Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROEN DS4
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROEN DS4
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 26
    • 27
    • 9 / 27
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    80
    537
    2000
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spiros last edited by

      Ο χρήστης criuser έγραψε:
      Κόσμος δεν είναι μόνο η Ελλάδα .
      Στο εξωτερικό η νέα C5 χτυπάει σχεδόν στα A4 , C-class και σειρά 3 ακόμη και στην Γερμανία , ενώ στην Κίνα ήδη θεωρείται πρίμιουμ γιατί πήγε εκεί νωρίτερα από τους άλλους .
      Γι' αυτό και παρουσίασε εκεί την μετρόπολις . Αλλωστε εκεί είναι τα λεφτά στο μέλλον .

      απο που το συμπερανες αυτο?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        jimdenin last edited by

        Ο χρήστης spiros έγραψε:

        Θεωρητικά θα πρέπει το απλό C4 να κοντράρεται με γκόλφ, φόκους, Άστρα και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις και αντίστοιχα το DS4 με Α3, BMW-1 και ότι έχει η Μερτσεντές.

        ποιος ηρθε?

        Δεν μας εξηγείς το περίεργο;

        οχι, γιατι ειναι προφανες.

        Όντως είναι προφανές. Όπως προφανές είναι ότι το DS3 είναι ανταγωνιστικό του Α1 και της ΜΙΤΟ και το C3 των Πόλο, Φιέστα, Γιάρις κλπ, γαυτό και ο ειδικός τύπος κάνει ανάλογα συγκριτικά.

        Γι'αυτό κι η Σιτροέ έβγαλε αυτά τα μοντέλα. Για να υπάρχει μια επιλογή που θα έμμεσα θα κοντράρεται με τα γερμανικά.

        Και επίσης. Το ότι πρέμιουμ μάρκες είναι Μερτσέντες, Αουντι, BMW δεν απαγορεύει σε κάποια άλλη εταιρία να προσφέρει μια αντίστοιχη πρόταση σε κάθε κατηγορία.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          stormold last edited by

          Ο χρήστης ΔΝΤΖ έγραψε:
          Όντως είναι προφανές. Όπως προφανές είναι ότι το DS3 είναι ανταγωνιστικό του Α1 και της ΜΙΤΟ και το **C3 **των Πόλο, Φιέστα, Γιάρις κλπ, γαυτό και ο ειδικός τύπος κάνει ανάλογα συγκριτικά.

          Γι'αυτό κι η Σιτροέ έβγαλε αυτά τα μοντέλα. Για να υπάρχει μια επιλογή που θα έμμεσα θα κοντράρεται με τα γερμανικά.

          Και επίσης. Το ότι πρέμιουμ μάρκες είναι Μερτσέντες, Αουντι, BMW δεν απαγορεύει σε κάποια άλλη εταιρία να προσφέρει μια αντίστοιχη πρόταση σε κάθε κατηγορία.

          Το DS3 είναι τρίθυρο οπότε σύγκριση μόνο με τρίθυρα αμαξώματα.
          Το C3 είναι 5θυρο και με συγκεκριμένους κινητήρες, οπότε σύγκριση πάλι με συγκεκριμένα αμαξώματα.
          Μεταξύ τους τα δύο αυτά αυτοκίνητα (C3 / DS3) δεν μπορούν να συγκριθούν αφού απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό και καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες

          ...Με το Picasso στοχεύει στο χρηστικό κομμάτι, το C3 έχει έναν πιο mainstream ρόλο, ενώ το πρώτο δείγμα της οικογένειας DS εστιάζει στο ξεχωριστό και διαφορετικό...
          http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... 9&pbreak=0

          Ωστόσο διαπιστώνω ότι ήδη το DS3 το έχουν υποβιβάσει αφού το θεωρούν συγκρίσιμο με το 207, το Ibiza, Clio, Corsa, Punto κλπ...
          http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=11389

          Εγώ πάντως περιμένω σε συγκριτικό να δω μαζί τα νέα 5θυρα C4 και DS4 ... να δω ποιο θα βγει καλύτερο...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            thymios last edited by

            Ο χρήστης Storm έγραψε:

            Εγώ πάντως περιμένω σε συγκριτικό να δω μαζί τα νέα 5θυρα C4 και DS4 ... να δω ποιο θα βγει καλύτερο...

