-
Φλασια! και τροφη για σκεψη...
Λοιπον κατι σαν αυτα
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/870270/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/830957/
κι αν δεν το κρατας το ραλλακι, + ενα απο τα πιο αξιποιστα μηχανηματα ευχαριστησης

-
Καλό το mx5 αλλά θα πρέπει να στέλνω έναν από τους 2 γονείς με το τρένο η το ΚΤΕΛ. Αν είναι για mazda 3 ή 6 με καλύπτει μια χαρά και το 2. Το clio rs μ άρεσε σαν σκέψη απλά πρέπει να περιμένω να δω τι θα γίνει με τα τεκμήρια.Αυτή η μικρή λεπτομέρεια μου είχε διαφύγει. Καμμιά προτίμηση ανάμεσα στα 2 πρώτα που είχα προτείνει δεν έχει κάποιος ?? Γιατί από χώρους απ ότι βλέπω με καλύπτουν και σε σύγκριση με το 106 το ταξίδι θα είναι 1000 φορές καλύτερο .
-
Panda 100 και Mazda2 ήταν οι πρώτες επιλογές;
Αν ναι, mazda2 άνετα, ρίχνει άσωτο ξύλο στο βανάκι σε όλους τους τομείς.
-
Καλησπέρα σε όλους και καλορίζικος (σήμερα τελικά αξιώθηκα να κάνω εγγραφή)!!! Στο θέμα σου τώρα φίλε jean... Επειδή και εγώ ψιλοψάχνομαι για να αλλάξω το megane (152.000 χιλιόμετρα είναι αυτά!!!), χωρίς όμως να πετάξω ένα τσουβάλι χρήματα (α. χαλεποί καιροί, β. στην οικογένεια είμαστε πλέον τρεις και γ. μειώθηκαν δραματικά τα χιλιόμετρά μου...), γλυκοκοίταζα το 100αρι panda (τώρα το πώς από megane cc σε panda είναι άλλο θέμα!!!)... Τεχνολογικά έχει μείνει πολύ πίσω, δεν βρίσκεις όμως κάτι άλλο αντίστοιχο σε αυτά τα χρήματα... Το mazda 2 είναι εντελώς άλλου είδους αυτοκίνητο και δεν έχω άποψη. Αν δεν τρελαίνεσαι για 'φρεσκάδα', η 147 ti είναι πολύ καλή επιλογή. Προσωπικά, η τριπλέτα clio 1.2 tce-polo 1.2 tsi-fabia 1.2 tsi θα ήταν σίγουρα μέσα στις επιλογές μου, όπως φαντάζομαι ότι και το swift sport είναι μέσα στις δικές σου...
Υ.Γ.: Ο έρωτας μου είναι η delta, αλλά 23.000€ για να πηγαίνω σπίτι-γραφείο-σπίτι και να κάνω και ελάχιστα ταξίδια τον χρόνο μου είναι πλέον πολλά... -
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Panda 100 και Mazda2 ήταν οι πρώτες επιλογές;Αν ναι, mazda2 άνετα, ρίχνει άσωτο ξύλο στο βανάκι σε όλους τους τομείς.
Δεν ξέρω αν το Μάζντα 2 έχει αλλάξει κάτι...αλλά πρίν 1,5 χρόνο περίπου, 3 άτομα εγώ και 2 εκείνος...στην διαδρομή Κόρινθος - Τρίπολη...θα πρέπει να το θυμάται ακόμα...(το ξύλο που θα μου έριχνε αν με έπιανε βρε)
Για φρένα...ας μην το συζητήσουμε καθόλου...Σημείο αναφοράς το 100άρι!!!
Για κράτημα? το ίδιο θα πρότεινα..Απο αξιοπιστία? 8 χρονια στην αγορά και ακόμα και σήμερα είναι πρώτο στις πωλήσεις στην κατηγορία του...τυχαίο? Δεν νομίζω!!!
Το Παντάκι δεν θα σου το πρότεινα για άλλους λόγους...όχι για το ξύλο που ρίχνει...(γιατί ρίχνει)
1ον) Αλλάζει μοντέλο
2ον) δεν είναι ευρύχωρο το 100άρι, λόγω ημιμπάκετ καθισμάτων (πιάνουν πολύ χώρο)
3ον) Με την έλευση των καινούργιων κινητήρων (twinair 85&105) θα μείνει πολύ πίσω.
4ον) αεροδυναμική περιπτέρου...βέβαια, μετά τα 190 δυσκολεύεται...μέχρι εκεί... -
Προφανώς είσαι ένας ευχαριστημένος κάτοχος Panda 100 και ουδέν μεμπτό σε αυτό.
Προσωπικά, το αυτοκίνητο με ξενέρωσε αφάνταστα οδηγικά -σε σημείο να το οδηγώ με το ζόρι από κάποια στιγμή και μετά- και δεν θεωρώ ότι υπερτερεί πουθενά σε σχέση με το mazda, και σε επιδόσεις δεν θα έπαρνα και όρκο αν μιλάμε για το 1.5.
-
Ναι!!! Ημουν ευτυχής κάτοχος 100αριού για 3 χρόνια και 63κ απροβλημάτιστα χλμ...
Επειδή τυγχάνει να έχω και το fiatpandaclub.gr , μπορώ να γνωρίζω και τα περί αξιοπιστίας...
Για το 1,5 δεν ξέρω...γιατί αυτό που είχα συναντήσει (για κακή του τύχη), δεν ξέρω τι ήταν, πάντως πήγαινε καλούτσικα για να ήταν 1,0 ή 1,2 ...
Παρόλα αυτά δεν το προτείνω για αγορά σήμερα, εκτός και αν θέλει να το κρατήσει πολλά χρόνια...
Για το κράτημα, αυτό που λες πρώτη φορά το ακούω...κάτι θα είχε το αυτοκίνητο που οδήγησες με πιο πιθανό κάποιο στραβωμένο ψαλίδι, λόγω υπερβολικά σκληρής ανάρτησης και ελαστικών (195/45/15)...
Συμβαίνει αυτό όταν πέφτουμε σε λακκούβες-κρατήρες, εξαιτίας των παραπάνω...Τώρα στην ερώτηση: γιατί το πούλησα?
Εληγε η χρονομίσθωση και δεν με συνέφερε να δώσω τα χρήματα της εξαγοράς, δεδομένου ότι θα το πούλαγα σε έναν χρόνο, για τα μάτια (led) της Giulietta, όπου θα είναι και το επόμενο μου απόκτημα... -
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Για το κράτημα, αυτό που λες πρώτη φορά το ακούω...κάτι θα είχε το αυτοκίνητο που οδήγησες με πιο πιθανό κάποιο στραβωμένο ψαλίδι, λόγω υπερβολικά σκληρής ανάρτησης και ελαστικών (195/45/15)...
Συμβαίνει αυτό όταν πέφτουμε σε λακκούβες-κρατήρες, εξαιτίας των παραπάνω...To αυτοκίνητο ήταν σωστό από ευθυγραμμίσεις κ.λπ. Δεν είχε κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα το κράτημά του (χωρίς να είναι και κάτι το ουάου, που θα 'λεγε κι ο ποπολάρος), η αίσθηση γενικώς δεν μου άρεσε, η απόσβεση, η θέση οδήγησης, το esp που δεν έβγαινε στην συγκεκριμένη έκδοση, ο έλεγχος του αμαξώματος κ.λπ.
Επιπλέον το βρίσκω τρομακτικά άσχημο σε αναλογίες, όπως και όλα τα στενά-ψηλά βανάκια αυτού του τύπου.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Δεν είχε κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα το κράτημά του (χωρίς να είναι και κάτι το ουάου, που θα 'λεγε κι ο ποπολάρος), η αίσθηση γενικώς δεν μου άρεσε...Μάλλον το φοβήθηκες...λόγω της αίσθησης που ανέφερες. Στην επιλογή 'sport', όμως που παράλληλα με την απόκριση του γκαζιού, βαραίνει και το τιμόνι, δίνει καλύτερη αίσθηση, που όμως θέλει συνήθεια...
Αν το συνηθήσεις λίγο, θα δεις ότι το κράτημά του είναι ουάου Για τα φρένα δεν υπάρχει σύγκριση με 'πολιτικό' αυτοκίνητο...απλά!!!η απόσβεση, η θέση οδήγησης, το esp που δεν έβγαινε στην συγκεκριμένη έκδοση, ο έλεγχος του αμαξώματος κ.λπ.
Η απόσβεση είναι ένα απο τα πιο κουραστικά του σημεία το esp, υπάρχει στα εξτρά...
Η θέση οδήγησης θέλει και αυτή την συνήθειά της...μετά όμως σου αρέσει...ειδικά στο μπες-βγες. Τα καθίσματα δε, είναι αρκετά καλά σε κράτημα...και έχουν ρύθμιση της έδρας, που αποδεικνύεται πολύ πρακτική-ουσιαστική...Επιπλέον το βρίσκω τρομακτικά άσχημο σε αναλογίες, όπως και όλα τα στενά-ψηλά βανάκια αυτού του τύπου.
Περί ορέξεως... Άλλοι πέρνουν 'τζιπ' 4Χ2
-
Ρε παιδιά δεν νομίζω να υπάρχει περίπτωση το panda 100 να είναι πιο γρήγορο απο το mazda 2 1.5. Από τα δύο έχω οδηγήσει μόνο το mazda γι' αυτό δεν μπορώ να κρίνω ο ίδιος αλλά ρίξτε μια ματιά εδώ http://www.fastestlaps.com/track24.html η διαφορά είναι πολύ μεγάλη
-
Ο χρήστης aggelosf έγραψε:
Ρε παιδιά δεν νομίζω να υπάρχει περίπτωση το panda 100 να είναι πιο γρήγορο απο το mazda 2 1.5. Από τα δύο έχω οδηγήσει μόνο το mazda γι' αυτό δεν μπορώ να κρίνω ο ίδιος αλλά ρίξτε μια ματιά εδώ http://www.fastestlaps.com/track24.html η διαφορά είναι πολύ μεγάλησοβαρό το σιτε που μας παραθεσες ...
ΕΚΕΙ που το 2λιτρο σιρόκο είναι αργότερο Απο το 1400 και η μικρή 135αρα μιτο με τα απλά φρένα και το 5 Άρη είναι πιο γρηγόρη Απο την 170αρα με τα 4 πιστονα...όσο για την οδηγηκη συμπεριφορά του πάντα σε σχέση με το 2... Κάποιοι μας κάνουν Πλάκα καλοκαιριατικα ...
-
με 10-11 χιλιάρικα παιρνεις μεταχειρισμένο 207 ραλύ, gt κ με λίγο παραπάνω ίσως και rc! και αφήνεις τα προαναφέρντα ατμοσφαιρικά κουβαδάκια των 100 ίππων στην ησυχία τους
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
με 10-11 χιλιάρικα παιρνεις μεταχειρισμένο 207 ραλύ, gt κ με λίγο παραπάνω ίσως και rc! και αφήνεις τα προαναφέρντα ατμοσφαιρικά κουβαδάκια των 100 ίππων στην ησυχία τουςΜπορεί φίλε μου αλλά στα κουβαδάκια που δεν είναι σπορ όσο το 'ραλλύ' το esp πάει για ύπνο ...
Και το ραλλάκι μου 105 άλογα έχει αλλά δεν με νοιάζουν και τόσο οι ευθείες.
Τώρα αν το mazda ή το panda είναι πιο γρήγορα σε απόλυτα νούμερα δεν με ενδιαφέρει. Το θέμα είναι σαν αίσθηση τι κάνουν.Δυστυχώς για test drive βρήκα μόνο το 1.3 στο 2, και 100άρι στην fiat εδώ λίγο χλωμό το βλέπω αλλά θα το προσπαθήσω.Παρεπιμπτόντως το 2 έρχεται στα λεφτά που θέλω μόνο με μια έκπτωση που έτρεχε στον προηγούμενο μήνα.Γιατί χωρίς αυτήν (κάπου στα 17 Κ δηλαδή) δεν τα δίνω με τίποτα. -
Παντως και λιγο γρηγοροτερο να ειναι το παντα, ειναι μια κατηγορια κατω οχι μονο σε χωρο αποσκευων αλλα και για τους επιβατες γενικοτερα.
Οσο για το ΜΧ που σου ειπα σε αλλο ποστ, ενοουσα οτι μπορεις να το παρεις για 2ο εφ'οσον επελεγες μεταχειρισμενο
Απο τα αυτοκινητα του διλληματος παντως, το 2 απο μενα.
-
Ο χρήστης jean29 έγραψε:
με 10-11 χιλιάρικα παιρνεις μεταχειρισμένο 207 ραλύ, gt κ με λίγο παραπάνω ίσως και rc! και αφήνεις τα προαναφέρντα ατμοσφαιρικά κουβαδάκια των 100 ίππων στην ησυχία τους
Μπορεί φίλε μου αλλά στα κουβαδάκια που δεν είναι σπορ όσο το 'ραλλύ' το esp πάει για ύπνο ...
Και το ραλλάκι μου 105 άλογα έχει αλλά δεν με νοιάζουν και τόσο οι ευθείες.
Τώρα αν το mazda ή το panda είναι πιο γρήγορα σε απόλυτα νούμερα δεν με ενδιαφέρει. Το θέμα είναι σαν αίσθηση τι κάνουν.Δυστυχώς για test drive βρήκα μόνο το 1.3 στο 2, και 100άρι στην fiat εδώ λίγο χλωμό το βλέπω αλλά θα το προσπαθήσω.Παρεπιμπτόντως το 2 έρχεται στα λεφτά που θέλω μόνο με μια έκπτωση που έτρεχε στον προηγούμενο μήνα.Γιατί χωρίς αυτήν (κάπου στα 17 Κ δηλαδή) δεν τα δίνω με τίποτα.το esp στο 207 βγαίνει πολύ εύκολα εκτός με διακοπτάκι-πατέντα, για τις φορές που θέλεις να 'παίξεις', χωρίς να δημιουργείται πρόβλημα.
θα σου πρότεινα να πας να το κάνεις ένα τεστ ντραιβ, πριν αποφασίσεις.
για τον κινητήρα, δεν είναι τόσο οι ίπποι, αλλά το πόσο ξεκούραστα νοιώθεις τη ροπή να σε επιταχύνει από οποιεσδήποτε στροφές.
ο 105αρης που έχεις έχει τα ίδια άλογα με το παντα, αλλά πολύ καλύτερη ροπή χαμηλά.
στο λέω γιατί κ εγώ οδηγώ ίμπιζα 100αρη κ 106 με τον 1600αρη 8βαλβιδο, κ φαντάσου ότι το ίμπιζα έχει καλύτερη ροπή από το φιατ χαμηλά -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
ο 105αρης που έχεις έχει τα ίδια άλογα με το παντα, αλλά πολύ καλύτερη ροπή χαμηλά.
στο λέω γιατί κ εγώ οδηγώ ίμπιζα 100αρη κ 106 με τον 1600αρη 8βαλβιδο, κ φαντάσου ότι το ίμπιζα έχει καλύτερη ροπή από το φιατ χαμηλάΌντως! το Πάντα αν δεν έχεις πατημένο το σπόρ, ξυπνάει μετά τις 4κ...αν το πατήσεις δείχνει μία κάπως μεγαλύτερη ζωντάνια απο τις 2,5κ στροφές...αλλά σε καμμιά περίπτωση δεν το λες χαμηλόροπο. Με το 6άρι όμως σασμάν με την κοντούτσικη κλιμάκωση δεν το δείχνει πολύ...
-
τελικά κατέληξες ;
-
Μάλλον έχω μπερδεύτεί περισσότερο
Κάνω και μια μικρή έρευνα αγοράς... -
Μη βιαστείς...facelift στην Έκθεση Παρισιού για το 2: http://carscoop.blogspot.com/2010/08/pa ... ifted.html

-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Μη βιαστείς...facelift στην Έκθεση Παρισιού για το 2: http://carscoop.blogspot.com/2010/08/pa ... ifted.htmlΔυστυχώς πρέπει να βιαστώ, ο παππούς μάλλον εχει κάψει φλάντζα και το Σεπτέμβρη εχω πολλά χλμ να κάνω.
ΓΕΡΑΣΕ Ο ΓΑΛΛΟΣ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΑΛΛΑΓΗ
