Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ
    • 1
    • 2
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 54
    • 55
    • 18 / 55
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    24
    1090
    50316
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      manosk last edited by

      Δεν νομίζω, αλλά παίζει τακούνι.
      Απαίτησα χρήση φλατ παπουτσιού για οδήγηση κι ελπίζω να εισακούστηκα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimitra_1980 last edited by

        Καλησπέρα και καλή χρονιά.Θέλω μια γνώμη πριν ΄πάω στο μηχανικό (σε τρεις μέρες).Έχω ένα Τίπο του 92 .Λοιπόν, δεν πατινάρει καθόλου και οι ταχύτητες μπάινουν μια χαρά.Αυτό όμως που κάνει είναι το εξής:Σε πολύ κίνηση (σημειωτόν), στο σταμάτα-ξεκίνα, βάζοντας πρώτη το αυτοκίνητο τραντάζεται ολόκληρο (όχι πάντα) μέχρι να ξεκινήσει.Μετά μια χαρά.Το΄κάνει μόνο στην πρωτη.Και κάτι ακόμα. Όταν έχω πχ 3η και μαρσάρω λίγο για να βάλω 4η, ακούγεται εδώ και δυο τρεις μέρες ένα κουδούνισμα (σαν να χτυπάνε πιατίνια ένα πράγμα...).Καμμια γνώμη??? Για το πρώτο δεν ξέρω αν σχετίζεται με το δίσκο ή καμμιά βάση ( ο συμπλέκτης είναι σκληρός αν αυτό βοηθά).Ότα είναι ανηφορικός ο δρόμος είναι ακόμη χειρότερα.Τώρα για το δεύτερο....ιδέα δεν έχω και πολύ θα ήθελα να μάθω (είμαι και γυναίκα οπότε δικαιολογούμαι εν μέρει πιστεύω...!) Ευχαριστώ εκ των προτέρων..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giorgos123 last edited by

          To πιθανοτερο ειναι να εχει σπασει βαση μηχανης ,εχω αντιμετωπισει το ιδιο προβλημα .
          Δεν εχω ιδιαιτερες τεχνικες γνωσεις κ καλυτερα να σου απαντησει καποιος ειδικος .

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            katsou last edited by

            geia sas
            eimai kainourgios odigos
            kai thelo na rotiso kati
            diavasa oti gia grigori ekkinisi prepei na eisai stis 3500 strofes kai meta afineis apotoma siblexti kai terma gazi....etsi den xalaei o diskos???

            Τα greeklish απαγορευονται[mod]

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cson last edited by

              Κανε το κειμενο στα ελληνικα να μην στραβωθουμε.
              Ετσι που περιγραφεις κανεις ενα μεγαλο σπιναρισμα και οχι γρηγορη εκκινηση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                katsou last edited by

                σε περιοδικο το διαβασα
                οποτε ποιος ειναι ο σωστός τρόπος?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • xenos
                  xenos last edited by

                  Ο χρήστης katsou έγραψε:
                  σε περιοδικο το διαβασα
                  οποτε ποιος ειναι ο σωστός τρόπος?

                  Τι σε ενδιαφέρει? Να ξεκινήσεις σωστά? Πολύ γρήγορα? (κοντρέρ? ) Να μην τρως πολύ το δίσκο?

                  Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    drdino last edited by

                    Aυτό είναι κοντράδικη εκκίνηση για ατμοσφαιρικό κυρίως αμάξι

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      katsou last edited by

                      γρήρορα και χωρισ να χαλαω δίσκο.....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        sttpod last edited by

                        Ετσι δε χαλας μεν δισκο, χαλας ομως αλλα πραγματα οπως πχ βασεις μηχανης, βενζινη, νευρα... Cool down λοιπον, και μιας κι εισαι και νεος οδηγος θα σε βοηθησει πολυ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pico last edited by

