-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Πχ, ενα ατμοσφαιρικο οπως το Clio RS πρωτης γενιας (με 164ps σε τροχους), μπορει να κινηθει, με ικανο οδηγο, ταχυτερα απο ενα υπερτροφοδοτουμενο δυομισαλιτρο focus st 225 ιππων, το οποιο ειναι πιο μαλακο, με αργοτερο rebound σε αναρτησεις, και με εντονο σπιναρισμα του εσωτερικου τροχου σε στροφη, παροτι υπερισχυει σε δυναμη και ροπη.
Ποιός τις έγραψε πάλι αυτές τις [χοντρο]μλκίες;
Ή είναι δική σου εκτίμηση το ανωτέρω;
Καταρχας συνελθε λιγο, δεν μιλησα ετσι, ΠΟΤΕ για δικες σου τοποθετησεις, ακομα και αν
σε καποια σημεια εχω διαφωνησει καθετα.
Επιπλεον υπαρχουν και νουμερα για οποιον δεν πιστευει, κοροιδευει, γελαει, ειρωνευεται
οπως μερικοι παρακατω.
Ιδου λοιπον καποιοι ενδεικτικοι χρονοι στην πιστα Σερρων, απο το ιδιο περιοδικο (Drive Magazine), με το Clio RS να κανει 1:39.60 και το focus ST να πετυχαινει το 1:40.40 αντιστοιχα.
http://www.fastestlaps.com/track43.html
Η συγκεκριμενη πιστα ειναι αρκετα 'ανετη' για τις ιπποδυναμεις των δυο αυτοκινητων, αν ειχαμε χρονους για την πιο σφιχτη πιστα των Μεγαρων, τα πραγματα θα ηταν πιο δυσκολα για το υπερτροφοδοτουμενο GT της Ford.
Ποσο μαλλον σε καποια 'σφιχτη' διαδρομη απο αυτες που υπαρχουν ακομα και λιγο εξω απο την Αθηνα. -
Δεν με ενδιαφέρει ούτε το drive, ούτε οι χρόνοι του, oύτε το fastestlaps (το γιατί, ας μην το αναλύσουμε αυτή την στιγμή). Άρα, μην μου παραθέσεις ξανά καμία τέτοια πηγή, δεν έχει καμία απολύτως αξία για μένα.
Αλλά, άσε τους χρόνους...
Εγώ θέλω να μου αναλύσεις τα περί rebound και τα περί εντόνου διαφορισμού στο focus, αν τα διάβασες κάπου ή αν είναι δικές σου εκτιμήσεις.
ΥΓ. Με προτρέπεις να συνέλθω... πίστεψέ με προσπαθώ, αλλά είναι αδύνατο με αυτά που διαβάζω. Επιπλέον, δεν σε εμπόδισε κανείς να εκφραστείς όπως γουστάρεις, από εμένα έχεις το ελεύθερο...Μην καταπιέζεσαι.
-
Eπισημη παρουσιαση του polo gti στις 15 του Σεπτεμβρη.......κ για παραγγελιες αναμονη γυρω στους 3 μηνες!
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Δεν με ενδιαφέρει ούτε το drive, ούτε οι χρόνοι του, oύτε το fastestlaps (το γιατί, ας μην το αναλύσουμε αυτή την στιγμή). Άρα, μην μου παραθέσεις ξανά καμία τέτοια πηγή, δεν έχει καμία απολύτως αξία για μένα.E, και εμενα δεν με ενδιαφερει που βγαινεις και λες οτι λεω χοντρομ@λ@κιες, χωρις να εχεις ΕΣΤΩ ΜΙΑ ενδειξη, ή καποια στοιχεια για να αποδειξεις το αντιθετο. Εχει καταντησει βαρετο πια να βγαινει ο καθενας να λεει το μακρυ/κοντο του, χωρις ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ τα λεγομενα του. Εσυ βγηκες, ειπες οτι λεω μλκιες
και επειδη εχεις και το 'κοινο' σου, αυτο ηταν, τελειωσε ετσι απλα...Αλλά, άσε τους χρόνους...
Α, τωρα δεν μας ενδιαφερουν οι χρονοι...
Θα παιξει η ιδια κασσετα του στυλ, ηταν αλλες συνθηκες, δεν ξερουμε τι λαστιχα φορουσαν, ποιος οδηγος οδηγουσε απο το Drive, τι χλμ ειχε το καθε αυτοκινητο, βενζινες κτλ ?
Ειναι μια γ@μημενη ενδειξη, οι χρονοι αυτοι, αρεσει δεν αρεσει, των δυνατοτητων του ενος αυτοκινητου εναντι του αλλου.
Οταν αυτη γινεται σε 'ανετη' πιστα, δεν θελει και πολυ για να καταλαβεις τι θα συμβαινει σε πιο στενη διαδρομη που συνηθως εχουμε και κοντα στην Αττικη.Εγώ θέλω να μου αναλύσεις τα περί rebound και τα περί εντόνου διαφορισμού στο focus, αν τα διάβασες κάπου ή αν είναι δικές σου εκτιμήσεις.
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=11127
'ΜΑΣ ΧΑΛΑΕΙ
• ΣΤΟ FOCUS ST, ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΜΕΤΑΦΟΡAΣ ΒΑΡΟΥΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΔΟΧΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΡΕΙΑΣ''ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ...
• ΣΤΟ FOCUS ST, ΜΙΑ ΠΙΟ «ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΗ» ΡΥΘΜΙΣΗ ΣΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ (ΤΙΜΟΝΙ, ΕΠΙΛΟΓΕΑΣ ΚΤΛ.)''ΜΕ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ (στην πιστα Σερρων)
...Συγκριτικά με τα άλλα τρία, το Focus ST δείχνει να είναι... εκτός κλίματος, μιας και συνολικά ο πιο αγχολυτικός του χαρακτήρας δεν του επιτρέπει να διακριθεί σε έναν ή και περισσότερους τομείς'Στα του διαφορισμου, ακομα και το Αγγλικο Autocar, (με του καλυτερους συγκριτικα δρομους της χωρας) αναφερεται, ειδικα σε γλυστερες επιφανειες (σαν τις δικες μας αραγε? ) ως εξης:
'Unfortunately, one of the ST’s few dynamic weaknesses is its poor traction on greasy surfaces. You either leave the ESP system on and get no throttle response, or you leave it off and try to tailor the wheelspin with your right foot'.
http://www.autocar.co.uk/CarReviews/Roa ... -2/218759/
Eγω παραλληλα θα ηθελα να μου αναλυσεις με στοιχεια, αν ισχυει το αντιθετο, και αν παραλληλα αυτα που λες προερχονται απο δικες σου εντυπωσεις, ή αν αντιστοιχα εχεις διαβασει κατι για αυτο...
ΥΓ. Με προτρέπεις να συνέλθω... πίστεψέ με προσπαθώ, αλλά είναι αδύνατο με αυτά που διαβάζω. Επιπλέον, δεν σε εμπόδισε κανείς να εκφραστείς όπως γουστάρεις, από εμένα έχεις το ελεύθερο...Μην καταπιέζεσαι.
Υπαρχουν καποιοι κανονισμοι στο Forum, οι οποιοι ισχυουν για ολους μας.
Δεν καταπιεζομαι απο εσενα ως προς τον τροπο που θα μπορουσα να εκφραστω, απλα προσπαθω να τηρω τους κανονισμους.
Το ιδιο προτεινω και σε εσενα. -
Αχ ρε Κίκιζα...
Τα έχω οδηγήσει και τα δύο, ναι, για πάνω 3.000χλμ το καθένα, και θεωρώ αυτά που γράφτηκαν παραπάνω εντελώς άστοχα, τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. Για τους χρόνους, άσε να ξέρω καλύτερα πως γίνονται και με τι 'μεθοδολογία'...
Εν ολίγοις, το ST έχει από τα καλύτερα μπροστινά σε gti, ο διαφορισμός του είναι σαφώς περιορισμένος και λόγω set-up και λόγω μεγάλου μετατροχίου και λόγω περιορισμένου βάρους 5κύλινδρου (ναι, βλέπεις το βάρος ενός κινητήρα δεν εξαρτάται μόνο από τον αριθμό των κυλίνδρων, αλλά περισσότερο από τα κράματα του μπλοκ, 5cyl. Volvo-->αλουμινένιος-->ελαφρύτερος από 4κύλινδρους μαντεμένιους), και λόγω περιοριστή ροπής στις πρώτες σχέσεις.
Οι περισσότεροι δημ/φοι -πιστεύω εγώ, δεν είναι απαραίτητο να είναι έτσι- παραπλανήθηκαν από την μαλακή απόσβεση (σε κοντρόλ το αμάξι δεν υστερεί, κάθε άλλο), γιατί για αυτούς σπορ σημαίνει κοπάνημα, και από την προκατάληψη που τους δημιούργησε ο υποτιθέμενα βαρύτερος 5cyl. Δεν είναι τυχαίο ότι σε πολλά άρθρα έγινε λόγος για το βαρύ μοτέρ που δημιουργεί έντονη υποστροφή αδρανείας. Σου ξαναλέω όμως ότι ένα golf gti π.χ. έχει βαρύτερο μοτέρ.
Εσύ επίλεξε να εμπιστευτείς τα περιοδικά, κανένα απολύτως πρόβλημα.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Αχ ρε Κίκιζα...Τα έχω οδηγήσει και τα δύο, ναι, για πάνω 3.000χλμ το καθένα, και θεωρώ αυτά που γράφτηκαν παραπάνω εντελώς άστοχα, τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. Για τους χρόνους, άσε να ξέρω καλύτερα πως γίνονται και με τι 'μεθοδολογία'...
Οκ, δηλαδη παρολο το 1sec στις Σερρες απο το ιδιο το περιοδικο, πιστευεις οτι σε μια σφιχτη κυριως διαδρομη το συνολικο στησιμο του ST το κανει (σε συνδυασμο με το ισχυρο υπερτροφοδοτουμενο συνολο του) ταχυτερο απο ενα clio RS...
Να σου υπενθυμισω απλα τις πραγματικες αναλογιες κιλων/ιππο στην καθε περιπτωση.
Ειναι 7.59κιλα/ιππο το Clio RS (1260/166)* και 7.89κιλα/ιππο το ST (1445/189)*.
Θα μου πεις παιζει ρολο η κλιμακωση, η ροπη κλπ. Οκ παιζει ρολο ομως και το μικροτερο συνολικο βαρος σε αποτομες μεταφορες βαρους, καλυτερη ευελιξια, αμεσοτερες αντιδρασεις χαρις την πιο σφιχτη και ψαγμενη αναρτηση του RS.
*Tιμες βαρους και δυναμομετρησεις, απο 4τροχους Μαρτιου 2006, Ιουλιου 2007.Εν ολίγοις, το ST έχει από τα καλύτερα μπροστινά σε gti, ο διαφορισμός του είναι σαφώς περιορισμένος και λόγω set-up και λόγω μεγάλου μετατροχίου και λόγω περιορισμένου βάρους 5κύλινδρου (ναι, βλέπεις το βάρος ενός κινητήρα δεν εξαρτάται μόνο από τον αριθμό των κυλίνδρων, αλλά περισσότερο από τα κράματα του μπλοκ, 5cyl. Volvo-->αλουμινένιος-->ελαφρύτερος από 4κύλινδρους μαντεμένιους), και λόγω περιοριστή ροπής στις πρώτες σχέσεις.
Πως γινεται αυτο, σε ολες τις Κ στην πιστα μπαινει και βγαινει πιο αργα απο το Golf gti mkV
και το προηγουμενο Megane RS. Mηπως και αυτα τα στοιχεια υποκεινται καποιας 'μεθοδολογιας'?
Για την κατανομη βαρους, προσωπικα δεν αφησα καποιο υπονοουμενο, και πραγματι ειναι οριακα καλυτερη και απο του Golf και απο του Megane, με 61.5%/38.5% εμπρος πισω, οταν αντιστοιχα Γαλλικο και Γερμανικο εχουν 63.8/36.2 και 63.4/36.6.
Η πιο μαλακη αναρτηση ομως, και το εντονο σπιναρισμα σε γλυστερα κομματια (εκτος αν το Αγγλικο Autocar κανει λαθος, και η ροπη του με 2α και στριμμενους τροχους δεν προκαλει εντονο σπιναρισμα) το βγαζουν εκτος συναγωνισμου στην συγκεκριμενη αντιπαραθεση, εκτος αν μιλαμε αποκλειστικα για τουριστικου χαρακτηρα καταστασεις...Οι περισσότεροι δημ/φοι -πιστεύω εγώ, δεν είναι απαραίτητο να είναι έτσι- παραπλανήθηκαν από την μαλακή απόσβεση (σε κοντρόλ το αμάξι δεν υστερεί, κάθε άλλο), γιατί για αυτούς σπορ σημαίνει κοπάνημα, και από την προκατάληψη που τους δημιούργησε ο υποτιθέμενα βαρύτερος 5cyl. Δεν είναι τυχαίο ότι σε πολλά άρθρα έγινε λόγος για το βαρύ μοτέρ που δημιουργεί έντονη υποστροφή αδρανείας. Σου ξαναλέω όμως ότι ένα golf gti π.χ. έχει βαρύτερο μοτέρ.
Εσύ επίλεξε να εμπιστευτείς τα περιοδικά, κανένα απολύτως πρόβλημα.
Εκτος απο τους δημοσιογραφους, μηπως παραπλανηθηκαν και τα V-box στους χρονους?
Η μηπως μαγειρευτηκαν?
Δεν αναφερθηκα σε control του αυτοκινητου, σε off balance κατασταση πχ, εκει τα παει πολυ καλα εχοντας μακρυ μεταξονιο και φιλικες ρυθμισεις στην πισω αναρτηση, ωστε στο αφημα γκαζιου, η ουρα οταν βγαινει, να ελεγχεται αντιστοιχα με ευκολια.
Μιλαω για αποτελεσματικοτητα, και εκει λογω της συγκριτικα, αρκετα μαλακης-ανετης αναρτησης κυριως σε συνδυασμο με την υψηλη -σε μεγαλο ευρος στροφων- ροπη, τουλαχιστον συμφωνα με τα περισσοτερα περιοδικα,'χανει' τις εντυπωσεις (και υστερει στο χρονομετρο) ΚΑΙ σε σχεση με ενα Clio RS.
Tωρα, αν εσενα σου 'ταιριαξε' οδηγικα καλυτερα το ST σε σχεση με το RS, αυτο δεν σημαινει οτι το πρωτο ειναι ταχυτερο, τουλαχιστον οχι σε σφιχτη κυριως διαδρομη.
Sorry για το -
Σου ξαναλέω, μην μου αναφέρεις χρόνους, μην ξανακάνεις τον κόπο, η αξία τους για μένα τείνει στο μηδέν. Το γιατί, ας μην μπούμε τώρα στη διαδικασία να το συζητήσουμε, δεν είναι η κατάλληλη στιγμή (σίγουρα έχει αναλυθεί εκτενώς στο παρελθόν και σίγουρα όσοι είναι ή ήταν μέσα στα πράγματα ΞΕΡΟΥΝ, αρκεί 1. να έχουν κάποιο εντελώς στοιχειώδες επιστημονικό υπόβαθρο και 2. να μην έχουν διαφθαρεί τόσο που να μην μπορούν ή να μην θέλουν να δουν).
Ως προς τα υπόλοιπα, πίστευε ό,τι θες. Ότι το αυτοκίνητο είναι μια βάρκα που σπινάρει και δεν στρίβει... αφού έχεις πειστεί από τα περιοδικά, δεν υπάρχει λόγος να το συζητάμε.
Ο λόγος που στις περισσότερες περιπτώσεις δρομίσιων κομματιών -εξαιρώ καταβάσεις- θα ήταν μπροστά από το Clio είναι απλώς η τεράστια διαφορά σε ροπή -σε αναβάσεις πέφτει το ξύλο της αρκούδας- και ότι το αυτοκίνητο καταφέρνει πράγματι και βγάζει αυτή τη δύναμη πολύ καλά στον δρόμο. Στις καταβάσεις το πράγμα αλλάζει, τα φρένα και το χαμηλότερο βάρος του Renault μπορούν να το κρατήσουν μπροστά.
Τέλος, το ποιό μου 'αρέσει' ή μου 'ταιριάζει' δεν παίζει κανένα απολύτως ρόλο, και τα δύο μου αρέσουν εξ' ίσου για διαφορετικούς λόγους το καθένα, αν ήταν όμως να επιλέξω κάποιο θα πήγαινα για το Clio. -
Polo GTi?
-
Ο χρήστης inimic έγραψε:
Polo GTi?μα πως τολμάς και χαλάς τον συγχρονισμένο αγώνα αντιπαράθεσης δύο εκ των αγαπημένων μου αρθρογράφων!
άκου να μιλάμε για Polo GTi στο θέμα αυτό!
@ Pai Mei
φίλε ασχέτως γνώσης και εμπειριών δεν μπορείς να απορρίπτεις αφοριστικά οποιοδήποτε στοιχείο γιατί ακριβώς κάθε ένα επιπλέον στοιχείο κάτι δείχνει, όχι απαραίτητα κάτι θετικό για αυτό που υποστηρίζει ο συνομιλητής σου, αλλά πάντα κάτι δείχνει!
@ Γ.Κ.
κάλμα φίλτατε! είναι μαλακό! το καταλάβαμε, είναι ένα νέας γενιάς GTi, με μπόλικη ροπή, άνετες ρυθμίσεις και στήσιμο για δρόμο κι όχι για πίστα... αυτό όμως το βοηθάει μάλλον παρά το εμποδίζει να πάει γρήγορα στους δικούς μας δρόμους... για έναν μέτριο οδηγό. Από την άλλη και η σκληρότητα είναι σχετική πάντα... έχω κυνηγηθεί πάμπολλες φορές με Astra OPC & Ford Focus ST και δεν μπορώ να πω ότι είναι καν στημένα για γρήγορα... αυτά που λες είναι οφθαλμοφανή είτε είσαι μπροστά τους είτε πίσω τους... αλλά δεν τα κάνει να μειονεκτούν σε βαθμό που να λες ότι δεν είναι καλά, αντιθέτως, πολλοί ιδιοκτήτες τα θαυμάζουν για αυτά ακριβώς τα χαρακτηριστικά τους συμπεριφοράς.το ίδιο συμβαίνει και με το Polo για να επιστρέψουμε στο θέμα... θα είναι σχετικά άνετο και εύκολο αλλά κάποιοι θα το κατηγορούν άλλοι που θα το διαλέξουν και θα ζήσουν λιγουλάκι μαζί του θα το λατρέψουν... θα μπορούν να πάνε αρκετά γρήγορα χωρίς να παθαίνουν μικρά εγκεφαλικά από τις αντιδράσεις του και θα παραμένει άνετο στην καθημερινότητα... πράγμα πολύ σημαντικότερο από το απόλυτο αφού ότι απόλυτο είναι και περιορισμός στην χρήση...
με αγάπη προς το αυτοκίνητο και σεβασμό προς τους συμφορουμίτες!
-
-
οδηγικες εντυπωσεις θελουμε οχι φωτο
-
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
οδηγικες εντυπωσεις θελουμε οχι φωτοΟσονούπω (ελπίζω)
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
οδηγικες εντυπωσεις θελουμε οχι φωτοΓιατί δεν έφτασαν οι φώτο ώστε να προκαλέσουν τις αναμενόμενες στομαχικές αναταράξεις??
-
Εάν δεν είχα πάρει αμάξι πέρσι... αυτό θα έπαιρνα (ή το DS3 αλλά πολύ μ' αρέσει το DSG).
-
Ωραίο εσωτερικό εχει πάντως...
-
Ο χρήστης inimic έγραψε:
Εάν δεν είχα πάρει αμάξι πέρσι... αυτό θα έπαιρνα (ή το DS3 αλλά πολύ μ' αρέσει το DSG).τι πήρες περσυ;;
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Εάν δεν είχα πάρει αμάξι πέρσι... αυτό θα έπαιρνα (ή το DS3 αλλά πολύ μ' αρέσει το DSG).
τι πήρες περσυ;;
Αμάξι (αυτοκίνητο δηλαδή)... αφού το γράφω
-
τι αμαξι μαλλον ρωταει!
-
ωραιο το αμαξι πολυ ομορφο λιγο το εσωτερικο του θα θελα πιο ομορφο, σε γενικες γραμμες παντως πολυ καλο
VW Polo GTI (2010)