώνας.
Πάντως αυτό για τους ιμάντες που έγραψα το έλεγε και στα επίσημα εγχειρήδια των αυτοκινήτων αλλά είχε τονιστεί ως παρατήρηση και από τον ADAC ότι δηλαδή όταν το αυτοκίνητο κυκλοφορεί εντός πόλης η ζωή του ιμάντα μειώνεται έως και 40% (το έλεγε μάλιστα και στο Laguna που είχα)και ότι πρέπει να αντικαθίσταται νωρίτερα.Πάντα μιλάμε για τον συγκεκριμένο κινητήρα. -
Όταν μιλάω για επίσημα βιβλία συντήρησης μιλάω για τις οδηγίες που βλέπουν μόνο οι μηχανικοί και λοιποί εμπλεκόμενοι και όχι ο πελάτης. Σίγουρα κριτήριο για την πιο γρήγορη αλλαγή έναι και ο τρόπος που κινείται ένα αυτοκίνητο αλλά και το χρονικό διάτημα που γίνονται αυτά τα χλμ. Το μεγάλο χρονικό διάστημα είναι πιο επιβαρυντικό στοψείο στην αντοχή του ιμάντα. Θυμάμαι ας πούμε ιμάντα σε μεγκάν 2 στέσιον που το είχε εμπορικός αντιπρόσωπος και έκανε για πλάκα 120.000 το χρόνο να είναι σχεδόν ανέπαφος και ιμάντα αυτοκινήτου που σε τέσσερα χρόνια είχε κάνει 25000 να είναι σαφώς πιο επιβαρυμένος.
Τέλος πάντων.
Τα επίσημα βιβλία μιλούσαν για αλλαγή στα 120000 εκτός από κάποιες χώρες της Αφρικής και κάποιες της Λατινικής Αμερικής αν θυμάμαι καλά, στην Ελλάδα το κάνανε 90000 περίπου από το 2001 αν θυμάμαι καλά και όλοι είμαστε ευχαριστημένοι!
Πάντως ένα σύστημα ανάλογο της BMW που ένας υπολογιστής ανάλογα τον τρόπο οδήγησης αποφασίζει για μερικές εργασίες συντήρησης είναι το πιο καλό, νομίζω ότι σύντομα έτσι θα πορευθούν όλες οι μάρκες.
Όσο για το 'απατεώνες' εγώ δεν είπα ότι το υπονόησες. Εγώ το είπα εν πλήρη συνειδήση. -
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Επειδή έχουμε το προ facelift στην οικογενεια κ εχω οδηγησει και το facelift πράγματι είναι βελτιωμένη η αίσθηση του τιμονιού, αλλά όχι μεγάλη η διαφορά...παραμένει να το νιώθεις ελαφρύ...Βέβαια στις μανούβρες εντός πόλης εχει ωραία αίσθηση...Ok ετσι κι αλλιως για χαμαλης πολης προοριζεται, να αντικαταστησει ενα Corsa Β του 2000...
Το μονο που με προβληματιζει ειναι η μεγαλη κλιση (οριζοντια) του πινακα οργανων, και του τιμονιου. Αν και στο Clio το τιμονι ειναι αισθητα καλυτερο απο το Megane Coupe που ειχα πριν αρκετα χρονια... -
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Επειδή έχουμε το προ facelift στην οικογενεια κ εχω οδηγησει και το facelift πράγματι είναι βελτιωμένη η αίσθηση του τιμονιού, αλλά όχι μεγάλη η διαφορά...παραμένει να το νιώθεις ελαφρύ...Βέβαια στις μανούβρες εντός πόλης εχει ωραία αίσθηση...
Ok ετσι κι αλλιως για χαμαλης πολης προοριζεται, να αντικαταστησει ενα Corsa Β του 2000...
Το μονο που με προβληματιζει ειναι η μεγαλη κλιση (οριζοντια) του πινακα οργανων, και του τιμονιου. Αν και στο Clio το τιμονι ειναι αισθητα καλυτερο απο το Megane Coupe που ειχα πριν αρκετα χρονια...στο clio δεν υπαρχει καθολου κλίση.. ειναι σχεδον τελείως κάθετο.. τον πινακα οργανων μονο για να βαλεις cd και να αναψεις το ac θα τον χρειαστεις.. για το ηχοσυστημα εχει φοβερα χειριστηρια απο το τιμονι, που δεν ξερω αν βρισκεις πιο εργονομικα ουτε σε s-klasse..
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
στο clio δεν υπαρχει καθολου κλίση.. ειναι σχεδον τελείως κάθετο.. τον πινακα οργανων μονο για να βαλεις cd και να αναψεις το ac θα τον χρειαστεις.. για το ηχοσυστημα εχει φοβερα χειριστηρια απο το τιμονι, που δεν ξερω αν βρισκεις πιο εργονομικα ουτε σε s-klasse..Εννοουσα το cluster ταχυμετρου/στροφομετρου κτλ...ειναι αρκετα οριζοντιο...Anyway στο megane με απασχολουσαι οταν οδηγουσα καπακι κατι αλλο. Τωρα δεν με ενδιαφερει τοσο στο συγκεκριμενο...
Για τον 1.2 τον ατμοσφαιρικο τι εχετε να πειτε? Γενικα δεν βρισκω αρκετα tce ενω με τον απλο βλεπω μπολικα.
-
Δεν έχει κάτι κακό. Απλά ο TCE έχει τέλειες επιδόσεις με φοβερή οικονομία και στη τελική αν χρειαστεί σε βγάζει άνετα και εκτός πόλης. Θα έλεγα καλύτερα να επιμείνεις σε TCE! Πάντως αν αρέσει και βολεύει πρακτικά μπορείς να κοιτάξεις και για Twingo GT που έχει τον TCE και σαν μεταχειρισμένο είναι στα ίδια λεφτά με Clio TCE! Οχι βέβαια ότι υπάρχει μεγάλη ποικιλία απλά θα διευρυνθούν κατα λίγο οι επιλογές σου!
-
Οι 4 πορτες ειναι μονοδρομος!
Kι εγω tce προτιμω γι αυτον ακριβως τον λογο αλλα δεν βρισκω... -
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Οι 4 πορτες ειναι μονοδρομος!
Kι εγω tce προτιμω γι αυτον ακριβως τον λογο αλλα δεν βρισκω...http://www.car.gr/classifieds/cars/view/854319/
αυτο πχ φαινεται κομπλε και ειναι ολοιδιο με το δικο μου
θες 5απορτο ομως..?
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/815669/
αυτο!!Περαν απο αυτο ομως δεν υπαρχει κατι αλλο! Θα κανονισω να το δω την επομενη φορα που θα παω προς τα πανω, αν δεν εχει πουληθει..
RENAULT FORUM