-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
τι respect? αφου τα ρενω εχουν αθλια τιμονια
νομιζεις
τη μηχανικη αισθηση στην ασφαλτο στην ευθεια δεν την εχουν, αλλα μολις μπεις στη στροφη νοιωθεις το grip και τα ορια, και τη γωνια των τροχων πολύ καλα χωρις να σου προσφερει γενικα μια δηθεν βαρια τεχνητη αισθησητα απλα renault..
για RS -
To προηγούμενο clio πάντως που οδηγώ συχνά (1.4 - 98 άλογα), κατά τη γνώμη μου έχει πάρα πολύ καλό τιμόνι (όχι ηλεκτρικό) και αυτό το αμάξι χαίρομαι να το οδηγώ..Όταν έχει στροφές είναι η χαρά του παιδιού..
off topic
-
ναι οδηγω κι εγω ρενω ξερεις, και σε συνολικες ωρες οδηγησης ισως τα χω οδηγησει πιο πολυ απο οτιδηποτε οποτε με βεβαιοτητα λεω οτι μετα τα οπελ (δεν πιανω κορεατες, μην παω μακρια) ειναι οτι πιο αθλιο υπαρχουν...
στα rs απο οσο ξερω δεν αλλαζει κατι και να αλλαζει ομως δεν υπαρχει περιπτωση να εχει αλλαξει κατι δραματικα, ειδικα αν μιλαμε για ενα φθηνο αυτοκινητο σαν το κλιο
αυτη η παρατηρηση φυσικα γινεται για να σχολιασω ακομα μια φορα ποσο μονοπλευρα βλεπετε μερικοι καποια πραγματα..
το μετριο τιμονι σε αλλες περιπτωσεις ενοχλει και καταστρεφει τη σπορ αισθηση σε ενα 'υποτιθεμενο' (τα εισαγωγικα δεν τα βαζω εγω) σπορ αυτοκινητο , αλλα στη περιπτωση των αγιων δισκοποτηρων rs , αυτο το παραβλεπουμε
και μετα μου λετε οτι δεν επηρεαζει ο τυπος με τις μαλακιες που λεει.. απλα ο,τι μας αρεσει το κραταμε και οτι δε μας αρεσει το κραζουμε.. αυτο τελικα καταλαβαινω
Ο χρήστης ironman02 έγραψε:
To προηγούμενο clio πάντως που οδηγώ συχνά (1.4 - 98 άλογα), κατά τη γνώμη μου έχει πάρα πολύ καλό τιμόνι (όχι ηλεκτρικό) και αυτό το αμάξι χαίρομαι να το οδηγώ..Όταν έχει στροφές είναι η χαρά του παιδιού..off topic
μαλλον εχουμε (ειχα στη περιπτωση μου) διαφορετικο αυτοκινητο.. για νταλικα καλο ειναι, αλλα προτιμω 1000 φορες το 'κοιμισμενο' της audi..
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Το θέμα δν είναι ο ειδικός τύπος , εντάξυ υπάρχουν και καταναλωτές που μασάνε μικρό ποσοστό πιστεύω
μικρο για εδωμεσα, οχι για τον πολυ κοσμο..
ξερεις ποσοι θυμουνται τα περιοδικα οταν ειναι να παρουν αυτοκινητο?
και δε μιλαω για τους 'κολλημενους' με μια μαρκα , εστω και ασχετους.. αλλα για τους τελειως ασχετους που ειναι απειροι
+1000
Εγώ όσους ξέρω ενώ δεν ασχολούνται καθόλου με αυτοκίνητα και οδήγηση και απλά θέλουν ένα αμάξι να κάνουν τη δουλειά τους ή να πουλάνε μούρη μόλις έρθει η στιγμή να ψωνίσουν αγοράζουν ότι περιοδικό υπάρχει που να έχει γράψει έστω και ένα μονόστηλο για το αυτοκίνητο που τους ενδιαφέρει....να μην πω βέβαια ότι μαθαίνουν τους πίνακες αξιοπιστίας του autoτρίτη απ' έξω... -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ναι οδηγω κι εγω ρενω ξερεις, και σε συνολικες ωρες οδηγησης ισως τα χω οδηγησει πιο πολυ απο οτιδηποτε οποτε με βεβαιοτητα λεω οτι μετα τα οπελ (δεν πιανω κορεατες, μην παω μακρια) ειναι οτι πιο αθλιο υπαρχουν...στα rs απο οσο ξερω δεν αλλαζει κατι και να αλλαζει ομως δεν υπαρχει περιπτωση να εχει αλλαξει κατι δραματικα, ειδικα αν μιλαμε για ενα φθηνο αυτοκινητο σαν το κλιο
αυτη η παρατηρηση φυσικα γινεται για να σχολιασω ακομα μια φορα ποσο μονοπλευρα βλεπετε μερικοι καποια πραγματα..
