-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Να και μια άλλη οπτική γωνία των πραγμάτωνΑν έχω άδικο να μου το πείτε.
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
:offtopicviii: Λοιπόν οι Γερμανόφιλοι έχουν αποθρασυνθεί τελείως.Για πείτε μας ρε θηρία τι άλλο έχει βγάλει η εταιρία του λαού άξιο αναφοράς εκτός από τους TSI(Αυτούς με τον κομπρέσορα γιατί οι άλλοι δεν είναι και τίποτα το τρομερό) και το DSG που το έχεται βρει και το κοπανάτε συνέχεια γιατί δεν έχετε τίποτε άλλο να πείτε.Εδώ το Gruppo αφάιρεσαι από τον κινητήρα ένα από τα βασικά κινούμενα μέρη και το αντικατέστησε με υδραυλικό μηχανισμό.Ξέρετε τι σημαίνει αυτό.Πως αυτή η μηχανή μοιάζει με διαστημόπλοιο μπροστά στις τουρμπάτες μπαρούφες με τον άμεσο ψεκασμό για τις οποίες τέλος πάντων μας έχετε πρήξει.Και επιπλέον δεν το ανακαλύψε η VW το τουρμπο προϋπάρχει σε αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής 30 χρόνια τώρα όταν η εταιρεία του λαού πενευόταν για το πρώτο Golf και για την έκδοση GTI 1.8 με 115 άλογα .Εντάξει δεν μιλάμε δεν μιλάμε αλλά η υπομονή έχει και τα όριά της.1. Είσαι off-topic, εδώ το θέμα, αν το πρόσεξες, είναι η Giulietta.
2. H δημοσίευσή σου είναι κλασσικό flame bait. [Mod]Το ξέρω και συγνώμη
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Οδηγώντας τον Multiair, καταλαβαίνεις την υπεροχή του.
Συγνώμη αλλά ψάχνουμε ψύλλους στα άχυρα....
Καμία υπεροχή δεν υπάρχει
Ο καθένας έχει τα πλεονεκτήματα του, και η όποια υπεροχή, αν και εφόσον υπάρχει, καθορίζεται από την κλιμάκωση του κιβωτίου, όπου σε κάποιο είδος διαδρομής ευνοεί το ένα ή το άλλο μοτέρ....
Δυστυχώς οι μεγάλες διαφορές που υφίσταντο πριν από 15 χρόνια και πιο πίσω σήμερα εκμηδενίστηκαν.
Τίποτα δεν είναι άγνωστο σχεδόν στην μηχανολογία...
Όπως επίσης η Fiat μπορεί να καλοκατασκευάσει ένα αυτοκίνητο, πχ το Fiat 500, έτσι η VW έβγαλε υψηλές αποδόσεις στους κινητήρες.
Από κει και πέρα μένει η σάλτσα που ξέρει να φτιάχνει ο κάθε κατασκευαστής...Πχ ο multiair έχει συμπαθητικό ήχο, και τις κλασσικές επιλογές στην κλιμάκωση, ιταλοί γαρ, δίνει αυτό το κατιτίς στον ανήσυχο...Σίγουρα όχι υπεροχή όμως...Σίγουρα δεν υπάρχουν οι διαφορές που υπήρχαν παλιότερα (για αυτό μπορεί κανείς να κατηγορήσει την έλευση των τούρμπο που έχουν ισοπεδώσει τα πάντα και έχουν αμβλύνει τις διαφορές). Όμως ο Multiair, είτε σε θέμα αισθησης (δεν λαχανιάζει ψηλά), είτε λόγω ήχου, είτε ακόμα λόγω κλιμάκωσης, ανάβει τα πάθη περισσότερο από τον Tsi.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Οδηγώντας τον Multiair, καταλαβαίνεις την υπεροχή του.
Συγνώμη αλλά ψάχνουμε ψύλλους στα άχυρα....
Καμία υπεροχή δεν υπάρχει
Ο καθένας έχει τα πλεονεκτήματα του, και η όποια υπεροχή, αν και εφόσον υπάρχει, καθορίζεται από την κλιμάκωση του κιβωτίου, όπου σε κάποιο είδος διαδρομής ευνοεί το ένα ή το άλλο μοτέρ....
Δυστυχώς οι μεγάλες διαφορές που υφίσταντο πριν από 15 χρόνια και πιο πίσω σήμερα εκμηδενίστηκαν.
Τίποτα δεν είναι άγνωστο σχεδόν στην μηχανολογία...
Όπως επίσης η Fiat μπορεί να καλοκατασκευάσει ένα αυτοκίνητο, πχ το Fiat 500, έτσι η VW έβγαλε υψηλές αποδόσεις στους κινητήρες.
Από κει και πέρα μένει η σάλτσα που ξέρει να φτιάχνει ο κάθε κατασκευαστής...Πχ ο multiair έχει συμπαθητικό ήχο, και τις κλασσικές επιλογές στην κλιμάκωση, ιταλοί γαρ, δίνει αυτό το κατιτίς στον ανήσυχο...Σίγουρα όχι υπεροχή όμως...Συμφωνώ γενικά. Ο κάθε κινητήρας έχει τα πλεονεκτήματα του. Εγώ δεν είμαι ούτε γερμανόφιλος, ούτε ιταλόφιλος, ούτε τίποτα-φιλος.Και δεν έχω γερμανικό αμάξι. Απλά δε μου αρέσουν και μένα τα κολλήματα με τις διάφορες εταιρίες. Μ'αρέσει να είμαι αντικειμενικός και όπως και να το κάνουμε ο tsi είναι ένα πάρα πολύ καλό μοτερ. Λένε οι ιταλόφιλοι για τους κολλημένους γερμανόφιλους αλλά και αυτοί δεν πάνε πίσω. Μην πώ οτι είναι και χειρότεροι..Αν τολμήσει να πεί κάποιος κάτι για άλλο αμάξι τον φάγανε λάχανο... Καλή ώρα ο φίλος ο orestisren νωρίτερα.. Εντάξει δεν είναι δικές μας οι εταιρίες, ούτε βγάζομε λεφτά από αυτές..Χαλαρωστε! Εγώ είπα οτι το multiair φαίνεται να είναι πολλά υποσχόμενο και νομίζω οτι η fiat έχει κανει πολλά βήματα μπροστά, ξεκινώντας από τους tjet, οι οποιοί μπορεί να μην ήταν κάτι ιδιαίτερο τεχνολογικά αλλά κινούν με πολύ μεγαλύτερη αξιοπρέπεια τα αμάξια του group σε σχέση με τους παλιότερους. Έτσι και στην giulietta πιστεύω ο multiair 170 ταιριάζει μια χαρά. Φαντάζεστε να βάζανε ακόμα τον 1.6 twinspark? Νομίζω η fiat έδωσε μεγάλη ανάσα στην alfa romeo τεχνολογικά..
Ο συνδιασμός κομπρέσορα και τούρμπο με άμεσο ψεκασμό στον tsi νομίζω είναι ακόμα πολύ μπροστά. Άσε που νομίζω οτι η γραμμικότητα τους δεν συγκρίνεται.
Γιατί αυτό είναι φρέσκο;
Υπάρχει σε αυτοκίνητο πόλης εδώ και 20 χρόνια.
Πιο είναι αυτό το αυτοκίνητο πόλης? Το ξέρω οτι δεν είναι καινούργιo to twincharge αλλά αλήθεια δεν ξέρω πιο αυτοκίνητο πόλης το φόραγε. Δε το λέω ειρωνικά.
-
Το Nissan Micra είχε τούρμπο+κομπρεσσορα. Βέβαια ήταν πατέντα της Lancia στην αγωνιστική S4.
-
Ο χρήστης ironman02 έγραψε:
Φαντάζεστε να βάζανε ακόμα τον 1.6 twinspark?Που τέτοια τύχη
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το Nissan Micra είχε τούρμπο+κομπρεσσορα. Βέβαια ήταν πατέντα της Lancia στην αγωνιστική S4.Μιλάμε για το nissan micra πόλης ή αγωνιστικό? Γιατί για μάλλον αγωνιστικό μου φαίνεται..
-
To nissan micra (Κ10).
εντιτ: κανονική έκδοση δρόμου ήταν μεν, περιορισμένης παραγωγής δε.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
To nissan micra (Κ10).εντιτ: κανονική έκδοση δρόμου ήταν μεν, περιορισμένης παραγωγής δε.
Μπράβο το micra..Που μπορώ να βρώ ένα τέτοιο? Sorry για το off-topic..
-
Περί Giulietta ο λόγος. Χθες στην επιστροφή απο Χαλκιδική, πλησιάζω και προσπερνώ μια κόκκινη 147 προ f/l, πανέμορφο αυτοκίνητο ακόμα και σήμερα! Κάνω δεξιά και βλέπω στον καθρέπτη να πλησιάζει μια ολοκαίνουρια (με χάρτινες πινακίδες) άσπρη Giulietta με φώτα ημέρας LED. Για αρκετά δευτερόλεπτα είχα στους καθρέπτες μου τα δύο αυτοκίνητα δίπλα δίπλα. Το συμπέρασμα είναι ότι η Giulietta όχι μόνο είναι σχεδιαστικά άξιος συνεχιστής της 147 αλλά ότι έχει προχωρήσει ακόμα περισσότερο όντας πολύ ξεχωριστή και σύγχρονη ακόμα και σε σχέση με την διαχρονική 'μαμά' της!
-
Ο χρήστης ironman02 έγραψε:
Το Nissan Micra είχε τούρμπο+κομπρεσσορα. Βέβαια ήταν πατέντα της Lancia στην αγωνιστική S4.
Μιλάμε για το nissan micra πόλης ή αγωνιστικό? Γιατί για μάλλον αγωνιστικό μου φαίνεται..
Τώρα λοιπόν που ηρέμησα αυτό το αυτοκίνητο(η Gιulietτa δηλαδή)είναι όλα τα λεφτά μετά έχει και αυτόν τον απίστευτο κινητήρα(γιατί όπως προαναφέρθηκε αυτό το σύνολο δεν λαχανιάζει και η αίσθηση που δίνει στον οδηγό είναι εξαιρετική)είναι πως να το πω.Το λιγότερο πρόκληση.Το μόνο που διαπίστωσα ο ίδιος ότι του λείπει είναι ο ήχος ALFA ROMEO.Αυτό πράγματι είναι σημαντική απώλεια.Παρ' όλα αυτά κι εγώ πιστεύω πως έχει πολύ πιο σπορ αίσθηση από TSI.Και είμαι γαλλόφιλος αλλά βλέπεις το Μεσογειακό ταπεραμέντο με κάνει και αντιδράω με παρόμοιο τρόπο.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Περί Giulietta ο λόγος. Χθες στην επιστροφή απο Χαλκιδική, πλησιάζω και προσπερνώ μια κόκκινη 147 προ f/l, πανέμορφο αυτοκίνητο ακόμα και σήμερα! Κάνω δεξιά και βλέπω στον καθρέπτη να πλησιάζει μια ολοκαίνουρια (με χάρτινες πινακίδες) άσπρη Giulietta με φώτα ημέρας LED. Για αρκετά δευτερόλεπτα είχα στους καθρέπτες μου τα δύο αυτοκίνητα δίπλα δίπλα. Το συμπέρασμα είναι ότι η Giulietta όχι μόνο είναι σχεδιαστικά άξιος συνεχιστής της 147 αλλά ότι έχει προχωρήσει ακόμα περισσότερο όντας πολύ ξεχωριστή και σύγχρονη ακόμα και σε σχέση με την διαχρονική 'μαμά' της!Αυτό που με χαλάει εμένα στην giulietta σε σχεση με την 147 είναι το οτι η δεύτερη έβγαινε και 3πορτη. Αν έχεις παιδιά εντάξει μπορεί να θες 5πορτη, αλλά εγώ θα προτιμούσα 3πορτη. Για μένα είναι λόγος για να μην την πάρω αυτός. Η 147 ήταν πολύ πιο όμορφη 3πορτη και πιστεύω το ίδιο θα ήταν και η giulietta. Νομίζω οτι σε αυτούς που θέλουν 3πορτο απευθύνουν την mito αλλά δεν είναι και τόσο σωστό για μένα. Η mito δεν είναι ωραία (προσωπικά γούστα αυτά). Μπορεί να μοιάζουν μπροστά, αλλά απλά η φιλοσοφία είναι η ίδια..Πολύ με χαλάει αυτό το 'μόνο' 5πορτο.
-
Κι εγώ θα την ήθελα 3πορτη (ή ακόμα καλύτερα σε έκδοση Spint, δηλαδή coupe σαν την GT !) αλλά και η 5πορτη με το οπτικό τρικ με τα κρυμμένα πίσω χερούλια δεν θα με χαλούσε.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Περί Giulietta ο λόγος. Χθες στην επιστροφή απο Χαλκιδική, πλησιάζω και προσπερνώ μια κόκκινη 147 προ f/l, πανέμορφο αυτοκίνητο ακόμα και σήμερα! Κάνω δεξιά και βλέπω στον καθρέπτη να πλησιάζει μια ολοκαίνουρια (με χάρτινες πινακίδες) άσπρη Giulietta με φώτα ημέρας LED. Για αρκετά δευτερόλεπτα είχα στους καθρέπτες μου τα δύο αυτοκίνητα δίπλα δίπλα. Το συμπέρασμα είναι ότι η Giulietta όχι μόνο είναι σχεδιαστικά άξιος συνεχιστής της 147 αλλά ότι έχει προχωρήσει ακόμα περισσότερο όντας πολύ ξεχωριστή και σύγχρονη ακόμα και σε σχέση με την διαχρονική 'μαμά' της!Το συμπέρασμα είναι να κοιτάμε και λίγο τον δρόμο, γιατί μας βλέπω σε άλλο thread τούτου του forum, να ούμε
-
Δεν υπάρχει πρόβλημα... (είπε ο καπετάνιος του Τιτανικού και ρούφηξε την πίπα του...)
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δεν υπάρχει πρόβλημα... (είπε ο καπετάνιος του Τιτανικού και ρούφηξε την πίπα του...) -
Ο χρήστης ironman02 έγραψε:
Περί Giulietta ο λόγος. Χθες στην επιστροφή απο Χαλκιδική, πλησιάζω και προσπερνώ μια κόκκινη 147 προ f/l, πανέμορφο αυτοκίνητο ακόμα και σήμερα! Κάνω δεξιά και βλέπω στον καθρέπτη να πλησιάζει μια ολοκαίνουρια (με χάρτινες πινακίδες) άσπρη Giulietta με φώτα ημέρας LED. Για αρκετά δευτερόλεπτα είχα στους καθρέπτες μου τα δύο αυτοκίνητα δίπλα δίπλα. Το συμπέρασμα είναι ότι η Giulietta όχι μόνο είναι σχεδιαστικά άξιος συνεχιστής της 147 αλλά ότι έχει προχωρήσει ακόμα περισσότερο όντας πολύ ξεχωριστή και σύγχρονη ακόμα και σε σχέση με την διαχρονική 'μαμά' της!
Αυτό που με χαλάει εμένα στην giulietta σε σχεση με την 147 είναι το οτι η δεύτερη έβγαινε και 3πορτη. Αν έχεις παιδιά εντάξει μπορεί να θες 5πορτη, αλλά εγώ θα προτιμούσα 3πορτη. Για μένα είναι λόγος για να μην την πάρω αυτός. Η 147 ήταν πολύ πιο όμορφη 3πορτη και πιστεύω το ίδιο θα ήταν και η giulietta. Νομίζω οτι σε αυτούς που θέλουν 3πορτο απευθύνουν την mito αλλά δεν είναι και τόσο σωστό για μένα. Η mito δεν είναι ωραία (προσωπικά γούστα αυτά). Μπορεί να μοιάζουν μπροστά, αλλά απλά η φιλοσοφία είναι η ίδια..Πολύ με χαλάει αυτό το 'μόνο' 5πορτο.
Η giulietta σχεδιαστικά υπερέχει σε σχέση με την 5πορτη 147, η 147 απλα ήταν ενα 3πορτο όμορφο αμαξάκι που του κοτσάρανε και αλλες 2 πορτες ενω η giulietta έχει σχεδιαστεί με την φιλοσοφία του 5πορτου κουπέ...
-
Ο χρήστης teo75 έγραψε:
Περί Giulietta ο λόγος. Χθες στην επιστροφή απο Χαλκιδική, πλησιάζω και προσπερνώ μια κόκκινη 147 προ f/l, πανέμορφο αυτοκίνητο ακόμα και σήμερα! Κάνω δεξιά και βλέπω στον καθρέπτη να πλησιάζει μια ολοκαίνουρια (με χάρτινες πινακίδες) άσπρη Giulietta με φώτα ημέρας LED. Για αρκετά δευτερόλεπτα είχα στους καθρέπτες μου τα δύο αυτοκίνητα δίπλα δίπλα. Το συμπέρασμα είναι ότι η Giulietta όχι μόνο είναι σχεδιαστικά άξιος συνεχιστής της 147 αλλά ότι έχει προχωρήσει ακόμα περισσότερο όντας πολύ ξεχωριστή και σύγχρονη ακόμα και σε σχέση με την διαχρονική 'μαμά' της!
Αυτό που με χαλάει εμένα στην giulietta σε σχεση με την 147 είναι το οτι η δεύτερη έβγαινε και 3πορτη. Αν έχεις παιδιά εντάξει μπορεί να θες 5πορτη, αλλά εγώ θα προτιμούσα 3πορτη. Για μένα είναι λόγος για να μην την πάρω αυτός. Η 147 ήταν πολύ πιο όμορφη 3πορτη και πιστεύω το ίδιο θα ήταν και η giulietta. Νομίζω οτι σε αυτούς που θέλουν 3πορτο απευθύνουν την mito αλλά δεν είναι και τόσο σωστό για μένα. Η mito δεν είναι ωραία (προσωπικά γούστα αυτά). Μπορεί να μοιάζουν μπροστά, αλλά απλά η φιλοσοφία είναι η ίδια..Πολύ με χαλάει αυτό το 'μόνο' 5πορτο.
Η giulietta σχεδιαστικά υπερέχει σε σχέση με την 5πορτη 147, η 147 απλα ήταν ενα 3πορτο όμορφο αμαξάκι που του κοτσάρανε και αλλες 2 πορτες ενω η giulietta έχει σχεδιαστεί με την φιλοσοφία του 5πορτου κουπέ...
Απλά πιστεύω οτι η φιλοσοφία του 3πορτου κουπέ θα του ταίριαζε περισσότερο.
-
Ο χρήστης teo75 έγραψε:
Έχουμε μήπως κανένα τιμοκατάλογο απο τα linea accessori για την ιουλιέτα ΟΕΟ ? εστω και τον ιταλικό ?
κανα PDF ??? ΤΙΜΕΣ ΤΙΜΕΣ....το TCT πότε το περιμένουμε ????
Θα μπεις στο http://www.alfagiulietta.gr/
αφού παίξεις με τα διάφορα video clip, κάτω δεξιά θα βρεις τα παρακάτω link:
To E-BROCHURE
Εκεί μπορείς να ανοίξεις και να σώσεις το ελληνικό αρχείο pdf με τις εκδόσεις
και την linea accessori στο τέλος. http://new.alfaromeo.gr/userfiles/image ... Grecia.pdfΚαι το CAR CONFIGURATOR όπου υπάρχει ο ελληνικός configurator
http://www.alfaromeo.gr/carconf/giulietta/index.html -
δλδ το multiair στην ουσία ειναι κατι σαν κιτ κουμπωμένο πανω σε ενα στο ήδη υπάρχων μοτερ?
και αν ισχύει κάτι τέτοιο το μοτέρ ειναι έτοιμο να αντέξει τέτοιες πιέσεις
Alfa Romeo Giulietta