-
Μπα ,χιλιομετροφαγος μεγάλων αποστασεων.Πολυ ανετο και πολύ πλαδαρό ταυτόχρονα.
-
Τι σπορ να βρεις σε ενα ford scorpio???Οικογενιακο αυτοκινητο ηταν με πολλα κομφορ για την εποχη του.Ο κινητηρας με τα 131 αλογα ειναι διαμαντι.
-
Όντως για την εποχή του ήταν μπροστά, καλός κινητήρας, μπρος πίσω δισκόφρενα και πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση αν δεν κάνω λάθος.
-
Και ήταν και το πρώτο ευρωπαικό αμάξι ευρείας παραγωγής με στάνταρ ABS σε όλες του τις εκδόσεις
Και μία ερώτηση για όποιον γνωρίζει.Όταν ο πατέρας θέλησε να βάλει radio-cd στο αμάξι πριν πολλά χρόνια ο μηχανικός του, του είπε ότι παίρνει ένα μόνο τύπο Blaupunkt και ότι δεν έμπαινε αυτό που είχε αγοράσει.
Είναι δυνατόν να παίρνει ένα μόνο τύπο radio-cd και αν ισχύει η ιστορία ξέρει κανείς πιο μοντέλο μπορεί να ήταν ή τελωςπάντων τι μπορώ να κάνω για να βάλω και εγω ; -
Ο χρήστης pavlos21 έγραψε:
Και ήταν και το πρώτο ευρωπαικό αμάξι ευρείας παραγωγής με στάνταρ ABS σε όλες του τις εκδόσειςΚαι μία ερώτηση για όποιον γνωρίζει.Όταν ο πατέρας θέλησε να βάλει radio-cd στο αμάξι πριν πολλά χρόνια ο μηχανικός του, του είπε ότι παίρνει ένα μόνο τύπο Blaupunkt και ότι δεν έμπαινε αυτό που είχε αγοράσει.
Είναι δυνατόν να παίρνει ένα μόνο τύπο radio-cd και αν ισχύει η ιστορία ξέρει κανείς πιο μοντέλο μπορεί να ήταν ή τελωςπάντων τι μπορώ να κάνω για να βάλω και εγω ;Μπορεί να είναι μόνο ένας τύπος όπως είναι σήμερα σε όλα τα αυτοκίνητα γιατί είναι ενσοματωμένα στην κονσόλα και γι αυτό έχουν standard διαστάσεις και τύπο. Πάντως ένα sierra που είχε πολύ παλιά ο πατέρας έπερνε τα κλασικά ορθογώνια στερεοφωνικά και του είχαμε βάλει ένα pioneer.
Αν είναι συγκεκριμένο το στερεοφνικό που πέρνει ίσως βρεις μεταχειρισμένο σε κανέναν μαντρά ή σε ebay κτλ. Και αναπόφευκτα θα είναι με κασέτα. -
Δεν ειναι ετσι οπως στα ειπε ο μηχανικος.Πρεπει να αλλαξεις τη φισα που θα συνδεθει το ραδιο cd επειδη εχουν αλλη φισασ πισω οπως εχει το δικο μου το ford.H φισα λεγεται ISO νομιζω και ειναι παμφτηνη.Τωρα που το λες πρεπει να αλλαξουμε και τη δικια μας πηγη. Το καλο με τις μαμισιες πηγες ειναι το αντικραδασμικο.Σημερα στο ταξιδι που απο την Ελλαδα και μετα δεν ειχαμε καλο δρομο περιπου 4 ωρες δηλαδη χαλια δρομο και το radio-cd επαιζε cd δεν διακοπτηκε ουτε μια φορα ο ηχος.Μου κανει εντυπωση γιατι στο hyoundai που ειχαμε η πηγη ειχε χαλια αντικραδασμικο που στο τελος εκλεινες εντελως τη πηγη.
Κατι αλλο.
Το scorpio ηταν το πρωτο αυτοκινητο που ειχε στανταρ abs και μετα το mondeo MKI ειχε σαν προαιρετικο το TCS απο το 91 και το abs στανταρ!
-
Παντως παιδια με ουτε 100€ εβαλα εγω πηγη pioneer στο δικο μου με USB και ξεγνοιασα
-
Mondeo Facelift
http://carscoop.blogspot.com/2010/08/20 ... es-in.html
-
Τι λένε σ' αυτό το άρθρο και δεν καταλαβαίνω την γλώσσα?
Θα υπάρξει στην Ευρώπη supermini 4κίνητο απο την Ford απέναντι στα Juke και Countryman?
http://www.noticiasautomotivas.com.br/nova-ecosport-versao-4x4-do-fiesta-e-vista-na-europa/Το Ford Ecosport κυκλοφορεί στη Βραζιλία και στο Μεξικό εδώ και κάποια χρόνια ως 2κίνητο βασισμένο στο πλαίσιο του Fiesta/Fusion/Mazda2 κλπ. Αν και με μήκος 4813.3 mm (που βλέπω στο νετ) μάλλον μακρύτερο σε μήκος απο το Kuga και το Maverick πρέπει να είναι!!!
-
Φιλοι του Fiesta ετοιμαστειτε γιατι τον Μαιο ερχεται εστω και σε περιορισμενο αριθμο αυτοκινητων το νεο Ford Fiesta Motorsport. •Διπλές σπορ λωρίδες στο καπώ, την οροφή και την πόρτα χώρου αποσκευών, στους ακόλουθους συνδυασμούς: ρίγες με μπλε σκούρο πάνω σε χρώμα αμαξώματος Frozen White ή ρίγες λευκές πάνω σε χρώμα αμαξώματος Performance Blue. Μια σαγινευτικη εμφανιση που θα αρεσει σε ολους.
-
Πολύ ακριβές αυτές οι ρίγες όμως. Είχα διαβάσει ότι θα κοστίζει 17.000+ To normal 1.6 sport το οποίο είναι ουσιαστικά το ίδιο αυτοκίνητο κοστίζει 15900.
-
Δεν ειναι μονο οι ριγες φιλε μου. Δεν ειναι τρελοι οι ανθρωποι της Ford. Αλλα για να μην λεμε πολλα...απλα check. http://www.ford.gr/Cars/NewFiesta/FiestaMotorsport
-
Ο χρήστης Shelby έγραψε:
Φιλοι του Fiesta ετοιμαστειτε γιατι τον Μαιο ερχεται εστω και σε περιορισμενο αριθμο αυτοκινητων το νεο Ford Fiesta Motorsport. •Διπλές σπορ λωρίδες στο καπώ, την οροφή και την πόρτα χώρου αποσκευών, στους ακόλουθους συνδυασμούς: ρίγες με μπλε σκούρο πάνω σε χρώμα αμαξώματος Frozen White ή ρίγες λευκές πάνω σε χρώμα αμαξώματος Performance Blue. Μια σαγινευτικη εμφανιση που θα αρεσει σε ολους.Σαν διαφήμιση είναι.
Oh wait... -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Φιλοι του Fiesta ετοιμαστειτε γιατι τον Μαιο ερχεται εστω και σε περιορισμενο αριθμο αυτοκινητων το νεο Ford Fiesta Motorsport. •Διπλές σπορ λωρίδες στο καπώ, την οροφή και την πόρτα χώρου αποσκευών, στους ακόλουθους συνδυασμούς: ρίγες με μπλε σκούρο πάνω σε χρώμα αμαξώματος Frozen White ή ρίγες λευκές πάνω σε χρώμα αμαξώματος Performance Blue. Μια σαγινευτικη εμφανιση που θα αρεσει σε ολους.
Σαν διαφήμιση είναι.
Oh wait...Ο Γιωργάκης έφερε παρέα...
-
Πηγα και το ειδα το Motorsport
Απο αυτο ζηλεψα τις λωριδες που εχει τα πλαινα σποιλερ και τη θυρα usb
Δεν μου αρεσαν οι 17αρες σε ασπρο (λιγο παραταιρες με το ολο στυλ, ενω αν ηταν σε ανθρακι θα ηταν )Και μετα...η τιμη.
Δεν ξερω αν θα εδινα 18.200€ γιατι ουσιαστικα παιρνεις ενα πιο 'φανταχτερο' Fiesta. Αν ειχε καμποσα αλογακια παραπανω ευχαριστως να τα εδινα (ή αν κανει καποια καλη εκπτωση η αντιπροσωπεια).
Θεωρω ομως οτι ειναι καπως παραφορτωμενο -
Συμφωνω στο οτι η εκδοση motorsport οφειλε να ειχε περισσοτερα αλογα...εδω η sport εκδοση εχει ηδη 120HP...αλλα δεν παυει το motorsport να ειναι ενα αρκετα γρηγορο μικρομεσαιο και θα το προτιμουσα απο ενα 207 rc παρολο που εχουν 50 αλογα διαφορα.ο λογος?περισσοτερη ανεση,αξιοπιστια και ασφαλεια(κατα την δικη μου κριση)
-
Ο χρήστης Alfisti89 έγραψε:
αλλα δεν παυει το motorsport να ειναι ενα αρκετα γρηγορο μικρομεσαιο και θα το προτιμουσα απο ενα 207 rc παρολο που εχουν 50 αλογα διαφορα.ο λογος?περισσοτερη ανεση,αξιοπιστια και ασφαλεια(κατα την δικη μου κριση) -
απλη κριση ειναι φιλτατε.μην τρελενεσαι.απλα γαλλο δεν θα επειρνα ουτε νεκρος
νευρικο το ραλλακι αλλα δεν με συγκινει -
Προσωπικό 'κόλλημα'.
Ουδείς ασχολείται.. -
Τι τραβάνε και τα ματάκια των Βραζιλιάνων!!!
με τόση ομορφιά!!!
FORD FORUM