-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
14,71 (Εντός)/22,81 (Εκτός)/10,01 (Μικτό) . To 10.1 μικτό πώς το βγάζει άραγε? Όταν δουλευει το αμάξι ρελαντί?Στην τυχη θα τα εβαλε
-
εμένα μου αρέσουν πολύ τα δεκαδικά στην κατανάλωση
πως τα κατάφερε και έκανε τέτοιες μετρήσεις.
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/699791/
'μπουζιά'
V6?
Straight Six έβγαινε η μικρή έκδοση άν δεν κάνω λάθος.
Το 1800cc μάλλον θα εννοεί στην άδεια...H απάντηση είναι πολύ απλή. Η πλειοψηφία των αμερικάνικων που υπάρχουν στην Ελλάδα, απλά δεν έχουν τα δικά τους μοτέρ.Σε όσα δηλαδή δεν έμειναν σε 'φραγκάτους' ιδιοκτήτες ή σε όσα δεν ξεχάστηκαν νωρίς, τα μοτέρ τους αλλάχθηκαν με άλλα ευρωπαϊκά που και πιο εύκολα βρίσκανε ανταλλακτικά, και πιο οικονομικά ήταν και δηλώνανε μικρότερο κυβισμό.
Τα κλασικά μαντέμια της Opel ήταν ίσως η πιο κλασική μετατροπή, μαζί με τον V6 (νομίζω από Capri). Επίσης έχω δει μεριά με μοτέρ από Borgward και με Mercedes. Φυσικά μαζί με τα μοτέρ ερχόντουσταν και οι μεταφορές των λεβγιέδων στο πάτωμα, η κατάργηση του 'καναπέ' κτλ.
Το χειρότερο το χω δει σε μια Fastback Mustang του 1969, στην οποία είχαν βάλει το μοτέρ της Celica ST που φοράει και η δική μου, το 1600αρι.
Το αμάξι φαίνεται να είναι γενικά καλό από φανοποιεία και από εσωτερικό, όμως σίγουρα πρέπει να αλλαχθεί το μοτέρ. Βρίσκεις και στην Ελλάδα έναν εξακύλινδρο, όμως δυστυχώς δε ξέρεις τι πλάκωμα του χουν κάνει. Γιατί επίσης τα περισσότερα αμερικάνικα που έχω δει ήταν απλά πλακωμένα. Τα λεφτά που ζητάει πάντως δεν τα αξίζει με τίποτα.
Κάτι πληροφοριακό σχετικά με τα παλιά αμερικάνικα. Ενώ μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 60 είχαν έρθει πολλά αμερικάνικα, με πληθώρα εκδόσεων (πλούσιες, φτωχές), μετά από εκείνη την εποχή η εισαγωγή αμερικάνικων είχε μειωθεί κατακόρυφα. Πρακτικά από το 60κάτι και μετά τα περισσότερα αμερικάνικα που χω δει είτε είναι πρώην περιπολικά, είτε καλές εκδόσεις με δυνατά μοτέρ. Οπότε όταν δείτε κάποιο αμερικάνικο από τη δεκαετία του 60 και μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 70, πιθανότατα να αξίζει τον κόπο να σωθεί.
-
http://www.xe.gr/pages/Details.aspx?cat ... ageSize=10
LANCIA FULVIA Sport Zagato 1.3S, 1.298 cc, μοντ. '72, 90 hp, ασημί, 2θυρο, άριστη κατάσταση, φυλασσόμενο σε γκαράζ, αντίκα, τιμή 12.000 ευρώ 6936/690320, 18:00 - 21:00
Πανέμορφη δεν είναι?
-
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/699791/
'μπουζιά'
V6?
Straight Six έβγαινε η μικρή έκδοση άν δεν κάνω λάθος.
Το 1800cc μάλλον θα εννοεί στην άδεια...H απάντηση είναι πολύ απλή. Η πλειοψηφία των αμερικάνικων που υπάρχουν στην Ελλάδα, απλά δεν έχουν τα δικά τους μοτέρ.Σε όσα δηλαδή δεν έμειναν σε 'φραγκάτους' ιδιοκτήτες ή σε όσα δεν ξεχάστηκαν νωρίς, τα μοτέρ τους αλλάχθηκαν με άλλα ευρωπαϊκά που και πιο εύκολα βρίσκανε ανταλλακτικά, και πιο οικονομικά ήταν και δηλώνανε μικρότερο κυβισμό.
Τα κλασικά μαντέμια της Opel ήταν ίσως η πιο κλασική μετατροπή, μαζί με τον V6 (νομίζω από Capri). Επίσης έχω δει μεριά με μοτέρ από Borgward και με Mercedes. Φυσικά μαζί με τα μοτέρ ερχόντουσταν και οι μεταφορές των λεβγιέδων στο πάτωμα, η κατάργηση του 'καναπέ' κτλ.
Το χειρότερο το χω δει σε μια Fastback Mustang του 1969, στην οποία είχαν βάλει το μοτέρ της Celica ST που φοράει και η δική μου, το 1600αρι.
Το αμάξι φαίνεται να είναι γενικά καλό από φανοποιεία και από εσωτερικό, όμως σίγουρα πρέπει να αλλαχθεί το μοτέρ. Βρίσκεις και στην Ελλάδα έναν εξακύλινδρο, όμως δυστυχώς δε ξέρεις τι πλάκωμα του χουν κάνει. Γιατί επίσης τα περισσότερα αμερικάνικα που έχω δει ήταν απλά πλακωμένα. Τα λεφτά που ζητάει πάντως δεν τα αξίζει με τίποτα.
Κάτι πληροφοριακό σχετικά με τα παλιά αμερικάνικα. Ενώ μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 60 είχαν έρθει πολλά αμερικάνικα, με πληθώρα εκδόσεων (πλούσιες, φτωχές), μετά από εκείνη την εποχή η εισαγωγή αμερικάνικων είχε μειωθεί κατακόρυφα. Πρακτικά από το 60κάτι και μετά τα περισσότερα αμερικάνικα που χω δει είτε είναι πρώην περιπολικά, είτε καλές εκδόσεις με δυνατά μοτέρ. Οπότε όταν δείτε κάποιο αμερικάνικο από τη δεκαετία του 60 και μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 70, πιθανότατα να αξίζει τον κόπο να σωθεί.
Υπάρχει περίπτωση να είναι αγορασμένο από τον ΟΔΔΥ και να είναι με μισό τεκμήριο (οπότε και μισός κυβισμός στη δήλωση),ή δεν ισχύει κάτι τέτοιο;
-
Ναι, από τον ΟΔΔΥ είχαν μειωμένο τεκμήριο, όμως και πάλι το μοτέρ θα πρεπε να είναι είτε εξακύλινδρο σε σειρά, είτε V8. Βέβαια, και αυτά που βγαίναν από τον ΟΔΔΥ κανονικά (και όχι από την πίσω πόρτα) είχαν αλλαγμένα μοτέρ και πατέντες.
-
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/841865/
δεν ειναι της φωτο αλλα νταξ ειναι φουσκωμενο
-
Εγω φουσκοτο ηξερα οτι λεμε τα
-
Alfetta με λαθος μοτερ 1000e.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/848671/ -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Alfetta με λαθος μοτερ 1000e.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/848671/Λιγο νερο δεν μπορουσε να της ριξει να μην ειναι μεσα στις λασπες;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Alfetta με λαθος μοτερ 1000e.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/848671/Λιγο νερο δεν μπορουσε να της ριξει να μην ειναι μεσα στις λασπες;
Ειναι τιμιος..
-
Νερό? Εισαι τρελός θα σκουριάσει.... ΕΞάλλου η λάσπυ καλύπτει ότι ειναι ήδη σκουριασμένο....
-
Για τους ψιτροενάκηδες:
http://www.xe.gr/pages/Details.aspx?cat ... ageSize=10
CITROEN DS 2.000 cc, μοντ. 2/'69, 10 hp, πράσινο, 88.594 χλμ., χειροκίνητο κιβώτιο, κίνηση πίσω, 4θυρο, a/c, βενζίνη, ζυγό, αντίκα, συζητήσιμη. GEORGIOU AUTO-ΜΟΤΟ 24210 / 87031
Αυτό μου φαίνεται απίστευτη ευκαιρία. Έβγαινε και με αυτό το χρώμα? Βλέπετε τίποτα 'λάθη'? :
http://www.xe.gr/pages/Details.aspx?cat ... ageSize=10
FIAT 128 1.100 cc, μοντ. '72, 29.000 χλμ., 4θυρο, καθίσματα δερμάτινα, καλή κατάσταση, ατρακάριστο, συλλεκτικό, τιμή 750 ευρώ 6944/ 36538 5
Κυβικά: 1100
Έτος 1ης Κυκλοφορίας: 1972
Χιλιόμετρα: 29000
Τιμή: 750,00 €
Αγγελία Ιδιώτη
6944/ 365385 -
Και τα 2 pro τα ειχα βαλει παλιοτερα..Ο βατραχος ειχε και τιμη στο car.gr..
To 128 το συζηταγαμε και εδω και ειναι οντως πολυ καλη περιπτωση και το χρωμα σπανιο και εργοστασιακο..
-
Το 128 το θυμάμαι, αλλά θυμάμαι ότι ζήταγε αρκετά λεφτά.
Αυτή η τιμή όμως είναι πολύ καλή αν δε θέλει δουλειά.
Περιμένω και τις γνώσεις των ιταλόφιλων. -
-
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/850313/
90% original
-
Τσιμπημενο manta που μοιαζει καλο..
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/842859/Εδω γελαμε..
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/851113/ -
Mercedes-Benz SL 280 Pagoda '68 - Ρωτήστε τιμή
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/851499/Δε ξέρω τι θα ζητάει από λεφτά.
Βέβαια πούλαγε μια fifties convertible Caddy σε άψογη κατάσταση, με χαρτιά και χωρίς να έχει περάσει ολική αναπαλαίωση και ζητούσε μόνο 55000Ε. Που για το αυτοκίνητο αυτό, και τη κατάσταση που ήταν, η τιμή κρίνεται από φθηνή, μέχρι φυσιολογική. -
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
Mercedes-Benz SL 280 Pagoda '68 - Ρωτήστε τιμή
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/851499/Οπως εριξα μια ματια στο κειμενο το αυτοκινητο πρεπει να γινει ολο απο την αρχη.
Για να ακακατασκευασεις μια Παγοδα θελεις πολλα. Παρα πολλα. Κατα την γνωμη μου και 15-20 χιλιαρικα να εχει, το τελικο κοστος θα ξεφυγει.
Καλυτερα να βρει καποιος ενα καλο ετοιμο αυτοκινητο.
Κλασσικα αυτοκίνητα αγγελιών