                          Ο χρήστης sttpod έγραψε:
                          Ετσι δε χαλας μεν δισκο, χαλας ομως αλλα πραγματα οπως πχ βασεις μηχανης, βενζινη, νευρα... Cool down λοιπον, και μιας κι εισαι και νεος οδηγος θα σε βοηθησει πολυ

                          +λάστιχα

                          1500+- στροφές πάνω στο όριο σύμπλεξης και λίγο γκάζι μετά να φύγεις, θα ξεκινάει ποίημα το αμαξάκι

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Η ιδανική επιτάχυνση νομίζω επιτυγχάνεται με ένα μικρό ποσοστό σπιναρίσματος.... η δυσκολία όμως είναι να το πετύχεις! Βασικά δεν υπάρχουν απόλυτοι κανόνες και γενικές μαγικές συνταγές, μαθαίνεις το αυτοκίνητό σου. Γιατί είναι και σχετικό με τι αυτοκίνητο είσαι... σε μερικά ολίγον ψοφίμια με αυτό που λες απλά θα σκουντήσουν και θα σβήσουν! Με το ίδιο σε άλλα θα σπινάρεις ατελείωτα χωρίς να πας πουθενά. Ο συντονισμός των κινήσεων των ποδιών είναι πολύ σημαντικός. (ρυθμός που αφήνεις και ρυθμός που πατάς)
                            Βέβαια παίζουν ρόλο τα λάστιχα (μοντέλο, κατάσταση και πίεση αέρα) και η πρόσφυση που σου προσφέρουν στο εκάστοτε οδόστρωμα, το φορτίο, η κλίση και χίλια άλλα... τελικά θέλει δοκιμή/πειραματισμό και εξάσκηση (και ταλέντο). Τότε μόνο θα πετύχεις να κάνεις καλές εκκινήσεις με λίγο σπινάρισμα και καταπόνηση αλλά μέγιστη επιτάχυνση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              thednick last edited by

                              Σε ένα avensis του 04 ο συμπλέκτης πιάνει υπερβολικά ψηλα. Δηλαδή αν έχει διαδρομή πχ 8εκ πιάνει στο τελευταίο εκατοστό και ειναι αρκετά απότομος σε αυτό το τελευταίο εκατοστό (δλδ θέλει να τον κρατήσεις λίγη ώρα εκεί και μετά να τον αφήσεις) . Αλλά ούτε πατηνιάρει ούτε μυρίζει. Παρόλα αυτά το αμάξι από πάντα είχε μια αρκετά μεγάλη δυσκολία στο να μπει η πρώτην ταχύτητα εν κινήσει (βέβαια και από πάντα το οδηγούσε ο πατέρας μου οπότε μπορεί η ζημιά να είχε γίνει στην αρχή). Το ερώτημα ειναι: υπάρχει περίπτωση να φταίει η ντίζα (έχει ντίζα?) ή πάω κατευθείαν για δίσκο-πλατο?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                downhill last edited by

                                Όταν πατάω συμπλέκτη για να αλλάξω από πρώτη σε δευτέρα ακούγεται ένα σφύριγμα.Στις άλλες ταχύτητες το κάνει ελάχιστες φορές.Οι ταχύτητες μπαίνουν κανονικά,μερικές φορές η όπισθεν 'γρατσουνάει'.Πήγα σε ένα εξειδικευμένο και μου είπε ότι είναι το ρουλεμάν του συμπλέκτη και ότι πρέπει να αντικατασταθεί όλο το σύστημα,δίσκος πλατώ,ρουλεμάν,με συνολικό κόστος 370€,με δικές μου βαλβολίνες μιας και τις είχα αγοράσει την προηγούμενη εβδομάδα προκειμένου να τις αλλάξω,αφού έχουν περάσει 2 χρόνια από την προηγούμενη αλλαγή.Αν και δεν ξέρω πώς είναι ο δίσκος του συμπλέκτη,και αν θέλει πράγματι αλλαγή,το ρουλεμάν μόνο του δεν αλλάζεται αν ο δίσκος έχει ακόμα 'ψωμί';Αν και απ'ότι είδα ο προηγούμενος ιδιοκτήτης τον είχε αλλάξει στα 60.000χλμ και τώρα το αμάξι έχει 159.000!!!

                                Το αμάξι μου είναι ένα peugeot 307 1400cc 8v από το οποίο είμαι ευχαριστημένος εκτός από τη δύναμή του για την οποία ήξερα όταν το αγόρασα.Α

                                My website!
                                https://luz.gr

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drdino last edited by

                                  Πατιναρει;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    downhill last edited by

                                    Doctor δεν έχω αισθανθεί ποτέ το πατινάρισμα άρα δεν ξέρω πώς είναι για να σου πω!Αυτό που κάνει είναι θόρυβος όταν αλλάζω από πρώτη σε δευτέρα,ένα πολύ λεπτό σφύριγμα,και κάποιες φορές η όπισθεν 'γρατζουνάει'.Επίσης,τελευταία για να ξεκινήσει σε φανάρι θέλει περισσότερο γκάζι από πριν νομίζω.Πάντως εν κινήσει το αμάξι δεν κολλάει,ανεβάζει κανονικά στροφές.

                                    My website!
                                    https://luz.gr

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Y
                                      y-v last edited by

                                      Ο χρήστης downhill έγραψε:
                                      Doctor δεν έχω αισθανθεί ποτέ το πατινάρισμα άρα δεν ξέρω πώς είναι για να σου πω!Αυτό που κάνει είναι θόρυβος όταν αλλάζω από πρώτη σε δευτέρα,ένα πολύ λεπτό σφύριγμα,και κάποιες φορές η όπισθεν 'γρατζουνάει'.Επίσης,τελευταία για να ξεκινήσει σε φανάρι θέλει περισσότερο γκάζι από πριν νομίζω.Πάντως εν κινήσει το αμάξι δεν κολλάει,ανεβάζει κανονικά στροφές.

                                      Για να καταλάβεις το πατινάρισμα ευκολότερα:
                                      Πήγαινε σε μία ανηφόρα με μεγάλη κλίση, αρχισε να την ανεβαίνεις και όταν είσαι με πρώτη ή δευτέρα πάτησε απότομα τέρμα το γκάζι για μέγιστη επιτάχυνση.
                                      Αν ανεβαίνουν οι στροφές του κινητήρα αλλά το αυτοκίνητο το δείς να μήν επιταχύνει όπως έχεις συνηθίσει και θα έπρεπε σ'αυτές τις στροφές, αλλά πηγαίνει πιό αργά και δυσκολεύεται τρέμοντας, τότε έχει αρχίσει και πατινάρει ο συμπλέκτης
                                      Το νοιώθεις το γλύστρημα του δίσκου στο πλατώ.
                                      Στην αρχή το κάνει μόνο στις ανηφόρες, μετα και στο ίσιωμα στο ξεκίνημα όταν πατας απότομα γκάζι και μετά μένεις γιατί δεν κινείται καθόλου επειδή γλυστράει τελείως:)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vellerefontis last edited by

                                        αφού είπε το παιδί ότι θέλει περισσότερο γκάζι τώρα πια στις εκκινήσεις...

                                        ακόμη πιο απλός τρόπος είναι να βάλεις την μεγαλύτερη ή την αμέσως μικρότερη ταχύτητα και μετά να αφήσεις χωρίς γκάζι προοδευτικά τον συμπλέκτη... εάν σβήσει απότομα όλα έχουν καλώς... εάν όμως δεν κινείται ούτε και σβήνει στην αρχή της σύμπλεξης τότε πατινάρει...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • 1
                                          106_4_ever last edited by

                                          σιγουρα στο κανει έντονα οταν ζεσταίνεται στην πολη . σωστα?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cson last edited by

                                            Οταν με τερμα πατημενο συμπλεκτη, με ταχυτητα η χωρις ακουγετε ενα τακ-τακ τι μπορει να ειναι?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 18 / 55
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr