-
Πάντως: BMW X1 overtakes Audi Q5 for top-selling premium SUV ...στην Ευρώπη.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Προτείνω τον Φλασκή στη Καλλιθέα, αν θυμάμαι είσαι στα Νότια Προάστια, τηλ 210 94 14 401. Μπορείς να μιλήσεις και μαζί του να τον ρωτήσεις...και από περιέργεια ρώτα και τον Σπανό με πόσα στο βάζει για να συγκρίνεις.
Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για το συγκεκριμένο συνεργείο...μου το πρότεινε και ένας ψαγμένος φίλος, ο οποίος έχει γυρίσει όλα τα εξουσιδοτημένα και μη για Αθήνα...ας συστηθώ κατ'αρχάς...
είμαι από τον Ιανουάριο ένας ευτυχισμένος κάτοχος του 1.16i και άλλαξα τον Απρίλιο λάδια στα 3000χλμ στο Σπανό (από όπου το πήρα το αυτοκίνητο). Η χρέωση για την αλλαγή λαδιών ήταν λογική για την αντιπροσωπεία αλλά δεν σχημάτισα καλές εντυπώσεις. Αρχικά, η πεταλούδα θέλει επαναρύθμιση και κάνει έναν περίεργο ήχο στο ρελαντί, αλλά αυτοί δεν πείραν χαμπάρι...επίσης, ήταν κάτι τεχνικοί πιτσιρίκια που πέρναν κάτι m3,m5,z8 και τα ξεσκίζαν μέσα στο συνεργείο στη ράμπα που ανεβαίνει στον 1 πρώτο όροφο (όχι και τόσο ευχάριστο θέαμα για έναν καινούργιο πελάτη). Με νοιάζει περισσότερο η ποιότητα του service και λιγότερο το κόστος, και για αυτό ψάχνομαι από τώρα για κάποιο καλό εξουσιοδοτημένο, στο οποίο θέλω να εμπιστεύομαι το αυτοκινητάκι μου. Τώρα που πλησιάζω και τα 10000χλμ θα κατευθυνθώ προς Καλιθέα μεριά. Θέλω να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος τι λάδι να βάλω, γενικά το πατάω αρκετά το αυτοκίνητο και θα ήθελα να έχω το καλύτερο λαδάκι που γίνεται. Στο Σπανό πάντος μου είπαν ότι έχουν ένα λάδι fix για το αυτοκίνητο μου, δεν μπορούν να μου βάλουν άλλο, είναι συνθετικό και είναι το καλύτερο, αν και έχω κάποιες αμφιβολίες για αυτό... -
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Σήμερα αγόρασα για το Bora μια πηγή radio/CD/MP3 με bluetooth για το τηλέφωνο και μου άνοιξε η όρεξη.Όταν αγόραζα το 325 δεν έβαλα το bt της εταιρίας γιατί ζητούσαν €600++ (προφανώς τόσα τους έλειπαν ). Ξέρουμε αν είναι δυνατόν να μπει εκ των υστέρων η μονάδα της BMW, ή κάποια 3rd party λύση η οποία να τροφοδοτεί τα ηχεία του ηχοσυστήματος και να ελέγχεται από το τιμόνι όπως η εργοστασιακή μονάδα; Έχουμε να προτείνουμε κάποιο μαγαζί που να ασχολείται με τέτοια στην Αθήνα, ή την Χαλκίδα;
(Δεχόμεθα και pm. Θα τηρηθεί πάσα εχεμύθεια).
Το θέμα bluetooth στο αυτοκίνητο το είχα ψάξει από τους πρώτους εδώ μέσα πριν καμιά... 4ετία για την Lancia. Αγοράστηκε τότε ένα Pioneer P55 (αν θυμάμαι καλά...) το οποίο με είχε εντυπωσιάσει τότε πως δούλευε περίφημα με το Κ750 και ...άθλια με το HTC Cruise. Γενικώς, είχε και έχει μια προτίμηση σε mainstream μάρκες!
Κατόπιν, αγόρασα ένα bluetooth ακουστικό της Plantronics που ήταν από τα πρώτα multipoint - βλέπει δηλαδή 2 κινητά και ακριβώς επειδή κουβαλάω 2 κινητά, το Plantronics μου έχει λύσει τα χέρια και δεν ασχολούμαι με τα carkit bluetooth...
Βέβαια, επειδή δεν γίνεται να υπάρχει κάποιο εξτρά της ΒΜW που να μην μου έχει...γυαλίσει να βάλω στην 120i, ευπειθώς αναφέρω:- Η εργοστασιακή λύση. Έχει μπόλικο μπελά, κάμποσο ξήλωμα και θα κοστίσει πολλά. Τα ανταλλακτικά και μόνον έπαιζαν κοντά στα 600€ αν θυμάμαι... Εντάξει, μπορεί και λίγο λιγότερο, αλλά ΔΕΝ αξίζει σίγουρα.
2.Η πιο κλασική λύση που έκαναν όλοι είναι το κιτ της Parrot και οι αντάπτορες της Connects2 για τα χειριστήρια στο τιμόνι. Το πρόβλημα είναι πως το χειριστήριο της Parrot δεν θα το χρησιμοποιείς, αλλά πρέπει να το κρύψεις πχ στο ντουλαπάκι, γιατί δεν γίνεται να καταργηθεί αν τα λέω σωστά...
Μεταχειρισμένο το κιτάκι κοντά στο 100άρικο και πουλάνε αρκετοί τέτοια.. Μαζί με τον αντάπτορα. Αλλιώς καινούριο με λίγο λιγότερα από τα διπλά.Λίγο διάβασμα σε φορουμ θα βοηθούσε να δεις περί τίνος πρόκειται κι αν σου αρέσει τέτοια λύση. Η τοποθέτηση γίνεται εκτός BMW και προγραμματισμός δεν χρειάζεται. Το εργοστασιακό θέλει.
Υπάρχει και μια άλλη λύση πιθανόν από την Dension, αλλά δεν την έχω ψάξει. Εγώ θα πρότεινα ένα απλό ακουστικό bluetooth βέβαια. Το βρίσκω πιο πρακτικό και με καλύτερη ποιότητα ήχου.
-
Έχω ήδη ένα bt της nokia που παίρνει ρεύμα από τον αναπτήρα και κάνει την δουλειά του εξαιρετικά, ειδικά αν σκεφτείς ότι το είχα αγοράσει μόλις €49. Το ενσωματωμένο μικρόφωνο του είναι αρκετά καλό -δεν μου έχουν παραπονεθεί ποτέ ότι δεν με ακούν- και η ένταση του ηχείου του ικανοποιητική. Όμως το σημείο που βρίσκεται η πρίζα σημαίνει ότι πρέπει να ψάχνω το κουμπί για απάντηση πίσω από το λεβιέ ταχυτήτων και μου τρώει ένα power outlet που θα προτιμούσα να χρησιμοποιώ για το iPhone.
Καθώς το τιμόνι μου έχει ήδη κουμπί για το τηλέφωνο, είναι προφανές ότι η λύση της BMW θα ήταν ακόμα πιο κυριλέ, αλλά όχι αν μιλάμε για συνολικό κόστος πάνω από 2-2,5 κατοστάρικα. Είναι πραγματικά πεταμένα λεφτά για μια λειτουργικότητα που έχω ήδη έστω και με τους μικρούς συμβιβασμούς που ανέφερα.
Κρίμα πραγματικά που οι Γερμανοί δεν το δίνουν standard όπως η Nissan στο X-trail φίλου, ή έστω σε λογική τιμή. Θεωρώ ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση θα έκανε ένα σημαντικό βήμα προς την οδική ασφάλεια αν υποχρέωνε τους κατασκευαστές να συμπεριλαμβάνουν τα bt στον βασικό εξοπλισμό κάθε καινούργιου αυτοκινήτου.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Δεν με βολεύει το σημείο που βρίσκεται η aux. Επίσης, δεν με ακούνε καλά όταν έχω την ανοιχτή συνομιλία.Προτιμώ απλά την λύση της BMW, χωρίς το κόστος της BMW! Αν όντως γίνεται, θα εκτιμήσω ιδιαίτερα περισσότερες λεπτομέρειες.
O Νίκος σου είπε ότι απλά το συνδέει στο jack. Δεν κάνει λόγο για ανοιχτή ακρόαση. Βέβαια, θα πρέπει να φέρεις το τηλέφωνο κοντά στο στόμα σου για να σε ακούει ο συνομιλητής σου, αυτό δεν το αποφεύγεις. Εσύ, ωστόσο θα τον ακούς κανονικά από τα ηχεία.
( Αν αυτό είχες καταλάβει από την αρχή, αγνόησε με )..
Range Rover Sport for the win!Range Rover σκέτο ρε.. Το Sport δεν είναι αυθεντικό Range Rover
-
Όλο το νόημα είναι να έχουμε α) ανοιχτή ακρόαση β) με τις λιγότερες δυνατές κινήσεις που απαιτούν να πάρεις τα χέρια σου από το τιμόνι.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Όλο το νόημα είναι να έχουμε α) ανοιχτή ακρόαση β) με τις λιγότερες δυνατές κινήσεις που απαιτούν να πάρεις τα χέρια σου από το τιμόνι.Λάππα μου, η λύση Parrot + Connects2 χρησιμοποιεί το πλήκτρο του τιμονιού. Δεν έχει διαφορές στην χρήση και λειτουργία από το εργοστασιακό, απλώς έχει και τα controls της Parrot που τα κρύβεις κάπου και τελειώνεις γιατί δεν σου χρειάζονται.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Όμως το σημείο που βρίσκεται η πρίζα σημαίνει ότι πρέπει να ψάχνω το κουμπί για απάντηση πίσω από το λεβιέ ταχυτήτων και μου τρώει ένα power outlet που θα προτιμούσα να χρησιμοποιώ για το iPhone.Δύο power outlet δεν έχεις? Ένα στο τασάκι και ένα μέσα στο υποβραχιόνιο?
-
Ναι, Νίκο. Χρησιμοποιώ αυτή στο τασάκι για το bt της Nokia και αυτή στο υποβραχιόνιο για το iPhone. Ευτυχώς το υποβραχιόνιο κλείνει με λίγη παραπάνω πίεση παρόλο που υπάρχει το καλώδιο που καταλήγει στον βραχίονα που στηρίζει το τηλέφωνο στο τζάμι.
Γρηγόρη, με μια πολύ πρόχειρη ματιά, θέλουμε το Connects2 ($180) και το Parrot CK3000 ($184) + μεταφορικά για Ελλάδα + τοποθέτηση. Ένα γεμάτο €400άρι.
Δεν το βλέπω να αξίζει μόνο και μόνο για να απαντάω από το τιμόνι και να ακούω από τα ηχεία του αυτοκινήτου. Μου κάνει εντύπωση πάντως ότι χρειάζονται €400 για μια λειτουργικότητα που απέκτησα στο Bora με μόλις €180 αγοράζοντας καινούργιο ηχοσύστημα...
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Δεν το βλέπω να αξίζει μόνο και μόνο για να απαντάω από το τιμόνι και να ακούω από τα ηχεία του αυτοκινήτου.Γιαυτό σου είπα τη λύση AUX.
Μου κάνει εντύπωση πάντως ότι χρειάζονται €400 για μια λειτουργικότητα που απέκτησα στο Bora με μόλις €180 αγοράζοντας καινούργιο ηχοσύστημα...
Welcome to BMW
-
Μία απορία:
Εφόσον η BMW έχει στο οπλοστάσιό της ένα μοτέρ σαν το 1,6 THP (το turbo twin scroll, με ιπποδυνάμεις από 150 ως 210 HP) γιατί δεν το χρησιμοποιεί σε κανένα μοντέλο της ? (Το ΜΙΝΙ δεν πιάνεται, είναι άλλη μάρκα τυπικά).
Αντίθετα, βάζει στην 3-άρα, το πιο εμπορικό μοντέλο της, τον αναιμικό ατμοσφαιρικό με τα 122 HP που κάνει το αυτοκίνητο να το λυπάσαι.
Από την άλλη, η Peugeot - Citroen, που θεωρητικά εξέλιξε παρέα με τη BMW το μοτέρ αυτό (η πραγματικότητα είναι ότι όλη τη δουλειά την έκανε η δεύτερη) το έχει τοποθετήσει σε όλα σχεδόν τα μοντέλα της: 207, 308, 3008, 5008, RCZ, C4, C5, DS3. Και φυσικά αυτά παίρνουν διθυραμβικές κριτικές.
Γιατί λοιπόν η BMW αποφεύγει να χρησιμοποιήσει αυτό το μοτέρ 'διαμάντι' ?
Μήπως είναι δέσμια της εικόνας της, σύμφωνα με την οποία δεν κατέφευγε ποτέ ως τώρα στην εύκολη λύση του turbo ? (τουλάχιστον στα μικρά μοντέλα της, γιατί τα μεγάλα είναι άλλη ιστορία, βλ. biturbo).
Προτιμάει δλδ να παραμείνει μία 'ευγενής' με πολλά ατμοσφαιρικά κυβικά αντί των λίγων τουρμπάτων ?
Μήπως θεωρεί το μοτέρ αναξιόπιστο ? Αυτό κι αν δεν παίζει, αφού η ίδια το σχεδίασε.
Πάντως, αν το έφτιαξε μόνο για να το χρησιμοποιεί η PSA, τότε μπράβο στη γαλλική εταιρεία.
Με τέτοιες συνεργασίες θά πάει μπροστά.
Έχει κανείς κάποια πειστική εξήγηση ? -
Να κάνω μια ερώτηση εντελώς πληροφοριακά
Το μοτέρ των M3 E46 από ότι έχω διαβάσει/καταλάβει έχει ένα ωφέλιμο χρόνο ζωής περί των 100.000 Km.
Για το V8 των τελευτείων M3 ισχύει το ίδιο ή όχι;
-
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
Να κάνω μια ερώτηση εντελώς πληροφοριακάΤο μοτέρ των M3 E46 από ότι έχω διαβάσει/καταλάβει έχει ένα ωφέλιμο χρόνο ζωής περί των 100.000 Km.
Για το V8 των τελευτείων M3 ισχύει το ίδιο ή όχι;
Δεν είναι 100% σίγουρο αυτό που λες. Εξαρτάται από τη συντήρηση. Υπάρχουν Μ3 που έχουν φτάσει και 150Κ κμ.
Αν θυμάμαι καλά υπήρχε κάποιο θέμα με τα μέταλλα στα πρώτα μοτέρ μέχρι το 2004, μετά έγινε κάποιο recall και λένε ότι έφτιαξαν.
Επίσης το μοτέρ της Ε46 δεν είχε υδραυλικά ωστήρια όπως αυτό της Ε90/E92 (V8) και κάθε 50.000κμ κανονικά θέλουν ρύθμιση.
Στο Μ3 δε ξέρω τι γινόταν, δεν το έχω παρακολουθήσει...στο si πάντως που έχει το ίδιο θέμα και θέλουν κι αυτά ρύθμιση, είναι πολλοί που δε το έκαναν και πήραν το μοτέρ στο χέρι.
Οποιοσδήποτε γνωρίζει κάτι περισσότερο...ας γράψει
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Να κάνω μια ερώτηση εντελώς πληροφοριακά
Το μοτέρ των M3 E46 από ότι έχω διαβάσει/καταλάβει έχει ένα ωφέλιμο χρόνο ζωής περί των 100.000 Km.
Για το V8 των τελευτείων M3 ισχύει το ίδιο ή όχι;
Δεν είναι 100% σίγουρο αυτό που λες. Εξαρτάται από τη συντήρηση. Υπάρχουν Μ3 που έχουν φτάσει και 150Κ κμ.
Αν θυμάμαι καλά υπήρχε κάποιο θέμα με τα μέταλλα στα πρώτα μοτέρ μέχρι το 2004, μετά έγινε κάποιο recall και λένε ότι έφτιαξαν.
Επίσης το μοτέρ της Ε46 δεν είχε υδραυλικά ωστήρια όπως αυτό της Ε90/E92 (V8) και κάθε 50.000κμ κανονικά θέλουν ρύθμιση.
Στο Μ3 δε ξέρω τι γινόταν, δεν το έχω παρακολουθήσει...στο si πάντως που έχει το ίδιο θέμα και θέλουν κι αυτά ρύθμιση, είναι πολλοί που δε το έκαναν και πήραν το μοτέρ στο χέρι.
Οποιοσδήποτε γνωρίζει κάτι περισσότερο...ας γράψει
Νίκο το πρόβλημα με τα μέταλλα των μπιελών θεωρητικά λύθηκε πρίν το 2004.
Αν θυμάμαι καλά μέχρι τις αρχές του 2003 υπηρχε αυτό το θέμα.
Τα 100.000 Km απ' οτι έχω καταλάβει είναι ένα καλό όριο για το μοτερ αυτό. Μπορεί μετά να μην σπάει, αλλά να καίει λάδια,να πέφτει η απόδοσή του...
Για τις μηχανικές βαλβίδες έχεις ένα δίκιο. Οντως μπορείς να πάρεις τη μεφαλή/μοτερ στο χέρι, αλλά ποιός ιδιοκτήτης M3 την έχει παρατημένη στο έλεος του θεού και δεν κάνει ούτε ρύθμιση βαλβίδων...
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Γρηγόρη, με μια πολύ πρόχειρη ματιά, θέλουμε το Connects2 ($180) και το Parrot CK3000 ($184) + μεταφορικά για Ελλάδα + τοποθέτηση. Ένα γεμάτο €400άρι.
...
Το ck 3000 θα το βρεις φθηνότερα εν Ελλάδι...
Πάρε τηλέφωνο εδώ: www.dragiotis.gr και ρώτησε λεπτομέρειες
Είναι άξιος επαγγελματίας, και πές του ότι τον άκουσες από το φόρουμ των Τροχών...κάποιους από την παλιά 'ομάδα' του φόρουμ μάς γνωρίζει , και όποτε θέλουμε υπηρεσίες τέτοιου τύπου εξυπηρετούμεθα εκείEλπίζω να βρεις άκρη Xρήστο
-
Ο χρήστης Scrooge έγραψε:
Μία απορία:
Εφόσον η BMW έχει στο οπλοστάσιό της ένα μοτέρ σαν το 1,6 THP (το turbo twin scroll, με ιπποδυνάμεις από 150 ως 210 HP) γιατί δεν το χρησιμοποιεί σε κανένα μοντέλο της ? (Το ΜΙΝΙ δεν πιάνεται, είναι άλλη μάρκα τυπικά).
Αντίθετα, βάζει στην 3-άρα, το πιο εμπορικό μοντέλο της, τον αναιμικό ατμοσφαιρικό με τα 122 HP που κάνει το αυτοκίνητο να το λυπάσαι.
Από την άλλη, η Peugeot - Citroen, που θεωρητικά εξέλιξε παρέα με τη BMW το μοτέρ αυτό (η πραγματικότητα είναι ότι όλη τη δουλειά την έκανε η δεύτερη) το έχει τοποθετήσει σε όλα σχεδόν τα μοντέλα της: 207, 308, 3008, 5008, RCZ, C4, C5, DS3. Και φυσικά αυτά παίρνουν διθυραμβικές κριτικές.
Γιατί λοιπόν η BMW αποφεύγει να χρησιμοποιήσει αυτό το μοτέρ 'διαμάντι' ?
Μήπως είναι δέσμια της εικόνας της, σύμφωνα με την οποία δεν κατέφευγε ποτέ ως τώρα στην εύκολη λύση του turbo ? (τουλάχιστον στα μικρά μοντέλα της, γιατί τα μεγάλα είναι άλλη ιστορία, βλ. biturbo).
Προτιμάει δλδ να παραμείνει μία 'ευγενής' με πολλά ατμοσφαιρικά κυβικά αντί των λίγων τουρμπάτων ?
Μήπως θεωρεί το μοτέρ αναξιόπιστο ? Αυτό κι αν δεν παίζει, αφού η ίδια το σχεδίασε.
Πάντως, αν το έφτιαξε μόνο για να το χρησιμοποιεί η PSA, τότε μπράβο στη γαλλική εταιρεία.
Με τέτοιες συνεργασίες θά πάει μπροστά.
Έχει κανείς κάποια πειστική εξήγηση ?θα βαλει τουρμπο η Bmw και στην υπολοιπη γκαμα ,κανε υπομονη..
αυτο το μοτερ υποτιθεται οτι φτιαχτηκε για μοντελα με εγκαρσια τοποθετηση κινητηρα, στο μελλον θα δεις μικροτερου κυβισμου τουρμπο και στα υπολοιπα μοντελα, προς το παρον εχουν τουρμπο μονο απο 3 λιτρα και πανω
-
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
Για το V8 των τελευτείων M3 ισχύει το ίδιο ή όχι;
O Συνεργάτης μου έχει μια χειροκίνητη(01/08)και έχει κάνει 109.000χλμ.Δεν έχει βγάλει κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής.(μόνο ένας αισθητήρας,που στο τέλος δεν τον πλήρωσε καν)
Γίνεται σωστή συντήρηση βέβαια.
Το αυτοκίνητο είναι απίστευτο. -
Ο χρήστης Scrooge έγραψε:
Μία απορία:
Εφόσον η BMW έχει στο οπλοστάσιό της ένα μοτέρ σαν το 1,6 THP (το turbo twin scroll, με ιπποδυνάμεις από 150 ως 210 HP) γιατί δεν το χρησιμοποιεί σε κανένα μοντέλο της ? (Το ΜΙΝΙ δεν πιάνεται, είναι άλλη μάρκα τυπικά).
Αντίθετα, βάζει στην 3-άρα, το πιο εμπορικό μοντέλο της, τον αναιμικό ατμοσφαιρικό με τα 122 HP που κάνει το αυτοκίνητο να το λυπάσαι.
Από την άλλη, η Peugeot - Citroen, που θεωρητικά εξέλιξε παρέα με τη BMW το μοτέρ αυτό (η πραγματικότητα είναι ότι όλη τη δουλειά την έκανε η δεύτερη) το έχει τοποθετήσει σε όλα σχεδόν τα μοντέλα της: 207, 308, 3008, 5008, RCZ, C4, C5, DS3. Και φυσικά αυτά παίρνουν διθυραμβικές κριτικές.
Γιατί λοιπόν η BMW αποφεύγει να χρησιμοποιήσει αυτό το μοτέρ 'διαμάντι' ?
Μήπως είναι δέσμια της εικόνας της, σύμφωνα με την οποία δεν κατέφευγε ποτέ ως τώρα στην εύκολη λύση του turbo ? (τουλάχιστον στα μικρά μοντέλα της, γιατί τα μεγάλα είναι άλλη ιστορία, βλ. biturbo).
Προτιμάει δλδ να παραμείνει μία 'ευγενής' με πολλά ατμοσφαιρικά κυβικά αντί των λίγων τουρμπάτων ?
Μήπως θεωρεί το μοτέρ αναξιόπιστο ? Αυτό κι αν δεν παίζει, αφού η ίδια το σχεδίασε.
Πάντως, αν το έφτιαξε μόνο για να το χρησιμοποιεί η PSA, τότε μπράβο στη γαλλική εταιρεία.
Με τέτοιες συνεργασίες θά πάει μπροστά.
Έχει κανείς κάποια πειστική εξήγηση ?H απάντηση της BMW είναι ότι το σύνολο της BMW/PSA έχει εξελιχθεί για μπροστοκίνητα αυτοκίνητα και για τοποθέτηση ΜΟΝΟ εγκάρσια.
Όπως είναι γνωστό, η BMW λόγω της πίσω κίνησης τοποθετεί τα μοτέρ κατά τον διαμήκη άξονα και πίσω από τις εμπρός αναρτήσεις για να πετύχει το 50/50 ζύγισμα. Το συγκεκριμένο μοτέρ δεν έχει αυτή τη δυνατότητα και δεν θεώρησε η BMW σκόπιμο να εξελίξει παραπάνω το συγκεκριμένο μοτέρ.
Επίσης λόγω της πίσω κίνησης ένα turbo μοτέρ βενζίνης πρέπει να είναι όσο πιο γραμμικό γίνεται χωρίς απότομα ξεσπάσματα.
Τέλος, αν η BMW έβγαζε πιο νωρίς τα turbo μοτέρ που ετοιμάζει θα δημιουργούσε όπως καταλαβαίνεις σοβαρό πρόβλημα σε όλους τους διανομείς της με το υπάρχον στοκ τους καθώς δε θα πουλούσε τίποτα από 1.6 έως 3λτ ατμοσφαιρικό.
Γιαυτό το λόγο, η BMW ετοιμάζει στη καινούρια 1 και μελλοντικά στη καινούρια 3άρα 3κυλ και 4κυλ turbo μοτέρ βενζίνης μαζί με τα 6κυλ turbo. Δεν είναι σίγουρο ακόμα αν θα διατηρήσει τους 4κυλ και 6κυλ ατμοσφαιρικούς κινητήρες.
-
καλα ειναι αρκετα γραμμικο το twin scroll, στα 150 ειδικα ειναι απο τα πιο γραμμικα τουρμπο που εχω οδηγησει
κατσε να δουμε ποσο γραμμικη θα ειναι η Μ1 γιατι βλεπω τα πεζοδρομια να ρχονται
-
Ο χρήστης Scrooge έγραψε:
Από την άλλη, η Peugeot - Citroen, που θεωρητικά εξέλιξε παρέα με τη BMW το μοτέρ αυτό (η πραγματικότητα είναι ότι όλη τη δουλειά την έκανε η δεύτερη).Αυτο παλι απο που προκυπτει? Αν εκαναν ολη τη δουλεια δεν θα το κραταγαν για την παρτη τους, και μετα να χρεωναν ενα καρο λεφτα σε οποιον ηθελε να το χρησιμοποιει?
BMW FORUM