-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
ford mondeo 2.0T με το powwershift το κιβωτιο.Μεταχειρισμένη Lotus Elise!
-
Ο χρήστης nyfitsa έγραψε:
Ειλικρινα, χωρις να θελω να σε ειρωνευτω, υπαρχει εστω και μια φορα που να μην εχεις προτεινει κατι απο την γκαμα της φορντ??? Να ελεγες το Kuga το καταλαβαινω, αλλα Mondeo???On topic
Scout και απο εμένα. Πολύ καλή επιλογή. Βεβαια θα το ηθελε με DSG. Κριμα που δεν βγαινειΑμα εβγαινε διλιτρο...
-
το χ3 ειναι απελπιστικα αργο και βαρυ ... ειναι κριμα να το παρεις ... πιστεψε με ειναι αυτοκινητο αλλης εποχης . Το scout ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ και θα το χαρεις στην φορτωση (οικογενεια) στο 4χ4 κλπ.
Θελω μονο να επισημανω ενα πραγματακι .. τωρα που ειναι ακομη νωρις ΣΚΕΨΟΥ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ το θεμα του DIESEL αυτα τα διχιλιαρα καινε πραγματικα πολυ . Ριξε μια ματια και στη δημοσιευση μου εδω : viewtopic.php?f=15&t=23429&start=480
φιλικα -
Στα 30.000€ αντί για μτχ Χ3 θα προτιμούσα το νέο Rav4 ή την δικίνητη X1 (που άρχισε να μου αρέσει ... )!
Για κάτι φτηνότερο το Scout. -
Έχεις ένα θέμα στα κριτήρια σου αν ξεκινάς από BMW και καταλήγεις σε Skoda...
Όποιος λέει το X3 βαρύ και βενζινοφάγο έχει δίκιο. Οι υπόλοιποι δε το ΄χουν οδηγήσει οπότε μη τους ακούς.
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Ειλικρινα, χωρις να θελω να σε ειρωνευτω, υπαρχει εστω και μια φορα που να μην εχεις προτεινει κατι απο την γκαμα της φορντ??? Να ελεγες το Kuga το καταλαβαινω, αλλα Mondeo???
On topic
Scout και απο εμένα. Πολύ καλή επιλογή. Βεβαια θα το ηθελε με DSG. Κριμα που δεν βγαινειΑμα εβγαινε διλιτρο...
Βγαινει σε DIESEL η καλύτερη επιλογή!!
-
Ο χρήστης giorgosvet έγραψε:
Ειλικρινα, χωρις να θελω να σε ειρωνευτω, υπαρχει εστω και μια φορα που να μην εχεις προτεινει κατι απο την γκαμα της φορντ??? Να ελεγες το Kuga το καταλαβαινω, αλλα Mondeo???
On topic
Scout και απο εμένα. Πολύ καλή επιλογή. Βεβαια θα το ηθελε με DSG. Κριμα που δεν βγαινειΑμα εβγαινε διλιτρο...
Βγαινει σε DIESEL η καλύτερη επιλογή!!
Αμα θελει diesel τοτε οκ.
-
Ο χρήστης leftgalan έγραψε:
το χ3 ειναι απελπιστικα αργο και βαρυ ... ειναι κριμα να το παρεις ... πιστεψε με ειναι αυτοκινητο αλλης εποχης . Το scout ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ και θα το χαρεις στην φορτωση (οικογενεια) στο 4χ4 κλπ.
Θελω μονο να επισημανω ενα πραγματακι .. τωρα που ειναι ακομη νωρις ΣΚΕΨΟΥ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ το θεμα του DIESEL αυτα τα διχιλιαρα καινε πραγματικα πολυ . Ριξε μια ματια και στη δημοσιευση μου εδω : viewtopic.php?f=15&t=23429&start=480
φιλικαδεν ξέρω αν πραγματικά αξίζει η αγορά αλλά μου κάνει εντύπωση η απαξίωση του! δηλ. δεν είναι ΒΜW με αρκετά καλή ποιότητα κατασκευής και κύλισης; δεν έχει το,από ότι έχω διαβάσει,πολύ καλό X DRIVE; σε πρόσφατο τεστ που διάβασα έχει και οδική συμπεριφορά που θυμίζει σειρα 3. ναι είναι λίγα τα 150 άλογα για το βάρος του αλλά και αυτοκίνητο άλλης εποχής παραπέμπει στη δεκαετία του 90. είναι τόσο πίσω; όσο για το diesel μένω Αθήνα.
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Ειλικρινα, χωρις να θελω να σε ειρωνευτω, υπαρχει εστω και μια φορα που να μην εχεις προτεινει κατι απο την γκαμα της φορντ??? Να ελεγες το Kuga το καταλαβαινω, αλλα Mondeo???
On topic
Scout και απο εμένα. Πολύ καλή επιλογή. Βεβαια θα το ηθελε με DSG. Κριμα που δεν βγαινειΑμα εβγαινε διλιτρο...
Βγαινει σε DIESEL η καλύτερη επιλογή!!
Αμα θελει diesel τοτε οκ.
Πραγματικό εργαλείο η 2.0d την έχω οδηγήσει τρομερό κράτημα , αίσθηση μικρού γρήγορου και ευκίνητου αυτοκινήτου και με 10Ε έκανα 180χμ.
edit με την ποιότητα κύλησης βέβαια ένα θεματάκι το έχει .
-
Με Kuga η με BMW εκανες βολτα?
-
bmw x3 2.0d
-
Εννοείται πως για Χ3 το 320d είναι πολύ καλύτερο, γενικά σε SUVλάκι, το diesel ταιριάζει γάντι, αλλά εγώ δεν θα ήμουν και τόσο αρνητικός και για την απλή ατμοσφαιρική αν ξέρεις τι παίρνεις. Εντάξει, τα 150 δεν είναι και ό,τι καλύτερο, γιατί το αυτοκίνητο είναι βαρύ, αλλά κι ένα RAV πόσο πιο γρήγορο είναι με τα ίδια άλογα;
Σαφώς και το Skoda Scout είναι πολύ καλό αυτοκίνητο, και νομίζω καλύτερη αγορά από την Χ3 2.0 αφού είναι και καινούριο και φθηνότερο και τα κάνει όλα καλά, αλλά σίγουρα δεν είναι SUV και σίγουρα δεν φτάνει την BMW στο εσωτερικό και σε γενικότερη αίσθηση...
-
Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
Έχεις ένα θέμα στα κριτήρια σου αν ξεκινάς από BMW και καταλήγεις σε Skoda...Όποιος λέει το X3 βαρύ και βενζινοφάγο έχει δίκιο. Οι υπόλοιποι δε το ΄χουν οδηγήσει οπότε μη τους ακούς.
το θέμα κριτήριο είναι σχετικό. αρχική μου σκέψη είναι κατι πιο premium γι αυτό και προσανατολίστηκα στην χ3 αλλά με όλα αυτά που γράφονται δεν ξέρω αν αξίζει, οπότε το πολύ καλό skoda ή οτιδήποτε άλλο εφάμιλο το συζητάω.Όντως είναι βαρύ και βενζινοφάγο αμάξι η χ3 αλλά που είναι όλοι όσοι την έχουν οδηγήσει; έχει κάτι που να την ξεχωρίζει,που να σε κάνει να πεις , χαλάλι τα χρήματα την προτιμάω σε σχέση με ένα scout,rav,forester ή tiguan
-
Ο χρήστης spyrosK έγραψε:
Έχεις ένα θέμα στα κριτήρια σου αν ξεκινάς από BMW και καταλήγεις σε Skoda...
Όποιος λέει το X3 βαρύ και βενζινοφάγο έχει δίκιο. Οι υπόλοιποι δε το ΄χουν οδηγήσει οπότε μη τους ακούς.
το θέμα κριτήριο είναι σχετικό. αρχική μου σκέψη είναι κατι πιο premium γι αυτό και προσανατολίστηκα στην χ3 αλλά με όλα αυτά που γράφονται δεν ξέρω αν αξίζει, οπότε το πολύ καλό skoda ή οτιδήποτε άλλο εφάμιλο το συζητάω.Όντως είναι βαρύ και βενζινοφάγο αμάξι η χ3 αλλά που είναι όλοι όσοι την έχουν οδηγήσει; έχει κάτι που να την ξεχωρίζει,που να σε κάνει να πεις , χαλάλι τα χρήματα την προτιμάω σε σχέση με ένα scout,rav,forester ή tiguan
Γιατί δε κοιτάς ένα 3λτ?
Ή να προτείνω κάτι άλλο? Γιατί δεν πηγαίνεις την Χ3 μια βόλτα να δεις αν σε βολεύει κι αν σε ικανοποιούν οι επιδόσεις?
-
LOL
Τι λες καλέ στον άνθρωπο;!
Το ίδιο είναι 2λίτρα και το ίδιο 3;
Άλλες ασφάλειες, άλλες βενζίνες, άλλα τέλη, άλλη εφορία...
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
LOLΤι λες καλέ στον άνθρωπο;!
Το ίδιο είναι 2λίτρα και το ίδιο 3;
Άλλες ασφάλειες, άλλες βενζίνες, άλλα τέλη, άλλη εφορία...
έχεις δίκιο γι αυτό δεν το κοίταξα εξ αρχής, μέχρι 2λιτρα και πολλά μου ειναι
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
LOLΤι λες καλέ στον άνθρωπο;!
Το ίδιο είναι 2λίτρα και το ίδιο 3;
Άλλες ασφάλειες, άλλες βενζίνες, άλλα τέλη, άλλη εφορία...
Έχεις δίκιο...αλλά...
Άπαξ και φτάσεις στο 2λτ...η διαφορά μετά για το 3λτ δεν είναι τόσο μεγάλη. Το μεγάλο βήμα είναι το 2λτ.
Η ασφάλεια επηρεάζεται πρωτίστως από το ύψος του κεφαλαίου που ασφαλίζεις και λιγότερο από τα κυβικά.
Οι βενζίνες είναι ίδιες, ειδικά με το 2λτ που καίει...το ίδιο πάνω-κάτω με το 3λτ. Άντε να καίει 1-2 λίτρα παραπάνω το πολύ. Η μέση στον 3λτ στην Χ3 είναι περίπου στα 13-14 όταν με τον 2λτ θα είσαι στα 12-13.
Το τεκμήριο ισχύει στο κόστος του αυτοκινήτου και όχι στον κυβισμό αν θυμάμαι καλά.
Η μοναδική ουσιαστική διαφορά είναι στα τέλη.
Αυτά βεβαίως αν οι τιμές των μτχ είναι παραπλήσιες.
==========
Εν πάση περιπτώσει...προτείνω να γίνει ένα test drive στην Χ3 και να δεις αν σε καλύπτει.
-
Ο χρήστης spyrosK έγραψε:
το θέμα κριτήριο είναι σχετικό. αρχική μου σκέψη είναι κατι πιο premium γι αυτό και προσανατολίστηκα στην χ3 αλλά με όλα αυτά που γράφονται δεν ξέρω αν αξίζει, οπότε το πολύ καλό skoda ή οτιδήποτε άλλο εφάμιλο το συζητάω.Όντως είναι βαρύ και βενζινοφάγο αμάξι η χ3 αλλά που είναι όλοι όσοι την έχουν οδηγήσει; έχει κάτι που να την ξεχωρίζει,που να σε κάνει να πεις , χαλάλι τα χρήματα την προτιμάω σε σχέση με ένα scout,rav,forester ή tiguan
Επειδη ανεφερα το scout, ακου το σκεπτικο μου. Τα suv της bmw ως προς την αναρτηση, ειναι περισσοτερο προσανατολισμενα στην ασφαλτο. Εκτος δρομου δηλαδη η σφικτη αναρτηση σε δυσκολευει. Στο δρομο ομως δε θα εχεις προβλημα. Τα υπολοιπα που αναφερεις, πανε καλυτερα εκτος αλλα για χρηση χωρις ακροτητες δε θα σε 'χαλασει' κανενα ουτε στην ασφαλτο. Προτεινα ομως το οκταβια γιατι: μπορεις να το παρεις καινουριο φθηνοτερα απο τα υπολοιπα και φυσικα εχεις το κεφαλι σου ησυχο σε σχεση με τα μτχ. Επισης, εχεις χαμηλοτερο κεντρο βαρους -σημαντικο στις υψηλοτερες ταχυτητες- χαμηλοτερο κατωφλι φορτωσης και μεγαλυτερο χωρο αποσκευων. Κινητηρας τουρμπο του οποιου η ροπη θα σε βοηθησει σε ολα τα εδαφη, ενω οι εκτος δρομου δυνατοτητες του πιστευω θα σε καλυψουν
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
το θέμα κριτήριο είναι σχετικό. αρχική μου σκέψη είναι κατι πιο premium γι αυτό και προσανατολίστηκα στην χ3 αλλά με όλα αυτά που γράφονται δεν ξέρω αν αξίζει, οπότε το πολύ καλό skoda ή οτιδήποτε άλλο εφάμιλο το συζητάω.Όντως είναι βαρύ και βενζινοφάγο αμάξι η χ3 αλλά που είναι όλοι όσοι την έχουν οδηγήσει; έχει κάτι που να την ξεχωρίζει,που να σε κάνει να πεις , χαλάλι τα χρήματα την προτιμάω σε σχέση με ένα scout,rav,forester ή tiguan
Επειδη ανεφερα το scout, ακου το σκεπτικο μου. Τα suv της bmw ως προς την αναρτηση, ειναι περισσοτερο προσανατολισμενα στην ασφαλτο. Εκτος δρομου δηλαδη η σφικτη αναρτηση σε δυσκολευει. Στο δρομο ομως δε θα εχεις προβλημα.
Πολύ σωστά...και η απόδειξη: http://www.youtube.com/watch?v=u2LLMxlkT-Y
-
Οκ πειστηκα οτι θα το λυπομουν αφανταστα εκτος
Παντως με λαστιχα δρομου μην περιμενετε κανενα να ανεβει το λοφισκο στην αρχη ή να ξεκολλησει απο τη λασπη.. Το γεγονος ομως οτι η αναρτηση τερματιζει για πλακα και το αμαξωμα βρισκει τοσο ευκολα κατω θα με απετρεπε απο το να την βγαλω σε σημεια χωρις ασφαλτο...
ΑΓΟΡΑ ΒΜW X3 MEΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