-
Ο όμορφος
ο δυνατός
και ...το πριόνι
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αν έπρεπε να διαλέξω μόνο ένα, θα έλεγα ευκολα RX7. Είναι το πιο κοντινό από όλα σε αυτό που ονομάζουμε 'προσιτό' supercar με επιδόσεις-φωτιά, οδική συμπεριφορά-δηλητήριο και εμφάνιση-αμαρτία. Βέβαια τότε κόστιζε 17.000.000 Δρχ, όντας ΠΟΛΥ ακριβότερο από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της σύγκρισης.δεν θα ξεχασω την παρουσιαση του σε σαββατιανη εκμπομπη απο τον Αρη Σταθακη οπου ελεγε ενω το οδηγουσε''για να καταλαβετε την δυναμη του σας λεω οτι εχοντας 150χλμ στο κοντερ απλα παταω το γκαζι και αυτο σπιναρει''..........
-
delete
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
ο δυνατός
Μάλλον αργό και πλαδαρό το συγκεκριμέμο celica στις προσθιοκίνητες απλές εκδόσεις του .
-
Αναμεσα σ αυτα επιλεγω RX-7 .Παρ ολα αυτα προσιτο δεν ειναι σε καμια περπτωση τοσο λογω της τιμης του οσο και του κινητηρα του.
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
alfa romeo gtv
audi 80 coupe
bmw e36 coupe
fiat coupe
honda prelude
opel calibra
mitsubishi eclipse
nissan 200sx
mazda rx7 fd
peugeot 406 coupe
toyota celica
vw corradoΌλα ακόμα και τώρα πανέμορφα!
Πολύ ευκολα θα μπορούσαν να προσαρμοστούν στα τωρινά μηχανικά και εμφανησιακά δεδομένα και να πρωταγωνιστήσουν!
Σε εμφάνιση πάντως Peugeot και Fiat βάζουν γυαλιά σε πολλούς!
Όλα πάντως ακριβά και τότε!(Το Prelude πάντως το είχα ανταγωνιστικό με την Supra και το λατρεμένο μου 300ZX)!
Στα μέσα των 90ies εμφανίστηκε και η πρώτη CLK (εμφάνιση απο Ε βασισμένη στη C) ενώ θαυμαζα το Rover 200 Coupe Ti (ή κάπως έτσι) με την ανοιχτή οροφή και το τούρμπο με τα πολλά άλογα! -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
ενώ θαυμαζα το Rover 200 Coupe Ti (ή κάπως έτσι) με την ανοιχτή οροφή και το τούρμπο με τα πολλά άλογα!
To 220ti λες,το χα ξεχασει τελειως!!!Πολυ ομορφο αυτοκινητο,ειχε 200 αλογα και τρελα γκαζια.Και μιας και ανεφερθηκες στο Rοver θυμηθηκα και το 820 coupe το οποιο αν δεν βαζαν αυτους τους γ@μοφορους μαλλον θα το ειχα.
-
Αν και δεν είναι και ιδιαίτερα γνωστά στην Ελλάδα ...
http://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Coupe
Και αν τύχει να ξαναπάρω κουπεδιά ΜΟΝΟ ... MADE IN KOREA ...
υ.γ. έγιναν και τα σεντάν κουπέ ... Ειδικά τα Γαλλικά ... Για γέλια ...
Κουπέ ήταν και το Yugo μου... -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Και αν τύχει να ξαναπάρω κουπεδιά ΜΟΝΟ ... MADE IN KOREA ...Αφού θέλεις κάτι άθραυστο γιατί δεν παιρνεις τα αυθεντικά MADE IN JAPAN?
-
αν και οχι προσιτο το rx7 πιστευω μακραν Best ακομα με θυμαμαι πιτσιρικα σε μια εκθεση κοντα στο σπιτι μου να το χαζευω σε ανθρακι χρωμα με μαυρο δερμα μεσα, ποτε δεν τολμησα να μπω μεσα να το δω απο κοντα, τοσο respect καθε βραδυ το χαζευα, ενω παραδιπλα υπηρχε το 323 f με τα κρυμμενα φαναρια.
-
Εγω δεν χρειαζεται να απαντησω αν και ξερω οτι και αλλοι εδω μεσα εχουν φιατ κουπέ.
Τελος παντων η celica gt4 θα ηταν το επομενο που θα διάλεγα οντος βελτιωσιμο και πολύ ολοκληρωμενο κουπέ.
Το rx7 ηταν για ευθειες μανούλα και οι δυο θεσεις μαζι με το κοστος αγορας καταναλωσης και ροτορα-ρων ηταν απαγορευτικά για τους περισσοτερους υποψηφιους αγοραστες.Αλλαζες κατηγορια θα ελεγα .
Ομως η φερραρι που εγραφαν οι 4τροχοι ηταν το φιατ κουπέ.
Κοιταξτε ομως ποσα παναξια μοντελα κυκλοφορησαν τοτε με απιστευτες επιδοσεις και κοντα το ενα στο αλλο και καθηστε να ξενερωσετε με το σημερα .Οχι τοσο με την τεχνολογια αλλα με την ωμη αισθηση ενος γρηγορου κουπέ.
Οχηματα για χερια και οχι για κ..λ..μ...ρια.
Θα ελεγα .....ετσι!....Μη με φατε κιόλας. -
Θελουμε poll με 2 επιλογες.
-
οχι και μονο 2 βαλε και αλλες
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Και αν τύχει να ξαναπάρω κουπεδιά ΜΟΝΟ ... MADE IN KOREA ...
Αφού θέλεις κάτι άθραυστο γιατί δεν παιρνεις τα αυθεντικά MADE IN JAPAN?
Δεν καταλαβαίνω. Από πότε τα Ιαπωνικά είναι άθραυστα;
Τέλος πάντων. Εγώ είμαι βαμμένος Κορεάτης σε αυτή τη κατηγορία. Έχω πάρει δύο κουπεδιές, τις έχω ευχαριστηθεί και θα ξαναέπαιρνα άνετα. Τα υπόλοιπα ΟΛΑ δεν μου λένε κάτι.
-
Ο χρήστης toxotis έγραψε:
οχι και μονο 2 βαλε και αλλεςΤι να τις κανεις περισσοτερες?
Στο θεμα μας τωρα.
Τα coupe που θαυμαζω πραγματικα ειναι.
Το eclipse,το audi 80 coupe,mazda rx7 και το corrado.Μακραν τα καλυτερα κουπε πιστευω.
Τον Μιτσο για τον λογο οτι εσπερνε απο ομορφια,το audi λογο της τετρακινητης εκδοσης,το RX-7 επειδη παει τρελα και το corrado επειδη ειναι κατι ξεχωριστο κατα τη γνωμη μου.
-
Μου αρέσουν σχεδόν όλα αλλά μάλλον θα αγόραζα το παρακάτω:
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Και αν τύχει να ξαναπάρω κουπεδιά ΜΟΝΟ ... MADE IN KOREA ...
Αφού θέλεις κάτι άθραυστο γιατί δεν παιρνεις τα αυθεντικά MADE IN JAPAN?
Δεν καταλαβαίνω. Από πότε τα Ιαπωνικά είναι άθραυστα;
Έλα ντε, από πότε έγιναν αξιόπιστα τα γιαπωνέζικα...
-
1o αυτο
2ο
το fiat coupe3o bmw 318is
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Μάλλον αργό και πλαδαρό το συγκεκριμέμο celica στις προσθιοκίνητες απλές εκδόσεις του .
Το 1800άρι των 115 (ονομαστικών ) ίππων, μπορεί να μην είχε την
όλη τεχνολογία των μεγαλύτερων μοντέλων , αλλά σίγουρα ήταν ικανοποιητικό (ουδέτερη συμπεριφορά
και 0-100 σε 9.5 ,κατα τας γραφάς 4Τ ).
Προσωπική άποψη,ήταν και αρκετά όμορφο για την εποχή που παρουσιάστηκε.Τα ST202 (με 2λιτρο BEAMS στους 200 ίππους και 21 κιλά ροπής)
όπως και GT-Four ST205 (3S-GTE με 240 ίππους και 31 κιλά ροπής)
με τις αναρτήσεις SuperStrut, ήταν αυτά που είχα στο μυαλό μου απο επιδόσεις. -
Mazda RX-7
Και ο λογος: http://www.youtube.com/watch?v=uCkzUrLz7Jg
Βεβαια υπηρχε ενα θεμα με την αξιοπιστια
-
RX-7 βεβαια χρονια μπροστα απο την εποχη του και πανεμορφο. Ακομα και σημερα τραβαει τα βλεματα και εχει κρατησει την τιμη του (σε αντιθεση με το rx-8).
Το καλύτερο προσιτό coupe των 90s