το μετριο τιμονι σε αλλες περιπτωσεις ενοχλει και καταστρεφει τη σπορ αισθηση σε ενα 'υποτιθεμενο' (τα εισαγωγικα δεν τα βαζω εγω) σπορ αυτοκινητο , αλλα στη περιπτωση των αγιων δισκοποτηρων rs , αυτο το παραβλεπουμε
και μετα μου λετε οτι δεν επηρεαζει ο τυπος με τις μαλακιες που λεει.. απλα ο,τι μας αρεσει το κραταμε και οτι δε μας αρεσει το κραζουμε.. αυτο τελικα καταλαβαινω
To προηγούμενο clio πάντως που οδηγώ συχνά (1.4 - 98 άλογα), κατά τη γνώμη μου έχει πάρα πολύ καλό τιμόνι (όχι ηλεκτρικό) και αυτό το αμάξι χαίρομαι να το οδηγώ..Όταν έχει στροφές είναι η χαρά του παιδιού..
off topic
μαλλον εχουμε (ειχα στη περιπτωση μου) διαφορετικο αυτοκινητο.. για νταλικα καλο ειναι, αλλα προτιμω 1000 φορες το 'κοιμισμενο' της audi..
Τι γίνεται ρε κιούση πολύ συμφωνώ μαζί σου τελευταία...
-
ειναι που σε κανα δυο χρονακια εγω και ο vasgti θα γινουμε αλφιστι
-
Μπά?
Άλλαξαν τα πράγματα?
Θα πάρει η Alfa Romeo to vag?
Πάντως αυτό που παρατηρώ είναι ότι οι Βαγγίτες, δεν έχουν πρόβλημα να γίνουν Αλφίστες...ενώ το αντίθετο, απλά δεν νομίζω να συμβαίνει...
Βέβαια, δεν κόβω και τον λαιμό μου, μετά το τελευταίο πόστ του Busso... -
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
ναι οδηγω κι εγω ρενω ξερεις, και σε συνολικες ωρες οδηγησης ισως τα χω οδηγησει πιο πολυ απο οτιδηποτε οποτε με βεβαιοτητα λεω οτι μετα τα οπελ (δεν πιανω κορεατες, μην παω μακρια) ειναι οτι πιο αθλιο υπαρχουν...
στα rs απο οσο ξερω δεν αλλαζει κατι και να αλλαζει ομως δεν υπαρχει περιπτωση να εχει αλλαξει κατι δραματικα, ειδικα αν μιλαμε για ενα φθηνο αυτοκινητο σαν το κλιο
μαλλον εχουμε (ειχα στη περιπτωση μου) διαφορετικο αυτοκινητο.. για νταλικα καλο ειναι, αλλα προτιμω 1000 φορες το 'κοιμισμενο' της audi..
Τι γίνεται ρε κιούση πολύ συμφωνώ μαζί σου τελευταία...
Να το κοιτάξεις
-
-
δικη σου? αν ναι με γειες!
εντυπωσεις?
-
ποσο ωραία είναι η πόρνη...
-
ναι ειναι πιο ωραια απο κοντα απο οτι στις φωτο, ειχα σταματησει σε μια spicar ενα βραδυ και τη χαζευα..
αυτο που μου κανε περισσοτερη εντυπωση ειναι οτι ειναι πιο κομπακτ απο οτι περιμενα, τη περιμενα λιγο γουρουνακι
παντως πες με περιεργο ρε ρεντ μονστερ, μια μιτο που ηταν εκει διπλα (κοιταζοντας τες απο μπροστα) μου φανηκε οτι εχει πιο ωραια μουρη μαλλον επειδη εχει πιο ωραιο τριγωνο
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ναι ειναι πιο ωραια απο κοντα απο οτι στις φωτο, ειχα σταματησει σε μια spicar ενα βραδυ και τη χαζευα..αυτο που μου κανε περισσοτερη εντυπωση ειναι οτι ειναι πιο κομπακτ απο οτι περιμενα, τη περιμενα λιγο γουρουνακι
παντως πες με περιεργο ρε ρεντ μονστερ, μια μιτο που ηταν εκει διπλα (κοιταζοντας τες απο μπροστα) μου φανηκε οτι εχει πιο ωραια μουρη μαλλον επειδη εχει πιο ωραιο τριγωνο
δεν σε λέω περίεργο... καλόγουστο σε λέω...
το μόνο που με χαλάει είναι τα πίσω φώτα... κάτι άλλο ήθελα...
-
κουκλα ! να την χαίρεσαι
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
το μόνο που με χαλάει είναι τα πίσω φώτα... κάτι άλλο ήθελα...
και αυτα μου φανηκαν πιο καλα απο κοντα σε σχεση με τις φωτο, γενικα το πισω μερος θα μπορουσε ισως να ειναι πιο ομορφο, αλλα παραμενει αρκετα καλο
δεν εχει τον ασχημο χοντρο κωλο του megane , το οποιο ολοι το βγαζουν ωραιο
-
Καλησπέρα.
πηρα την 1.4 170Hp με σπορτ πακετ 18αρες , τετραπιστονα , ηλιοροφη , bose , χενον και κάτι ψιλά ακομα.
πριν ειχα την 147 120hp.εχω κάνει κοντά 4000 χιλιόμετρα σε 20 μέρες που την εχω.
καταρχήν το αμάξι εχει 2 mode λειτουργιάς το normal και το dynamic που ενω στην αρχή πιστευα οτι δεν θα εχουν και τρελη διαφορά το dynamic ειναι τρελά εθιστικό.
πιο ωραιος ηχος , βαρυ τιμονι , αποκριση άμεση και το vdc δεν μπαινει με τίποτα.
καταναλωση : γηρισα απο κιλκις προχτές.
7.8λτ/100 92μεση ωριαια , 480 χιλιομετρα σε 5 ώρες και 10 λεπτα.
πήγαινα με 140-150 συνέχεια στην εγνατία απλα για κανα 20λεπτο η ταχυτητα πριν την αμφιλοχια επεσε στα 10-20 χιλιομετρα λογω νταλικας.
καλη καταναλωση για αστρωτο αμάξι ακόμα.η ποιοτητα κυλισης ακομα και με τα 18αρια ειναι πολυ μπροστά απο την 147 που ειχα.
δηλαδη ο θορυβος με 170 τώρα ειναι οπως ειχα με 120 πριν.το bose καλη ποιοτητα απλα του λειπουν καποιες εξτρα λειτουργιες (equalizer)
το κιβωτιο πρέπει να το δοκιμάσεις για να καταλάβεις.σαν να εχει μανγήτη και να σε τραβαει να βάλεις την επομενη ταχυτητα
τα φρένα απλά καταπλητικά.(για την δικια μου εμπειρια που δεν ειναι και τιποτα ιδιαιτερο)μερικα αρνητικά
1)θα ηθελα την ηλιοροφη να ειναι μονοκοματο γυαλι μεχρι πισω
2)τα πισω παραθυρα δεν κατεβαινουν μεχρι κάτω.
3)το εσωτερικό λερωνει ευκολα και αφηνει δαχτυλιες για πλακα(εχω το βουρτσισμένο αλουμινιο)
4)τα καθισματα αν και ανετα τους λειπει πλευρικη στήριξη.
5)η οθονη του ηχοσυστηματος ειναι μαπα.δεν γινεται εν ετη 2010 να εχεις 2 γραμμες με πληροφοριες ολες και ολες. ισως παει με το ρετρο του σχεδιασμου μαλλον.
6)φουσκα τιμονιου απαραδεκτη.το εχω τραβηξει τέρμα έξω και φαινετα σαν τσαλακωμένη.κατα τα αλλα δεν εχω κάτι σοβαρο να αναφερω πέρα απο τα βλέματα που με ακολουθουν οπου πάω.
οφειλεται μάλλον σε οτι δεν εχει κυκλοφορήσει ακομα καλα. -
Ο χρήστης karaLRS έγραψε:
1)θα ηθελα την ηλιοροφη να ειναι μονοκοματο γυαλι μεχρι πισω
σε ενοχλει η μεσαια κολωνα που υπαρχει? αυτο υπαρχει σε ολα τα αυτοκινητα (ακομα και το mini) και υπαρχει εκει για λογους ακαμψιας, αλλιως θα σουν σχεδον καμπριο σε αυτο το τομεα
-
Πολύ όμορφη, και σε ωραίο χρώμα! Και σε άσπρη που την είδα μου άρεσε, αλλά σε μαύρο δείχνει πιο premium, οπως και στο grey που μάλλον θα την επέλεγα σαν χρώμα. Πάντως τα πίσω φανάρια μου αρέσουν αρκετά. Είναι λίγο περίεργος ο κώλος της, αλλα δε μπορώ να πω ότι με χαλάει
Καλοτάξιδο, με πολλά ασφαλη και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα φίλε μου!
-
Ο χρήστης karaLRS έγραψε:
3)το εσωτερικό λερωνει ευκολα και αφηνει δαχτυλιες για πλακα(εχω το βουρτσισμένο αλουμινιο)
.μην το καθαριζεις με νερο καθαριζε με νερο αν υπαρχει μπιχλα, αλλα γενικα με στεγνο πανακι στο τελος , αλλιως μενουν στανταρ λεκεδες πανω
-
KaraLRS καλοριζικη και καλοταξιδη!!!!
Βαλτης και κανα ματι γιατι πολλοι θα την κοιτανε και θα στην ματιασουν
Εδω χθες το βραδυ περνουσε μια λευκη και ενα ζευγαρακι απο διπλα αρχισε να τη δειχνειΝα σε ρωτησω... Η μπροστινη πινακιδα σου δεν ειναι η κανονικη που δινει το υπουργειο? Σαν πολυ μικρη μου φανηκε....
Alfa Romeo Giulietta