-
Ο χρήστης lapoelkann έγραψε:
Καλησπερα σε ολους τους αλφιστι. Ηθελα να σχολιασω αυτα που γραφονται για αγορα της αλφα απο το καγκουροβαγκεν(του λαου) γκρουπ. Δεν πιστευω πως προκειται να γινει κατι τετοιο οσοι αιωνες και να περασουν... Τελος οσον αφορα τα αστεια δημοσιευματα περι 8c θελω να απαντησω στον συγκεκριμενο κυριο οτι με γουστα οπως Ε92 μπεμπα ναουμε δεν θα στην πουλουσαν την competizione οσα λεφτα και αν ειχεςΜεγαλη μπουκια φαε ,μεγαλη κουβεντα μην λες .
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Καλησπερα σε ολους τους αλφιστι. Ηθελα να σχολιασω αυτα που γραφονται για αγορα της αλφα απο το καγκουροβαγκεν(του λαου) γκρουπ. Δεν πιστευω πως προκειται να γινει κατι τετοιο οσοι αιωνες και να περασουν... Τελος οσον αφορα τα αστεια δημοσιευματα περι 8c θελω να απαντησω στον συγκεκριμενο κυριο οτι με γουστα οπως Ε92 μπεμπα ναουμε δεν θα στην πουλουσαν την competizione οσα λεφτα και αν ειχες
Μεγαλη μπουκια φαε ,μεγαλη κουβεντα μην λες .
Ακριβώς.
Και ίσως το θέμα να έχει ήδη κλείσει καθώς γίνεται ΠΟΛΥ ντόρος τις τελευταίες μέρες, περισσότερο από κάθε άλλη φορά.
Άλλωστε έχει τοποθετηθεί ανάλογα και ο Alba σχετικά.
Οπότε πιστεύω ότι είναι ΠΟΛΥ πιθανόν.
Ο Busso τι λέει?
-
τελικα τι καταλαβαμε
η alfa romeo ειναι εταιρεια ανακυκλωσης
η 8c ειναι αγρια στο οριο(ενω υπαρχουν αυτοκινητα που στο οριο στριβουν τρενο ας πουμε)
η bmw ειναι η επομενη vw η σειρα 1 ειναι καλυτερη απο την φερραρι και παει λεγοντας
παρε δυο m3 να σε περναει απο πανω η νεα 6ρασοβαρα τωρα η ε.ε πρεπει να θεσπεισει νομο περι γουστου δεν παει αλλο αυτη η κατασταση
-
Τι να πει και αυτος .Ολο στα BMW φορουμ γυρναει,δεν βλεπεις;Κοιταει τις εναλλακτικες
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Τι να πει και αυτος .Ολο στα BMW φορουμ γυρναει,δεν βλεπεις;Κοιταει τις εναλλακτικες -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Τι να πει και αυτος .Ολο στα BMW φορουμ γυρναει,δεν βλεπεις;Κοιταει τις εναλλακτικεςΔε θα είναι ο πρώτος...ξέρει να κάνει το σωστό βήμα μετά από μια Alfa
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Τι να πει και αυτος .Ολο στα BMW φορουμ γυρναει,δεν βλεπεις;Κοιταει τις εναλλακτικες
Δε θα είναι ο πρώτος...ξέρει να κάνει το σωστό βήμα μετά από μια Alfa
το θεμα ειναι προς τα που το κανεις το βημα..
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Ο Busso τι λέει?Νίκο λίγο με απασχολεί ποιά θα είναι η κατάληξη...
Είδαμε τι έκανε τόσα χρόνια η Fiat με την διαχείριση της AR. Κάποιοι είναι ευχαριστημένοι, κάποιοι πάλι όχι.
Το ίδιο θα ισχύει και επί VW αν γίνει κάτι τέτοιο.
Πάντως εκτιμώ ότι οι Γερμανοί που ξέρουν εκτιμούν την AR, και δε θα την βιάσουν.Στο δικό μου μυαλό η AR δεν ανήκει ούτε στη Fiat ούτε σε κανέναν....Θα ήθελα να είναι ανεξάρτητη οικονομικά και να φτιάχνει αυτοκίνητα μόνο για το φανατικό κοινό της....Ξυπνάτε με τώρα
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Τι να πει και αυτος .Ολο στα BMW φορουμ γυρναει,δεν βλεπεις;Κοιταει τις εναλλακτικες
Λογικό είναι αφού η καλύτερη μικρή σύγχρονη Alfa Romeo είναι η σειρά 1 της BMW....
Αν εξαιρέσεις ότι όποια BMW συγκριθεί με μια Alfa Romeo βάζει goal από τα αποδυτήρια λόγω άξονα μετάδοσης, στο συγκεκριμένο έχω να παραθέσω την 147 αλλά και τη γενιά της με την 156 και τη GT να είναι αυτοκίνητα που ήδη είναι στην ιστορία της μάρκας....
Καταπληκτικά αυτοκίνητα και δεν τα αλλάζω με καμία σειρά 1.....που είναι ένα πολύ καλό αμάξι αλλά δεν είναι 147 πχ....Μόνο από τους Twin Spark και τους V6 Busso που φόρεσαν επάνω....
Δεν συνεχίζω άλλο -
Συμφωνώ και λέω ότι δεν θα δώσει η φιατ την ALFA ειδικά στούς γερμανούς.Και ας πάει κατά διαόλου.
Θα θέλατε ! -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Συμφωνώ και λέω ότι δεν θα δώσει η φιατ την ALFA ειδικά στούς γερμανούς.Και ας πάει κατά διαόλου.
Θα θέλατε !Πάντως όλοι βλέπω ότι θέλουμε να πιστεύουμε σε αυτό το πείσμα ας πούμε της τελευταίας στιγμής...
Εγώ γιατί πιστεύω ότι δεν τους καίγεται καρφί? Πρώτα από όλα ο ίδιος ο λαός στα βόρεια φτύνει τα ίδια τα προιόντα που παράγει ο ίδιος...
Μην το βλέπουμε πατριωτικά και τοπικιστικά το θέμα....
Υπάρχει διαφαινόμενο χρήμα στη μέση για ένα brand name, ένα μουσείο και τίποτα άλλο....Για να πετύχει η VW πρέπει να κάνει τεράστιες επενδύσεις....
Από τώρα το δηλώνω πάντως ότι AR κατασκευασμένη εκτός Ιταλίας πχ Poland και με κινητήρα μη ιταλικό πχ Gyor, εγώ δεν αγοράζω....Θα μείνω με την Alfiat μου και θα γεράσω βλέποντας την -
Μην ανχώνεσαι Giuseppe βλέπουν κάτι πολύ καλό οι γερμανοί που δεν το είχαν ποτέ και κάνουν σπασμοδικές κινήσεις να το αποκτήσουν.
Εγώ δεν το βλέπω πατριωτικά -αν και οι περισσότεροι δεν με πιστεύουν-αλλά θα το δούν άλλοι θέλουμε δε θέλουμε.Έτσι πιστεύω.
Αλλωστε ο λαός δεν κάνει κουμάντο αλλα οι ιδιοκτήτες.Αν πείνασαν τόσο πολύ ...ας την δώσουν.Αλλα δε.......
C.I.A speaking!.... -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Μην ανχώνεσαι Giuseppe βλέπουν κάτι πολύ καλό οι γερμανοί που δεν το είχαν ποτέ και κάνουν σπασμοδικές κινήσεις να το αποκτήσουν.
Εγώ δεν το βλέπω πατριωτικά -αν και οι περισσότεροι δεν με πιστεύουν-αλλά θα το δούν άλλοι θέλουμε δε θέλουμε.Έτσι πιστεύω.
Αλλωστε ο λαός δεν κάνει κουμάντο αλλα οι ιδιοκτήτες.Αν πείνασαν τόσο πολύ ...ας την δώσουν.Αλλα δε.......
C.I.A speaking!....τετοια λαθη μονο η lambo κανει αντι να εμπαινε στον ιταλικο αξονα του κακου επελεξε τον γερμανικο
-
Η δικία μου αποψεί οπώς εχω αναφερθεί είναι να μην παεί σε κανένα Group και να είναι ανεξαρτητή η Alfa τώρα εγω είμαι αντιθετώς στα διάφορα Group FGA,PSA,VAG και άλλα εγω πιστευώ οτι χαλάνε την αυτοκίνηση και φυσικά των ανταγωνισμό για σκεφτείτε αμα ητάνε όλες οι μαρκές μόνες τούς τη ανταγωνισμός θα υπήρχε ενω στα Group μενούν ίδια π.χ. 159 TSI με Passat CC TSI λέμε τώρα μόνο το ντιζαίν αλλάζει στήν ουσία και για να λέμε του στραβού το δίκιο το VAG το ανεβάσανε σε πωλήσεις η 2 πεθαμένες μαρκές SEAT και SKODA ενω κανονικά αν δεν ήτανε το VAG θα είχανε λουκέτο σήμερα.
-
Ο χρήστης 1986 έγραψε:
και για να λέμε του στραβού το δίκιο το VAG το ανεβάσανε σε πωλήσεις η 2 πεθαμένες μαρκές SEAT και SKODA ενω κανονικά αν δεν ήτανε το VAG θα είχανε λουκέτο σήμερα.μεγαλο κερδος για την αυτοκινηση η υπαρξη της σεατ & σκοντα
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
και για να λέμε του στραβού το δίκιο το VAG το ανεβάσανε σε πωλήσεις η 2 πεθαμένες μαρκές SEAT και SKODA ενω κανονικά αν δεν ήτανε το VAG θα είχανε λουκέτο σήμερα.
μεγαλο κερδος για την αυτοκινηση η υπαρξη της σεατ & σκοντα
Τεράστιο το κέρδος όταν με 16 χιλιάρικα με το κλειδί στο χέρι παίρνεις αυτοκίνητο με 150 ίππους, dsg, πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και οδηγική συμπεριφορά πολύ άνω του μέσου όρου.
Προσωπικά δεν βλέπω κάτι αστείο. -
Ενώ το άλλο, με το να είναι η κάθε μάρκα αυτόνομη και μόνη της, θαρρείς που είχαν ελπίδες να είχαν επιβιώσει και να μην είχαν κλείσει οι μισές...
-
Ο χρήστης 1986 έγραψε:
Η δικία μου αποψεί οπώς εχω αναφερθεί είναι να μην παεί σε κανένα Group και να είναι ανεξαρτητή η Alfa τώρα εγω είμαι αντιθετώς στα διάφορα Group FGA,PSA,VAG και άλλα εγω πιστευώ οτι χαλάνε την αυτοκίνηση και φυσικά των ανταγωνισμό για σκεφτείτε αμα ητάνε όλες οι μαρκές μόνες τούς τη ανταγωνισμός θα υπήρχε ενω στα Group μενούν ίδια π.χ. 159 TSI με Passat CC TSI λέμε τώρα μόνο το ντιζαίν αλλάζει στήν ουσία και για να λέμε του στραβού το δίκιο το VAG το ανεβάσανε σε πωλήσεις η 2 πεθαμένες μαρκές SEAT και SKODA ενω κανονικά αν δεν ήτανε το VAG θα είχανε λουκέτο σήμερα.η seat φιλε μου μονο μεσα το εχει βαλει το vag και εταιρειες σαν τη bentley και τη lamborghini δε θα υπηρχαν χωρις αυτο...
και μη μου πειτε οτι αυτες τις 2 δε τις σεβαστηκε
εχουν μανια με την ιταλια οι γερμανοι , μονο και μονο το οτι ονομασαν το καλυτερο τους αυτοκινητο bugatti, ενω θα μπορουσαν να το ονομασουν οτιδηποτε αλλο λεει πολλα..
και αυτο και πολλα αλλα που εχουν κανει..
η fiat στο κατω κατω εχει αποδειξει την ανικανοτητα της... χειροτερα δε θα γινουν τα πραγματα για την αλφα, αυτο ειναι το μονο βεβαιο
-
Τη SEAT πάντως την μεταχειρίστηκε όπως όπως (αυτή είναι άλλη κουβέντα που αν θες την κάνουμε στο δικό της thread),
και γι' αυτό έπεσε από τις πλέον του μισού εκατομμυρίου πωλήσεις πριν από δέκα χρόνια στις κάτι πααραπάνω από 300.000 οχήματα πέρυσι (με ανάλογες επιπτώσεις στα οικονομικά της).Και το λέω γιατί δε μπορώ να φανταστώ μια Alfa romeo που υπό γερμανική κηδεμονία θα υποχρεωθεί να πουλάει rebadged Sharan (σα να λέμε Alfa romeo Alhambra) και πάντως όχι cabrio-coupe
ή που θα χρησιμοποιεί παλαιάς κοπής κινητήρες μέχρι να ξεστοκάρει το γκρουπ
ή που θα περιοριστεί μόνο στην Ευρώπη και σε ελάχιστα segments.
Τότε για ποια πρωτοπορεία θα μιλάμε και για ποια πρόοδο της Alfa romeo κάτω από τη σκέπη της VW;Το συμπέρασμα είναι πως σε όλες τις θυγατρικές ισχύει ο γενικός κανόνας πως ό,τι σπείρεις θα θερίσεις,
και πως σε κάθε περίπτωση ανάλογα με τις διαθέσεις της μητρικής βαδίζουν και οι θυγατρικές. -
Δεν υπαρχει περιπτωση να πουλησουν οι ιταλοι την αλφα μην ανησυχειται με την ορεξη θα μεινουν οι καγκουρογερμανοι και μετα θα κανουν και ενα λουκανικο-μουσταρδα-μπυρα φεστιβαλ γιατι μονο εκει τα καταφερνουν ολα τα αλλα τα αντιγραφουν
ΑLFA ROMEO FORUM