            Λογικά το...Σιτροέν!

            Γιατί σου κάνει εντύπωση το συγκεκριμένο συγκριτικό; Το ίδιο θα έπρεπε να μας προκαλεί συγκριτικό μεταξύ Ιμπιζα, Φάμπια, Πόλο, μεταξύ Γκολφ και Λεον κτλ. Απλώς η Σιτροέν δε μπαίνει στον κόπο να παρουσιάσει μια εντελώς νέα φίρμα και έχει το 'απλό' και το πολυτελές (πρίμιουμ το λένε στο χωριό μου) υπό την σκέπη της ίδιας εταιρείας. Δε βλέπω όμως επί της ουσίας πού αυτό διαφέρει από τα παραδείγματα που παρέθεσα πιο πριν.

            Την 'ταμπέλα' της πρίμιουμ φίρμας νομίζω είναι καιρός να την...ξηλώσουμε! Υπάρχουν πάρα πολλά αυτοκίνητα που είναι εξαιρετικά, όπως είναι το C5, που μπορούν να συγκριθούν με Α4 κτλ. Αν εξαιρέσει κανείς την (άχρηστη από ένα σημείο και έπειτα) ποιότητα των υλικών (κι όχι της κατασκευής), και το ακόμη πιο άχρηστο ιματζ, πού υπερτερεί κατά κράτος ένα Α4 έναντι μιας C5; Μόνο στη μεταπώληση, απόρροια της συγκεκριμένης λογικής...

            Τι είναι αυτό που το Α3 κάνει τόσο καλά, ώστε να είναι αδύνατον να το πετύχουν με την DS4 οι γάλλοι; Για κάποιον που αφήνει το ιματζ στην άκρη, πιστεύω οτι η σύγκριση είναι απολύτως λογική. Και θα ήταν ενδιαφέρον κάποια στιγμή τα περιοδικά να πραγματοποιήσουν τέτοια συγκριτικά. Τι θα προτιμούσε κάποιος με τα ίδια χρήματα; Ένα Α3 ή ένα ακόμη καλύτερα εξοπλισμένο Γκολφ;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              stormold last edited by

              Ο χρήστης thymios έγραψε:
              ...
              Την 'ταμπέλα' της πρίμιουμ φίρμας νομίζω είναι καιρός να την...ξηλώσουμε!...

              Σε αυτά που γράφεις συμφωνώ...
              Ωστόσο θεωρώ ότι όσο οι τιμές κάποιων κατασκευαστών είναι ασυνήθιστα υψηλές τόσο θα υπάρχουν premium μάρκες. Οι υψηλές τιμές σε όλο το εύρος των προϊόντων ενός κατασκευαστή υποσυνείδητα απεικονίζει άλλη ποιότητα, άλλη κατηγορία, άλλο target group πελατών.

              Όσο τους σιγοντάρει, ο έντυπος τύπος , τα ΜΜΕ και όσο τα συντηρεί και η ίδια η αυτοκίνηση (έμποροι κλπ...) τόσο θα υπάρχουν και οι premium μάρκες.

              Αυτό ισχύει για όλα τα προϊόντα και όχι μόνο για τα αυτοκίνητα.

              Εγώ π.χ. θα ήθελα να πάρω ένα Audi A3 Sportback ή μία BMW 116 αλλά κατέληξα στο πολύ ποιο φθηνό και ποιο μικρό 207 με ότι άλλο αυτό συνεπάγεται π.χ. αυξημένες πιθανότητες για βλάβες, κακή υποστήριξη, πιθανή χειρότερη συναρμολόγηση, ίσως εργοστασιακές ατέλειες κλπ...κλπ...

              Αν το 207 είχε τιμή όσο ένα Audi Α3 ή μία BMW116 εννοείται ότι δεν θα το κοιτούσα καθόλου...
              Παρόμοια θα συμπεριφερόμουν στο ενδεχόμενο αγοράς της DS4.

              υ.γ. το νέο C4 όμως το βλέπω ιδιαίτερα θετικά, εφόσον έχει τιμές φυσιολογικές και όχι 'premium' ...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                technik last edited by

                πολύ όμορφο σχέδιο μπρος-πίσω και επιτέλους, μέσα, αρχίζει να φτιάχνει ωραία εσωτερικά

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nonos last edited by

                  Βασικα καπου χασατε τη μπαλα νομιζω μερικοι..
                  Νταξ το να αγοραζεις 'ονομα' ειναι και αυτη μια αποψη, εχει ψηγματα ηλιθιοτητας μεσα της οσο χοντρο κι αν ακουγεται αλλα το δεχομαι και με συμφερει γιατι μενουν τα καλα και λογικα τιμολογημενα για μενα..
                  Το a1 για παραδειγμα μπορει να ειναι ενα αψογο αυτοκινητο..Ωστοσο δεν εχεις κανενα λογο να το προτιμησεις απο μια ds3 ή μια mito.. Τωρα οποιος δεν εχει κατσει σε ενα insignia ή μια c5 ας συνεχισει να γραφει οτι δε συγκρινονται με τους 'premium'..
                  Storm με το συμπαθειο αλλα τη καραμελα της γαλλικης-ιταλικης αναξιοπιστιας..ε ημαρτον πια δλδ..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    red_monster last edited by

                    Για την c5 δεν μπορώ να σου πω πολλά , για το ισιγκνια όμως μπορώ ...
                    Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να κάτσει δίπλα σε σειρά 3 , α4, c class , 159...

                    Η διάφορα είναι εμφανής σε πολλούς τομείς ... Το ινσιγκνις χτυπάει οκταβια , αβεβσις κλπ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dstou last edited by

                      Το πόπολο δεν χρειάζεται να κάτσει σε κανένα Ινσίγκνια ή C5 για να διαπιστώσει τίποτα περί ευγενούς καταγωγής και πριμιοσύνης. Εδώ υπάρχουν πολλοί που δεν θεωρούν ισάξια σε μούρη τα Άουντι με τα Μερσεντέ ή τα Μπεμβέ. Η μούρη είναι κάτι που στο μυαλό πολύ κόσμου δεν το έχει ένα μικρομεσαίο Όπελ ή Σιτροέν μαζικής παραγωγής.
                      Ένας μαζικός κατασκευαστής δεν μπορεί να είναι πρίμιουμ, άσχετα αν οι όγκοι πωλήσεων των Άουντι και των Σιτροέν είναι κοντά σχετικά, είναι ένα σωρό άλλα θέματα που μετράνε, παράγουν και συντηρούν αυτά τα στερεότυπα. Και αυτά τα πράγματα δεν αλλάζουν από την μία μέρα στην άλλη, π.χ. η Μπεμβέ χρειάστηκε ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ για να κοιτάξει στα μάτια την Μερσεντέ και οι Τουότα/Χόντα/Νισσάν χρειάστηκαν να εφεύρουν καινούργιες φίρμες από το πουθενά για να αποκτήσουν τέτοιο πρόσωπο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        stormold last edited by

                        Ο χρήστης nonos έγραψε:
                        ...
                        Storm με το συμπαθειο αλλα τη καραμελα της γαλλικης-ιταλικης αναξιοπιστιας..ε ημαρτον πια δλδ..

                        Με το συμπάθιο αλλά προτιμώ να είμαι αντικειμενικός και ρεαλιστικός, παρά οπαδός και εθισμένος...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nonos last edited by

                          Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                          Για την c5 δεν μπορώ να σου πω πολλά , για το ισιγκνια όμως μπορώ ...
                          Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να κάτσει δίπλα σε σειρά 3 , α4, c class , 159...

                          Η διάφορα είναι εμφανής σε πολλούς τομείς ... Το ινσιγκνις χτυπάει οκταβια , αβεβσις κλπ

                          Διαφωνω για το isnignia.. Ντροπη να το βαζει διπλα στα octavia-leon... Και καθεται ανετα διπλα στην 159 που να χτυπιεσαι.. Εχω εμπειρια απο 159 ti '09 δε τα λεω ετσι.. οπως και απο leon-octavia-c5-3er.. To insignia ειναι γενικα πολυ καλη επιλογη στα χρηματα αυτα..

                          τεσπα πολυ αν θελεις να απαντησεις απαντησε στο θεμα του insignia.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nonos last edited by

                            Ο χρήστης Storm έγραψε:

                            ...
                            Storm με το συμπαθειο αλλα τη καραμελα της γαλλικης-ιταλικης αναξιοπιστιας..ε ημαρτον πια δλδ..

                            Με το συμπάθιο αλλά προτιμώ να είμαι αντικειμενικός και ρεαλιστικός, παρά οπαδός και εθισμένος...

                            Με 4 citroen (ναι κι αλλο ) και αλλα 5 πιο παλια ασε να ξερω καλυτερα.. Ετσι κοφτα σου απαντω δυστυχως..Εκτος κι αν νομιζεις οτι εχουμε καμια ορεξη να πληρωνουμε.. Τι λες να ειμαστε? μαζοχιστες ή τοσο τυχεροι πια?

                            Κατα τα αλλα..
                            To πριμιουμιλικι ειναι γι αυτους που εχουν μπει στο τρυπακι του πριμιουλικιου (τι εγραψα ρε.. )..Το καλο ειναι καλο και το κακο ,κακο σε ολα τα πραγματα..κι ας το λενε οπως θελουν και ας του βαζουν οτι ταμπελα (premium) θελουν..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cosneo last edited by

                              Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                              Για την c5 δεν μπορώ να σου πω πολλά , για το ισιγκνια όμως μπορώ ...
                              Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να κάτσει δίπλα σε σειρά 3 , α4, c class , 159...

                              Η 159 ή εκ παραδρομής ή απο κεκτημένη ταχύτητα γράφηκε ως premium μάλλον! Πως είναι premium η 159 όταν σαν μτχ 3ετίας πωλείται με 15.000€?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stormold last edited by

                                Ο χρήστης nonos έγραψε:
                                ...

                                Εσύ ως ιδιοκτήτης σίγουρα ξέρεις καλύτερα, δεν σε είδα όμως εδώ
                                viewtopic.php?f=8&t=37986&start=120
                                να τα 'χώνεις' σε όσους μου την έπεσαν επειδή είπα ότι τα CITROEN **ΔΕΝ **βγάζουν προβλήματα.
                                ...
                                ...
                                ...
                                Και έμεινε στο θέμα να αιωρείται ότι τα CITROEN βγάζουν προβλήματα ως δεδομένο (παρόλο που εγώ ΕΙΧΑ άλλη άποψη).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nonos last edited by

                                  Τελικα πες μας βγαζουν ή δε βγαζουν?
                                  Αν νομιζεις οτι ασχολουμαι μονο με εσενα κανεις λαθος.. Απλα μπηκα στο θεμα ειδα τι γραφοταν τις τελευταιες σελιδες και απαντησα αυτο που εχω βιωσει και οχι ακουσει.....
                                  Αν παρατηρησεις επισης δημοσιευσεις θα δεις και τα χωσιματα που κανω στη citroen για διαφορα θεματα κατα καιρους..
                                  Απλα το θεμα με την αξιοπιστια ειναι απο γραφικο εως αρχαιο πλεον κατα τη γνωμη μου και αφορα και τα ιταλικα αυτοκινητα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    red_monster last edited by

                                    Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                                    Για την c5 δεν μπορώ να σου πω πολλά , για το ισιγκνια όμως μπορώ ...
                                    Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να κάτσει δίπλα σε σειρά 3 , α4, c class , 159...

                                    Η 159 ή εκ παραδρομής ή απο κεκτημένη ταχύτητα γράφηκε ως premium μάλλον! Πως είναι premium η 159 όταν σαν μτχ 3ετίας πωλείται με 15.000€?

                                    η εταιρία συγκαταλέγεται στους πρεμιουμ κατασκευαστές ...
                                    Γιατί και πως δεν είναι του παρόντος ...
                                    Η αξία του μτχ έχει να κάνει με την κατάσταση της αγοράς και με την ζήτηση του συγκεκριμένου μοντέλου ... Όπως και να το κανουμε η 159 δεν πούλησε...
                                    Αυτό δεν την κάνει λιγότερο πρεμιουμ η λιγότερα καλό αυτοκίνητο .-
                                    σε επίπεδο υλικών είναι στην κλασση των α4 σειρά 3 , σε επίπεδο συμπεριφοράς είναι στο επίπεδο της 3αρας... Λίγο στους χώρους και στην συναρμογη μένει πίσω...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mirage last edited by

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        bibendum last edited by

                                        Παντως φαινεται πολυ ενδιαφερον αυτοκινητο η DS4...Και εξωτερικος σχεδιασμος και ςσωτερικος ειναι πολυ καλος...ΘΑ ειναι σιγουρο εναι καλο αυτοκινητο που στις καλες του εκδοσεις θα πρεπει να το περιμενουμε πανω απο 24.000-25.000 ε;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • O
                                          orestisren last edited by

                                          Ο χρήστης bibendum έγραψε:
                                          Παντως φαινεται πολυ ενδιαφερον αυτοκινητο η DS4...Και εξωτερικος σχεδιασμος και ςσωτερικος ειναι πολυ καλος...ΘΑ ειναι σιγουρο εναι καλο αυτοκινητο που στις καλες του εκδοσεις θα πρεπει να το περιμενουμε πανω απο 24.000-25.000 ε;

                                          Μάλλον ναι.Δυστυχώς.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • O
                                            orestisren last edited by

                                            Ο χρήστης nonos έγραψε:
                                            Τελικα πες μας βγαζουν ή δε βγαζουν?
                                            Αν νομιζεις οτι ασχολουμαι μονο με εσενα κανεις λαθος.. Απλα μπηκα στο θεμα ειδα τι γραφοταν τις τελευταιες σελιδες και απαντησα αυτο που εχω βιωσει και οχι ακουσει.....
                                            Αν παρατηρησεις επισης δημοσιευσεις θα δεις και τα χωσιματα που κανω στη citroen για διαφορα θεματα κατα καιρους..
                                            Απλα το θεμα με την αξιοπιστια ειναι απο γραφικο εως αρχαιο πλεον κατα τη γνωμη μου και αφορα και τα ιταλικα αυτοκινητα.

                                            Νονέ δεν ξέρω τι κάνουν τα γαλλικά και τα ιταλικά στο θέμα της αξιοπιστίας(ξερώ και παρα ξέρω αλλά λέμε τώρα) αλλά μια φορά λάδακι δεν καίνε σαν κάτι άλλα γνωστού Group.Απλά την δεκαετία που μας πέρασε υπήρχε ένα μικρό θέμα με τα ηλεκτρικά των γαλλο-ιταλικών αυτοκινήτων λόγω του προμηθευτή που ήταν κοινός(τυχαίο? δεν νομίζω )για PSA,Renault group και Gruppo Fiat.Τώρα που από το 2007 και μετά τον έστειλαν σπίτι του δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.Και τέλος πάντων αυτή είναι μια εύκολου τύπου κριτική από φίλους άλλων αυτοκινήτων(γερμανο-ιαπωνικών)με σκοπό να βγάλουν τα γαλλικά ντενεκέδες(άκου θράσος)που στο κάτω κάτω έχουν και τα καλύτερα κράματα(μέταλλα) σε θέμα κατασκευής(Ελέω γαλλικής χαλυβουργίας η οποία ως γνωστών είναι η καλύτερη και ποιοτικότερη στον κόσμο).Η DS4 είναι αυτοκίνητο θεά που λέει και γνωστή τηλεpersona και βεβαίως είναι premium γιατί έχει την ιστορία με το μέρος της διότι πριν αυτή έχει προηγηθεί κι άλλη θεά(DS )που στα premium της εποχής έριχνε αιώνες(και ήταν και 20+ χρόνια στην αγορά).Αυτό το DS στο καπό λοιπόν εμενα μου αρκεί(και με μια καλή τιμή )

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 9 / 27
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr