Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Παραφλού στο ψυγείο
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Παραφλού στο ψυγείο
    • 1
    • 2
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 39
    • 40
    • 12 / 40
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    790
    38059
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lazaros last edited by

      γμτ και πήγα και επλυνα το μοτερ άλλος και γω!!!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • xenos
        xenos last edited by

        Ο χρήστης lazaros έγραψε:
        γμτ και πήγα και επλυνα το μοτερ άλλος και γω!!!!!

        Φληναφήματα και πομφόλυγες...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spyrosbhta last edited by

          Λοιπόν παίδες το παραφλού μου μετά από διαδρομή βράζει και χύνεται από το πλαστικό δοχείο. Έχω χάσει πολύ παραφλού σε 3 διαδρομές εδώ και τρεις μέρες (κάθε φορά το συμπλήρωνα). Γιατί μπορεί να βράζουν τα νερά; Να αναφέρω πως τις διαρροές τις έχω φτιάξει πριν καιρό, δεν έχω.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Καμμενη φλατζα;Κολλημενος θερμοστατης;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spyrosbhta last edited by

              Αυτό θα πει γρήγορη απάντηση...

              Προσπαθώ να μη σκέφτομαι καμένη φλάντζα ή ακόμη χειρότερα ράγισμα στο κεφ...

              Ο θερμοστάτης ανοίγει(απ'όσο κατάλαβα), απλά λέω μήπως τα έφτυσε...
              Η η τρόμπα νερού, αλλά αυτή δε χάνει.
              Επίσης, μπορεί αυτό να γίνει από τη μη σωστή κυκλοφορία νερού; πχ παρατήρησα ότι οι ιμαντες είναι φθαρμένοι...μήπως η τρόμπα χανει στροφές από εκεί;
              (είχα και το εξής ''περιεργο'': όταν είδα τη θερμοκρασία να ανεβαίνει κατέβασα ταχύτητα, για να σταματήσω, και αφού ανέβηκαν οι στροφές έπεσε η θερμοκρασία... )

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spyrosbhta last edited by

                να ενημερώσω πως δε δοκίμασα να βγάλω το θερμοστάτη στο τελευταίο ταξιδάκι, έτσι ώστε να διαπιστώσω ή να αποκλείσω δυσλειτουργεία του ιδίου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pilotos last edited by

                  Επειδη ηθελα να αλλαξω τα παραφλου ζητησα απο το συνεργειο να αδειασουν το κυκλωμα και να προσθεσουν φρεσκο.
                  Αποτελεσμα το αμαξι να εχει μπλε παραφλου,να προσθεσουν 2 λιτρα κοκκινο και να αποκτησω μαυρο χρωμα στο παγουρι..
                  Τα πηρα στο κρανιο και εκανα αποπειρα πλυσιματος του κυκλωματος με αλλαγη παραφλου.
                  Αφου ελυσα το κολλαρο να βγει το μαυρο πραγμα προσθεσα νερο βρυσης και το καθαριστικο.
                  ΤΟ αφησα δουλεψε το βεντιλατερ 2 φορες εσβησα και ελυσα κολλαρο.Με αποτελεσμα να βγει το καυστο νερο.
                  Εβαλα κολλαρο και φουλαρα νερο βρυσης.Αυτο εγινε 2 φορες και στο τελος μπηκαν 9 λιτρα απιονισμενο νερο με αντιψυκτικο.
                  Το αμαξι πλεον αργει να αναψει τα φαν του αρκετα σε σχεση με πριν και γενικοτερα δειχνει πολυ καλυτερη συμπεριφορα σε βολτας 1 ωρας δοκιμης.
                  Η ερωτηση ειναι η εξης: το μοτερ ειναι V6 αλουμινενιο.Υπαρχει περιπτωση να εχει προκληθει βλαβη οταν προσθετα νερο βρυσης στο δοχειο διαστολης σε θερμοκρασια περιβαλλοντος μεσα στο καυτο μπλοκ?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dstou last edited by

                    Η ερωτηση ειναι η εξης: το μοτερ ειναι V6 αλουμινενιο.Υπαρχει περιπτωση να εχει προκληθει βλαβη οταν προσθετα νερο βρυσης στο δοχειο διαστολης σε θερμοκρασια περιβαλλοντος μεσα στο καυτο μπλοκ

                    Η διάγνωση εξ αποστάσεως δεν έχει τόση ακρίβεια ακόμη. Περίμενε λίγα χλμ. ακόμη και θα διαπιστώσεις μόνος σου και με μεγάλη ακρίβεια αν προκάλεσες βλάβη ή όχι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pilotos last edited by

                      Εκανα 250 χλμ και ολα καλα.
                      ΤΟ παραφλου σταθερο χωρις πιεση το κυκλωμα και τα λαδια κυριλε!
                      Μαλλον ειμαστε οκ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        costas-athan last edited by

                        Ford Ecort '98 ζητά προδιαγραφές αντιψυκτικού Ford ESDM-97B49-A. Τι παραφλού να βάλω; Τι παίζει με οργανικά, ανόργανα και υβριδικά (μείγμα αυτών των δύο) παραφλού;

                        Ένα παράδειγμα από κάθε κατηγορία:
                        Οργανικό: http://www.motul.fr/redirectuk.asp?N=1.06.07.04
                        Υβριδικό: http://www.motul.fr/redirectuk.asp?N=1.06.07.03
                        Ανόργανο: http://www.motul.fr/redirectuk.asp?N=1.06.07.05

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:
                          Ford Ecort '98 ζητά προδιαγραφές αντιψυκτικού Ford ESDM-97B49-A. Τι παραφλού να βάλω; Τι παίζει με οργανικά, ανόργανα και υβριδικά (μείγμα αυτών των δύο) παραφλού;

                          http://www.google.com/search?hl=el&safe ... -A&spell=1

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            costas-athan last edited by

                            Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                            Ford Ecort '98 ζητά προδιαγραφές αντιψυκτικού Ford ESDM-97B49-A. Τι παραφλού να βάλω; Τι παίζει με οργανικά, ανόργανα και υβριδικά (μείγμα αυτών των δύο) παραφλού;

                            http://www.google.com/search?hl=el&safe ... -A&spell=1

                            Το έχω κάνει ήδη. Το πιο σχετικό που βρήκα είναι αυτό:

                            Ford Spec. (ESD-M97B49-A) is an obsolete
                            Ford coolant specification that was replace by (WSS-M97B44-C),
                            which was later replaced by Ford (WSS-M97B44-D). The current
                            specification requires an ethylene glycol based coolant with
                            Organic Acid Technology (OAT). The equivalent product for the
                            current specification is GM DEX-COOL.

                            Πηγή: http://www.jcna.com/forums/view.php?Vre ... hread=3412

                            Αλλά έχω την εντύπωση ότι κάπου είχα διαβάσει πως σε αυτοκίνητα που χρησιμοποιούνται ανόργανα αντιψυκτικά δεν είναι συμβατά τα οργανικά. (Έχω την εντύπωσή ότι το 'χα διαβάσει στο forum των 4 Τροχών, πάει πολύς καιρός όμως και δε θυμάμαι σίγουρα). Η Ford άρχισε να βάζει οργανικά αντιψυκτικά το '99 με '00 αν δεν κάνω λάθος.

                            Αν κάποιος μπορεί να μιλήσει περί συμβατότητας οργανικών - ανόργανων ας βοηθήσει! Ευχαριστώ!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • mesastou
                              mesastou last edited by

                              ίσως να σου κάνει και της amsoil http://www.amsoil.com/storefront/ant.aspx
                              Στο 'PRODUCT LOOKUP GUIDES' το δίνει για ford escort 98.

                              mouths are for eating, noses for breathing.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                costas-athan last edited by

                                Ο χρήστης mesastou έγραψε:
                                ίσως να σου κάνει και της amsoil http://www.amsoil.com/storefront/ant.aspx
                                Στο 'PRODUCT LOOKUP GUIDES' το δίνει για ford escort 98.

                                Ίσως να κάνει... Δεν έχει τον 1,4L κινητήρα στη λίστα βέβαια.

                                Πάντως το ερώτημα συμβατότητας οργανικών - ανόργανων παραμένει. Και δεν εννοώ ανάμειξη, αλλά αν ένα αυτοκίνητο που έρχεται με ανόργανο υγρό από τον κατασκευαστή μπορεί να μεταπηδήσει σε οργανικό.

                                Αν κάνει το παραπάνω AMSOIL που είναι οργανικό για τον 1,4Λ που είχε ανόργανο τότε η απάντηση έχει ήδη δοθεί.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  ggab last edited by

                                  ρε παιδια στο mazda γραφει πανω στην ταπα του ψυγειου πληρωση μονο με FL22 ....ξερει κανεις κατι ;
                                  οσα εχω δει στις προδιαγραφες κανενα δεν γραφει αυτο τον κωδικο

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                                    ρε παιδια στο mazda γραφει πανω στην ταπα του ψυγειου πληρωση μονο με FL22 ....ξερει κανεις κατι ;
                                    οσα εχω δει στις προδιαγραφες κανενα δεν γραφει αυτο τον κωδικο

                                    http://mazdas247.com/vbb222/showthread.php?t=122883
                                    http://www.google.com/search?hl=el&safe ... =&gs_rfai=

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      ggab last edited by

                                      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                      ρε παιδια στο mazda γραφει πανω στην ταπα του ψυγειου πληρωση μονο με FL22 ....ξερει κανεις κατι ;
                                      οσα εχω δει στις προδιαγραφες κανενα δεν γραφει αυτο τον κωδικο

                                      http://mazdas247.com/vbb222/showthread.php?t=122883
                                      http://www.google.com/search?hl=el&safe ... =&gs_rfai=

                                      ευχαριστω BILL..... μαλλον μονο στην αντιπροσωπεια θα το βρω

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • mesastou
                                        mesastou last edited by

                                        Έχω παρατηρήσει στην δική μου xantia activa turbo πως η θερμοκρασία ανεβαίνει πολύ πάνω από τους 90, γύρω στους 110 όταν το σβήσω. Αν δηλαδή βάλω μπρος μετά απο 5-15 λεπτά βρίσκω την θερμοκρασία στα ύψη. Είναι φυσιολογικό αυτό; Πρέπει μήπως να το κοιτάξω; Έχει να κάνει με το intercooler; (ναι, είμαι άσχετος με τα turbo... )

                                        mouths are for eating, noses for breathing.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης mesastou έγραψε:
                                          Έχω παρατηρήσει στην δική μου xantia activa turbo πως η θερμοκρασία ανεβαίνει πολύ πάνω από τους 90, γύρω στους 110 όταν το σβήσω. Αν δηλαδή βάλω μπρος μετά απο 5-15 λεπτά βρίσκω την θερμοκρασία στα ύψη. Είναι φυσιολογικό αυτό; Πρέπει μήπως να το κοιτάξω; Έχει να κάνει με το intercooler; (ναι, είμαι άσχετος με τα turbo... )

                                          Το αφηνεις να κρυωσει λιγο πριν το σβησεις;Μπορει απλα να ανεβαινει τοπικα η θερμοκρασια (κοντα στον αισθητηρα ) γιατι σταματαει να κυκλοφορει το νερο με το που σβησεις την μηχανη.Αναβει και το βεντιλατερ με το που το βαλεις μπροστα;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • mesastou
                                            mesastou last edited by

                                            Ναι, ανάβει και το βεντιλατέρ. Συνήθως δεν το αφήνω να κρυώσει στο ρελαντί, απλά οδηγώ χαλαρά τα τελευταία χλμ. Μερικές φορές ανάβει και το λαμπάκι πίεσης του λαδιού για λίγη ώρα, ένδειξή πως και τα λάδια έχουν υπερθερμανθεί (τώρα που άλλαξα λάδια το κάνει λιγότερο). Όπως είναι φυσικό το βεντιλατέρ δουλεύει σε πλήρη ισχύ, το αυτοκίνητο έχει τότε πολύ χαμηλό ρελαντί, είναι σχεδόν έτοιμο να σβήσει (ταυτόχρονα δίνει και πίεση στο κύκλωμα της ανάρτησης για να έρθει στο σωστό ύψος), οπότε πατώ και λίγο γκάζι στις 1200-1500 στροφές να το βοηθήσω να τα κάνει όλα αυτά ποιό γρήγορα και να μην σβήσει (μου έχει τύχει και αυτό)

                                            mouths are for eating, noses for breathing.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 12 / 40
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr