Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πετρέλαιο! Τι θα γίνει επιτέλους;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Πετρέλαιο! Τι θα γίνει επιτέλους;
    • 1
    • 2
    • 55
    • 56
    • 57
    • 58
    • 59
    • 117
    • 118
    • 57 / 118
    Περί αυτοκίνησης
    316
    2359
    5498
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Ο χρήστης Angelosss έγραψε:
      Κατα ποσο διαφερει η Ελλαδα με την Ιταλια η την Ισπανια, Κροατια και τοσες αλλες μεσογειακες χωρες ??

      Πολύ... πάρα πολυ! Ειδικά το λεκανοπέδιο είναι κλειστός βρόγχος ουσιαστικά ενώ το μικροκλίμα της Θεσσαλονίκης είναι ό,τι χειρότερο για μικροσωμματίδια. Για αυτό άλλωστε είναι η 1η πολη στην Ευρώπη των 15 σε μικροσωμματιδιακή ρύπανση!!! Συμφωνώ ότι την μεγαλύτερη ζημιά την κάνουν τα παλιά ταξι και φορτηγά/λεωφορεία. Όμως το τελευταίο που χρειαζόμαστε είναι και άλλα ντίζελ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        highfidelity last edited by

        Ο χρήστης Angelosss έγραψε:
        για να ειμαι ειλικρινης θα προτιμουσα μια 320d Effiecient dynamic με 4.1 μεση καταναλωση

        Όχι γαμώτ, κι άλλος ετοιμάζεται!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Εγώ καλό το βλέπω.... Υγιής άμιλλα και όχι αθέμιτος ανταγωνισμός....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Αρκει να το φέρει απο Γερμανία και να περάσει από το Ρινγκ για δοκιμή... οικονομίας!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              highfidelity last edited by

              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
              Αρκει να το φέρει απο Γερμανία και να περάσει από το Ρινγκ για δοκιμή... οικονομίας!

              Και ταχύτητας!
              Μην ξεχνάμε και την καταπληκτική ΜΩΤ: 66,7 χλμ/ώρα και με κατανάλωση 9,6 λίτρα/100, τσάμπα πράγμα (άπιστοι! ).

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                angelosss last edited by

                ζηλειαααααααααααααα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  puntofato last edited by

                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                  Κατα ποσο διαφερει η Ελλαδα με την Ιταλια η την Ισπανια, Κροατια και τοσες αλλες μεσογειακες χωρες ??

                  Πολύ... πάρα πολυ! Ειδικά το λεκανοπέδιο είναι κλειστός βρόγχος ουσιαστικά ενώ το μικροκλίμα της Θεσσαλονίκης είναι ό,τι χειρότερο για μικροσωμματίδια. Για αυτό άλλωστε είναι η 1η πολη στην Ευρώπη των 15 σε μικροσωμματιδιακή ρύπανση!!! Συμφωνώ ότι την μεγαλύτερη ζημιά την κάνουν τα παλιά ταξι και φορτηγά/λεωφορεία. Όμως το τελευταίο που χρειαζόμαστε είναι και άλλα ντίζελ.

                  Πέταμε τις σαβούρες(παλιά βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα) καθώς και τα βρωμοδίχρονα και καθαρίζει η ατμόσφαιρα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Ο χρήστης Puntofato έγραψε:

                    Κατα ποσο διαφερει η Ελλαδα με την Ιταλια η την Ισπανια, Κροατια και τοσες αλλες μεσογειακες χωρες ??

                    Πολύ... πάρα πολυ! Ειδικά το λεκανοπέδιο είναι κλειστός βρόγχος ουσιαστικά ενώ το μικροκλίμα της Θεσσαλονίκης είναι ό,τι χειρότερο για μικροσωμματίδια. Για αυτό άλλωστε είναι η 1η πολη στην Ευρώπη των 15 σε μικροσωμματιδιακή ρύπανση!!! Συμφωνώ ότι την μεγαλύτερη ζημιά την κάνουν τα παλιά ταξι και φορτηγά/λεωφορεία. Όμως το τελευταίο που χρειαζόμαστε είναι και άλλα ντίζελ.

                    Πέταμε τις σαβούρες(παλιά βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα) καθώς και τα βρωμοδίχρονα και καθαρίζει η ατμόσφαιρα.

                    Για να καθαρίσει η ατμόσφαιρα πρέπει να πετάξουμε τους παλιούς λέβητες και τα εργοστάσια χωρίς φίλτρα πρώτα και μετά τα σαράβαλα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      georgep last edited by

                      Αν εξαιρέσουμε τα κλιματολογικά, ποιά είναι τελικά τα υπέρ και τα κατά του diesel ?

                      Διαβάζοντας αυτό το thread προβληματίστηκα αρκετά http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/index.htm?t=59566

                      Yes i too have driven diesels for years, currently a vectra c 03 2.0dti, 121k never gone wrong and runs like a dream, but this is the last of the old style diesel and i will have to change it soonish, Unfortunately because of the complexities of common rail, and the mind blowing cost of repairs on these somewhat unreliable units i will probably go back to petrol and put up with a 15 mpg drop, shame. I guess to get the low end torquey feeling i'll have to go automatic as well.

                      Ισχύει ότι οι σύγχρονοι diesel - λόγω της πολυπλοκότητάς τους πια - συνηθίζουν να βγάζουν περισότερες ακριβές βλάβες απο ενα βενζινοκίνητο?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        puntofato last edited by

                        Βέβαια, εγώ όλη την ώρα στο συνεργείο μου το έχω το αυτοκίνητο...
                        Συνέχεια χαλάει, τι να το κάνω;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          highfidelity last edited by

                          Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
                          Βέβαια, εγώ όλη την ώρα στο συνεργείο μου το έχω το αυτοκίνητο...
                          Συνέχεια χαλάει, τι να το κάνω;

                          To ρωτάς;

                          Να το πουλήσεις και να πάρεις 320d.
                          Θα καις λιγότερο και θα έχεις και μπέμπα!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            puntofato last edited by

                            Εγώ, αδερφέ, επειδή είμαι ΑΡΡΩΣΤΟΣ με το τιμόνι και κάνω ΠΡΟΧΕΙΡΑ πάνω από 1000χλμ για την πλάκα μου κάθε Σ/Κ γυρνώντας την χώρα (με λίγη εθνική, 80% σε επαρχιακούς και βουνίσιους δρόμους) με αποτέλεσμα να ΓΕΛΑΩ όταν κάποιοι εδώ μέσα λένε ότι ΚΑΝΑΝ ΤΑΞΙΔΙ 300χλμ, αν μπορούσα να πάω σε αγορά κάτι τέτοιου (θα προτιμούσα ALFA ROMEO αλλά λέμε αν) θα έβγαζα τρελλά γούστα και όχι μόνο θα έγραφα καταναλώσεις, αλλά θα πόσταρα και βιντεάκια με κοντρίτσες στον ανοιχτό δρόμο με διάφορους γρήγορους που το πατάνε για καμιά 10αριά χλμ και μετά μόλις πέσει πολύ ο δείκτης του καυσίμου κόβουν. Ή όντας πισωκίνητο θα το τρέλλαινα στην κωλιά που λόγω τεράστιας ροπής θα διαρκούσε περισσότερο...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              angelosss last edited by

                              πεστα χρυσοστομε,
                              Ακου φαση , εχουμε ενα vectra GTS του 2007 και εχουμε κανει ως τωρα 150000 χμ λογο δουλειας και καποια χρονια στην Ευρωπη και παμε το προηγουμενω καλοκαιρι στην αντιπροσωπια της audi στη Τριπολη για να παρουμε προσφορα + ανταλλαγη το vectra για το audi a4, εως τωρα μια χαρα.... του λεμε χμ και χρονολογια και παθενει πλακα μας λεει οτι κανενας δεν προκειται να το παρει και οτι εδω τα χμ που κανουνε οι περισσοτεροι ειναι γυρω στα 10-15000 το χρονο
                              Τοτε ο αδελφος μου λεει 'ναι παιρνουν audi για να κανουν οι βλαχοι φιγουρα στα χωρια και να πηγαινουν με αυτα στο μαντρι' και εγω τοτε

                              Αααααααααααντε γειααααααα οτι και να λετε οσοι εχουνε diesel ειναι κερδισμενοι, εκτος αν το βγαζουν 1 φορα το μηνα

                              edit: στης βρυξελλες πηγαιναμε μονοημερη Παρισι και γυριζαμε την ιδια μερα 650 χμ ετσι για πλακα σχεδον καθε Σαββατο

                              edit2:μιας και που το εφερε η κουβεντα με τη μπεμπα οριστε http://www.youtube.com/watch?v=73ZASL8ZMcg

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                efthymis last edited by

                                6,7 καταναλωση στα 240 κμ???

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  highfidelity last edited by

                                  Ο χρήστης efthymis έγραψε:
                                  6,7 καταναλωση στα 240 κμ???

                                  6,7 είναι η μέση κατανάλωση και την έδειξε στην αρχή... Αν ξανάδειχνε στο τέλος της κούρσας, θα έβλεπες πως θα είχε ανέβει... Αν είχε βάλει την στιγμιαία, θα ήταν πολύ πάνω από 10 lt/100 (για να μην πω και 15lt/100 που είναι και το πιθανότερο... ).

                                  Ταξίδια κάνουμε και οι βενζινοκίνητοι πάντως... Το ταξίδι Αθήνα Γιάννενα και πάλι πίσω με κάμποσα Γιάννενα-Μέτσοβα ενδιάμεσα, το έχω κάνει τόσες πολλές φορές , που μάλλον...δικαιούμαι να ομιλώ κι ας μην... καίω πετρέλαιο!

                                  Ένα πετρελαιοκίνητο, θα είναι 3 λίτρα/100 χλμ πιο οικονομικό (πάνω κάτω...). Για όποιον είναι σημαντικό το ποσό αυτό, ας προχωρήσει στην αγορά του. Απλώς να σκεφτεί πολύ αν θα το προτιμήσει χειροκίνητο, γιατί οι στροφές που όντως αποδίδει έχουν μικρό φάσμα, κάπου 2000-2500 το πολύ... Βολεύει πολύ το αυτόματο λοιπόν, αλλιώς σε επαρχιακό, πρέπει ν' αλλάζεις συνεχώς για να είσαι στην περιοχή που τραβάει δυνατά...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • elvet
                                    elvet last edited by

                                    Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                                    Ένα πετρελαιοκίνητο, θα είναι 3 λίτρα/100 χλμ πιο οικονομικό (πάνω κάτω...). Για όποιον είναι σημαντικό το ποσό αυτό, ας προχωρήσει στην αγορά του. Απλώς να σκεφτεί πολύ αν θα το προτιμήσει χειροκίνητο, γιατί οι στροφές που όντως αποδίδει έχουν μικρό φάσμα, κάπου 2000-2500 το πολύ... Βολεύει πολύ το αυτόματο λοιπόν, αλλιώς σε επαρχιακό, πρέπει ν' αλλάζεις συνεχώς για να είσαι στην περιοχή που τραβάει δυνατά...
                                    [/quote]
                                    Συμφωνώ σε όλα όσα λες. Μία μικρή λεπρομέρεια είναι οτι το μικρό οφέλιμο φάσμα των στροφών του diesel, δε 'διανύεται' τόσο γρήγορα όσο στα βενζινοκίνητα, καθότι στροφάρουν βραδύτερα, αλλά σίγουρα απαιτούντα περισσότερες αλλλαγές σχέσεων, ειδικά σε μικρού κυβισμού diesel

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      puntofato last edited by

                                      Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                                      Ταξίδια κάνουμε και οι βενζινοκίνητοι πάντως... Το ταξίδι Αθήνα Γιάννενα και πάλι πίσω με κάμποσα Γιάννενα-Μέτσοβα ενδιάμεσα, το έχω κάνει τόσες πολλές φορές , που μάλλον...δικαιούμαι να ομιλώ κι ας μην... καίω πετρέλαιο!

                                      Ένα πετρελαιοκίνητο, θα είναι 3 λίτρα/100 χλμ πιο οικονομικό (πάνω κάτω...). Για όποιον είναι σημαντικό το ποσό αυτό, ας προχωρήσει στην αγορά του. Απλώς να σκεφτεί πολύ αν θα το προτιμήσει χειροκίνητο, γιατί οι στροφές που όντως αποδίδει έχουν μικρό φάσμα, κάπου 2000-2500 το πολύ... Βολεύει πολύ το αυτόματο λοιπόν, αλλιώς σε επαρχιακό, πρέπει ν' αλλάζεις συνεχώς για να είσαι στην περιοχή που τραβάει δυνατά...

                                      Το ερώτημα παραμένει ποιος σου πληρώνει τα καύσιμα; Γιατί αν τα πληρώνεις εσύ τότε ΣΙΓΟΥΡΑ πονάει η τσέπη σου όταν το πλακώνεις. Αν τα πληρώνει άλλος δεν σε νοιάζει, αλλά ταυτόχρονα ΔΕΝ μπορείς να δίνεις συμβουλές για οικονομία...

                                      Για το στροφάρισμα μην μπερδεύεσαι. Εκεί που η πρώτη σου χτυπάει 50 με 5500στροφές το αντίστοιχο diesel θέλει 4000....Έχουν πιο μακρυές σχέσεις. Η διαφορά στην χρήση είναι ότι δεν χρειάζονται στροφάρισμα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cabala10 last edited by

                                        Ο χρήστης Puntofato έγραψε:

                                        Ταξίδια κάνουμε και οι βενζινοκίνητοι πάντως... Το ταξίδι Αθήνα Γιάννενα και πάλι πίσω με κάμποσα Γιάννενα-Μέτσοβα ενδιάμεσα, το έχω κάνει τόσες πολλές φορές , που μάλλον...δικαιούμαι να ομιλώ κι ας μην... καίω πετρέλαιο!

                                        Ένα πετρελαιοκίνητο, θα είναι 3 λίτρα/100 χλμ πιο οικονομικό (πάνω κάτω...). Για όποιον είναι σημαντικό το ποσό αυτό, ας προχωρήσει στην αγορά του. Απλώς να σκεφτεί πολύ αν θα το προτιμήσει χειροκίνητο, γιατί οι στροφές που όντως αποδίδει έχουν μικρό φάσμα, κάπου 2000-2500 το πολύ... Βολεύει πολύ το αυτόματο λοιπόν, αλλιώς σε επαρχιακό, πρέπει ν' αλλάζεις συνεχώς για να είσαι στην περιοχή που τραβάει δυνατά...

                                        Το ερώτημα παραμένει ποιος σου πληρώνει τα καύσιμα; Γιατί αν τα πληρώνεις εσύ τότε ΣΙΓΟΥΡΑ πονάει η τσέπη σου όταν το πλακώνεις. Αν τα πληρώνει άλλος δεν σε νοιάζει, αλλά ταυτόχρονα ΔΕΝ μπορείς να δίνεις συμβουλές για οικονομία...

                                        Για το στροφάρισμα μην μπερδεύεσαι. Εκεί που η πρώτη σου χτυπάει 50 με 5500στροφές το αντίστοιχο diesel θέλει 4000....Έχουν πιο μακρυές σχέσεις. Η διαφορά στην χρήση είναι ότι δεν χρειάζονται στροφάρισμα.

                                        οχι φιλε μου η διαφορα ειναι στην πολυπλοκοτητα του ντιζελοκινητηρα πια το να τα πιανει 1000 στροφες πιο κατω δεν το κανει οικονομικοτερο σε τιποτα γιατι απαξ και βαλεις καταλαθος χειροτερο καυσιμο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          puntofato last edited by

                                          Πολύπλοκος ο ντίζελ; Γιατί γράφετε αφού δεν ξέρετε τίποτα;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
                                            Πολύπλοκος ο ντίζελ; Γιατί γράφετε αφού δεν ξέρετε τίποτα;

                                            Ο βασικός ντιζελοκινητήρας δεν είναι καθόλου πολύπλοκος. Οι common rail με τούρμπο κλπ είναι όμως. Όσο και ένας αντίστοιχα προηγμένος βενζινοκινητήρας, πλην του ηλεκτρικού κυκλώματος ανάφλεξης που απουσιάζει φυσικά.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 59
                                            • 117
                                            • 118
                                            • 57 / 118
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2025

                                            ΤΕΥΧΟΣ Σεπτέμβριος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr