Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    • 1
    • 2
    • 64
    • 65
    • 66
    • 67
    • 68
    • 449
    • 450
    • 66 / 450
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    78
    8981
    204798
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      slowmotion last edited by

      Σορρυ παιδιά αν έχει ξανα-ειπωθει κάτι ανάλογο αλλά θα ήθελα την γνώμη σας
      σκοπεύω μόλις δροσίσει απο Οκτώβρη να αλλάξω λάδια στην αλφα 145ΤS μου και λέω από 5w40 Valvoline να πάω σε 5W30 για να δω τι παίζει σε ευστροφία (αν δω δηλαδη) και κατανάλωση καυσίμου..(το μοτέρ μου δεν καίει καθολου λάδι)
      καθότι διαβάζω ότι υπάρχει χονδρό αλλά και λεπτόρευστο 5w30 μπορείτε να μου προτείνετε κάτι (σε μάλλον χονδρό γιατί θέλω να το πηγαίνω πότε-πότε και με 6000 στροφές ) σε Mobil1/Motul ή και άλλη μάρκα δεν με πολυ-νοιάζει..
      από ότι διάβασα είναι ''καλύτερα'' τα προδιαγραφών Α5? από τα Α3?
      Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης Slowmotion έγραψε:
        ... να αλλάξω λάδια στην αλφα 145ΤS μου και λέω από 5w40 Valvoline να πάω σε 5W30....υπάρχει χονδρό αλλά και λεπτόρευστο 5w30 μπορείτε να μου προτείνετε κάτι (σε μάλλον χονδρό γιατί θέλω να το πηγαίνω πότε-πότε και με 6000 στροφές )
        από ότι διάβασα είναι ''καλύτερα'' τα προδιαγραφών Α5? από τα Α3?

        Στις χαμηλές στροφές με φορτίο/πίεση είναι που θέλεις τα πιο χοντρά λάδια, στις ψηλές μάλλον είναι πιο πιθανό να θέλεις το πιο λεπτά.
        Κάθε προδιαγραφή είναι καλύτερη για κάτι και καμία δεν είναι καλύτερη σε όλα. Πάνω από όλα έχει σημασία τι ζητάει ο κατασκευαστής (καταλληλότητα του λαδιού). Ενώ υπάρχουν μερικοί κινητήρες που αδιαφορούν μεταξύ Α5 και Α3 υποπτεύομαι ότι η Alfa μάλλον θα το θέλει το Α3 της (αν είναι έτσι το Α3 είναι καλύτερο για τον συγκεκριμένο κινητήρα). Που θα είναι πιο παχύρρευστο από το Α5 στα δύσκολα (στα ζεστά και ζόρικα). Άλλωστε αυτή είναι η σπουδαιότερη διαφορά τους.
        Στην επιλογή σου θα παίξει λοιπόν τον πρώτο ρόλο το τί ζητάει ο κατασκευαστής και μετά όλα τα άλλα, το πως οδηγάς εσύ (φορτίο, ζόρισμα, συνθήκες, διαδρομές), θερμοκρασίες που φτάνει το λάδι σου, χλμ που θέλεις να κάνεις ανά αλλαγή και άλλα τέτοια.
        Γενικά απαντώντας, καλό είναι να βάλεις ένα πλήρως συνθετικό Α3 με σχετικά υψηλό ιξώδες στους 100 βαθμούς (ένα 30άρι κινείται μέσα σε κάποιο εύρος τιμών και έτσι ξεχωρίζεις τα λεπτά από τα παχιά 30ρια).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          slowmotion last edited by

          Ευχαριστω για την άμεση απάντηση!
          ξέχασα να βάλω και την φωτο από το manual:

          http://img121.imageshack.us/img121/721/200us.jpg

          άντε να βγάλω άκρη τώρα
          τα φώτα σου (σας) τώρα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kpsig moderator last edited by

            Ο χρήστης Slowmotion έγραψε:
            Σορρυ παιδιά αν έχει ξανα-ειπωθει κάτι ανάλογο αλλά θα ήθελα την γνώμη σας
            σκοπεύω μόλις δροσίσει απο Οκτώβρη να αλλάξω λάδια στην αλφα 145ΤS μου και λέω από 5w40 Valvoline να πάω σε 5W30 για να δω τι παίζει σε ευστροφία (αν δω δηλαδη) και κατανάλωση καυσίμου..(το μοτέρ μου δεν καίει καθολου λάδι)
            καθότι διαβάζω ότι υπάρχει χονδρό αλλά και λεπτόρευστο 5w30 μπορείτε να μου προτείνετε κάτι (σε μάλλον χονδρό γιατί θέλω να το πηγαίνω πότε-πότε και με 6000 στροφές ) σε Mobil1/Motul ή και άλλη μάρκα δεν με πολυ-νοιάζει..
            από ότι διάβασα είναι ''καλύτερα'' τα προδιαγραφών Α5? από τα Α3?
            Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

            Καλύτερα να βάλεις λεπτόρευστο 5w40

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              christos-dimou last edited by

              Ο χρήστης Slowmotion έγραψε:
              Ευχαριστω για την άμεση απάντηση!
              ξέχασα να βάλω και την φωτο από το manual:

              http://img121.imageshack.us/img121/721/200us.jpg

              άντε να βγάλω άκρη τώρα
              τα φώτα σου (σας) τώρα...

              Για τις Ελληνικές συνθήκες ένα 10W-40. Δες πχ αυτό:

              http://www.trade-wind.gr/index.php?page ... 57&lang=el

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                slowmotion last edited by

                Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

                Ευχαριστω για την άμεση απάντηση!
                ξέχασα να βάλω και την φωτο από το manual:

                http://img121.imageshack.us/img121/721/200us.jpg

                άντε να βγάλω άκρη τώρα
                τα φώτα σου (σας) τώρα...

                Για τις Ελληνικές συνθήκες ένα 10W-40. Δες πχ αυτό:

                http://www.trade-wind.gr/index.php?page ... 57&lang=el

                ΟΚ αυτό τι 10w40 είναι λεπτό ή παχυ?
                και σε ένα λεπτόρευστο 5w40 ή παχύ 5w30 τι θα προτείνατε? sorry αλλα θέλω πληροφοριες

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • 2
                  21-quadra last edited by

                  Ο χρήστης Slowmotion έγραψε:

                  Ευχαριστω για την άμεση απάντηση!
                  ξέχασα να βάλω και την φωτο από το manual:

                  http://img121.imageshack.us/img121/721/200us.jpg

                  άντε να βγάλω άκρη τώρα
                  τα φώτα σου (σας) τώρα...

                  Για τις Ελληνικές συνθήκες ένα 10W-40. Δες πχ αυτό:

                  http://www.trade-wind.gr/index.php?page ... 57&lang=el

                  ΟΚ αυτό τι 10w40 είναι λεπτό ή παχυ?
                  και σε ένα λεπτόρευστο 5w40 ή παχύ 5w30 τι θα προτείνατε? sorry αλλα θέλω πληροφοριες

                  Ανάποδα μας τα λες, το παχύρευστο είναι το 5W40, το 5W30 είναι πιο λεπτόρευστο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    christos-dimou last edited by

                    Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                    Ευχαριστω για την άμεση απάντηση!
                    ξέχασα να βάλω και την φωτο από το manual:

                    http://img121.imageshack.us/img121/721/200us.jpg

                    άντε να βγάλω άκρη τώρα
                    τα φώτα σου (σας) τώρα...

                    Για τις Ελληνικές συνθήκες ένα 10W-40. Δες πχ αυτό:

                    http://www.trade-wind.gr/index.php?page ... 57&lang=el

                    ΟΚ αυτό τι 10w40 είναι λεπτό ή παχυ?
                    και σε ένα λεπτόρευστο 5w40 ή παχύ 5w30 τι θα προτείνατε? sorry αλλα θέλω πληροφοριες

                    Ανάποδα μας τα λες, το παχύρευστο είναι το 5W40, το 5W30 είναι πιο λεπτόρευστο.

                    Μάλλον εννοείς ένα 5W-40 στα όρια του να είναι 40 και αντίστοιχα. Καθώς το εγχειρίδιο σου δεν αναφέρει κάτι για 30άρι σε υψηλές θερμοκρασίες θεωρώ ότι αυτό που σου πρότεινα είναι καλό. Αν θέλεις να είσαι λίγο πιο λεπτός χαμηλά στην εκκίνηση ένα 5W-40 θα πήγαινε γάντι. Εκεί το Shell Helix Ultra.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      slowmotion last edited by

                      Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

                      Ευχαριστω για την άμεση απάντηση!
                      ξέχασα να βάλω και την φωτο από το manual:

                      http://img121.imageshack.us/img121/721/200us.jpg

                      άντε να βγάλω άκρη τώρα
                      τα φώτα σου (σας) τώρα...

                      Για τις Ελληνικές συνθήκες ένα 10W-40. Δες πχ αυτό:

                      http://www.trade-wind.gr/index.php?page ... 57&lang=el

                      ΟΚ αυτό τι 10w40 είναι λεπτό ή παχυ?
                      και σε ένα λεπτόρευστο 5w40 ή παχύ 5w30 τι θα προτείνατε? sorry αλλα θέλω πληροφοριες

                      Ανάποδα μας τα λες, το παχύρευστο είναι το 5W40, το 5W30 είναι πιο λεπτόρευστο.

                      Μάλλον εννοείς ένα 5W-40 στα όρια του να είναι 40 και αντίστοιχα. Καθώς το εγχειρίδιο σου δεν αναφέρει κάτι για 30άρι σε υψηλές θερμοκρασίες θεωρώ ότι αυτό που σου πρότεινα είναι καλό. Αν θέλεις να είσαι λίγο πιο λεπτός χαμηλά στην εκκίνηση ένα 5W-40 θα πήγαινε γάντι. Εκεί το Shell Helix Ultra.

                      ναι ακριβώς εννοώ ότι αντί να πάω σε 5w30 να πάω σε ένα ''λεπτό'' 5w40 σε σχέση με άλλα 5w40 που πιθανόν να είναι λίγο πιο ''χονδρά'', όπως είπε και ο φίλος 3-4 posts πιο πάνω...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        panos3 last edited by

                        παιδια καλησπερα σε ολους εδω και 4000χλμ εχω βαλει τα αμσοιλ 10w40 amo το μοτερ εχει γινει ησυχο πολυ αλλα μου τα καιει για πλακα με τα fuchs 10w40 ειχα καταναλωση σε 1000χλμ 150 ml και με τα αμσοιλ 500ml σε 1000χλμ το αμαξι ειναι πουντο σπορτινγκ μκ2β με 115000χλμ.το αμαξι ειχε σταθερη κατανλωση απο οταν ηταν καινουριο 150ml σε 1000χλμ.τι μπορει να συμβαινει?να τα αλλαξω η να τα κρατησω?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          leonp last edited by

                          Αν δεν έκανες λάθος με τη στάθμη στον δείκτη, στην επόμενη αλλαγή βάλε τα λάδια που έβαζες πριν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • bathan
                            bathan last edited by

                            Ποιό 10w40 να διαλέξω για το picanto του 2008 ;
                            Amsoil AMO, Castrol Magnatec, Motul 6100 synergie ή κάποιο άλλο ;

                            Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mariost last edited by

                              Το Amsoil AMO είναι υπερβολή για το picanto. Διάλεξε από τα άλλα δύο το φθηνότερο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Αλλά είναι και κατά πολύ καλύτερο από τα άλλα δύο αν ζητάς κάτι τέτοιο για το αυτοκίνητό σου είτε είναι Picanto είτε οτιδήποτε...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mariost last edited by

                                  Σύμφωνοι, δεν αντιλέγω. Αλλά το AMO

                                  1. είναι συνήθως ακριβότερο και
                                  2. έχει υψηλό δείκτη HTHS που στην πράξη σημαίνει ότι είναι ένα 'χοντρό' 10-40 που το Picanto (και όχι μόνο) δεν πρόκειται να το εκμεταλλευτεί και ίσως δει και αυξημένη κατανάλωση καυσίμου ως απόρροια αυτού.
                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    pico last edited by

                                    Divinol που είναι και λεπτούλι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • bathan
                                      bathan last edited by

                                      Το συγκεκριμένο Divinol μου το πρότειναν και στο Κia club αλλά έχω ένα κόλλημα με τα Divinol από παλιά (απο την εποχή που τα έβαζαν στα συνεργεία της Mazda)
                                      Με καλύψατε, ευχαριστώ

                                      Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        ggab last edited by

                                        Ο χρήστης PiCo έγραψε:
                                        Divinol που είναι και λεπτούλι.

                                        εδω και 9 χρονια βαζω στο ατος το συγκεκριμενο divinol και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος
                                        αλλωστε και η hyundai αυτα βαζει με δικη της ετικετα.....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          astrakitcar last edited by

                                          αν επιτρεπετε ποσο παιρνετε το λιτρο το 10/40 της divinol?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            pico last edited by

                                            Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
                                            αν επιτρεπετε ποσο παιρνετε το λιτρο το 10/40 της divinol?

                                            8-9 ευρώ το λίτρο τα είχα πληρώσει σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της hyundai/kia.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 64
                                            • 65
                                            • 66
                                            • 67
                                            • 68
                                            • 449
                                            • 450
                                            • 66 / 450
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr