-
Ο χρήστης PiCo έγραψε:
...Φυσικά όταν κατασκευάστηκε το αυτοκίνητο δεν υπήρχαν πρόσθετα ....Τα πρόσθετα στις βενζίνες σίγουρα υπήρχαν πολύ πριν φτιαχτεί το αυτοκίνητό σου.... Απλώς τα τελευταία χρόνια βρήκαν να τα διαφημίσουν σαν πλεονέκτημα.
-
Του '95 ήταν, πίστευα πως αυτός ο οργασμός με τα πρόσθετα ήταν ανακάλυψη των τελευταίων ετών, αλλά μάλλον απλώς εξελίχθηκαν.
-
αν ψαξετε στο ΥΤ θα βρειτε καμποσα βιντεακια με εργαστηριακες μετρησεις για τα προσθετα που οχι μονο δε δινουν αλλα κοβουν κιολας
τα περισσοτερα οκτανια προσφερουν οταν τα ζηταει ο κινητηρας. -
Ο χρήστης ntinaras έγραψε:
αν ψαξετε στο ΥΤ θα βρειτε καμποσα βιντεακια με εργαστηριακες μετρησεις για τα προσθετα που οχι μονο δε δινουν αλλα κοβουν κιολας
τα περισσοτερα οκτανια προσφερουν οταν τα ζηταει ο κινητηρας.Με λίγο ψάξιμο είδα ότι η ΕΚΟ χρησιμοποιεί πρόσθετα της εταιρείας BASF, συγκεκριμένα το Keropur.
Keropur
Keropur - Detergent additivesΕπίσης όπως αναφέρθηκε όλες οι εταιρείες επιβάλλεται να εισάγουν στο καύσιμο μια ελάχιστη συγκέντρωση πρόσθετων, οπότε άλλοι χρησιμοποιούν περισσότερα και άλλοι λιγότερα και εν τέλει μπορεί και από την ίδια εταιρεία BASF.
Και ένα σχετικό news release -
παιδια μια ερωτηση..
χρησιμοποιω τον τελευταιο καιρο V-Power 95αρα.Προσφατα εμαθα για την εξαγορα στην Ελλαδα της Shell απο τη Motor Oil.Τι συμβαινει πραγματικα?Χρησιμοποιω την ιδια βενζινη με τους υπολοιπους ευρωπαιους ή η 'ελληνικη V-Power' ειναι διαφορετικη? -
Εχουν κρυμμένο στα διυλιστήρια τον
-
χμμμ..καλα την ειχα ψιλιαστει
-
Ο χρήστης lary έγραψε:
...χρησιμοποιω τον τελευταιο καιρο V-Power 95αρα.Προσφατα εμαθα για την εξαγορα στην Ελλαδα της Shell απο τη Motor Oil.Τι συμβαινει πραγματικα?Χρησιμοποιω την ιδια βενζινη με τους υπολοιπους ευρωπαιους ή η 'ελληνικη V-Power' ειναι διαφορετικη?Η απάντηση δεν είναι ξεκάθαρη αλλά μάλλον η V-power είναι η ίδια βενζίνη που κυκλοφορούσε και πριν.... το αν είναι η ίδια με των άλλων ευρωπαίων είναι το σημείο που περιπλέκει την απάντηση....
-
παντως περα απο την πλάκα...
συνηθως στο σκουτερ βαζω 100αρα ΕΤΕΚΑ και μερικες φορες ΕΚΟ95αρα
Την τελευταια φορα εβαλα ΕΚΟ 100αρα.
διαφορα στην αποδοση δεν ειδα (ουτε εβλεπα παλαιοτερα με τις αλλες), αλλα πλεον το μηχανακι εχει πιο σταθερο ρελαντι και σβήνει σπάνια (στο ρελαντι)
μεχρι το προηγουμενο γεμισμα έσβηνε συχνα πυκνα και αναγκαζομουν να κραταω λιγο γκαζακι στα φαναρια απο το φοβο μη σβησει -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
παντως περα απο την πλάκα...συνηθως στο σκουτερ βαζω 100αρα ΕΤΕΚΑ και μερικες φορες ΕΚΟ95αρα
Την τελευταια φορα εβαλα ΕΚΟ 100αρα.
διαφορα στην αποδοση δεν ειδα (ουτε εβλεπα παλαιοτερα με τις αλλες), αλλα πλεον το μηχανακι εχει πιο σταθερο ρελαντι και σβήνει σπάνια (στο ρελαντι)
μεχρι το προηγουμενο γεμισμα έσβηνε συχνα πυκνα και αναγκαζομουν να κραταω λιγο γκαζακι στα φαναρια απο το φοβο μη σβησειΕσβυνε στο ρελαντι ? μηπως η βενζινη που σου βαζει ο βενζινας εχει και λιγο απο αυτο μεσα ?
-
Ο χρήστης lary έγραψε:
παιδια μια ερωτηση..
χρησιμοποιω τον τελευταιο καιρο V-Power 95αρα.Προσφατα εμαθα για την εξαγορα στην Ελλαδα της Shell απο τη Motor Oil.Τι συμβαινει πραγματικα?Χρησιμοποιω την ιδια βενζινη με τους υπολοιπους ευρωπαιους ή η 'ελληνικη V-Power' ειναι διαφορετικη?απο ατομο που δουλευει μεσα στα διυλιστηρια εχω ακουσει οτι απλη 95αρα και v power ειναι 100% το ιδιο
-
Ο χρήστης ntinaras έγραψε:
παιδια μια ερωτηση..
χρησιμοποιω τον τελευταιο καιρο V-Power 95αρα.Προσφατα εμαθα για την εξαγορα στην Ελλαδα της Shell απο τη Motor Oil.Τι συμβαινει πραγματικα?Χρησιμοποιω την ιδια βενζινη με τους υπολοιπους ευρωπαιους ή η 'ελληνικη V-Power' ειναι διαφορετικη?απο ατομο που δουλευει μεσα στα διυλιστηρια εχω ακουσει οτι απλη 95αρα και v power ειναι 100% το ιδιο
Σωστα
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
παντως περα απο την πλάκα...συνηθως στο σκουτερ βαζω 100αρα ΕΤΕΚΑ και μερικες φορες ΕΚΟ95αρα
Την τελευταια φορα εβαλα ΕΚΟ 100αρα.
διαφορα στην αποδοση δεν ειδα (ουτε εβλεπα παλαιοτερα με τις αλλες), αλλα πλεον το μηχανακι εχει πιο σταθερο ρελαντι και σβήνει σπάνια (στο ρελαντι)
μεχρι το προηγουμενο γεμισμα έσβηνε συχνα πυκνα και αναγκαζομουν να κραταω λιγο γκαζακι στα φαναρια απο το φοβο μη σβησειΆν δεις κάπου διαφορά με 100άρα σε μοτέρ που δουλεύει στα 95 οκτάνια με οδηγία του κατασκευαστή, είναι ακριβώς αυτό το φάσμα στροφών, ρελαντί με 1000-1200 στροφές, λόγω των αντικροτικών ιδιοτήτων που προσφέρουν τα παραπάνω οκτάνια.
Και πάλι σε θεωρητικό επίπεδο και μόνο αν το μοτέρ είναι καταπονημένο ή/και επιρρεπές στις διάφορες συνθήκες, όπως καλή ώρα το μηχανάκι σου που σβήνει που και που.Άν ο κατασκευαστής επιβάλλει 98 οκτάνια, τότε ναι υπάρχει διαφορά και το πιθανότερο σε χαμηλές στροφές να έχεις πυράκια.
Ακόμα και τότε όμως δεν θα αισθανθείς διαφορά σε απόδοση, εκτός αν αντιλαμβάνεσαι τα υποδέκατα του δευτερολέπτου στις ρεπρίζ, οπότε πάω πάσο. -
Δεν υπαρχει ευρωπαικη v-power και ελληνικη...
Σε καθε χωρα η συνταγη για την δημιουργια αυτης της βενζινης ειναι διαφορετικη και εχει να κανει με τις κλιματολογικες συνθηκες που επικρατουν! Αλλη ειναι η v-power που χρησιμοποιουν στην βορεια ευρωπη που εχει χαμηλες θερμοκρασιες και αρκετη υγρασια, αλλα η συσταση για την κεντρικη ευρωπη με μετριες θερμοκρασιες και χαμηλη υγρασια και αλλη για το μεσογειακο κλιμα με της υψηλες θερμοκρασιες και την υψηλη υγρασια!Οσο για αυτους με τους γνωστους στα δυιλυστηρια, τους θειους που εχουν βυτια και τους κολλητους που εχουν πρατηρια και σας εχουν πει 'εμπιστευτικα' κατι, σταματηστε να λετε μ@λακιες!
Η V-power εξακολουθει να παραγεται στις εγκαταστασεις που μεχρι πριν απο λιγες μερες ανηκαν στην Shell και τωρα εξαγοραστηκαν (μαζι με τα καυσιμα, τα λιπαντικα, το προσωπικο, τα ιχ βυτια και γενικα οτι κατειχε στην ιδιοκτησια της η Shell Hellas AE) απο ελληνικα συμφεροντα οπως συνεβαινε εδω και τοσα χρονια! Τιποτα δεν εχει αλλαξει...
-
Πριν λίγες μέρές γύρισα από πόρο. Στην avin και μοναδικό βενζινάδικο εκεί, 1.399. Πολύ καλή τιμή αν αναλογιστεί κανείς ότι είναι το μοναδικό βενζινάδικο + και τα όποια έξοδα για να φτάσει εκεί. Και πολύ καλή ποιότητα, με 25 ευρώ μου έφτασε μέχρι σήμερα χωρίς να μου έχει ανάψει λαμπάκι και να είναι όταν έβαλα βενζίνη λίγο πιο πάνω απ' την τελευταία γραμμή. Και γύρισα και οδικώς. Μια χαρά
-
Γιατι υπαρχουν τοσο μεγαλες διαφορες στις τιμες?
Ειδα τιμες απο 1,42 εως 1,60. -
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Γιατι υπαρχουν τοσο μεγαλες διαφορες στις τιμες?
Ειδα τιμες απο 1,42 εως 1,60.Γιατί το κράτος έχει ασχέτους που δεν καταλαβαίνουν τι γίνεται και δεν το ελέγχουν (ή είναι σχετικοί αλλά τα παίρνουν για να το επιτρέπουν).
Γιατί οι καταναλωτές είναι ηλίθιοι και βάζουν ακόμα από αυτούς που το έχουν ακριβά.
Γιατί οι βενζινάδες δουλεύουν όχι για την ψυχή της μάνας τους αλλά για να βγάλουν όσο περισσότερο κέρδος μπορούν.... και τα δύο προηγούμενα δεν τους χαλάνε καθόλου τη μαγιά! -
Μα, 0,20€ διαφορα? Και δε μιλαω για τιμες σε νησι...
-
εχω παρατηρησει μια συνεχή αυξηση της τιμής του ντιζελ απο την Τριτη και μετα.
Δεν είναι 1 ή 2 λεπτά, ο Μ.Ο. είναι περίπου στα 5!
Ενα πρατήριο μαλιστα, που είναι και το φτηνότερο, ανέβασε δυο φορές τις τιμές.
Η αμόλυβδη φαίνεται στάσιμη και μαλιστα καποιοι την εριξαν 1 λεπτο.
Ξερει κανείς τίποτα;
(εκτός απο... την προφανή συνωμοσία να αποτρέψουν τον κόσμο να παρει ντιζελ; ) -
Στο gasprice βλεπω απο 1,14 εως 1,44€
0,30€ διαφορα...
Βενζίνη ώρα μηδέν!